Villa Paranis

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Perfecte vakantie.

Harm van der Werff
16-7-2018

Prachtige, totaal vernieuwde ruime villa met riant zwembad in een zeer rustige omgeving.

Geweldig een aanrader.

Fam. Blok / De jong
20-8-2017

Goede ligging villa met mooi uitzicht, leuke uitstapjes waaronder: diverse markten, havens, boulevard. En een dag Monaco is ook zeker de moeite waard! We hebben ook erg genoten van het prachtige grote zwembad en het nieuwe pool house! In de buurt kun je ook naar het strand waar je leuk kan snorkelen, en andere leuke activiteiten zoals; jetskiën.

Geweldige villa op prachtige locatie

Fam van de Belt
14-8-2017

Grote villa met veel privacy en groot zwembad. Uitstapjes zijn goed te maken.

De begeleiding en administratie van de familie Tammens verdient een dikke pluim.

Het ontbijt aan de voorzijde met de verkoelende wind vanuit het Esterel gebergte is iets om nooit te vergeten.

Echt een aanrader!

Perfecte locatie voor familie en kinderen

Dhr. van der Burg
27-7-2017

We waren als familie van 4 (kinderen van 16 en 20) toe aan een gezellige week samen. De villa bleek voor ons een zeer geschikte locatie.

Bij aankomst werden we door de wachtmeester ontvangen die ons effectief wegwijs maakt in de villa. De villa ligt in een rustige buurt, ca. 5 km van zowel het strand als Frejus centrum met alle drukte die je kan verwachten in de zomer.

De villa is ruim opgezet, en heeft een grote en zeer mooi aangelegde tuin met mooie avondverlichting. Het zwembad is heerlijk en omgeven met mooie nieuwe marmer-achtige stenen en een mooi poolhouse waar je beschut uit de zon kan zitten aan een gezellige tafel of in de loungesofa. Het poolhuis heeft ook een buitendouche met zowel warm als koud water.

Verder is er een terras vlak bij de keuken, hetgeen we dagelijks gebruikte om te ontbijten en diner (althans de dagen dat we bij de villa aten). Het is een lekker terras, met uitzicht over ed achterliggende bergen.

Het huis binnen is ook van alle gemakken voorzien, een goede keuken, een lekkere woonkamer waar wij in het midden van de dag gebruik maakte van beetje TV kijken (Wimbledon). Heerlijk koel, vanwege het feit dat het huis een effektieve en zeer stille airco heeft, in alle ruimtes in principe.

De opvolging tijdens de week van de eigenaars was ook zeer goed, hetgeen ons een thuisgevoel gaf na een nachtje slapen!

Kortom, voor ons is het huis zeer goed bevallen, eigenlijk in alle opzichten. Het enige nadeel is wellicht dat er geen leuk bakkertje of iets dergelijks in de directe omgeving is. Zelf hadden we plannen om de hele week fietsen te huren, maar dat kwam er uit eindelijk niet van. Het was zo heerlijk in en rond het huis.

Als je op zoek bent naar rust, zon, zwemmen, lekker sociaal zijn met je reisgezelschap maar ook de mogelijkheid voor een avondtripje bijv naar Cannes og St Tropez, dan zou ik niet twijfelen! Ik kom graag volgend jaar weer terug!

Bedankt familie Tammens!

precies zoals we hadden gehoopt!

Johanna van der Velden
14-7-2017

Het zwembad is heerlijk met een hele fijne waterkwaliteit. Lekker groot maar een groot deel is ook best diep dus je moet kunnen zwemmen - of iets van bandjes e.d. meenemen.

'T was hier fantastisch!

Liesbeth
19-9-2016

Wat een geweldig huis! Wij (6 vriendinnen) hebben hier een week lang genoten. Het zwembad had een heerlijke temperatuur en was hartstikke schoon. Er waren genoeg ligbedjes en matrasjes voor erop (extra lekker liggen dus). Verder vond ik het heerlijk dat je op drie verschillende plekken buiten kon zitten. Wij hebben iedere ochtend ontbeten in de schaduw op het linker terras en vaak buiten gegeten onder de boom, waar het prachtig zitten is. Heerlijk geslapen vanwege de geluidloze airco en de ruime keuken heeft alle benodigdheden die je je maar kunt wensen! De inrichting is smaakvol en gezellig. Zéker voor herhaling vatbaar!

100% Vakantie

Marcel Korthof
22-8-2016

Ik heb het contact met de eigenaren als zeer goed ervaren.

Villa Paranis bied veel privacy, met heerlijke terrassen en een nog mooier zwembad. De inrichting is meer dan volledig, alles wat je bedenkt is aanwezig, van TV met Nederlandse zenders tot scherpe messen in de keuken. Ook de bedden zijn super. Om kort te gaan een heerlijke plek om je vakantie te vieren, een echte aanrader.

Heerlijk ruim gelegen huis in mooie villa wijk van Frejus met prachtig uitzicht op het Esterel gebergte. Wij hebben genoten van het heerlijke zwembad, de 3 ruime 2 persoons- slaapkamers en 2 badkamers.

Het huis is werkelijk helemaal compleet aan alles wat je nodig hebt is gedacht.

Het heeft ook een aantal heerlijke terrassen geschikt voor elk moment van de dag.

Kortom een bestemming voor herhaling vatbaar.

Just love it !

Geweldig huis, aanrader

Loes
6-8-2016

Groot huis met heerlijk zwembad, goede locatie. Beheerder en eigenaren zeer zervice gericht. Alles tot in detail verzorgd. Aanrader!

Prachtige villa met heerlijk zwembad

Margreet
11-6-2016

Het is een mooie ruime villa met een prachtig uitzicht over een vallei. Er is een ruime keuken die van alle gemakken is voorzien waarin we lekker hebben kunnen koken. Het huis en de keuken zijn zeer compleet ingericht, werklijk niks ontbreekt. De slaapkamers zijn ruim, de bedden slapen heerlijk en het is lekker stil 's nachts. Het zwembad is groot en je kunt er lekker baantjes in trekken of relaxt aan liggen op de ligbedden. De badkamer heeft een goede douche en is mooi en modern. Het huis bied alles wat maar nodig kan zijn voor een geheel relaxte vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paranis in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paranis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Paranis scoort een 9.32 uit 10 op basis van 23 reviews.