Villa Paranis

27 reviews over Villa Paranis in het Nederlands

Fantastisch++!

Liesbeth
8-10-2018

Dit huis is een 10+! Aan alles is gedacht; van superieur keukengerei tot stijlvolle buitenverlichting. De keuze tussen drie terrassen is reuze! Heerlijke bedden, fijne douches en het is overal super schoon. TOP!

Prachtige villa, heerlijke vakantie.

Martin
30-8-2018

In augustus 2 weken in villa Paranis verbleven met ons gezin. De villa is pas geheel gerenoveerd en is in nieuwstaat en van alle gemakken voorzien. Het feit dat de gehele villa was voorzien van airco was geen overbodige luxe bij deze hitte, prima geslapen. Het zwembad met de verschillende terrassen was heerlijk en werd prima onderhouden door de beheerder Michel. De ligging is ideaal, supermarkten vlakbij en uitvalswegen naar Cannes, Monaco of St Tropez. Contact met de verhuurder was prima, makkelijk bereikbaar en snelle reactie. Heerlijke vakantie gehad, een aanrader.

Alles was goed. Geweldige locatie en heel mooi ingericht. Lekker die verschillende zitjes in de tuin. Top zwembad. Ook heerlijk die airco in de slaapkamers om het even goed te koelen voordat je gaat slapen. Dat was deze zomer heel prettig! Ook het meeleven van de familie Tammens voor, tijdens en na de vakantie. Ook het onderhoud van het zwembad en overige zaken heel goed geregeld.

Heerlijk!

Irina
17-7-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad in Villa Paranis! Een villa waar werkelijk alles aanwezig is voor een mooi verblijf; een prachtige tuin, met fijn zwembad en meerdere terrassen, maar ook een keuken die van alle gemakken voorzien is.

En daarnaast ook een prettig rechtstreeks contact met de vriendelijke Nederlandse verhuurder.

Een echte aanrader, wij hopen hier zeker nog eens terug te gaan.

Perfecte vakantie.

Harm van der Werff
16-7-2018

Prachtige, totaal vernieuwde ruime villa met riant zwembad in een zeer rustige omgeving.

Geweldig een aanrader.

Fam. Blok / De jong
20-8-2017

Goede ligging villa met mooi uitzicht, leuke uitstapjes waaronder: diverse markten, havens, boulevard. En een dag Monaco is ook zeker de moeite waard! We hebben ook erg genoten van het prachtige grote zwembad en het nieuwe pool house! In de buurt kun je ook naar het strand waar je leuk kan snorkelen, en andere leuke activiteiten zoals; jetskiën.

Geweldige villa op prachtige locatie

Fam van de Belt
14-8-2017

Grote villa met veel privacy en groot zwembad. Uitstapjes zijn goed te maken.

De begeleiding en administratie van de familie Tammens verdient een dikke pluim.

Het ontbijt aan de voorzijde met de verkoelende wind vanuit het Esterel gebergte is iets om nooit te vergeten.

Echt een aanrader!

Perfecte locatie voor familie en kinderen

Dhr. van der Burg
27-7-2017

We waren als familie van 4 (kinderen van 16 en 20) toe aan een gezellige week samen. De villa bleek voor ons een zeer geschikte locatie.

Bij aankomst werden we door de wachtmeester ontvangen die ons effectief wegwijs maakt in de villa. De villa ligt in een rustige buurt, ca. 5 km van zowel het strand als Frejus centrum met alle drukte die je kan verwachten in de zomer.

De villa is ruim opgezet, en heeft een grote en zeer mooi aangelegde tuin met mooie avondverlichting. Het zwembad is heerlijk en omgeven met mooie nieuwe marmer-achtige stenen en een mooi poolhouse waar je beschut uit de zon kan zitten aan een gezellige tafel of in de loungesofa. Het poolhuis heeft ook een buitendouche met zowel warm als koud water.

Verder is er een terras vlak bij de keuken, hetgeen we dagelijks gebruikte om te ontbijten en diner (althans de dagen dat we bij de villa aten). Het is een lekker terras, met uitzicht over ed achterliggende bergen.

Het huis binnen is ook van alle gemakken voorzien, een goede keuken, een lekkere woonkamer waar wij in het midden van de dag gebruik maakte van beetje TV kijken (Wimbledon). Heerlijk koel, vanwege het feit dat het huis een effektieve en zeer stille airco heeft, in alle ruimtes in principe.

De opvolging tijdens de week van de eigenaars was ook zeer goed, hetgeen ons een thuisgevoel gaf na een nachtje slapen!

Kortom, voor ons is het huis zeer goed bevallen, eigenlijk in alle opzichten. Het enige nadeel is wellicht dat er geen leuk bakkertje of iets dergelijks in de directe omgeving is. Zelf hadden we plannen om de hele week fietsen te huren, maar dat kwam er uit eindelijk niet van. Het was zo heerlijk in en rond het huis.

Als je op zoek bent naar rust, zon, zwemmen, lekker sociaal zijn met je reisgezelschap maar ook de mogelijkheid voor een avondtripje bijv naar Cannes og St Tropez, dan zou ik niet twijfelen! Ik kom graag volgend jaar weer terug!

Bedankt familie Tammens!

precies zoals we hadden gehoopt!

Johanna van der Velden
14-7-2017

Het zwembad is heerlijk met een hele fijne waterkwaliteit. Lekker groot maar een groot deel is ook best diep dus je moet kunnen zwemmen - of iets van bandjes e.d. meenemen.

'T was hier fantastisch!

Liesbeth
19-9-2016

Wat een geweldig huis! Wij (6 vriendinnen) hebben hier een week lang genoten. Het zwembad had een heerlijke temperatuur en was hartstikke schoon. Er waren genoeg ligbedjes en matrasjes voor erop (extra lekker liggen dus). Verder vond ik het heerlijk dat je op drie verschillende plekken buiten kon zitten. Wij hebben iedere ochtend ontbeten in de schaduw op het linker terras en vaak buiten gegeten onder de boom, waar het prachtig zitten is. Heerlijk geslapen vanwege de geluidloze airco en de ruime keuken heeft alle benodigdheden die je je maar kunt wensen! De inrichting is smaakvol en gezellig. Zéker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Paranis in Fréjus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Paranis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.