Camping L'Oasis du Verdon

Camping L'Oasis du Verdon
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor L'Oasis du Verdon voor je op een rij gezet:

21 reviews over Camping L'Oasis du Verdon in het Nederlands

Echt een hele fijne camping!

Christa van Veenendaal
14-8-2017

Rustige, gezellige camping. Sanitair was echt heel schoon en goed bijgehouden. Ook het zwembad wordt elke ochtend grondig schoongemaakt.

Ruime plekken met schaduw.

Er worden speciale avonden georganiseerd op de camping, maar daar niet van houdt heb je er weinig overlast van.

Hele aardige eigenaren, vooral de vrouw doet echt haar best om je zo goed mogelijk te helpen. Ze spreekt erg goed Engels wat voor de niet Frans sprekende onder ons toch best heel handig is.

De camping is op minuten loop afstand van het dorpje Aups waar elke woensdag en zaterdag een leuke markt is. Verder is het een perfecte uitvalbasis om zowel naar lac de saint croix te gaan of naar het strand bij frejus.

Ik ga hier zeker nog naar terug!

Anne and Philippe - propriétaires du camping, Propriétaire, 21-8-2017
We thank you very much for your advice and hope to see you again on our campsite.

Vakantie huurchalet juli 2017

Pierre
2-8-2017

Mooie camping, vlak bij het dorp . Eigenaren zijn vriendelijk.
Anne and Philippe - propriétaires du camping, Propriétaire, 21-8-2017

Oude reviews (archief)

Gezellige camping, kleinschalig, sympathieke eigenaars.,zij doen er alles aan om de gasten het naar het zin maken. Omgeving is prachtig... En het het prachtige Aups op loopafstand... Echt een aanrader!!

het is niet zo,n rustige camping als men zegt...

D. Hoogendijk
    22-8-2016

Op zich is het een aardige camping, eigenaren hebben deze camping zes jaar geleden overgenomen, Anne is behulpzaam en correct, Philippe is een horkerig type. Wat ons echt stoort is de hoeveelheid muziek die over je heen wordt uitgestort, goed hoorbaar over de hele camping. Het begint s' morgens met Aquagym, daarna diverse andere activiteiten waar zoon Pierre de muziek nog eens flink opendraait, misschien goed bedoeld maar niet gewaardeerd door ons. Ook de muziek aan de receptie staat overdag soms zo hard zodat het in de verste uithoeken van de camping is te horen. dan zijn er nog muziek en feestavonden (voor jongeren) waar het tot na middernacht (02:00 uur) doorgaat. Tot overmaat laten de Fransen die een seizoensplaats hebben ook nog eens een muziekje horen soms hoor je wel drie zenders tegelijk. het gaat maar door, de gehele dag!!!

een ander iets is het zwembad waar ballen zijn toegestaan. vier keer in een (1) week een bal in je gezicht is wel veel, er zijn er meer die dat is overkomen. di kan ook niet anders omdat het zwembad in het hoogseizoen te klein is voor de vele badgasten met een aantal ballen, klein en groot, hard en zacht...

Nee, voor ons niet meer deze camping.

Fijne, rustige camping

Kuiper
    11-8-2016

Fijne rustige camping met genoeg beschutting door bomen, fijn zwembad, lekker eten, brood op bestelling, wat spelletjes voor kinderen.

Minder: per was 5 euro, per koelelement per x invriezen 1 euro, stroom 2 weken en wifi 1 week is rond de 75 euro. Beetje nors echtpaar, wel behulpzaam. Dagelijkse reiniging sanitair, had in het hoogseizoen wel vaker gemogen van mij.

Goede camping

Gijs Snoei
    28-7-2016

Leuke, niet zo grote camping. Goed verzorgd en net sanitair. Er was een mix van mensen uit Nederland, Frankrijk, Duitsers en Engelsen. Het dorpje ligt vlak bij. Daar kun je ' s morgens lopend naar toe. Twee keer in de week een muziekavond meegemaakt. Dan was er wat lang muziek. Verder worden er nog wat andere activiteiten georganiseerd maar die worden veel al door Fransen bezocht. Voor oudere kinderen is er niet veel te doen. Het zwembad is netjes en schoon.

De omgeving is mooi, het weer goed. Naar het meer rijden is ongeveer 20 tot 30 minuten. Wel wat vreemd was dat er vooraf voor de hele vakantie moest worden betaald (bij aankomst). Dat hadden wij nog niet meegemaakt. De campingbeheerders werken hard om het de gasten naar de zin te maken.

Op de camping kun je ook brood bestellen.

Fijne camping

Fam Netze
    2-7-2016

De camping heeft sinds dit voorjaar nieuwe en bijzonder vriendelijke eigenaren.

De plaatsen verschillen in grootte maar zijn allemaal ruim van opzet.

Het zwembad is erg mooi. De camping ligt ong 500 meter van het stadje Aups. Grote supermarkt net buiten het dorp.

Sanitair is prima en netjes schoon.

De camping ligt rustig, geen last van verkeer.

Inmiddels is er een volleybal veld aangelegd en een jeu de boules baan. Ook kunnen er skelters gehuurd worden.

Kortom: een camping die je niet mag overslaan!

Top!

T. Visser
    7-8-2015

Zeer prettige camping. Rustig, goed sanitair en lekker zwembad. Als je lekker wilt bijkomen een aanrader.

Erg mooie camping

Anna. Nijskens
    17-8-2014

Het is een erg mooie, kleine, rustige camping zonder kinderanimatie. Ligt prima t.o.v. Aups. 's Ochtends kun je naar de bakker in Aups lopen

Prima rustige camping. Veel Belgen en Fransen, paar Duitsers en weinig Nederlanders. Er is geen animatie (heerlijk geen lawaai), geen restaurant (zijn in Aups, 500 meter lopen), hulpvaardige eigenaar (verkeerde stroomkabel wordt direct opgelost), zwembad waar je gewoon kan zwemmen (is namelijk ook leuk) en om 21.30 is het stil. Mooie omgeving, goed aangelegd, hier en daar een prettige franse slag en sanitair wordt goed schoongehouden (het blijft Frankrijk natuurlijk)

Kunt u niet uzelf en uw kinderen bezighouden? Ga dan ergens anders heen. Goede plaatsen met genoeg zon en de nodige schaduw. Prachtige omgeving en genoeg te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oasis du Verdon in Aups, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oasis du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Oasis du Verdon scoort een 8.54 uit 10 op basis van 133 reviews.