Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya L'Anse du Brick

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya L'Anse du Brick voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 393 reviews
+86

7.2GoedScore uit 393 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping L'Anse du Brick is een 5-sterrencamping in Normandië. Dat kun je zien, want de plekken zijn ruim, alles is netjes, schoon en verzorgd en het eten in het restaurant is van goede kwaliteit. De animatie maakt het gezellig voor iedereen en de zee is slechts 100 meter verderop. Met kinderen is museum en aquarium Cité de la Mer een grote aanrader.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

393 Reviews over Sandaya L'Anse du Brick

• 2Katrien02-02-2023

Degoutant vieze camping

Zeer onhygiënische en aftandse camping. Nergens netjes onderhouden. Zeer vies sanitair. Stoelgang op toiletbrillen, alles te vies om aan te raken, vervuilde douches. Goed om ziek van te worden. Je kon je naam in de schimmel op de wanden schrijven. Riolering werkte niet en goten lagen open in de douchegebouwen. Niet te harden stank. Woelmuizen op de staanplaats. Wateraansluiting op kampeerplek geoxideerd en versleten. Alles onder het onkruid geschoten. Ergens naast onze plek onder een hoop tuinafval stak een of andere gastank vercholen. Onderkomen speelterreinen voor de kinderen. Speelhal voor tieners had meer weg van een kraakpand, zwembad ver van onderhouden, voetbalveld bevatte holen om in weg te kruipen, tennisveld onder het onkruid en vergezeld van onderkomen woonwagen. Werkmannen reden rond met vod in benzinetank. Blijkbaar was de dop verloren gegaan. Wat ons betreft geen enkele ster waardig. Nooit zoiets degoutant gezien.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Lindsay en Koen04-01-2023

Wij gaan niet meer terug

Hier anderhalve week geweest. Hadden een mooie plek met de tent tegen de berg aan, lekker ruim. Er was niet echt sfeer op de camping, asfalt weg, klein terras, klein zwembad. Ook het strand waar de camping bij ligt, viel tegen. Veel zeewier en bij vloed is er bijna geen strand. Geen idee hoe de kinderanimatie is, maar voor volwassenen was er niet veel aan. Animatie was ook alleen Franstalig. Sanitair was veelal vies en een waterballet...

• 4Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Jessica L02-09-2022

prachtig uitzicht

We waren onder de indruk op de aanrij route van Cherbourg en de prachtige kustlijn.Mooi uitzicht vanaf de camping (we stonden bovenop de camping met zeezicht)Echt een prachtige plek.Wel een prijzige camping.Ruime plekken, gescheiden door heggen dus veel privacy. Een stijle slingerweg omhoog, dat was spannend met een grote caravan maar is te doen. Er is vers brood s ochtends. We wilden bij aankomst 's avonds eten op de camping maar dat bleek niet meer mogelijk, we hadden s middags moeten reserveren. In de nabije omgeving waren de enige eetgelegenheden die er zijn ook al vol. Uiteindelijk na lang zoeken toch nog iets kunnen vinden. Maar niet handig als je ervan uit gaat iets op de camping te kunnen halen.Strandje bij de camping is leuk en goed te bereiken.Zwembad ook prima. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.Onze zoon van 9 was de hele dag bij de pomptrack te vinden met zijn step.Kortom wij komen graag terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 7Jessie29-08-2022

Prachtige camping, voorzieningen matig

De ligging is echt prachtig. Camping in verschillende lagen (veel plaatsen met zeezicht). Achter de camping ligt een mooi bos met een wandelpad en een beekje. De camping ligt vlak aan de zee. Straat oversteken (dmv brug over de weg) en het pad aflopen dan ben je er. De animatie op de camping vonden wij echt niets. Zwembad klein en strakke zwembroek verplicht. Ook was het sanitair niet altijd even schoon (kan ook aan de gasten van de camping liggen). In de directe omgeving niet echt iets te doen. Wel mooie kustroute langs het strand met de auto. Winkel zeer beperkt, wel broodjes verkrijgbaar. Wij wilden om 15.00 uur pizza bestellen om die avond af te halen maar dat was pas om 20.30 uur mogelijk (niet het bestellen, wel het afhalen)

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Maarten Verhoef22-08-2022

Prima camping, maar geen 5 sterren

De campingplekken zijn ruim genoeg. Auto kan naast of voor de tent. Animatie is minimaal. Barbecueën mag op houtskool. Het zwembad is prima. Binnenbad is verwarmd. Buiten lagen enkele tegels rond het bad los. Niet heel erg, maar fix het even. Zwemmen in een strakke zwembroek is verplicht. Restaurant/kantine heeft simpele prima gerechten op de kaart. Minpunt: een spies met tonijn wordt gemixt met zwaardvis. Een verzoek om de vis niet gaar te bakken wordt niet doorgegeven aan de kok. Pizza's met teveel kaas. Soms lang wachten op je eten. Zwemmen in de zee kan op loopafstand in de baai, maar.. deze is omringd door rotsen met algen en dat stinkt enorm bij eb. Bij vloed is er slechts 3 meter strand. Dus advies is om 5km met de auto te rijden en dan heb je een prima (zand)strand. Mobiel bereik/internet is nagenoeg onmogelijk op deze camping. Wifi is gratis, maar valt steeds weg. Dus download voldoende filmpjes voor je kids op een tablet.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Sam19-08-2022

Zeker voor herhaling valt

Een kindvriendelijke camping met super vriendelijk personeel. Ruime plekken, schoon sanitair en een prachtig strand. Honden zijn welkom en voor hen is er een heerlijk bos waar ze los kunnen lopen. Er stroomt een klein riviertje door het bos waar ze heerlijk kunnen afkoelen.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Suus11-08-2022

Mooie camping!

Super leuke en mooie camping met een fijne ligging vlakbij het strand. Wij zaten in een chalet met aanpassingen voor jonge kinderen. Deze was schoon en netjes. Wel veel “gebreken”, maar die werden daarentegen snel en goed opgelost. Wij vonden echter de chalets niet echt kindvriendelijk. Alleen de houten trap van de veranda was al een ding. Toch wel fijn om te weten als je daar heen gaat; luidruchtige animatie (die ook rondjes over de camping maakt met zeer luide muziek), zeer slechte wifi en geen netwerkverbinding. Tot slot het personeel in de pizzeria. Er is ons tot 2 keer toe verteld dat de oven stuk is en 1 keer dat er geen personeel was voor het afhaalgedeelte. Op zich zeer begrijpelijk, maar in verschillende reviews gelezen (van zelfs 2 jaar geleden) dat dit vaker gezegd is. Ondanks deze punten zou ik deze camping wel aanraden! We hebben een top vakantie gehad!

• 6Eetgelegenheden
  • 8Nederland7911-08-2022

Camping met plussen en minnen

De (terrassen)camping ligt prachtig. Ruime plekken en plekken met zeezicht zijn fantastisch. Het is wel steeds een klim naar boven of beneden. Wij hadden alle dagen zonnig weer (23 graden voelt als 28-30 graden in de zon). Vanaf de camping loop je in 5 minuten naar het strand. In de omgeving (<40 km) is van alles te beleven (stad Cherbourg op 10 minuten). Sanitair altijd schoon. Minpunten: - je krijgt wat moeilijk contact/ mensen zijn niet onaardig maar wat afstandelijk. - kidsclub is echt een aanfluiting voor een 5*-camping -buitenzwembad is ijskoud (niet verwarmd, maar staat wel aangegeven). -pizza's veel te duur en te weinig kwaliteit -camping-eigenaar rijdt rond maar is niet vriendelijk en van groeten heeft hij nog nooit gehoord. -camping is echt prijzig

Tip: rijdt bij aankomst gewoon door, slagbomen openen vanzelf en dan links via de receptie de camping op. De weg rechts van de receptie gebruik je om weg te gaan

• 10Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Rick Arts20-07-2022

verzorgde en nette camping

Camping is erg netjes, sanitair zeer schoon ook wanneer het druk is. Camping met veel nationaliteiten en een gezonde mix van campers, tenten en caravans.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Familie S.11-06-2022

Leuke camping, goed verzorgd.

Fijne camping, met grote kampeerplaatsen. Veel groen en ook goed onderhouden. Wij hadden privé sanitair op de kampeerplek en dat was prima. Zwembad en glijbaan leuk, niet heel diep, maar met mooi uitzicht op zee. Je kan vanaf de camping veilig naar het strand door de voetgangersbrug. Binnenspeeltuin mooi en overzichtelijk. Campingwinkel heel klein, maar heerlijk stokbrood en croissants in de morgen. Receptie en ander personeel op de camping zeer vriendelijk. Op de dag van vertrek om 8.00 weggegaan, receptie was officieel nog niet open (pas om 9 uur) maar er was personeel en het was geen probleem. Later bleek dat de borg voor het privé sanitair onterecht toch is afgeboekt op de creditcard en na heel veel mailwisselingen met de camping is de borg nog steeds niet op onze rekening retour. Dit is inmiddels meer als een maand geleden.

Camping Sandaya L'Anse du Brick info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar