Kleine hotelsWeer vandaag18°4°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Glamping Sainte Suzanne voor je op een rij gezet:

1 review over Camping Glamping Sainte Suzanne in het Nederlands

Mooie safaritenten, camping voor rustzoekers

Laura Haket-Becx,
14-1-2019

Kleine camping. Geen restaurant/bar/afhaal/snacks/brood ed. Ook geen animatie of mooie speeltuin (enkel 2 schommels). Maar dat is een keuze die je maakt en dat weet je dus van te voren. We hebben in een prachtige safaritent gelogeerd. Groot en schoon. Van het naastgelegen zwembad mag je gebruik maken. Is bij de ingang van de camping, dus heel dichtbij (camping is maar heel klein). De mevrouw van de camping is erg hardwerkend, vriendelijk en welwillend. Legt veel uit , geeft tips etc. Wij hadden eigen sanitair, maar ook het gebouw op de camping is netjes en schoon.

Enige minpuntje is dat er maar twee ligstoelen op de grasvelden bij alle safaritenten stonden. Die moesten we delen.....Dat mogen er wel wat meer zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Sainte Suzanne in Sainte-Suzanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Sainte Suzanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.