Camping Glamping Sainte Suzanne

CampingWeer vandaag23°12°
Camping Glamping Sainte Suzanne

1 review over Camping Glamping Sainte Suzanne

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Confort et charme au camping

edam
26-10-2017

Bonne sensation dans ce glamping. Lodges neuves et très propres. Parfaitement adapté pour les familles avec petits enfants. Endroit calme, piscine , marche à pied et village touristique. bon rapport qualité prix. Accueil agréable et beaucoup d'informations touristiques à votre disposition. A recommander !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Glamping Sainte Suzanne in Sainte-Suzanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Glamping Sainte Suzanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Glamping Sainte Suzanne scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.