Camping Le Rêve

61 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Prima camping

Fam Roest
13-8-2018

Prima camping voor jonge gezinnen en niet te groot. Ook fijn dat de eigenaar goed op de hygiëne let bij het zwembad. Gezien de drukte bij het warme weer wel zo prettig. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Veel te doen in de omgeving. Hebben hier 2 weken met plezier gestaan.

Heerlijke ruime camping

Lisette
12-8-2018

Een prachtige camping met grote plekken tussen de bomen. Midden in de natuur, weg van de drukte. Het weggetje er naar toe is wel een beetje kruip door sluip door, en dat is meteen ook een klein nadeel. Je moet iedere keer dat weggetje nemen om iets te ondernemen. Voor camperaars die veel fietsen is dit dus wat minder geschikt.

Het zwembad is prima. Wel wat jammer dat de eigenaar wat spastisch is over wat wel en niet mag. Verplicht douchen en er mag geen speelgoed in het zwembad, alleen zwembandje of vlindertjes. Zwemluiers zijn ook niet toegestaan in het grote bad. Uiteraard wel in het pierebad. Het is het eerste jaar dat deze eigenaren de camping runnen. Ze zijn volgens mij nog en beetje op zoek hoe alles werkt.

Het sanitair is prima. Het is echt goed schoon en de douches zijn heerlijk! Heet (temperatuur in te stellen) en veel water.

Er is animatie. Knutselen, voetballen, dat soort gezellige dingen.

Echt een fijne plek!

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Fam. Zweers
29-7-2018

Wij hebben twee weken in één van de prachtige Safaritenten mogen verblijven.

De camping is gezellig, er hangt een ontspannen en vriendelijke sfeer.

De camping ligt in een rustige omgeving, het enige dat je ‘s avonds hoort zijn de krekels!

Lucille en Richard werken hard om het alle gasten naar hun zin te maken. De maaltijden die Richard verzorgt zijn erg lekker en ook organiseren ze bv een barbecue, pizza-avond en je kunt bij hen de croissantjes en broodjes bestellen voor je ontbijt/lunch.

Supermarkten zijn te vinden in Gourdon, in Le Vigan zelf is de supermarkt erg klein.

De omgeving van de camping is prachtig en er is veel te zien en te doen in de omgeving.

Het zwembad is prima voor kinderen, vooral het kinderbad is ideaal met kleine kinderen.

Het water is ook lekker warm!

Toiletgebouw is prima en ligt voor iedereen dichtbij.

We hebben twee fantastische weken gehad en willen graag nog eens terugkomen!

Een geweldige plek om je vakantie door te brengen!

Henk Houwen
21-6-2018

We zijn de eerste twee weken op de camping geweest en het was zoals altijd , ondanks wat mindere weersomstandigheden, toch weer heel mooi en gezellig.

De nieuwe eigenaren Lucile en Richard doen heel erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken. Buiten Frans spreken ze beiden goed Engels en zelfs een beetje Nederlands. De camping is niets veranderd en nog steeds een prima plek om te verblijven. Wij komen in ieder geval terug!

Lucile en Richard, Owner, 24-6-2018

Dank u wel Henk. It was a pleasure meeting both of you :-)

By the way, following your request, we now propose Kebab meat on our pizzas... Looking forward to seeing you again soon,

Weer genoten

Dick Polman
19-5-2018

Vijf jaar geleden zijn we voor het laatst op deze camping geweest tijdens de zomer. Nu konden we de camping bezoeken in het voorseizoen. Onder de nieuwe eigenaren, Lucille en Richard, gaat de camping eerder open. Je kunt nu in de meivakantie al terecht in een huisje, glampingtent of met je eigen kampeermiddel.

De camping is nog steeds prachtig. Veel groen met ruime plaatsen en de opzet met pleintjes i.p.v. straatjes, geeft de camping een speels karakter.

De houten chalets staan aan de buitenrand op de camping en gaan op in het geheel. Net zoals de 3 nieuw geplaatste glampingtenten in het bos.

Verder heeft de camping een keurig toiletgebouw, een ruim verwarmd zwembad en een apart bad voor de kleinere kinderen. Internet bij het restaurant is gratis.

In het restaurant op de camping kun je a la carte eten maar er wordt ook een menu van de dag geserveerd.

Lucille en Richard zijn enthousiast en hebben veel plannen om de natuur en de omgev

Lucile en Richard, Owner, 22-5-2018

Heel erg bedankt Dick. Dit is een goede beschrijving van onze camping!

To the pleasure to welcoming you again :-)

Fam. Remmers
3-3-2018

De eigenaren zijn erg gastvrij. Het zwembad is heerlijk. Kleine gemoedelijke camping. Het was als thuiskomen. Het toiletgebouw is netjes, goed schoongehouden. En ze hebben een ruimte waar je je baby/peuter lekker kunt badderen.

We komen er al meerdere jaren, dat zegt genoeg

H Linssen
21-10-2017

Leuke kleinschalige camping, grote natuurlijke plaatsen. Verwarmd zwembad, schoon sanitair. De eigenaars Huub en Carla zijn erg gastvrij en geven en tips en trix wat er te doen is in de buurt

Wim en Brigit
9-9-2017

Het is een prachtige rustige camping. De eigenaren Carla en Huub staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Zij zorgen voor de regels en het onderhoud van de camping. De regels moeten er zijn anders wordt het chaos. Wij hebben een hele fijne plezierige tijd hier gehad.

Natuurcamping zeer geschikt voor jonge gezinnen

Lot, aug 2017
25-8-2017

De kids hebben hier genoten! De leukste camping van de wereld volgens hen.

De georganiseerde spellen, met name de nachtspellen waren een groot succes, mede door het enthousiasme van Ryanne die dit alles begeleidde. De kinderen op de camping speelde heel leuk samen. Er is onder andere heel veel geweerwolfd :-)

Het zwembad is ruim voor deze maat camping en goed verwarmt. De kleintjes en grotere koukleumen houden het er ook heerlijk lang in uit. Bij het zwembad staat een groot bord met regels, waarvan het merendeel niet wordt opgevolgd. De kids kunnen volop zwemmen met grote opblaasbeesten (die deze zomer erg in waren). Er werd heerlijk gebald en gedoken. Als het wat drukker werd hielden de mensen goed rekening met elkaar en gaan de grootste beesten er weer uit. Lange zwembroeken en korte boxershorts kwamen volop voor. Sommige kids hadden wegens verbrandingen shirts aan.

Heel jammer dat de eigenaar er een enkeling buiten het zwembad op een zeer negatieve, verontwaardigde toon er opeens wel op aanspreekt en de andere in het zwembad laat zitten. Dit soort willekeur en plotselinge negativiteit was een domper op de vakantie.

Omgeving is fantastisch, heel veel keuze, waardoor je verschillende activiteiten goed kan afwisselen. Al moet je wel de kids mee weten te krijgen van de camping. Bij de receptie hebben ze een ruim aanbod aan folders aanwezig. Je kan ook geholpen worden met van te voren kaartjes kopen. Je kan vaak wel ter plekke kaartjes krijgen, maar als je van te voren besteld heb je, je starttijd, wat heel veel wachttijd kan schelen.

Het sanitair is prima, ff wennen aan geen wc brillen, maar het is gelukkig wel heel schoon.

Het enige jammere was de willekeur en negativiteit van de eigenaar.

Geweldige camping

Sini Borg
21-8-2017

We zijn hier nu een aantal jaren geweest en het blijft geweldig. De eigenaren zijn super vriendelijk en willen alles voor je doen. De plekken zijn ontzettend ruim en de sfeer op de camping is bijzonder goed. Het sanitair is schoon. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.75 uit 10 op basis van 61 reviews.