Camping Le Rêve

Camping Le Rêve
8,7

56 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Fam. Remmers, 3-3-2018

De eigenaren zijn erg gastvrij. Het zwembad is heerlijk. Kleine gemoedelijke camping. Het was als thuiskomen. Het toiletgebouw is netjes, goed schoongehouden. En ze hebben een ruimte waar je je baby/peuter lekker kunt badderen.

We komen er al meerdere jaren, dat zegt genoeg

H Linssen, 21-10-2017

Leuke kleinschalige camping, grote natuurlijke plaatsen. Verwarmd zwembad, schoon sanitair. De eigenaars Huub en Carla zijn erg gastvrij en geven en tips en trix wat er te doen is in de buurt

Wim en Brigit, 9-9-2017

Het is een prachtige rustige camping. De eigenaren Carla en Huub staan altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Zij zorgen voor de regels en het onderhoud van de camping. De regels moeten er zijn anders wordt het chaos. Wij hebben een hele fijne plezierige tijd hier gehad.

Natuurcamping zeer geschikt voor jonge gezinnen

Lot, aug 2017, 25-8-2017

De kids hebben hier genoten! De leukste camping van de wereld volgens hen.

De georganiseerde spellen, met name de nachtspellen waren een groot succes, mede door het enthousiasme van Ryanne die dit alles begeleidde. De kinderen op de camping speelde heel leuk samen. Er is onder andere heel veel geweerwolfd :-)

Het zwembad is ruim voor deze maat camping en goed verwarmt. De kleintjes en grotere koukleumen houden het er ook heerlijk lang in uit. Bij het zwembad staat een groot bord met regels, waarvan het merendeel niet wordt opgevolgd. De kids kunnen volop zwemmen met grote opblaasbeesten (die deze zomer erg in waren). Er werd heerlijk gebald en gedoken. Als het wat drukker werd hielden de mensen goed rekening met elkaar en gaan de grootste beesten er weer uit. Lange zwembroeken en korte boxershorts kwamen volop voor. Sommige kids hadden wegens verbrandingen shirts aan.

Heel jammer dat de eigenaar er een enkeling buiten het zwembad op een zeer negatieve, verontwaardigde toon er opeens wel op aanspreekt en de andere in het zwembad laat zitten. Dit soort willekeur en plotselinge negativiteit was een domper op de vakantie.

Omgeving is fantastisch, heel veel keuze, waardoor je verschillende activiteiten goed kan afwisselen. Al moet je wel de kids mee weten te krijgen van de camping. Bij de receptie hebben ze een ruim aanbod aan folders aanwezig. Je kan ook geholpen worden met van te voren kaartjes kopen. Je kan vaak wel ter plekke kaartjes krijgen, maar als je van te voren besteld heb je, je starttijd, wat heel veel wachttijd kan schelen.

Het sanitair is prima, ff wennen aan geen wc brillen, maar het is gelukkig wel heel schoon.

Het enige jammere was de willekeur en negativiteit van de eigenaar.

Geweldige camping

Sini Borg, 21-8-2017

We zijn hier nu een aantal jaren geweest en het blijft geweldig. De eigenaren zijn super vriendelijk en willen alles voor je doen. De plekken zijn ontzettend ruim en de sfeer op de camping is bijzonder goed. Het sanitair is schoon. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

Leuke camping, maar ik ga niet nog een keer

Dhr. Van der, 16-8-2017

De camping is prachtig gelegen en heeft ruime plekken. Wij hebben gebruik gemaakt van de voor ingerichte de waard tent en dat is heerlijk. Zeker als je op doorreis bent. De faciliteiten zijn prima en het sanitair is schoon. Het zwembad is goed warm. De camping is mooi centraal gelegen en bijna alle 'must see' locaties in de Lot en Dordogne zijn met ongeveer een uur of korter te bereiken. Ook voor de kinderen is het er heerlijk en veilig spelen met genoeg (maar niet te veel) vermaak. Een domper op de camping zijn voor mij de eigenaren. Ze zijn afstandelijk en bemoeizuchtig op een verkeerde manier. Zo zijn wij een keer in het restaurant geweigerd, terwijl andere mensen gewoon eten geserveerd kregen en worden er mensen uit het zwembad weggestuurd in verband met kledingvereisten (zwembroek een centimeter te lang). Kortom, een leuke camping, maar mijdt de eigenaren.
Huub (eigenaar Le Rêve), Owner, 20-8-2017

Misschien mag ik reageren op uw review,

Het feit dat er mensen worden gewezen op verkeerde zwemkledingis normaal, iedereen is onderhand op de hoogte van de voorschriften in Fankrijk, u bent erop gewezen bij aankomst op het aankomstformulier, en bij de ingang van het zwembad hangt een bord met de voorschriften. Over een centimeter zeuren wij niet, maar een broek tot over de knieen , ja dan wel.

Wat betreft het restaurant, als ik mij goed herrinner, kwam u met een man of 8 zonder te hebben gereserveerd en zat het terras al vol. Wij hebben aangeboden voor u een afhaalmaaltijd te maken, wat ook gebeurd is.

Wij zijn blij dat u tevreden bent over de verhuuraccomodatie.

Een parkachtige prachtige camping, grote plaatsen.

Aad van der Gulik, 18-7-2017

Het weggetje er naar toe is al erg lang (2,5 km) maar die moet je elke keer af om naar het dorp of dagje uit te gaan. In Le Vigan is alleen een kleine super. Elke dag (behalve dinsdag) is het mogelijk heel goedkoop en lekker te eten. Het sanitair werd uitstekend schoon gehouden. Alleen de indeling vond ik niet zo logisch.

super camping

m.v.b., 17-10-2016

Wij zijn erg enthousiast over deze camping. We hadden een de waard tent gehuurd. Mooie ruime plek met zowel schaduw als zon. Op de camping zijn veel gezinnen met jonge kinderen maar ook stellen zonder kinderen. De sfeer is gemoedelijk en het zwembad was nooit echt druk. De omgeving is mooi en er zijn veel mooi dorpjes in de nabije omgeving.

Het sanitair is prima op orde en wordt goed schoon gehouden.

Eigenaren komen in het begin wat afstandelijk over, maar zijn behulpzaam en zeker niet onvriendelijk.

Fijne, gezellige kleinschalige camping

han_patricia, 11-9-2016

We komen nu al weer voor de 6x en ee hebben nog niet alles gezien in de omgeving.

Het is een gezellige camping, menu kaart is goed.

Huub en Carla zijn goede gastheer en gastvrouw, zwembad is lekker verwarmd. Er is erg veel te doen en tezien in de buurt.

Een pareltje in de Dordogne

wich95_1, 31-8-2016

We hebben op de heenreis naar de Gers hier 5 dagen gestaan en genoten. De camping ligt wat achteraf en is via een smalle weg goed te bereiken. Kom je met de caravan? Dan hopelijk geen tegenliggers, want dan moet een van de twee terugrijden.

Kleinschalige camping, die prachtig door de eigenaars vanaf het allereerste begin is opgebouwd. Complimenten!

Grote plekken in de zon of in de schaduw. Schoon sanitair, zwembad, restaurant, goed werkende WiFi voor € 1 per dag. We waren er begin juli. In de loop van de week liep de camping langzaam vol. Reserveren voor het hoogseizoen is dus een must.

Omgeving prachtig en alle bezienswaardigheden van de Dordogne (Sarlat, Gourdon, Rocamadour, Gouffre de Padirac, St. Circ de la Popie, Cahors) binnen een uur te bereiken. Omgeving is soms ruig, maar prachtig.

En 's nachts prachtige sterrenhemel. Heb je een telescoop, neem die dan mee. Saturnus, Mars, M13 zijn zelden zo mooi te zien.

Als het even kan volgend jaar weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Rêve scoort een 8.74 uit 10 op basis van 56 reviews.