Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Rêve voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Le Rêve

• 7Johanna12-09-2022

Prachtige camping heerlijk klimaat en omgeving

Een fijn opgezette camping. Mooie ruime plekken. Veel groen en begroeiing. Geen veldjes en/of allemaal van die verhuur accommodaties. Heerlijk. Prima simpel zwembad rond de 23 graden. Goed genoeg voor onze kinderen. Er zou voor de kinderen net boven de 12 iets aan vermaak gedaan kunnen worden. Een plek waar ze elkaar kunnen treffen, iets met games.. Er komen veel Nederlanders. Kinderen hebben snel aansluiting. Erg jammer vonden wij dit jaar de overlast van gezinnen met baby's en peuters. Veel geschreeuw en huilen op ongewenste tijden. Rond 7 uur al flink lawaai en ook snachts veel gehuil. Het lijkt of er een nieuwe generatie campeerders op pad is met auto en tent. Die zich niks aantrekt van de camping rust. Misschien dat de camping er op kan wijzen. Net als de zwembroeken. Bijvoorbeeld. Tussen 22 en 8 geen geluidsoverlast. Ook niet van kids. Er waren meer camping gasten die zich gestoord hebben.
    De omgeving en klimaat heerlijk.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Esther19-08-2022

Aanrader!

Wat een heerlijke camping is dit. Vooral voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Het is ruim opgezet, grote plekken. Sommige plekken met meer zon, andere met meer schaduw. Een fijn zwembad en iedere ochtend een activiteit voor de kinderen: knutselen, vossenjachtspel, croissants bakken boven een vuurtje etc. Lucile en Richard zijn vriendelijk en gastvrij. Super schoon sanitair. Veel te doen in de omgeving: klimbos, rivierstrandje, kanoën, Rocamadour, Gouffre de Padirac, Marche Gourmand in het dorp etc. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde plek, maar deze camping brengt ons aan het twijfelen of we toch niet nog een keer zullen gaan... echt een aanrader!

• 9C.N.01-09-2020

Ruimte, rust, vriendelijke beheerders,

De enorme ruime plekken zijn het grootste pluspunt, door grote coniferenheggen sta je toch beschut en voelt het knus. Kindvriendelijk, prettig zwembad. Heerlijk rustig 's avonds, dan hoor je krekels en de uil roepen. Je moet wel iets verder rijden voor bezienswaardigheden, maar dit is niet erg. Het sanitairgebouw is wat ouder, maar wordt keurig netjes schoongehouden. Er zijn wat kleine gerechten die je kunt eten op de camping. Voor boodschappen en restaurants moet je zo'n 15 km rijden. Enige minpunt: goede, snelle WIFI alleen bij de receptie. Niet op de plek zelf, advies voor de beheerder: leg dat aan over de hele camping!!!

• 10HENK EN ANNEMIEK02-08-2019

genieten ook toen we alleen stonden en boule super

als je van rust en ruimte veel groen houdt dan ben je op de goede plaats omgeving ook goed om te fietsen en mooie autotochten super fijne ontvangst van LUCILE EN RICHARD

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Cees20-09-2018

Het best bewaarde geheim van Frankrijk

Als je van rustig kamperen houdt, is dit de ideale camping. Eigenaren Richard en Lucille zijn gastvrij en spreken zeer goed engels. Richard is een top kok!! Mooie omgeving. Veel bezienswaardigheden. Wandelen, fietsen, kanoen...etc.
    Ons volgende bezoek is al geboekt

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Rob & Simone Staal20-09-2018

Heerlijke Camping

Ik kom sinds 1991 op de heerlijke camping. Vroeger met veel plezier met de kinderen in het voor, hoog en na seizoen. Nu 2 x per jaar in juni en september met z’n tweetjes. Wij voelen ons hier thuis. Het is in de loop van de jaren alleen maar mooier geworden. De bomen zijn volgroeid dus voldoende schaduw. En de plekjes nog zéér ruim bemeten met voldoende prive. Huub en Carla hebben er met recht een mooie droom van gemaakt. Ook de omgeving leent zich prima om heerijk te eten, te fietsen en de diverse lokale waren markten en rommel markten te bezoeken. Inmiddels hebben Lucile en Richard het stokje met veel enthousiasme en gastvrijheid overgenomen. Wij hebben er vertrouwen in dat de kwaliteit, de waarden en gezelligheid van camping Le Reve bij hun gewaarborgd zijn. Lucile en Richard proficiat met jullie fantastische camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Paul18-09-2018

Fantastische camping. Goed klimaat. Mooie omgeving

Bezocht eerste 2weken van september. Zeer Rustig, grote plekken (plm 150 m2) smaakvol ingericht terrein met veel ruimte, plaatsen langs de rand (A -D) hebben uitzicht, lekker zwembad, lekker eten (plat du jour 10€), lekker weer. Een van de beste campings die wij in 40 jaar camperen hebben gehad. Ook in hoogseizoen voldoende ruim. Prima uitvalsbasis voor Cahors, Rocamadour, Domme, Sarlat, La Roque Cageac, canoën op de Dordogne (vanuit Carsac 22 km = ruim halve dag, of uit Vitrac 3 uur). Heerlijk. Genoten. Doen!

• 9Joo Tillema18-09-2018

Om heer lijk tot rust te komen

De weldadige rust. Ruime percelen. Mooi verwarmd zwembad. Voldoende keurig sanitair. Vriendelijke beheerders.

• 8Sjoerd20-08-2018

top!!

Erg leuke camping om te verblijven. Zeker een aanrader voor een gezin met jonge kinderen. Goed verzorgd en campingeigenaren hebben aandacht voor de wensen van hun gasten.

Camping om nog eens terug te komen

Eigenaar, 10-09-2018

Bedankt voor uw reactie! Tot snel op de camping ;-)

• 9Fam Roest13-08-2018

Prima camping

Prima camping voor jonge gezinnen en niet te groot. Ook fijn dat de eigenaar goed op de hygiëne let bij het zwembad. Gezien de drukte bij het warme weer wel zo prettig. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Veel te doen in de omgeving. Hebben hier 2 weken met plezier gestaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Eigenaar, 23-08-2018

Dank u wel. We're glad that you enjoyed the campsite and the surrounding. We are lucky to be in a very nice region.

Camping Le Rêve info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar