Camping Le Rêve

Camping Le Rêve
8,8

66 reviews over Camping Le Rêve in het Nederlands

Met jonge kinderen

Het best bewaarde geheim van Frankrijk

Cees
20-9-2018

Als je van rustig kamperen houdt, is dit de ideale camping. Eigenaren Richard en Lucille zijn gastvrij en spreken zeer goed engels.

Richard is een top kok!!

Mooie omgeving. Veel bezienswaardigheden. Wandelen, fietsen, kanoen...etc.

Ons volgende bezoek is al geboekt

Heerlijke Camping

Rob & Simone Staal
20-9-2018

Ik kom sinds 1991 op de heerlijke camping. Vroeger met veel plezier met de kinderen in het voor, hoog en na seizoen. Nu 2 x per jaar in juni en september met z’n tweetjes. Wij voelen ons hier thuis. Het is in de loop van de jaren alleen maar mooier geworden. De bomen zijn volgroeid dus voldoende schaduw. En de plekjes nog zéér ruim bemeten met voldoende prive. Huub en Carla hebben er met recht een mooie droom van gemaakt. Ook de omgeving leent zich prima om heerijk te eten, te fietsen en de diverse lokale waren markten en rommel markten te bezoeken. Inmiddels hebben Lucile en Richard het stokje met veel enthousiasme en gastvrijheid overgenomen. Wij hebben er vertrouwen in dat de kwaliteit, de waarden en gezelligheid van camping Le Reve bij hun gewaarborgd zijn. Lucile en Richard proficiat met jullie fantastische camping.

Bezocht eerste 2weken van september. Zeer Rustig, grote plekken (plm 150 m2) smaakvol ingericht terrein met veel ruimte, plaatsen langs de rand (A -D) hebben uitzicht, lekker zwembad, lekker eten (plat du jour 10€), lekker weer.

Een van de beste campings die wij in 40 jaar camperen hebben gehad. Ook in hoogseizoen voldoende ruim. Prima uitvalsbasis voor Cahors, Rocamadour, Domme, Sarlat, La Roque Cageac, canoën op de Dordogne (vanuit Carsac 22 km = ruim halve dag, of uit Vitrac 3 uur). Heerlijk. Genoten. Doen!

Om heer lijk tot rust te komen

Joo Tillema
18-9-2018

De weldadige rust.

Ruime percelen. Mooi verwarmd zwembad. Voldoende keurig sanitair.

Vriendelijke beheerders.

top!!

Sjoerd
20-8-2018

Erg leuke camping om te verblijven. Zeker een aanrader voor een gezin met jonge kinderen. Goed verzorgd en campingeigenaren hebben aandacht voor de wensen van hun gasten.

Camping om nog eens terug te komen

Lucile en Richard, Owner, 10-9-2018
Bedankt voor uw reactie! Tot snel op de camping ;-)

Prima camping

Fam Roest
13-8-2018

Prima camping voor jonge gezinnen en niet te groot. Ook fijn dat de eigenaar goed op de hygiëne let bij het zwembad. Gezien de drukte bij het warme weer wel zo prettig. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Veel te doen in de omgeving. Hebben hier 2 weken met plezier gestaan.

Lucile en Richard, Owner, 23-8-2018
Dank u wel. We're glad that you enjoyed the campsite and the surrounding. We are lucky to be in a very nice region.

Heerlijke ruime camping

Lisette
12-8-2018

Een prachtige camping met grote plekken tussen de bomen. Midden in de natuur, weg van de drukte. Het weggetje er naar toe is wel een beetje kruip door sluip door, en dat is meteen ook een klein nadeel. Je moet iedere keer dat weggetje nemen om iets te ondernemen. Voor camperaars die veel fietsen is dit dus wat minder geschikt.

Het zwembad is prima. Wel wat jammer dat de eigenaar wat spastisch is over wat wel en niet mag. Verplicht douchen en er mag geen speelgoed in het zwembad, alleen zwembandje of vlindertjes. Zwemluiers zijn ook niet toegestaan in het grote bad. Uiteraard wel in het pierebad. Het is het eerste jaar dat deze eigenaren de camping runnen. Ze zijn volgens mij nog en beetje op zoek hoe alles werkt.

Het sanitair is prima. Het is echt goed schoon en de douches zijn heerlijk! Heet (temperatuur in te stellen) en veel water.

Er is animatie. Knutselen, voetballen, dat soort gezellige dingen.

Echt een fijne plek!

Lucile en Richard, Owner, 23-8-2018
Thank you for your review. We wish to propose the best for our guest in terms of pitch surrounding, facilities and services. In terms of swimming pool, we apply the common rules we have in the public French pools with the objective to maintain a good quality of water. This enables to continue having fun in the pools! Glad you enjoy the place!

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Fam. Zweers
29-7-2018

Wij hebben twee weken in één van de prachtige Safaritenten mogen verblijven.

De camping is gezellig, er hangt een ontspannen en vriendelijke sfeer.

De camping ligt in een rustige omgeving, het enige dat je ‘s avonds hoort zijn de krekels!

Lucille en Richard werken hard om het alle gasten naar hun zin te maken. De maaltijden die Richard verzorgt zijn erg lekker en ook organiseren ze bv een barbecue, pizza-avond en je kunt bij hen de croissantjes en broodjes bestellen voor je ontbijt/lunch.

Supermarkten zijn te vinden in Gourdon, in Le Vigan zelf is de supermarkt erg klein.

De omgeving van de camping is prachtig en er is veel te zien en te doen in de omgeving.

Het zwembad is prima voor kinderen, vooral het kinderbad is ideaal met kleine kinderen.

Het water is ook lekker warm!

Toiletgebouw is prima en ligt voor iedereen dichtbij.

We hebben twee fantastische weken gehad en willen graag nog eens terugkomen!

Lucile en Richard, Owner, 23-8-2018
Many thanks for your review. We're glad you enjoy the safari tent, they've had a big success!

Een geweldige plek om je vakantie door te brengen!

Henk Houwen
21-6-2018

We zijn de eerste twee weken op de camping geweest en het was zoals altijd , ondanks wat mindere weersomstandigheden, toch weer heel mooi en gezellig.

De nieuwe eigenaren Lucile en Richard doen heel erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken. Buiten Frans spreken ze beiden goed Engels en zelfs een beetje Nederlands. De camping is niets veranderd en nog steeds een prima plek om te verblijven. Wij komen in ieder geval terug!

Lucile en Richard, Owner, 24-6-2018

Dank u wel Henk. It was a pleasure meeting both of you :-)

By the way, following your request, we now propose Kebab meat on our pizzas... Looking forward to seeing you again soon,

Weer genoten

Dick Polman
19-5-2018

Vijf jaar geleden zijn we voor het laatst op deze camping geweest tijdens de zomer. Nu konden we de camping bezoeken in het voorseizoen. Onder de nieuwe eigenaren, Lucille en Richard, gaat de camping eerder open. Je kunt nu in de meivakantie al terecht in een huisje, glampingtent of met je eigen kampeermiddel.

De camping is nog steeds prachtig. Veel groen met ruime plaatsen en de opzet met pleintjes i.p.v. straatjes, geeft de camping een speels karakter.

De houten chalets staan aan de buitenrand op de camping en gaan op in het geheel. Net zoals de 3 nieuw geplaatste glampingtenten in het bos.

Verder heeft de camping een keurig toiletgebouw, een ruim verwarmd zwembad en een apart bad voor de kleinere kinderen. Internet bij het restaurant is gratis.

In het restaurant op de camping kun je a la carte eten maar er wordt ook een menu van de dag geserveerd.

Lucille en Richard zijn enthousiast en hebben veel plannen om de natuur en de omgev

Lucile en Richard, Owner, 22-5-2018

Heel erg bedankt Dick. Dit is een goede beschrijving van onze camping!

To the pleasure to welcoming you again :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Rêve in Le Vigan (Lot), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Rêve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.