Camping Le Rêve

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Midi Pyrenees, Le Vigan (Lot)

9.1Fenomenaal

• 8.6Staat v/h sanitair
  • 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info

67 reviews over Camping Le Rêve

• 2019
    10HENK EN ANNEMIEK02-08-2019

genieten ook toen we alleen stonden en boule super

als je van rust en ruimte veel groen houdt dan ben je op de goede plaats omgeving ook goed om te fietsen en mooie autotochten super fijne ontvangst van LUCILE EN RICHARD

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Cees20-09-2018

Het best bewaarde geheim van Frankrijk

Als je van rustig kamperen houdt, is dit de ideale camping. Eigenaren Richard en Lucille zijn gastvrij en spreken zeer goed engels. Richard is een top kok!! Mooie omgeving. Veel bezienswaardigheden. Wandelen, fietsen, kanoen...etc.
    Ons volgende bezoek is al geboekt

• 10Rob & Simone Staal20-09-2018

Heerlijke Camping

Ik kom sinds 1991 op de heerlijke camping. Vroeger met veel plezier met de kinderen in het voor, hoog en na seizoen. Nu 2 x per jaar in juni en september met z’n tweetjes. Wij voelen ons hier thuis. Het is in de loop van de jaren alleen maar mooier geworden. De bomen zijn volgroeid dus voldoende schaduw. En de plekjes nog zéér ruim bemeten met voldoende prive. Huub en Carla hebben er met recht een mooie droom van gemaakt. Ook de omgeving leent zich prima om heerijk te eten, te fietsen en de diverse lokale waren markten en rommel markten te bezoeken. Inmiddels hebben Lucile en Richard het stokje met veel enthousiasme en gastvrijheid overgenomen. Wij hebben er vertrouwen in dat de kwaliteit, de waarden en gezelligheid van camping Le Reve bij hun gewaarborgd zijn. Lucile en Richard proficiat met jullie fantastische camping.

• 10Eetgelegenheden

• 9Paul18-09-2018

Fantastische camping. Goed klimaat. Mooie omgeving

Bezocht eerste 2weken van september. Zeer Rustig, grote plekken (plm 150 m2) smaakvol ingericht terrein met veel ruimte, plaatsen langs de rand (A -D) hebben uitzicht, lekker zwembad, lekker eten (plat du jour 10€), lekker weer. Een van de beste campings die wij in 40 jaar camperen hebben gehad. Ook in hoogseizoen voldoende ruim. Prima uitvalsbasis voor Cahors, Rocamadour, Domme, Sarlat, La Roque Cageac, canoën op de Dordogne (vanuit Carsac 22 km = ruim halve dag, of uit Vitrac 3 uur). Heerlijk. Genoten. Doen!

• 9Joo Tillema18-09-2018

Om heer lijk tot rust te komen

De weldadige rust. Ruime percelen. Mooi verwarmd zwembad. Voldoende keurig sanitair. Vriendelijke beheerders.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Sjoerd20-08-2018

top!!

Erg leuke camping om te verblijven. Zeker een aanrader voor een gezin met jonge kinderen. Goed verzorgd en campingeigenaren hebben aandacht voor de wensen van hun gasten.

Camping om nog eens terug te komen

Lucile en Richard, Owner, 10-09-2018

Bedankt voor uw reactie! Tot snel op de camping ;-)

• 9Fam Roest13-08-2018

Prima camping

Prima camping voor jonge gezinnen en niet te groot. Ook fijn dat de eigenaar goed op de hygiëne let bij het zwembad. Gezien de drukte bij het warme weer wel zo prettig. De eigenaren doen er alles aan om het naar je zin te maken. Veel te doen in de omgeving. Hebben hier 2 weken met plezier gestaan.

• 7Eetgelegenheden

Lucile en Richard, Owner, 23-08-2018

Dank u wel. We're glad that you enjoyed the campsite and the surrounding. We are lucky to be in a very nice region.

• 8Lisette12-08-2018

Heerlijke ruime camping

Een prachtige camping met grote plekken tussen de bomen. Midden in de natuur, weg van de drukte. Het weggetje er naar toe is wel een beetje kruip door sluip door, en dat is meteen ook een klein nadeel. Je moet iedere keer dat weggetje nemen om iets te ondernemen. Voor camperaars die veel fietsen is dit dus wat minder geschikt. Het zwembad is prima. Wel wat jammer dat de eigenaar wat spastisch is over wat wel en niet mag. Verplicht douchen en er mag geen speelgoed in het zwembad, alleen zwembandje of vlindertjes. Zwemluiers zijn ook niet toegestaan in het grote bad. Uiteraard wel in het pierebad. Het is het eerste jaar dat deze eigenaren de camping runnen. Ze zijn volgens mij nog en beetje op zoek hoe alles werkt. Het sanitair is prima. Het is echt goed schoon en de douches zijn heerlijk! Heet (temperatuur in te stellen) en veel water. Er is animatie. Knutselen, voetballen, dat soort gezellige dingen. Echt een fijne plek!

Lucile en Richard, Owner, 23-08-2018

Thank you for your review. We wish to propose the best for our guest in terms of pitch surrounding, facilities and services. In terms of swimming pool, we apply the common rules we have in the public French pools with the objective to maintain a good quality of water. This enables to continue having fun in the pools! Glad you enjoy the place!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. Zweers29-07-2018

Aanrader voor gezinnen met kleine kinderen!

Wij hebben twee weken in één van de prachtige Safaritenten mogen verblijven. De camping is gezellig, er hangt een ontspannen en vriendelijke sfeer. De camping ligt in een rustige omgeving, het enige dat je ‘s avonds hoort zijn de krekels! Lucille en Richard werken hard om het alle gasten naar hun zin te maken. De maaltijden die Richard verzorgt zijn erg lekker en ook organiseren ze bv een barbecue, pizza-avond en je kunt bij hen de croissantjes en broodjes bestellen voor je ontbijt/lunch. Supermarkten zijn te vinden in Gourdon, in Le Vigan zelf is de supermarkt erg klein. De omgeving van de camping is prachtig en er is veel te zien en te doen in de omgeving. Het zwembad is prima voor kinderen, vooral het kinderbad is ideaal met kleine kinderen. Het water is ook lekker warm! Toiletgebouw is prima en ligt voor iedereen dichtbij. We hebben twee fantastische weken gehad en willen graag nog eens terugkomen!

Lucile en Richard, Owner, 23-08-2018

Many thanks for your review. We're glad you enjoy the safari tent, they've had a big success!

• 9Henk Houwen21-06-2018

Een geweldige plek om je vakantie door te brengen!

We zijn de eerste twee weken op de camping geweest en het was zoals altijd , ondanks wat mindere weersomstandigheden, toch weer heel mooi en gezellig. De nieuwe eigenaren Lucile en Richard doen heel erg hun best om de gasten het naar hun zin te maken. Buiten Frans spreken ze beiden goed Engels en zelfs een beetje Nederlands. De camping is niets veranderd en nog steeds een prima plek om te verblijven. Wij komen in ieder geval terug!

Lucile en Richard, Owner, 24-06-2018

Dank u wel Henk. It was a pleasure meeting both of you :-) By the way, following your request, we now propose Kebab meat on our pizzas... Looking forward to seeing you again soon,

Gereisd met partner in juni 2018

Camping Le Rêve info