Weer vandaag2°-3°

37 reviews over Camping Parc du Chateau in het Nederlands

Verzorgd, maar niet spectaculair

Lerang,
2-11-2018

Bij aankomst rond 16:00u zat een dame verveeld in een klein kantoortje met gelakte nageltjes achter een MacBookje. De camping was nagenoeg leeg (hoogseizoen!), maar ze moest even op de computer “checken” of er nog plaats was. Er was nog plaats …

We mochten zelf de plek uitzoeken.

Een oneven terrein met afgebakende plaatsen, verzorgd maar niet spectaculair.

Eenvoudig zwembad, op afstand netjes, door het slechte weer hebben wij hier geen gebruik van gemaakt.

Broodservice op bestelling, stokbrood of croissants, verder geen keuze.

WiFi niet onderzocht voor deze ene nacht, met de nieuwe roaming-regels en genoeg 4g-dataruimte was het niet belangrijk.

Sanitair: Gebouw 1 recent en schoon, gebouw 2 gedateerd, maar schoon. Schoongemaakt werd er door alles schoon te spuiten met een waterslang met daaraan toegevoegd een schoonmaakmiddel.

Nul vertier voor jong, noch oud. Als doorgangscamping niet verkeerd, voor een langer verblijf ongeschikt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Goede doorreiscamping

Els Gerits,
10-7-2018

Voor de 3de keer op deze camping gestopt. Nu kon je er ook eten voor weinig geld goede kwaliteit. Sanitair is iets geupdate, voldoet. Grote plaatsen en met Acsi goede prijs. Hond uitlaten buiten de camping ook goed. Zwembad klein maar om ff af te koelen voldoende.

Gereisd met partner in juni 2018

Aanrader

Inge,
3-9-2017

Kleine, rustige camping aan de rand van een mooi park. Veel passanten, maar wij blijven er graag wat langer. Sanitair superschool, zwembad uitstekend en erg lekker eten in bijbehorend, klein campingrestaurant.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super nette camping

Sabine,
20-8-2017

Zeeeer nette camping. Goed onderhouden. Sanitair echt heel erg schoon en fris. Ingebouwd babybad op hoogte aanwezig, ideaal. 10 minuutjes van de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

M&M,
14-6-2017

Zeer goed verzorgde camping met gastvrije ontvangst.

Sanitaire voorzieningen een 10!

Gereisd met partner in juni 2017

Prima camping

Yvon W,
8-5-2017

Prima bereikbare en goed aangegeven camping. Ligt vlakbij het park van het kasteel (ruïne) waar men leuk naar toe kan wandelen en vanwaar er een prachtig uitzicht over Epinal is.

De camping is klein, rustig en goed begaanbaar.de verharde plekken zijn groot en lopen soms wat schuin. Het sanitair is prima, netjes en schoon er is toilet papier en er is zeep om je handen te wassen !. De douches zijn super en het water is heerlijk warm. Het afwas/was water is heet !

Het water smaakt naar chloor, als je dat vervelend vindt , neem dan flessen water mee :)

Toen wij er waren (begin mei) , was er verder niets te verkrijgen en het leuk uitziende zwembad was ook dicht.

We werden goed ontvangen bij de receptie door de algemene klusjes man die zijn best deed ons alles duidelijk te maken.

Wij zijn hier in plaats van 1 nacht , zoals gepland was, langer gebleven.

Als wij weer deze richting op gaan , zouden wij hier zeker nogmaals willen verblijven.

Gereisd met partner in mei 2017

In tegenstelling tot de verouderde verhalen op internet troffen wij een prima camping. Wij logeerden er 2 nachten tussen de Franse Alpen en NL. Behoorlijke plekken. Nieuw sanitair met echt een heerlijke gratis douche. Overal goede wifi en een zwembad om af te koelen. Onze 10-jarige vond het wel wat klein om langdurig in te spelen. Het is leuk om over de citadel te wandelen. Een goede supermarkt is wat verder weg. Heuvel af, heuvel op kostte het wat veel tijd om 's morgens voor het ontbijt de voorraad aan te vullen. Brood is te bestellen bij de receptie evenals een eenvoudige maaltijd en frites voor bij de tent. Epinal is niet interessant. Omgeving gezellig. Kan een uitvalsbasis zijn voor de Vogezen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Tegenvaller

J.
27-10-2016

Onder andere aangetrokken door de hoge beoordelingen hebben we in september een paar dagen met caravan gekampeerd op camping Parc du Chateau. Camping maakte een onverzorgde indruk en datzelfde gold voor de man in de receptie die ons ontving. Iets eten bleek wel mogelijk, maar wat we voorgezet kregen was beslist geen culinaire belevenis zoals in een eerder review te lezen valt. Waarschijnlijk was de kok al met vakantie. De prijs was er overigens wel na. Veel rommel ook rondom de camping. Het park is de moeite waard met een leuke ruïne en vandaar een prachtig uitzicht over Epinal. De stad is de moeite van een bezoekje waard, maar beslist niet spectaculair.

Gereisd met partner in september 2016

Een aanrader voor kortdurend en langdurig verblijf

P.van den Berkmortel
3-10-2016

Goed sanitair, keurige receptie .mooi zwembad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk kleine camping!

Carolien
6-9-2016

Een heerlijk, schone, kleine nette doorgangscamping. Maar zeker ook geschikt om wat langer te staan. Vriendelijke eigenaren die zelf 's avonds in hun kleine restaurant koken. En koken dat kunnen ze!!! Het kleine zwembad is precies genoeg om even af te koelen. We hebben hier heerlijk ontspannen gestaan. Het was niet heel druk en dat vonden wij prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parc du Chateau in Epinal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parc du Chateau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.