Camping Le Domaine Vert

125 reviews over Camping Le Domaine Vert in het Nederlands

Pure ontspanning.

Ingrid van Hemert
25-9-2018

Heel veel ruimte en rust. Origineel en fijn sanitair. Hartelijke eigenaresse. Samen met haar de moestuin in om groenten en fruit te halen. Hoewel op doorreis naar Spanje er toch een extra nacht gebleven. Mooie omgeving.

DE camping voor de rustzoeker.

Aloys
7-8-2018

Geweldige camping. Ongelooflijk veel ruimte voor een staanplaats. Volop rust dus. Eigenaren heel erg aardig en behulpzaam. En koken ook nog eens meerdere dagen in de week voor de gasten. Producten van de eigen boerderij worden tot een heerlijk culinair menu omgetoverd. Brood wordt elke dag bij de bakker boor je gehaald (afrekenen doe je pas bij het weggaan); en op de ene dag in de week dat de bakker is gesloten, bakt de eigenaar zelf brood hen lekker dat dat is!!),

Zin in een koud biertje in de middag ?? ven uit de koelkast pakken en op een blaadje turven zetten (ook hierbij afrekenen bij het weggaan).

Vertrouwen. Heerlijk. De mogelijkheid om je grenzeloos over te geven aan rust.

Waarschijnlijk niet zo geschikt voor gezinnen met kinderen, want voor de koters is er weinig te doen.

Maar dat is dan misschien weer een voordeel voor de rustzoekers.

Perfect!

Arjin en Teuna
30-7-2018

We hebben het geluk gehad om deze vakantie twee keer enkele dagen te verblijven op deze prachtige plek. Ons eerste verblijf was 4 dagen in de Panorama suite. Wat een heerlijke kamer! Van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. Het tweede verblijf was een paar nachtjes in de blokhut. Ook dit vonden we zeer aangenaam en wat een rustig plekje!! We hadden voor elke ochtend een ontbijt bijgeboekt en wat een heerlijkheid was dat! Vers brood ( op sommige dagen zelf gebakken) , eigengemaakte jam en elke dag een ander sapje (ook uit eigen keuken)...een overheerlijke omelet, verschillende soorten kaas, vleeswaren en vers fruit! En dan prachtig opgemaakt met de mooiste eetbare bloemen! Een feest om naar te kijken! Heerlijk om op deze manier elke dag te genieten van een super (voordelig) ontbijt in de mooie tuin bij deze lieve mensen. Echt een plek om tot rust te komen! Wij komen zeker terug!

Tot volgend jaar!

Aaf
26-7-2018

Voor echte kampeerders, die van rust en ruimte houden. Heerlijk grote, groene kampeerplekken, met geweldig uitzicht. Anne en Gerard zijn de super gastvrije eigenaren van deze bijzondere plek. Prachtige tuin apart van de camping, waar je je heerlijk kunt verstoppen met een boek of gewoon om te genieten. Genoten van de kookkunsten van Gerard, het terras onder de overkapping is ook in de mooie tuin. Wij waren hier voor de 2e keer, maar dit adresje vergeten we zeker niet. Eigenlijk wilde ik geen review schrijven, om deze plek een beetje geheim te houden. Maar er zijn al zoveel fraaie dingen geschreven over deze plek, dat ik niet kon achterblijven. Tot ziens!

Wij komen zeker terug!

Jelle
22-7-2018

Hartelijke ontvangst! Zeer gastvrij. Absoluut rustig met heel veel vrije ruimte. Ideale plek om te onthaasten en te aarden. Gezamenlijk gegeten op uitnodiging: was absoluut heerlijk en zeer gezellig!

Uitstekende gastvrijheid in een fantastische ambiance, helaas maar 2 keer per week gecombineerd met culinaire hoogstandjes uit eigen tuin.

Uitmuntend

Karin Janson
13-12-2017

Keurig sanitair , ruimte en rust

Geen zwembad, maar 2 meren in de buurt 👍

heel bijzonder

Schouten
15-8-2017

We hebben hier maar 1 nacht gestaan met onze caravan maar komen zeker een andere keer terug voor een aantal dagen. Ook onze kinderen (10 en 12 jaar oud) vonden deze plek heel fijn. De route naar de camping toe is af en toe wat smal met de caravan maar wel goed te doen. De ontvangst was zeer prettig en bijzonder hartelijk. Onze kinderen hebben geholpen met het voeren van de dieren en hebben erg genoten van het erf. 's Morgens hebben we genoten van een ontbijt wat heerlijk was. Het is echt heel rustig en de sfeer is fijn. Wij zeggen graag: tot ziens, en dan langer dan 1 nachtje :)

Pareltje in de Corrèze

Bianca Rhemrev
15-8-2017

Wij vertrekken net van Le Domaine Vert, op naar de volgende camping. De lat der verwachtingen ligt hoog na ons bezoek van drie dagen aan deze fantastische plek. Wat een ruimte, rust en gastvrijheid! Anne bewaakt dit zeer zorgvuldig. Vol is vol helaas.

De camping is zeer goed onderhouden, ruime staanplaatsen, schoon en goed sanitair, mooie tuin waar je heerlijk kunt wegdromen. We hebben een avond meegegeten, met andere campinggasten aan lange tafels onder de sterrenhemel. Genoten van lamsvlees in hooi, klaargemaakt door gastheer Gerard en zijn team.

Ook de omgeving is fantastisch. Net voor de toeristentrekker de Dordogne, is de Corrèze een verademing. Met dorpjes als Pompadour, Segour Chateau en Uzerche die prachtig zijn, maar gelukkig niet worden overspoeld door hordes toeristen.

Kortom, zo'n fijn begin van onze vakantie heeft ons zeker goed gedaan. We komen graag nog eens terug. Ook in het voorjaar schijnt het er heerlijk te zijn.

Dank jullie wel, Anne, Gerard en team!

Geweldige plek, paradijsje

Annet verboom
12-8-2017

Rust, stilte en ruimte, gezellige mee eet avonden, met heerlijk van eigen land

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine Vert in Troche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.