Camping Le Domaine Vert

119 reviews over Camping Le Domaine Vert in het Nederlands

Uitmuntend

Karin Janson
13-12-2017

Keurig sanitair , ruimte en rust

Geen zwembad, maar 2 meren in de buurt 👍

heel bijzonder

Schouten
15-8-2017

We hebben hier maar 1 nacht gestaan met onze caravan maar komen zeker een andere keer terug voor een aantal dagen. Ook onze kinderen (10 en 12 jaar oud) vonden deze plek heel fijn. De route naar de camping toe is af en toe wat smal met de caravan maar wel goed te doen. De ontvangst was zeer prettig en bijzonder hartelijk. Onze kinderen hebben geholpen met het voeren van de dieren en hebben erg genoten van het erf. 's Morgens hebben we genoten van een ontbijt wat heerlijk was. Het is echt heel rustig en de sfeer is fijn. Wij zeggen graag: tot ziens, en dan langer dan 1 nachtje :)

Pareltje in de Corrèze

Bianca Rhemrev
15-8-2017

Wij vertrekken net van Le Domaine Vert, op naar de volgende camping. De lat der verwachtingen ligt hoog na ons bezoek van drie dagen aan deze fantastische plek. Wat een ruimte, rust en gastvrijheid! Anne bewaakt dit zeer zorgvuldig. Vol is vol helaas.

De camping is zeer goed onderhouden, ruime staanplaatsen, schoon en goed sanitair, mooie tuin waar je heerlijk kunt wegdromen. We hebben een avond meegegeten, met andere campinggasten aan lange tafels onder de sterrenhemel. Genoten van lamsvlees in hooi, klaargemaakt door gastheer Gerard en zijn team.

Ook de omgeving is fantastisch. Net voor de toeristentrekker de Dordogne, is de Corrèze een verademing. Met dorpjes als Pompadour, Segour Chateau en Uzerche die prachtig zijn, maar gelukkig niet worden overspoeld door hordes toeristen.

Kortom, zo'n fijn begin van onze vakantie heeft ons zeker goed gedaan. We komen graag nog eens terug. Ook in het voorjaar schijnt het er heerlijk te zijn.

Dank jullie wel, Anne, Gerard en team!

Geweldige plek, paradijsje

Annet verboom
12-8-2017

Rust, stilte en ruimte, gezellige mee eet avonden, met heerlijk van eigen land

Zoek je rust, ruimte en natuur; hier is het!

Harm en Ans
2-7-2017

Wat een heerlijke omgeving om tot rust te komen. Genieten van het mooie uitzicht ver van verkeersdrukte en genieten van de vriendelijke gastvrouw Anne. Dat alles in een authentieke Franse omgeving.

Helaas hebben we niet kunnen genieten van de kookkunst van de gastheer en -vrouw.

Een geweldige plek kom te wezen

Esther
27-6-2017

Het is een plekje waar je goed tot rust kan komen. De plek waar ik heb gestaan een geweldig uitzicht. De tuin die zij hebben is ook een plaatje. De dieren die daar rondlopen maken dat plaatje helemaal af. Voor mijn tent heb ik met de fluitende vogels een mooi boek kunnen lezen. Ik heb mooie wandelingen gemaakt door het bos. Ook heb ik mooie dorpjes bezocht. Elk dorpje hier heeft wel iets bijzonders. Ik heb enorm genoten van deze vakantie. Ik zal iedereen deze plek aanraden!

Ontspannen

Carla Huijbens
13-6-2017

Een geweldige omgeving welke rust uitstraalt.

We hebben 2 nachten in het "nest" gelogeerd en hebben genoten!

Wanneer je in de gelegenheid bent om aan te schuiven voor het diner, moet je dat zeker doen, gezellig met elkaar aan lange tafels buiten eten!

Er zijn verschillende plekjes in de tuin om te genieten van de rust en het pluimvee wat in de rondte scharrelt.

Een heerlijke ervaring om onze vakantie te starten!

Anne en Gerard ontzettend bedankt voor de gastvrijheid!🐓

We werden gastvrij ontvangen, kregen een plekje toegewezen en na een fijne rondleiding onze tent opgezet. We hadden schitterend uitzicht en hebben zelfs een aantal dagen helemaal alleen op het veld gestaan.

Dé plek om helemaal tot rust te komen. Niet moet, lekker niks (of luieren, lezen, genieten,...).

Lekker zelfgebakken brood en ook zeker aanschuiven tijdens het diner.

Ondanks dat het niet elke dag even zonnig was, hebben we dit niet als onprettig ervaren. In de bodega was plek of onder het afdak.

Zoek je een plek om af te schakelen en heerlijk tot rust te komen, dan is dit zeker een aanrader:)!

Heerlijke sfeervolle camping!

koningsveld
29-4-2017

Rust, ruimte en natuur op het platteland van Frankrijk. Ruime plekken midden in de natuur. Mogelijkheden tot wandelen, fietsen, vissen en zwemmen. Ook zijn er zeer leuke uitstapjes in de omgeving te maken.

Een oase van rust en een hemel op aarde!

Marlike en Henk
19-2-2017

Een prachtig plekje , heerlijk vakantie oord, zeer ruime plekken voor je tent/caravan. Tevens zijn mooie gites, een blokhut, bedsteden of huis te huur. Een zeer gastvrij ontvangst door Annemiek en Gerhard. Producten uit eigen tuin en eigen keuken elke dag vers te bestellen en meerdere keren per week culinair verwend worden door Gerhard. Kortom: een plek om steeds weer terug te keren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Domaine Vert in Troche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Domaine Vert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Domaine Vert scoort een 9.57 uit 10 op basis van 129 reviews.