Camping Le Domaine Vert

Meer camping info

162 reviews over Camping Le Domaine Vert

• 9Ronald en Mirriam17-10-2020

Fantastische plek!

Wat een gastvrijheid, rust op deze camping in een prachtige groene omgeving. In 2019 en 2020 de zomervakantie doorgebracht op deze bijzondere camping. Zeker in 2020 met Covid-19 vonden wij het heel prettig om op zo'n ruime rustige plek te zijn. Wandelen, fietsen en in de buurt meren. Een goed boek mee en vooral verder genieten van de stilte en de sterrenhemel.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2020

• 10Marleen en Dennis11-10-2020

Een fantastische plek voor ruimte- en rustzoekers

Het is een heerlijke camping voor mensen die ruimte en rust zoeken en graag dicht bij de natuur zijn. De heerlijke tuin met alle dieren is zo sereen, daar kom je zo tot rust. De echt nog donkere nachten met prachtige sterrenhemels zijn je vertier. Maar meer heb je niet nodig. De sfeer van de boerderij, de gastvrijheid van Anne, de lekkernijen van Gerhard, meer dan genoeg redenen om nog eens, voor de zoveelste keer, terug te komen!

Gereisd met partner in september 2020

• 10Carmen26-07-2020

oase van rust

Op zoek naar een camping in de Correzestreek kwamen we toevallig het Domaine Vert tegen. Van onze oorspronkelijk geboekte 3 nachten zijn we met 9 nachten uitgekomen. Als alles achteraf niet volgeboekt was geweest, waren we nog langer gebleven. Le Domaine Vert wordt gerund door Anne en Gerard, een heel aardig en vriendelijk echtpaar uit Nederland, die een waar paradijs hebben gecreëerd. Het is de ideale plek om rust te vinden, uit te schakelen en te genieten. Op de grote campingweide is er voldoende afstand tot de buurman en 's nachts kun je een sensationele sterrenhemel bekijken. In de ruime tuin bij het hoofdhuis kunt u hagedissen, kippen, eenden, etc. ontmoeten. We hebben er erg van genoten en zullen terugkomen. Hartelijk dank voor het fijne verblijf

Gereisd met partner in juli 2020

• 10André en José Jepkes29-04-2020

Hemel op aarde dus god in Frankrijk

Onderweg in Frankrijk net voor de corona uitbraak verbleven wij hier. Wat zijn wij goed opgevangen door Anne en Gerard! Uiteindelijk zijn we weken lang gebleven. We mochten gebruik maken van het vakantiehuis, in alle sereniteit. Dat er veel ruimte en gezonde lucht is op dit bijzondere domein dat wisten we al. Nu konden we extra stilstaan bij de omhelzende vredigheid en al die prachtige vergezichten. We hebben genoten van de overdadige kleurrijke velden in de verte, de blauwe bloemenpracht in de siertuin, de wilde orchideeën in het weiland en de zich iedere dag ontspruitende moestuin waarin ook wij heerlijk hebben getuinierd. Natuurlijk mogen we de stuiterende lammetjes en de gezellige kippen en de sierlijke koninklijke pauwen niet vergeten! Kortom een vrij en onbezorgd leven op 7 hectaren. Een absolute aanrader ook voor iedereen na het bizarre voorjaar van 2020.

Gereisd met partner in maart 2020

• 2019
    9Frans en Lenny Waterman05-10-2019

fantastisch, we komen zeker weer terug

Hou je van rust, veel ruimte en prachtige omgeving dan ben je hier op de juiste plaats. Een aanrader is zeker om daar te eten want de kok kookt geweldig lekker!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Nicole Pennings26-09-2019

Echte aanrader!! Dankzij Annemiek en Gerard is dit een top vakantie met heerlijk eten en een mooie ervaring!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Ralph24-09-2019

Super!

Een super mooie en rustige camping. Heel veel vrijheid door de vele ruimte. Heel fijn verblijf gehad op de camping.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Marian disveld23-09-2019

Thuis komen

Eindelijk je boeken eens lezen in alle rust en ruimte

• 10Marijke15-09-2019

Hier word je blij van!

2 jaar geleden op deze camping gestaan. Rust, ruimte, mooie plek en er werd een paar keer in de week gekookt helemaal geweldig. Hier wordt je zen van. Prachtige wandelingen gemaakt. Gerard is een top kok. Anne een super gastvrouw. Dit jaar hebben we overnacht in de Panorama kamer toen we op weg naar Zuid-Frankrijk gingen. Weer dezelfde ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Anja disveld07-09-2019

Fantastisch ; echt een aanrader

Je komt helemaal tot rust in de natuur Lieve gastvrouw en gastheer die het echt naar je zin maken .

Camping Le Domaine Vert info

• SchaduwplaatsenAanwezig