Camping Le Domaine Vert

Camping Info

Meer campinginfo

158 reviews over Camping Le Domaine Vert

• 9Frans en Lenny Waterman05-10-2019

fantastisch, we komen zeker weer terug

Hou je van rust, veel ruimte en prachtige omgeving dan ben je hier op de juiste plaats. Een aanrader is zeker om daar te eten want de kok kookt geweldig lekker!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Nicole Pennings26-09-2019

Echte aanrader!! Dankzij Annemiek en Gerard is dit een top vakantie met heerlijk eten en een mooie ervaring!

Met jonge kinderen

• 10Ralph24-09-2019

Super!

Een super mooie en rustige camping. Heel veel vrijheid door de vele ruimte. Heel fijn verblijf gehad op de camping.

Met vrienden

• 10Marian disveld23-09-2019

Thuis komen

Eindelijk je boeken eens lezen in alle rust en ruimte

• 10Marijke15-09-2019

Hier word je blij van!

2 jaar geleden op deze camping gestaan. Rust, ruimte, mooie plek en er werd een paar keer in de week gekookt helemaal geweldig. Hier wordt je zen van. Prachtige wandelingen gemaakt. Gerard is een top kok. Anne een super gastvrouw. Dit jaar hebben we overnacht in de Panorama kamer toen we op weg naar Zuid-Frankrijk gingen. Weer dezelfde ervaring.

• 10Anja disveld07-09-2019

Fantastisch ; echt een aanrader

Je komt helemaal tot rust in de natuur Lieve gastvrouw en gastheer die het echt naar je zin maken .

• 10Anja cremers27-08-2019

Fantastisch. Nooit een betere camping gezien.

De beste camping ooit. Prachtige tuin met zitjes. Eenden, kippen en een koppel witte pauwen mer baby pauw lopen rond. Vijf mooie schapen. Enorme plaatsen voor camper, caravan of tent. Super rustig. Altijd mooi weer. Omgeving is prachtig. Middeleeuwse dorpjes, kerken, abdijen en kastelen. Prachtige wandel- en fiets routes. Prachtige autoroutes. De Nederlandse eigenaren zijn heel vriendelijk. Alles straalt vakantie en rust uit. Eigenaar is chef-kok die regelmatig een gastentafel verzorgd met producten uit eigen moestuin en streekgebonden.

• 8Eetgelegenheden

Alleenreizend

• 10Casper en Angelique16-08-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op le domaine vert. Op het kampeerveld hadden we met onze caravan een zee aan ruimte en een prachtig uitzicht op de akkers. De rust was zalig. Je hoorde alleen de krekels, de buizerd en de uilen. Soms werden we bezocht door het eendenechtpaar of de pauw van de boerderij. En we hebben zelfs reeën gezien. 2x per week werd er heerlijk voor ons gekookt en konden we de maaltijd nuttigen met andere campinggasten aan lange tafels in de prachtige tuin van de boerderij. Wij zijn door Anne en Gerard echt in de watten gelegd. Niets is hun teveel en ze stralen een relaxte sfeer uit. We hopen hier volgend jaar weer te komen.

• 10Marieke11-08-2019

Superbe

Een ultieme plek! Een prachtig weiland om onze tent neer te zetten en ja ik noem het wild ;-) te kamperen. Alle ruimte, natuur en rust. Paradijselijke tuin rond het huis. Superfijne eigenaars, hartelijk, flexibel en die met liefde hun mooie domein openstellen voor kampeerders. Twee maal per week koken zij een maaltijd waar je je vingers bij aflikt. En zo willen wij het liefst kamperen. We hebben een hele goede tijd gehad en gaan er zeker terugkomen.

Met oudere kinderen

• 10Naomi05-08-2019

Perfecte plek voor rustzoekers

Wij zochten dringend rust en vonden die op deze prachtige groene plek. We stonden niet op het grote grasveld maar op één van de plekken midden in de natuur. Links, voor ons en achter ons was niets dan groen. Tientallen meters rechts van ons werd er ook gekampeerd, verder stonden er geen mensen op dit gedeelte. Eigenlijk kwamen we alleen bij het sanitair af en toe iemand tegen. Wat een oase van rust.

Met oudere kinderen

4 tips over Camping Le Domaine Vert

• familie Claus, 20-01-2013

In de zomer is er elke woensdag een soort dorpsfeest waar je plaatselijke producten van de boeren kan kopen en die je dan gratis kan barbecueën op de grote roosters. Je kan meeëten met de groep van de camping of je kan dit ook zelf doen ! Een muziekgroep zorgt voor ambiance met dans.

• jannie en cor, 03-02-2012

Hebt U trek in wat ontspanning of wilt U iets bezoeken: Uzerche,Pompadour met paardenrenbaan,Segur le Chateau,Limoges,Brive etc. Kanoen,paardrijden,vissen, rommelmarkten en niet te vergeten: elke woensdag de BBQ met streekproductenmarkt in St.Pardoux Corbier.

• anne, 22-06-2010

de geweldig gelegen blokhut is in september 2010 nog vrij, ideaal om met net iets meer comfort te kamperen in alle rust! reserveer snel !

2 vragen over Camping Le Domaine Vert

• Rinald, 21-06-2014

Caravan

Kunnen we ook bij u terecht met een caravan?

scheffer, 13-09-2014

In de tijd dat ik er was waren er ook caravans en de camping is goed te bereiken.

• hilda, 13-04-2014

met de camper

kunnen wij hier ook goed met de camper terecht?

scheffer, 13-09-2014

Campers, caravans, vouwwagens voor alle voortuigen is de camping goed te bereiken.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan