• Type accommodatie

Reviews over Troche

Groen Heuvelachtig Mooi uitzicht Aardige mensen

Jos
    2-4-2017
    Vanuit het rustige Troche kun je alle kanten op; je bent op de campagne met veel groen en leuke dorpjes maar er zijn ook mooie steden in de buurt om een dagje te dwalen. Voor cultuur en vele restaurantjes: ga naar Brive of Limoges !

Mooi glooiend landschap

zwibbe
    8-6-2015
    Mooie heuvels met dito koeien (limousins) en appelplantages. Leuke dorpjes en veel plekken om 's middags mee te draaien met de ' werklunch'. Voor € 12,50 heb je een heerlijke plattelandslunch van minstens 3 gangen.

Prachtig stukje Frankrijk

scheffer
    13-9-2014
    Troche zelf is een kleine plaats waar niet veel te doen is maar de omgeving maakt dit meer dan goed! Mooie landerijen met fantastische vergezichten. En al op 10 autominuten alle winkels om je in je dagelijkse dingen te voorzien.
Troche scoort een 8,6 uit 10, op basis van 8 reviews