Reviews over Troche

Pure ontspanning.

Ingrid van Hemert
    25-9-2018

Heel veel ruimte en rust. Origineel en fijn sanitair. Hartelijke eigenaresse. Samen met haar de moestuin in om groenten en fruit te halen. Hoewel op doorreis naar Spanje er toch een extra nacht gebleven. Mooie omgeving.

gemoedelijke familiale sfeer

Carol en Martin
    5-9-2018

Prachtig gerenoveerde schuur tot een comfortabele woning , rustig gelegen . Superlieve gastheren , leuke boys . Marouschka geeft je direct een thuisgevoel , Jurgen verzorgt mee het lekkere eten ... , de 2 jongens staan open voor nieuwe vriendschappen een behulpzame oma .... kortom en geslaagd 3 daags verblijf , genoten van de chambre d'hotes . Ideaal als tussenstop maar zeker ook voor langer verblijf aan te raden.

super verblijf

Inge en Gunther
    10-8-2018

We hebben een heerlijk verblijf achter de rug in Arc-en-Ciel. Marouschka en Jürgen zijn heel gastvrij en voor gezinnen met kindjes is het hier een paradijsje op aarde. Onze zoontjes hebben enorm genoten van de binnen- en buitenspeelruimte en van het zwembad op het domein. De table d'hôtes is zeker aan te raden. Voor de volwassenen wordt er telkens een heel lekkere 3-gangen maaltijd op tafel getoverd en voor de kindjes is er een aangepast menu. Er is ook een heel overzichtelijke kaart in de gemeenschappelijke ruimte met daarop een uitgebreide selectie van bezienswaardigheden en activiteiten in de ruime omgeving, met telkens een brochure en vermelding van het aantal kilometer en de reistijd. Wij verbleven in de mini-gîte, die heel verzorgd, netjes en praktisch ingericht is. Voor ons is Arc-en-Ciel een toppertje en absolute aanrader!

DE camping voor de rustzoeker.

Aloys
    7-8-2018

Geweldige camping. Ongelooflijk veel ruimte voor een staanplaats. Volop rust dus. Eigenaren heel erg aardig en behulpzaam. En koken ook nog eens meerdere dagen in de week voor de gasten. Producten van de eigen boerderij worden tot een heerlijk culinair menu omgetoverd. Brood wordt elke dag bij de bakker boor je gehaald (afrekenen doe je pas bij het weggaan); en op de ene dag in de week dat de bakker is gesloten, bakt de eigenaar zelf brood hen lekker dat dat is!!),

Zin in een koud biertje in de middag ?? ven uit de koelkast pakken en op een blaadje turven zetten (ook hierbij afrekenen bij het weggaan).

Vertrouwen. Heerlijk. De mogelijkheid om je grenzeloos over te geven aan rust.

Waarschijnlijk niet zo geschikt voor gezinnen met kinderen, want voor de koters is er weinig te doen.

Maar dat is dan misschien weer een voordeel voor de rustzoekers.

Perfect!

Arjin en Teuna
    30-7-2018

We hebben het geluk gehad om deze vakantie twee keer enkele dagen te verblijven op deze prachtige plek. Ons eerste verblijf was 4 dagen in de Panorama suite. Wat een heerlijke kamer! Van alle gemakken voorzien en een prachtig uitzicht. Het tweede verblijf was een paar nachtjes in de blokhut. Ook dit vonden we zeer aangenaam en wat een rustig plekje!! We hadden voor elke ochtend een ontbijt bijgeboekt en wat een heerlijkheid was dat! Vers brood ( op sommige dagen zelf gebakken) , eigengemaakte jam en elke dag een ander sapje (ook uit eigen keuken)...een overheerlijke omelet, verschillende soorten kaas, vleeswaren en vers fruit! En dan prachtig opgemaakt met de mooiste eetbare bloemen! Een feest om naar te kijken! Heerlijk om op deze manier elke dag te genieten van een super (voordelig) ontbijt in de mooie tuin bij deze lieve mensen. Echt een plek om tot rust te komen! Wij komen zeker terug!

Troche scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews