Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Camping Des Combes

• 10Piteke18-09-2022

Helemaal tot rust gekomen!

Ik heb 4 dagen met onze tent op een zeer ruime plek gestaan. Wat een zalige camping. Een Nederlands koppel is eigenaar van dit paradijs aan een stuwmeer. Hier kom je helemaal tot rust in de prachtige natuur. Wandelen vanaf de camping is mogelijk maar ook fantastisch in de directe omgeving. In Felletin kun je boodschappen halen. Wij komen graag nog eens terug.

• 10Ellen P.U.16-09-2022

Uitstekende camping op unieke locatie

Als je een pareltje zoekt in de Creuse ga dan naar deze camping. Ligt prachtig aan de rivier. Mooie afgebakende plekken met uitzicht op het water. Twee unieke plekjes gecreëerd voor huurtenten met een terras met uitzicht op het water waarbij privacy gegarandeerd is. Een enthousiast echtpaar dat werkelijk niets zal nalaten om je verblijf tot een succes te maken. Brandschoon sanitair. Een omgeving met flora en fauna van ongekende ongereptheid.

• 9Jan Salomons13-09-2022

Prachtige natuur, (stuw)meer, fijne mensen, rust

Prachtige camping, fijne mensen en zeer gastvrij. Ideaal met huisdier. Een verbetering? Iets makkelijker instap naar het meer, maar evengoed heerljjk gezwommen. Verder perdect!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Boenders17-08-2022

Rustige camping met enthousiaste eigenaren!

Wat een lekkere plek om tot rust te komen! Al bij aankomst word je allerhartelijkst ontvangen door Marcel en Berber en de kinderen. Er wordt meegedacht welke plek het beste bij je past en dan begint het genieten. Het nieuwe zwembad is top, maar je kunt ook lekker aan de rivier liggen.

De kinderen vermaakten zich met de (loop)fietsjes en skelters die op de camping aanwezig zijn. Elke morgen hielpen ze met het voeren van de konijnen. In de avond wordt er ook vaak wat georganiseerd. Soms marshmallows eten, dan weer een gezellige BBQ of pizza avond waarbij je met zijn allen aan een lange tafel zit, erg leuk om mee te maken!

De ligging is ook goed tussen Felletin en Aubusson. Er zijn leuke marktjes in de buurt en de supermarkt (zelfs een Action) is dichtbij. De faciliteiten op de camping zijn goed en Marcel en Berber denken graag met je mee over wandel- of fietstochten.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Dvo10-08-2022

Heerlijke plek

Prachtige plek aan het meer en hele lieve eigenaren. De hamburgeravond was super gezellig en de kinderen hebben heerlijk gespeeld. Zeker een aanrader!

• 10Familie Oomens-Meer06-08-2022

Prachtige camping en ligging direct aan de Creuse!

Met heel veel liefde voor het detail onderhouden camping, door de nieuwe Nederlandse eigenaren Berber & Marcel! En wat een RUST!!! Heel nieuw en schoon sanitair, ruime plekken op 3 terrassen en heerlijk eten met lokale producten verzorgd door de eigenaren zelf op hun mooi terras naast het nieuwe zwembad. Elke zaterdag pizza avond voor wie wil aanschuiven en min. 1x per week een gesamenlijke BBQ of Burger avond aan een lange gezellige tafel met alle gasten samen. En ook voor de kids is er aandacht. 1x per week een filmavond en 1x per week marshmallows roosteren over een groot vuur. Samenvattend: de eigenaren zijn super lief en hebben aandacht voor al hun gasten. Ook leuke mix tussen Nederlanders en Fransen. En voor wie geen tent bij zich heeft twee heerlijk ruime safari tenten, compleet ingericht en direct gelegen op een rots boven het meer. Ons zien jullie zeker terug! Julia, Marc, Lara & Leon

• 10AdenCat06-08-2022

Een diamant

Je komt als een gast en gaat als een vriend…. Heerlijke plek met een ongedwongen sfeer. Kleinschalige terrascamping met zeer ruime plaatsen en op iedere plaats vrij uitzicht op het meer, privacy (heggen), schoon sanitair, heerlijk zwembad (weinig chloor) en eten. Voor kinderen genoeg speelmogelijkheden en activiteiten. Leuke dorpjes vlakbij. Zeer warm onthaal door de NL eigenaren Marcel en Berber en hun 2 kinderen, die de moed hebben gehad hun droom waar te maken en hun liefde voor dit mooie gebied (‘klein Canada’) en hun eigen paradijs graag met je delen. Paar keer per week mogelijkheid tot gezamenlijk eten (hoeft niet), en er is ook een fluisterbootje te huur voor een mooie tocht over het prachtige meer voor de deur. Ook de kinderen hebben het fantastisch gehad. Je wilt hier nooit meer weg, wij komen zeker terug!

• 8Jack en Lian14-07-2022

Supergastvrij

Gastvrije ontvangst we voelden ons meteen welkom. Mooie plaats aan het water, prachtig uitzicht over de Creuse, s morgens gewekt worden door de vogeltjes. Schoon sanitair. Enthousiaste eigenaren, die er samen met hun 2 kinderen alles aan doen om het verblijf aangenaam te maken. Gezellig terras aan een nieuw zwembad. Mogelijkheid om te eten bereid door Berber erg lekker en ongedwongen. Broodjes kunnen worden besteld. Camping ligt tussen 2 dorpjes. Kortom een echte aanrader , wij gaan zeker terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Nancy12-07-2022

Wat een pareltje van een camping! Gelegen in de hele mooi fiets- en wandelstreek van de Les Millevaches, een stukje onbekend en daarom weinig toeristisch frankrijk. Hier vind je heerlijke rust, authentieke stadjes en dorpen, met veel zorg klaargemaakt eten (ook vegetarisch), en een heel hartelijk onthaal van de twee bevlogen campinguitbaters. Wij voelden ons heel welkom en lekker verwend. Bovendien bezit de camping twee heel knap ingerichte safaritenten met een geweldig uitzicht op het stuwmeer, ideaal voor gezinnetjes. Wij hebben spijt dat onze route alweer verder gaat, want deze camping kreeg een bijzondere plaats in ons reisgeheugen. Dank je wel!

• 10Wilma26-06-2022

Geweldig

Des Combes is een prachtige kleine terrassen camping aan een meer. Mooie plaatsen, afgescheiden met een heg, waar je ’s morgens wakker wordt van het concert van de vogels. Marcel en Berber, de eigenaren van deze camping, doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Hartelijke ontvangst! Ook geven zij veel tips wat je kunt doen in deze prachtige omgeving, cultuur, fietsen wandelen. Op de camping is een mooi terras waar je kunt genieten van een hapje eten (erg lekker en vers door Berber bereid), drankje en een ijsje. Er ligt een gloednieuw zwembad waar je heerlijk in kunt verkoelen. En dan is er het meer direct te bereiken vanaf de camping, voor de watersport liefhebbers, suppen, kanovaren of het elektrisch aangedreven bootje huren voor een dagtocht. Sanitair is kraakhelder en vernieuwd. Kortom: wij hebben hier genoten en komen zeker terug.

Camping Camping Des Combes info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)