Reviews over Felletin (Creuse)

Mooie rustige camping.

Piet,
    11-9-2015

Prima camping voor rustzoekers. Groen en schoon.

Vriendelijke Engelse eigenaren.

Rustige camping met zeer gastvrije eigenaars.

IJme,
    29-7-2015

uitzicht op het meer waarin het goed vissen is. Camping is zeer goed verzorgd, even als de toiletten. Engelse eigenaren zijn erg gastvrij en zeer behulpzaam. Plaatsen zijn ruim en hebben uitzicht op het meer. Camping is minder geschikt voor kleinere kinderen. Wij hebben drie weken op de camping gestaan. Voor rustzoekers is deze camping een aanrader.

toffe plek

hennebelJ,
    18-4-2014

we zijn hier maar 1 dag gebleven de Camping zelf was mooi de uitbater was vriendelijk ik was met men vader de GR5 tocht aan het verder zetten hier was onze eindplaats in Modane juist zouden ze de camping waar je moet wassen enz proper moeten houden voor de rest was alles goed de camping is juist gelegen naast een treinspoor

mooie rustige (af)gelegen camping aan de creuse.

Karin,
    24-12-2009

De camping wordt door engelsen beheerd. Bij de receptie kan je brood bestellen en zijn wat simpele boodschappen te verkrijgen.

Mooi uitzicht over de creuse die daar breed is vanwege een stuwdam.

Geen zwemgelegenheid. Sanitair super schon. Camping ligt tussen felletin en Aubusson in. ) ca 5 km.

Felletin (Creuse) scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews