Camping Hondencamping La Soupèze

9,6

136 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze in het Nederlands

Annie van Aggelen
7-10-2018

Een geweldige camping voor baasjes met hun honden,Rust ,ruimte ,vriendelijkheid en gezelligheid,dankzij Marco en Tamira de eigenaars die alles in het werk zullen stellen om het iedereen naar hun zin te maken,een echte aanrader dus!!!

Geweldige plek!

Pauline Roodhart
6-10-2018

Wij hebben voor de 2e keer weer genoten van de vrijheid, de ruimte (vooral voor de honden) de gezelligheid. Een heerlijke plek waar niets hoeft maar waar heel veel mag!

Mooie camping, mooie omgeving, heerlijk wandelen en 's avonds gezellig bij de bar wat drinken! Pizza avonden, Amerikaans BBQ en, heerlijk genieten!!

Voor mij een plek om elk jaar wel een keer naar terug te gaan!

Fantastisch.

Joop en Wil Vivie
6-10-2018

Zoals alle jaren hiervoor, wederom geweldige camping en goede verzorging door de eigenaren Marco en Tamira.

Petra
5-10-2018

Deze camping is een paradijs voor honden en eigenaren.

De honden kunnen overal los lopen en er worden ook mooie wandelingen georganiseerd.

Marco en Tamira de eigenaars zijn schatten van mensen, voor hun is niets teveel.

Voor de bazen is er ook veel gezelligheid, niets moet alles mag.

Gezamenlijke BB of s avonds aan de bar waar ook de honden welkom zijn.

Ik kom er al jaren en hoop er nog heel lang heen te kunnen gaan.

Een plek voor een geslaagde vakantie voor mens en hond

Voor herhaling vatbaar

Nettie ernst
5-10-2018

Gezellige hond vriendelijke camping alles mag en niks moet, honden mogen overal los lopen en kunnen niet weg.

Als je zelf een keer weg wilt zonder hond past de camping baas op je hond.

Mooie omgeving als je op je race fiets weg wilt.Je loopt zo van de camping de bossen in.

Wij hadden super warm weer, maar genoeg schaduw en een zwemvijver voor de honden.

Je zit niet snel bij wat winkeltjes of terrasjes, dan moet je echt met de auto een stuk rijden, dit vonden wij erg jammer.

Heerlijk!!

Ron en Suzan
5-10-2018

Heerlijk met je hond ongedwongen vakantie op een, voor ons, bekende plek in n fantastische regio! Hele goeie sfeer en kleinschalig! Marco en Tamira zijn super-gastvrij!!

Heerlijk voor baas en hond!

Betty
5-10-2018

Al meerdere malen op deze leuke camping geweest. Feestje voor de hond, feestje voor de baas! Iedere dag ligt er lekker vers brood voor je klaar. Regelmatig wordt er met de eigenaar een avontuurlijke wandeling gemaakt waarbij de honden lekker los lopen!

Ongedwongen vrijblijvende bbq avonden! En hoera voor de gezellige petanque wedstrijd!

Het enige nadeel is dat je terug wilt komen😀

Hele fijne plek!

Maaike lagad
5-10-2018

Een heerlijke plek, gezellig, ontzettend gastvrij, goede sfeer, prachtige omgeving, voor ons de ideale camping!!

Heerlijk! Mooie plek en heerlijk voor de honden

Silvia de Haan
5-10-2018

Wij verbleven in het huis wat in het naast gelegen dorpje Dournazac bij de camping hoort. Van alle gemakken voorzien. Keuken had alle gemakken (behalve magnetron). Badkamers zijn keurig. Zeer vriendelijke eigenaren. En wat een heerlijke omheinde tuin voor de honden. We hebben genoten van de rust en de omgeving. Voor ons en de hondjes was het een heerlijke vakantie.

Ongedwongen kamperen.

Jan-Willem
16-8-2018

Camping la Soupeze is een kleinschalige camping waar honden, mits gesocialiseerd, vrij rond kunnen lopen in de diverse segmenten van de camping. De camping is eigendom van Marco en Tamira en wordt met grote betrokkenheid geleid. De kwaliteit van het sanitair en de overige voorzieningen is zonder meer goed. Ook de kwaliteit van de Wifi is zonder meer goed.

Het is een camping die vanwege de schaal, 7 plaatsen en drie andere accommodaties, ongedwongenheid biedt. Optrekken met de mede kampeerders kan, maar hoeft niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hondencamping La Soupèze in Dournazac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hondencamping La Soupèze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.