Camping Hondencamping La Soupèze

Camping Hondencamping La Soupèze

9.4Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Dournazac (Dordogne)

9.4Fenomenaal

• 8.7Eetgelegenheden
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

139 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze

• 9Patricia Kegel-Geels20-07-2020

Wij waren hier voor de eerste keer met onze 2 labradoodles. Een waar paradijs voor de honden. Ondanks dat wij zelf niet heel goed te been waren deze vakantie, hebben de honden dagelijks genoten en wij vanzelfsprekend ook. De gastheer en gastvrouw lieten het aan niets ontbreken. Voor ons zeker niet de laatste keer en raden iedere hondenliefhebber deze geweldige Hondencamping aan. Wij zijn op verschillende geweest, maar deze spant echt voor ons de kroon! Schoon sanitair, gezellige ontmoetingsplaats voor een drankje. Helemaal top!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10isabelle Van Deuren24-07-2019

Volgend jaar gaan we terug!

Superleuke camping voor mens en hond! Kleinschalig, gezellig, met voldoende ruimte, alle voorzieningen en enthousiaste eigenaars. Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Kortom: een topper! Ik ga terug volgend jaar!

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    9Annie van Aggelen07-10-2018

Een geweldige camping voor baasjes met hun honden,Rust ,ruimte ,vriendelijkheid en gezelligheid,dankzij Marco en Tamira de eigenaars die alles in het werk zullen stellen om het iedereen naar hun zin te maken,een echte aanrader dus!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Pauline Roodhart06-10-2018

Geweldige plek!

Wij hebben voor de 2e keer weer genoten van de vrijheid, de ruimte (vooral voor de honden) de gezelligheid. Een heerlijke plek waar niets hoeft maar waar heel veel mag! Mooie camping, mooie omgeving, heerlijk wandelen en 's avonds gezellig bij de bar wat drinken! Pizza avonden, Amerikaans BBQ en, heerlijk genieten!! Voor mij een plek om elk jaar wel een keer naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Joop en Wil Vivie06-10-2018

Fantastisch.

Zoals alle jaren hiervoor, wederom geweldige camping en goede verzorging door de eigenaren Marco en Tamira.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Petra05-10-2018

Deze camping is een paradijs voor honden en eigenaren. De honden kunnen overal los lopen en er worden ook mooie wandelingen georganiseerd. Marco en Tamira de eigenaars zijn schatten van mensen, voor hun is niets teveel. Voor de bazen is er ook veel gezelligheid, niets moet alles mag. Gezamenlijke BB of s avonds aan de bar waar ook de honden welkom zijn. Ik kom er al jaren en hoop er nog heel lang heen te kunnen gaan. Een plek voor een geslaagde vakantie voor mens en hond

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Nettie ernst05-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Gezellige hond vriendelijke camping alles mag en niks moet, honden mogen overal los lopen en kunnen niet weg. Als je zelf een keer weg wilt zonder hond past de camping baas op je hond. Mooie omgeving als je op je race fiets weg wilt.Je loopt zo van de camping de bossen in. Wij hadden super warm weer, maar genoeg schaduw en een zwemvijver voor de honden. Je zit niet snel bij wat winkeltjes of terrasjes, dan moet je echt met de auto een stuk rijden, dit vonden wij erg jammer.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ron en Suzan05-10-2018

Heerlijk!!

Heerlijk met je hond ongedwongen vakantie op een, voor ons, bekende plek in n fantastische regio! Hele goeie sfeer en kleinschalig! Marco en Tamira zijn super-gastvrij!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Betty05-10-2018

Heerlijk voor baas en hond!

Al meerdere malen op deze leuke camping geweest. Feestje voor de hond, feestje voor de baas! Iedere dag ligt er lekker vers brood voor je klaar. Regelmatig wordt er met de eigenaar een avontuurlijke wandeling gemaakt waarbij de honden lekker los lopen! Ongedwongen vrijblijvende bbq avonden! En hoera voor de gezellige petanque wedstrijd! Het enige nadeel is dat je terug wilt komen😀

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Maaike lagad05-10-2018

Hele fijne plek!

Een heerlijke plek, gezellig, ontzettend gastvrij, goede sfeer, prachtige omgeving, voor ons de ideale camping!!

Gereisd met partner in juni 2018

Camping Hondencamping La Soupèze info