Camping Hondencamping La Soupèze

127 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze in het Nederlands

Ongedwongen kamperen.

Jan-Willem
16-8-2018

Camping la Soupeze is een kleinschalige camping waar honden, mits gesocialiseerd, vrij rond kunnen lopen in de diverse segmenten van de camping. De camping is eigendom van Marco en Tamira en wordt met grote betrokkenheid geleid. De kwaliteit van het sanitair en de overige voorzieningen is zonder meer goed. Ook de kwaliteit van de Wifi is zonder meer goed.

Het is een camping die vanwege de schaal, 7 plaatsen en drie andere accommodaties, ongedwongenheid biedt. Optrekken met de mede kampeerders kan, maar hoeft niet.

Voor ons de fijnste camping van de hele wereld

Josje Knobbout
27-7-2018

Kleinschalige camping voor mensen met hond. Grote plekken, goede elektriciteit,mooi en schoon sanitair, vrijheid voor onze hond. Gezellig terras, BBQ met zijn allen. alles mag niks moet. Elke morgen vers brood voor ons gehaald door de campingbaas. Wij gaan terug.

Een klein paradijs voor ons en Cinta

Magda Roestenburg
22-7-2018

Een unieke plek om met de hond op vakantie te gaan, kleinschalig, gezellig, uitstekende gastheer. Geweldige wandelingen, s morgens altijd vers en heerlijk brood en meerdere malen met zn allen aan de barbecue! We hebben weer genoten!

Heerlijke vakantie gehad.

Martijn
18-7-2018

Een echte hondencamping. Heel leuk contact, gezellig en kleinschalig. De honden kunnen overal los lopen en alles is omheind. Voor het spelen met de honden is er een gigantisch speelveld en een zwemmogelijkheid. Op korte rij afstand zijn er diverse restaurants en supermarkten.

Superleuk vakantie gehad samen met mijn 3 honden.

isabelle Van Deuren
14-7-2018

De sfeer en de omgeving waren super. De camping is kleinschalig en hoewel je midden in de natuur verblijft heb je alles wat je nodig hebt. 2 keer per week was er een Bbq waaraan je kon deelnemen, er werden regelmatig wandelingen georganiseerd voor wie mee wou. Informatie over andere uitstappen was volop aanwezig. De camping was heel verzorgd met oog voor detail en met je vragen kon je steeds bij de uitbater terecht. Ook mijn honden hadden de vakantie van hun leven! Ik kom zeker terug! Een aanrader!

We hebben een heerlijke gezellige week gehad .

Astrid Timmermans
27-6-2018

Een waar hondenparadijs. Enigste minpuntje is dat sommige mensen "vergeten" hun hond uit te laten op tijd, en dan meerdere keren per dag op het veld poepen dit wordt wel opgeruimd (als de baas het ziet) maar stoorde ons steeds meer. Lekker ontbijten buiten voor je caravan terwijl er een hond poept op een meter afstand. Verder was alles super hoor samen bbqen ... wandelingen .... erg leuk.

2 weken in blokhut vac gevierd. Geweldig Topvac!!

Trudy en Ger van Dam
17-6-2018

Oradour-sur-Glane aanrader net zoals Limoges en Perigueux. Marco stond altijd voor je klaar. Nieuwe parasol bij picknickbank gekregen en poortje aan veranda blokhut gemaakt voor nog meer privacy voor de hond. Schnitzel va Marco ongeëvenaard!!

Prima sfeer op campingveld met mede vac-vierders.

🖒👌

Jan, liesbeth en 🐶 Kyra
11-6-2018

Leuke nette camping. Paradijs voor de honden en goed toeven voor de baasjes.

Gastheer krijgt dikke voldoende.

" fantastique " voor hond en baas

rene van den nieuwenhoff
10-11-2017

top camping, hier hebben je hond(en) en baasjes echt vakantie.

mooie camping goed onderhouden en schoon.

er worden regelmatig uitstapjes gemaakt met de honden.

echt een aanrader.

uitmuntend

j.vivie
23-10-2017

De beste en gezelligste camping voor echte honden mensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hondencamping La Soupèze in Dournazac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hondencamping La Soupèze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.