Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

147 Reviews over Hondencamping La Soupèze

• 10Rhiannon30-09-2022

Een Camping die voelt als thuiskomen!

Ja, 😃😁…het was deze zomer alweer de 8e keer dat ik op deze fantastische camping heb mogen verblijven. Zo’n bijzondere en fijne plek. Voelt als thuis komen & dat heeft ook zeker te maken met de eigenaren (kanjers 🤩) die deze camping met liefde en aandacht beheren. Deze plek midden in de natuur is een waar paradijs 🍀✨💦waar mens en dier samen écht kunnen genieten. Wij kijken in ieder geval alweer uit naar volgend jaar ☀️👍🏼

• 10Michel Hoksberg29-09-2022

Geweldig genoten, net als de hond

Voor het eerst geweest. Het was een top vakantie. De hond was helemaal blij en de baasjes ook. Prachtige omgeving om te wandelen met je hond en op de camping was ook alles goed geregeld, lekker gegeten en gedronken. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Richard P29-05-2022

Geweldige plek!!

Wat een paradijs! Marco (Nederlands) en z'n vrouw Marie runnen de camping en dat doen ze op een hele prettige manier. Het is een kleinschalige camping met 7 plaatsen, een blokhut en een gite. Als je rust zoekt...dan zit je goed. 2 Hectare omheinde grond waar je hond zich vrijelijk over kan bewegen. De natuur is prachtig en leent zich voor mooie wandelingen of fietstochten (wel heuvelachtig). De sfeer op de camping is uitermate relaxed, het eten is goed en 's avonds gelegenheid om gezellig te borrelen als je daar behoefte aan hebt. Wij hebben ons uitstekend vermaakt en gaan zeker nog eens terug. Bedankt voor de leuke gesprekken en de gezelligheid.

PS. Geen kinderen i.v.m. de honden

• 10Eric en Dorothé11-04-2022

Geweldig!

Heerlijke plek, middenin de natuur. Een paradijs voor hond én mens. Helemaal omheind, dus geen zorgen dat je je hond(en) kwijt raakt. Direct vanuit La Soupèze kun je mooie wandelingen maken. Ook voor de (geoefende) fietser ideaal. Marco is een uitstekende gastheer en de diners van Marie zijn een aanrader. We verheugen ons op ons derde verblijf komende zomer!

• 10Linda & Janine09-09-2021

Super geweldige camping. Aan alles is gedacht.

Alles was gewoon top. Voor de honden is het een ultiem paradijs. Echt overal kunnen ze los lopen. Snel een duikje nemen kunnen zo op eigen initiatief. Erg knusse camping, waarin veel wordt georganiseerd. Dit jaar weinig zelf hoeven te koken…. Heelijk aan kunnen schuiven. ☺️ De gezamenlijke wandelingen zijn erg leuk om te doen. Zo leer je de andere gasten en honden snel kennen. . Marco & Marie zijn samen een top team om de gaten het naar de zin te maken. Volgend jaar staat alweer geboekt….. kunnen niet wachten. 🤗🤗

• 9Berry en lieuwkje korebrits10-08-2021

Fantastich midden in de natuur voor hond en baasje

Prachtige camping voor een fantische vakantie met je hond. Een groot feest voor die beestjes in het geheel omheinde perceel. Als wij aankomen springt onze hond meteen uit de auto en gaat gelijk naar de zwemvijver in het bos. Ze hoeft gewoon 2 weken geen riem aan.Wij zijn nu voor de vierde keer geweest en hebben volgend jaar alweer geboekt. Zeer vriendelijk en gastvrije eigenaar die altijd voor je klaar staat. Wij verblijven altijd in de heerlijk comfortabele gite met nog eigen omheinde tuin. Prachtig uitzicht daar. Heerlijk terras op de camping met gezellige gezamelijke bbq's en etentjes.of gewoon lekker drankje. Heerlijk wandelen in de omgeving waar de hond ook los kan lopen en gezellige dorpjes en steden om te bezoeken. Wij kijken alweer uit naar volgend jaar.Weer bedankt voor een heerlijke vakantie marco en marie!!!

• 10R. vd Nieuwenhoff02-08-2021

top vakantie voor honden en baasjes

als je wilt ontspannen met je hond dan is dit het adres. de eigenaren doen er alles aan om het je naar je zin te maken. volledig afgezet terrein waardoor de honden vrij rond kunnen lopen . en er wordt regelmatig ontzetten lekker gekookt door de eigenaresse. kortom een aanrader.

• 10kees en carlijn21-07-2021

Het klopt alemaal

Heerlijk. De camping is erg ruim en goed onderhouden. De sfeer erg ontspannen. Wij en onze hond maakten veel nieuwe vrienden. Marco en Marie deden alles om het naar onze zin te maken.We zijn eigenlijk geen minpuntjes: alles klopt gewoon.

• 9Patricia Kegel-Geels20-07-2020

Wij waren hier voor de eerste keer met onze 2 labradoodles. Een waar paradijs voor de honden. Ondanks dat wij zelf niet heel goed te been waren deze vakantie, hebben de honden dagelijks genoten en wij vanzelfsprekend ook. De gastheer en gastvrouw lieten het aan niets ontbreken. Voor ons zeker niet de laatste keer en raden iedere hondenliefhebber deze geweldige Hondencamping aan. Wij zijn op verschillende geweest, maar deze spant echt voor ons de kroon! Schoon sanitair, gezellige ontmoetingsplaats voor een drankje. Helemaal top!

• 8Eetgelegenheden
  • 10isabelle Van Deuren24-07-2019

Volgend jaar gaan we terug!

Superleuke camping voor mens en hond! Kleinschalig, gezellig, met voldoende ruimte, alle voorzieningen en enthousiaste eigenaars. Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Kortom: een topper! Ik ga terug volgend jaar!

Camping Hondencamping La Soupèze info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (2)
  • Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne