Camping Hondencamping La Soupèze

Camping Hondencamping La Soupèzestersterstersterster

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Limousin, Dournazac (Dordogne)

9.5Fenomenaal

• 8.7Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

138 reviews over Camping Hondencamping La Soupèze

• 2019
    10isabelle Van Deuren24-07-2019

Volgend jaar gaan we terug!

Superleuke camping voor mens en hond! Kleinschalig, gezellig, met voldoende ruimte, alle voorzieningen en enthousiaste eigenaars. Heel veel mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving. Kortom: een topper! Ik ga terug volgend jaar!

Alleen gereisd in juli 2019

• 2018
    9Annie van Aggelen07-10-2018

Een geweldige camping voor baasjes met hun honden,Rust ,ruimte ,vriendelijkheid en gezelligheid,dankzij Marco en Tamira de eigenaars die alles in het werk zullen stellen om het iedereen naar hun zin te maken,een echte aanrader dus!!!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Pauline Roodhart06-10-2018

Geweldige plek!

Wij hebben voor de 2e keer weer genoten van de vrijheid, de ruimte (vooral voor de honden) de gezelligheid. Een heerlijke plek waar niets hoeft maar waar heel veel mag! Mooie camping, mooie omgeving, heerlijk wandelen en 's avonds gezellig bij de bar wat drinken! Pizza avonden, Amerikaans BBQ en, heerlijk genieten!! Voor mij een plek om elk jaar wel een keer naar terug te gaan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Joop en Wil Vivie06-10-2018

Fantastisch.

Zoals alle jaren hiervoor, wederom geweldige camping en goede verzorging door de eigenaren Marco en Tamira.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Petra05-10-2018

Deze camping is een paradijs voor honden en eigenaren. De honden kunnen overal los lopen en er worden ook mooie wandelingen georganiseerd. Marco en Tamira de eigenaars zijn schatten van mensen, voor hun is niets teveel. Voor de bazen is er ook veel gezelligheid, niets moet alles mag. Gezamenlijke BB of s avonds aan de bar waar ook de honden welkom zijn. Ik kom er al jaren en hoop er nog heel lang heen te kunnen gaan. Een plek voor een geslaagde vakantie voor mens en hond

• 9Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Nettie ernst05-10-2018

Voor herhaling vatbaar

Gezellige hond vriendelijke camping alles mag en niks moet, honden mogen overal los lopen en kunnen niet weg. Als je zelf een keer weg wilt zonder hond past de camping baas op je hond. Mooie omgeving als je op je race fiets weg wilt.Je loopt zo van de camping de bossen in. Wij hadden super warm weer, maar genoeg schaduw en een zwemvijver voor de honden. Je zit niet snel bij wat winkeltjes of terrasjes, dan moet je echt met de auto een stuk rijden, dit vonden wij erg jammer.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ron en Suzan05-10-2018

Heerlijk!!

Heerlijk met je hond ongedwongen vakantie op een, voor ons, bekende plek in n fantastische regio! Hele goeie sfeer en kleinschalig! Marco en Tamira zijn super-gastvrij!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Betty05-10-2018

Heerlijk voor baas en hond!

Al meerdere malen op deze leuke camping geweest. Feestje voor de hond, feestje voor de baas! Iedere dag ligt er lekker vers brood voor je klaar. Regelmatig wordt er met de eigenaar een avontuurlijke wandeling gemaakt waarbij de honden lekker los lopen! Ongedwongen vrijblijvende bbq avonden! En hoera voor de gezellige petanque wedstrijd! Het enige nadeel is dat je terug wilt komen😀

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Maaike lagad05-10-2018

Hele fijne plek!

Een heerlijke plek, gezellig, ontzettend gastvrij, goede sfeer, prachtige omgeving, voor ons de ideale camping!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Silvia de Haan05-10-2018

Heerlijk! Mooie plek en heerlijk voor de honden

Wij verbleven in het huis wat in het naast gelegen dorpje Dournazac bij de camping hoort. Van alle gemakken voorzien. Keuken had alle gemakken (behalve magnetron). Badkamers zijn keurig. Zeer vriendelijke eigenaren. En wat een heerlijke omheinde tuin voor de honden. We hebben genoten van de rust en de omgeving. Voor ons en de hondjes was het een heerlijke vakantie.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

7 tips over Camping Hondencamping La Soupèze

• Mark, 19-06-2013

Met de hond is het meer van Miallet (plan d'eau de Miallet) erg leuk om ze te laten zwemmen en omheen te lopen (niet doen op een te warme dag) wandelingen van Marko zijn leuk. Vrijdagmarkt in Brantome is een aanrader. Ouradour sur Glane is erg indrukwekkend.

• tonnie, 10-08-2012

Tagiatelle met zalm van Tamira...super lekker!!! geweldige BBQ van marco, met allerlei lekkere gerechtejes van Tamira!!

• Dries, 29-09-2012

Eten op locatie is ook een aanrader!

0 vragen over Camping Hondencamping La Soupèze

• SchaduwplaatsenAanwezig