Géén boekingskosten
FrankrijkLimousinCoussac BonnevalVakantiehuizen Coussac BonnevalVakantiehuis La Bastide (kleinschalig vakantiepark)

Vakantiehuis La Bastide (kleinschalig vakantiepark)

FrankrijkLimousinCoussac Bonneval

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Bastide (kleinschalig vakantiepark) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 57 reviews

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Contact

59 Reviews over La Bastide (kleinschalig vakantiepark)

• 10DEMVB27-01-2021

Als thuiskomen

De eigenaren hebben een fantastische plek gecreëerd. Aankomende zomer gaan we er met ons gezin (3 kinderen 13-11-8 jaar) voor de ZESDE maal op rij naar toe. Voor de kinderen is de Bastide de ultieme vakantieplek, met alle andere kinderen, het zwembad, de beek, ze vervelen zich nooit! Voor ons als ouders is het ook een heerlijke plek. Je komt zelfs toe aan het lezen van een boek. Perfecte combinatie van gezelligheid van andere gezinnen, table d' hotes als je dat wil en privacy in je eigen achtertuintje als je daar behoefte aan hebt. De wekelijkse eetmarkt in de zomer, in Segur-le-Chateau is voor ons gezin jaarlijks een hoogtepunt. Voor activiteiten in de omgeving moet je vaak een stukje rijden. Voor de kinderen hoeven we dit niet eens te doen, die willen niets liever dan de hele dag "thuis" blijven. Superfijne en relaxte plek met even fijne en relaxte gastheer en gastvrouw!

• 10familie week09-10-2019

gewéldig !

Wat hébben we genoten in huis Provence met de familie ! Provence is groot en gezellig. Voldoende slaapkamers (5) voor iedereen en 3 badkamers. Ook buiten voldoende plaats (terras aan achterkant) om heerlijk te loungen of met z'n allen aan tafel te eten; met een mooi uitzicht. Het zwembad is prachtig met ligbedden en gezellige zitjes op het boventerras (zon en schaduw). Hartelijke ontvangst door Eugene en Patrice en genoten van heerlijke maaltijden op la Bastide. Leuke uitstapjes gemaakt in de omgeving van Coussac Bonneval (Chateau Hautefort vonden we heel erg leuk) Voor ons zeker voor herhaling vatbaar !

• 9Lies26-06-2018

Heerlijke gezinsvakantie

We verbleven in vakantiehuis Loire met 2 kleine kindjes (2 en 4j). Ze hadden er een heerlijk tijd in het zwembad, de zandbakken, de trampolines,... Een waar speelparadijs. Comfortabele huisjes, niet super de luxe, maar alles wat je nodig hebt is voor handen! We kunnen dit vakantiedomein absoluut aanraden!!!

• 9Thomas24-06-2018

Super plek!

Een pareltje van een plek in de provence. Van koffie apparaat bij de speeltuin tot heerlijk koel verblijf. Vriendelijke gastheer en vrouw met erg lekker eten. Geen stress op la bastide!

• 10Christel01-09-2017

Heerlijke week gehad!

Wij hebben een heerlijke week gehad bij La Bastide. We zaten in een ruime, goed verzorgde gîte. Voor en achter een heerlijk terras. Hoewel er voor onze kinderen (12 en 14 jr.) geen leeftijdsgenoten waren hebben ze zich geweldig vermaakt! Eugèn en Patricia hebben er alles aan gedaan het de gasten naar hun zin te maken. De kinderen hebben in de omgeving heerlijk gewaterskied (teleski) en gekanood.

• 9Hans Stolk12-07-2017

Heel leuk

Voor de 2e keer een vakantie op la Bastide doorgebracht (in combinatie met het huis in de Auvergne) en weer hel goed bevallen. La Bastide is een heerlijke plek om te verblijven. De appartementen zijn goed ingericht en sfeervol en de eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Gastvrijheid en dienstverlening lijkt hen in het bloed zitten. Omgeving leent zich voor uitstapjes en wandelingen. We gaan zeker nog es terug.

• 9Familie Müller16-05-2017

Mei vakantie 2017 - weekje rust en genieten

Een prachtige week, genoten van accommodatie en omgeving. Lekker gegeten en vooral uitgerust. Met onze hond mooie wandelingen gemaakt. Een dagje uitgetrokken voor 'Collonges la rouge' en 'Brive' te bezoeken. Nog naar de markt van 'Saint Yrieix la perche', en 'n middag zelfs een duik in het nieuwe zwembad genomen.....wat is jullie nieuwe zwembad mooi geworden!. De eigenaren waren weer druk in de weer om de laatste puntjes op de "I" te zetten voor het komend seizoen. Maar hadden ook zeker tijd voor hun huidige gasten. Patricia, Eugen en hun meisjes we wensen jullie een super mooie zomer toe. Wij komen graag nog een keertje bij jullie aan.

• 10Familie. Heijnen24-04-2017

Weer een super mooie nazomerse week...met hond

Onze laatste week vakantie van dit jaar, we kozen voor La Bastille in Coussac Bonneval. Wat een prachtige week volop zon wat werden we weer getrakteerd , wat hebben we genoten! Praticia en Engen (de eigenaren) beide even hardwerkend en vriendelijk. Wat een hartelijk welkom. Ons huisje gepoetst en bedden gemaakt, een gevoel van thuiskomen. Internet/WiFi werkte ook tijdens ons verblijf. Onze aankomst maaltijd was ook weer smullen. Ons hoor je niet klagen, zo'n mooie plek. Echt rust om je heen, in de avonduren de uil die je hoort en verder niets. Wil je wat meer vertier dan moet je auto even gebruiken om het vertier op te zoeken. Onze trouwe viervoeter voelde zich ook meteen thuis. En heeft genoten van de wandelingen die we maakte en het beekje waar zij in kon gaan afkoelen. De week vloog voorbij, jammer want we hadden het weer erg naar onze zin. Maar wij komen zeker terug!! Hoop dat we dan ook kunnen genieten van het vernieuwde zwembad, zwembad plan gezien en dat zag er super uit.

• 8Fam Lantinga25-09-2016

Heerlijke vakantie

Op aanraden van vrienden verbleven we deze 2 weken op La-Bastide. De site en het contact vooraf maakte ons al enthousiast en vol verwachting zijn we dan in september afgereisd naar het pittoreske Coussac Bonneval. Wat hébben wij en ons 2 jarig zoontje genoten deze nazomer periode. Met recht nog zomer, want op een enkele herfstdag na (waarbij de haard heerlijk mocht branden!) hebben we hele mooie, warme en zonnige dagen gehad. Genoten van het zwembad (wat volgend jaar vernieuwd is) en met stenen en zand in de beek gespeeld. Ook staat er een heel mooi speelhuisje met zandbak en schommel, waar we ook vaak te vinden waren. Er zijn 2 dorpjes op 15 minuten afstand met de auto voor de nodige boodschappen, restaurantje of een gezellige markt. Voor de grotere steden als Brive, Pèrigueux of Limoges moet je rekening houden met 3 tot 5 kwartier rijden. Patricia en Eugène zijn erg gastvrij, werken hard maar staan altijd voor je klaar. Ze hadden een lekkere welkoms maaltijd voor ons bereid en een even zo lekker ontbijt. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gevierd!
    Onze kleine kletsmajoor zal deze vakantie ook niet snel vergeten, hij riep de hele vakantie "bonjour!" wanneer hij wakker werd en "au revoir" wanneer hij een winkel uitstapte.

• 9Fam. Wieman- van de Peppel01-09-2016

Heerlijke week op La Bastide!

Net terug van een heerlijke week op La Bastide. We zaten in het huisje Bretagne (2 volwassenen en kind van 9 jaar) met een prive terras in het groen. De hele dag heb je voor of achter zon en/of schaduw. Het huisje is van alle gemakken voorzien. De table d'hotes zijn zeer goed en gezellig. Er is een zwembad waar je heerlijk kan afkoelen en zitten. In de omgeving is veel te doen en te zien, een week is eigenlijk te kort :-). De gastvrijheid van Patricia en Eugene maakt het helemaal af. Echt een aanrader dus!!

Vakantiehuis La Bastide (kleinschalig vakantiepark) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)