Hotel Disneyland

8.4Fantastisch

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

8.4Fantastisch

Meer hotelinfo

175 reviews over Hotel Disneyland

• 9Iwan04-03-2019

Ultiem Disney gevoel.

Dit is verreweg het duurste hotel van Disneyland, maar de locatie is werkelijk fantastisch: je neem de lift omlaag en staat direct bij de ingang. Kamers zijn prachtig, ontbijt en diner zijn uit de kunst. In- en uitchecken verliep soepel en de kamer was in de ochtend al beschikbaar. Personeel hartelijk en geheel in de stijl van Disney. En de Characters die je overal tegenkomt zijn het einde voor de kids. Ik vrees dat we na dit bezoek verpest zijn en een volgende keer weer in dit hotel zullen slapen. Dan sparen we wel iets langer door, want ja: de prijs liegt er niet om. Jammer dat de gewone kamers sinds dit jaar geen extra fastpass meer krijgen, en dat de knuffel voor de kids ook niet meer inbegrepen is.

• 2018
    8Jb28-02-2018

Gezellig leuke vakantie we gaan zeker nog een keer

Fijn personeel bij hotel. Alleen jammer dat hotel niet echt kinderwagen vriendelijk was. Veel opstapje .

• 7Boum15-02-2018

Geweldige ervaring

Vond alles goed wij hebben alle hotels nu gezien op Disney dit was de laatste die we bezocht hadden .. Enige min punt we betalen 1500 euro voor 2 nachten en daar zat dus geen ontbijt bij die moest je apart betalen 35 euro pp wat het echt niet waard is kids eten echt niet voor 35 euro ontbijt.dus dat zal ik nooit meer boeken.

• 2017
      8Marlot19-11-2017

Leuk voor een keertje

Natuurlijk als kind zijnde altijd al in dit hotel willen slapen. Het ontbijt was heerlijk! Bedden lagen goddelijk en het is schoon dus dat is super!

Wat ik persoonlijk wel vind is dat het vrij oubollig aan het worden is. Ik snap dat het een bepaald thema heeft, maar ga wel iets meer mee in je tijd. Ik denk dat er in 25 jaar niks is gedaan aan het interieur. Geen stopcontacten bij het bed. Dat is tegenwoordig een must voor alle mobiele telefoon gebruikers. Dat was mijn minpuntje eigenlijk. Ik heb het nu gezien, maar hoef er niet meer heen. Disneyland Hotel? Check!

Met vrienden

• 10Eugenie22-10-2017

Geweldig fantastisch magic

Geweldig hotel. Super aardig personeel. We hadden een probleem met inchecken. Netjes opgelost. Voor alle kinderen een gratis knuffel. Rozen kregen we. En een vip pas voor 9 personen. We hoefde dus niet in de rij te staan in het park. Hotelkamer groot en netjes. 3 min en je staat in het park. Echt super. Ontbijt super goed. Ruime keuze. Koffie wordt ingeschonken aan tafel. Rest lopend buffet. Iedere avond een kaartje op bed met sweet dreams en een chocolaatje erbij. Dat is toch leuk zoiets extra 's. We hebben genoten.

• 10John Bon20-08-2017

Fantastisch hotel het ultieme Disney gevoel

Je voelt je helemaal een VIP in dit hotel, koe het is stevig aan de prijs maar je krijgt er zeker wat voor terug, eten met Disney figuren aan je tafel, super goed en vers buffet in de ochtend en de avond en super ligging voor de parken, binnen 5 minuten sta je in het Disney park, helemaal top.

• 8Jacqueline hulskemper14-05-2017

Goed te doen voor paar nachten, ivm disney

Nette schone kamer, eenvoudig maar alles aanwezig goede bedden, kleine badkamer wel schoon en modern. Ontbijt voor deze prijs best wel uitgebreid, voor elk wat wils.

• 10MinnieKylie12-05-2017

Luxe in Disneyland Parijs hotel. Fantastisch!

Ja dit hotel is niet goedkoop maar jeetje wat een ervaring. Deze kamers zijn zeer mooi en echt op z'n Disney manier. Alles aan deze kamer is magisch, wij verbleven in een luxe kamer met een tuintje en zitje. Heerlijk! 's avonds de wijn en kaas mee en lekker na kletsen. Zeer ruime bedden die heerlijk lagen, eigenlijk alleen maar moeilijker om 's ochtends uit te komen. Grote badkamer alleen niet z'n groot bad vergeleken met de goedkopere hotels ongeveer het het zelfde. Wel dubbele wasbak met allemaal zeepjes en kleine dingetjes zoals naaigerei en oorstokers. Ontbijt in 1 woord fantastisch. Ze hebben alles, maar dan ook echt alles: pannenkoeken, donut's, vers fruit, allemaal soorten worst en kaas, gewoon teveel. Koffie en thee doen ze bij je tafel schenken super luxe uiteraard. Ligging super natuurlijk, 's avonds even je jas halen of toch even andere schoenen aantrekken. Even wat drinken in café fantasia en je dag is compleet, helaas je portemonnee na bezoek niet meer maar dit is het zeker waard!

Met vrienden

• 10Wanouk04-05-2017

Castleclub droom

Kamers waren ruim genoeg,wel weinig stopcontacten om alles met een batterij op te kunnen laden.Ontbijt is geweldig.Disney figuren lopen in de ontbijtzaal en willen met jou op de foto.Ontbijt was super,erg uitgebreid.Vanaf 11 uur zijn de softdrinks gratis.Je kan in de lounge zitten en bestellen.Vanaf 16 uur is er high tea, ook gratis.De fastpass die je bij de castle club krijgt is goud waard.Bij wachtrijen van 70 minuten in de gewone rij, zaten wij binnen 5 minuten in de attractie.Soms langer,wanneer we net in een drukke fastpass tijd zaten.De pas is onbeperkt,je kan meerdere keren achter elkaar in dezelfde attractie.De 4 persoons kamer had 2 x een 2 persoonsbed.Het is allemaal goed in orde maar je kan zien dat het hotel aan het verouderen is.Maar dat je binnen 2 minuten in het park bent,is gewoon een enorm groot voordeel.Je heb een speciale lift die je meteen na de uitgang kan gebruiken om in het hotel te komen.

• 10n.grg24-03-2017

zeer goed

alles, kamers, ontbijt en service

5 tips over Hotel Disneyland

• Antoinette, 23-11-2012

Vraag een kamer aan de rechterzijde van het hotel (dan ben het snelst in en uit het park)

• masan, 06-10-2013

Een groot winkelcentrum op 10 min afstand van het park. Het is fijn om dichtbij de ingang van het park te zitten maar of het het geld waard is vraag ik me af, volgende keer een goedkoper hotel proberen denk ik...

• Saskia, 19-10-2012

High tea/4 uurtje met de figuren in de Cookout. De figuren nemen echt de tijd voor de kinderen. De Dreams show met sluitingstijd is ook echt geweldig. Restaurant Rainforest Café ook erg leuk voor de kinderen, omdat de dieren daar bewegen en geluid maken.

8 vragen over Hotel Disneyland

• Marianne, 24-12-2017

Extraatjes....

Kan iemand vertellen welke extra's er standaard bij dit hotel zitten (tov andere hotels wat je anders eventueel bij zou boeken).

Ik las al dat bij het ontbijt de disneyfiguren aanwezig zijn. High Tea en softdrinks zitten die bij de standaard kamers inbegrepen of moet je dan een luxe kamer boeken. Ergens las ik ook dat er een knuffel voor de kinderen op de kamer als kado ligt. Nou ja dit soort dingen bedoel ik... ben benieuwd :)

• Joelle, 17-04-2017

Kamers

Wij gaan met 4 volwassenen en 1kind van 3 kan dat op 1 kamer of gaan ze dan moeilijk doen met extra bedden of kamers die je moet boeken

MinnieKylie, 12-05-2017

Hoi Joelle, Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is aangezien ze zitten met brandveiligheid. Ik raad je aan om dit bij Disney zelf na te vragen aangezien hun toch het meest definitieve antwoord kunnen geven. Je kunt hun bellen op 0900 0654

• Paul, 02-01-2017

parkeren

Is de parkeerplaats dicht bij het hotel? Hoe gaat het als je eerder aankomt dan dat je op de kamer kan?

MinnieKylie, 12-05-2017

Hoi Paul, de parkeerplaats is niet heel dichtbij maar uiteraard wel op loopafstand, er lopen ook jongens die natuurlijk tegen een fooitje je koffers weg brengen. Houd er rekening mee dat het hotel groot is en dat de kamer soms verder kan zijn dan je denkt. Wij konden wel gelijk op de kamer maar hier moet je echt mazzel mee hebben! Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Paul, 19-05-2017

Bedankt het is allemaal makkelijk gegaan valet parking en koffers werden naar de kamer gebracht.

Simone Aken, 21-09-2018

Wat houdt dat valet parkeren precies in ? Is dat service van het hotel of betaal je daarvoor? En is het ook beschikbaar voor de " gewone" standaard kamers?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV