Hotel Disneyland

9Fenomenaal

Frankrijk, Ile de France, Marne la Vallee (bij Disneyland)

9Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

176 reviews over Hotel Disneyland

• 9Femke19-01-2020

mooi verblijf

Het is een luxe verblijf waarbij aan alles is gedacht. Erg vriendelijk personeel. De stijl van het hotel is enigszins gedateerd (victoriaans), maar het geeft ook de luxe uitstraling waar je naar op zoek bent bij een dergelijk verblijf. De badkamer was enigszins aan vervanging toe.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 2019
    9Iwan04-03-2019

Ultiem Disney gevoel.

Dit is verreweg het duurste hotel van Disneyland, maar de locatie is werkelijk fantastisch: je neem de lift omlaag en staat direct bij de ingang. Kamers zijn prachtig, ontbijt en diner zijn uit de kunst. In- en uitchecken verliep soepel en de kamer was in de ochtend al beschikbaar. Personeel hartelijk en geheel in de stijl van Disney. En de Characters die je overal tegenkomt zijn het einde voor de kids. Ik vrees dat we na dit bezoek verpest zijn en een volgende keer weer in dit hotel zullen slapen. Dan sparen we wel iets langer door, want ja: de prijs liegt er niet om. Jammer dat de gewone kamers sinds dit jaar geen extra fastpass meer krijgen, en dat de knuffel voor de kids ook niet meer inbegrepen is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    8Jb28-02-2018

Gezellig leuke vakantie we gaan zeker nog een keer

Fijn personeel bij hotel. Alleen jammer dat hotel niet echt kinderwagen vriendelijk was. Veel opstapje .

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 7Boum15-02-2018

Geweldige ervaring

Vond alles goed wij hebben alle hotels nu gezien op Disney dit was de laatste die we bezocht hadden .. Enige min punt we betalen 1500 euro voor 2 nachten en daar zat dus geen ontbijt bij die moest je apart betalen 35 euro pp wat het echt niet waard is kids eten echt niet voor 35 euro ontbijt.dus dat zal ik nooit meer boeken.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

8Marlot19-11-2017

Leuk voor een keertje

Natuurlijk als kind zijnde altijd al in dit hotel willen slapen. Het ontbijt was heerlijk! Bedden lagen goddelijk en het is schoon dus dat is super!

Wat ik persoonlijk wel vind is dat het vrij oubollig aan het worden is. Ik snap dat het een bepaald thema heeft, maar ga wel iets meer mee in je tijd. Ik denk dat er in 25 jaar niks is gedaan aan het interieur. Geen stopcontacten bij het bed. Dat is tegenwoordig een must voor alle mobiele telefoon gebruikers. Dat was mijn minpuntje eigenlijk. Ik heb het nu gezien, maar hoef er niet meer heen. Disneyland Hotel? Check!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Eugenie22-10-2017

Geweldig fantastisch magic

Geweldig hotel. Super aardig personeel. We hadden een probleem met inchecken. Netjes opgelost. Voor alle kinderen een gratis knuffel. Rozen kregen we. En een vip pas voor 9 personen. We hoefde dus niet in de rij te staan in het park. Hotelkamer groot en netjes. 3 min en je staat in het park. Echt super. Ontbijt super goed. Ruime keuze. Koffie wordt ingeschonken aan tafel. Rest lopend buffet. Iedere avond een kaartje op bed met sweet dreams en een chocolaatje erbij. Dat is toch leuk zoiets extra 's. We hebben genoten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10John Bon20-08-2017

Fantastisch hotel het ultieme Disney gevoel

Je voelt je helemaal een VIP in dit hotel, koe het is stevig aan de prijs maar je krijgt er zeker wat voor terug, eten met Disney figuren aan je tafel, super goed en vers buffet in de ochtend en de avond en super ligging voor de parken, binnen 5 minuten sta je in het Disney park, helemaal top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Jacqueline hulskemper14-05-2017

Goed te doen voor paar nachten, ivm disney

Nette schone kamer, eenvoudig maar alles aanwezig goede bedden, kleine badkamer wel schoon en modern. Ontbijt voor deze prijs best wel uitgebreid, voor elk wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• 10MinnieKylie12-05-2017

Luxe in Disneyland Parijs hotel. Fantastisch!

Ja dit hotel is niet goedkoop maar jeetje wat een ervaring. Deze kamers zijn zeer mooi en echt op z'n Disney manier. Alles aan deze kamer is magisch, wij verbleven in een luxe kamer met een tuintje en zitje. Heerlijk! 's avonds de wijn en kaas mee en lekker na kletsen. Zeer ruime bedden die heerlijk lagen, eigenlijk alleen maar moeilijker om 's ochtends uit te komen. Grote badkamer alleen niet z'n groot bad vergeleken met de goedkopere hotels ongeveer het het zelfde. Wel dubbele wasbak met allemaal zeepjes en kleine dingetjes zoals naaigerei en oorstokers. Ontbijt in 1 woord fantastisch. Ze hebben alles, maar dan ook echt alles: pannenkoeken, donut's, vers fruit, allemaal soorten worst en kaas, gewoon teveel. Koffie en thee doen ze bij je tafel schenken super luxe uiteraard. Ligging super natuurlijk, 's avonds even je jas halen of toch even andere schoenen aantrekken. Even wat drinken in café fantasia en je dag is compleet, helaas je portemonnee na bezoek niet meer maar dit is het zeker waard!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 10Wanouk04-05-2017

Castleclub droom

Kamers waren ruim genoeg,wel weinig stopcontacten om alles met een batterij op te kunnen laden.Ontbijt is geweldig.Disney figuren lopen in de ontbijtzaal en willen met jou op de foto.Ontbijt was super,erg uitgebreid.Vanaf 11 uur zijn de softdrinks gratis.Je kan in de lounge zitten en bestellen.Vanaf 16 uur is er high tea, ook gratis.De fastpass die je bij de castle club krijgt is goud waard.Bij wachtrijen van 70 minuten in de gewone rij, zaten wij binnen 5 minuten in de attractie.Soms langer,wanneer we net in een drukke fastpass tijd zaten.De pas is onbeperkt,je kan meerdere keren achter elkaar in dezelfde attractie.De 4 persoons kamer had 2 x een 2 persoonsbed.Het is allemaal goed in orde maar je kan zien dat het hotel aan het verouderen is.Maar dat je binnen 2 minuten in het park bent,is gewoon een enorm groot voordeel.Je heb een speciale lift die je meteen na de uitgang kan gebruiken om in het hotel te komen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Hotel Disneyland info