Camping Beauregard

7.5Goed

Frankrijk, Franche-Comté, Mesnois (Jura)

7.5Goed

• 6.8Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 9Activiteiten
  • 9.1Sfeer in stad

• Sauna
Meer camping info

Nederlandse animatie op Camping Beauregard in de Jura. Hier ontmoeten jonge kinderen snel leeftijdsgenootjes. Er is een binnen- en buitenzwembad met glijbanen. Spelen kan ook in de speeltuin of op het voetbalveld. Zelf ontspan je in de hammam waar je gratis gebruik van kunt maken. De omgeving is rustig. Lons-le-Saunier ligt 17 kilometer verderop.

170 reviews over Camping Beauregard

• 7Mayke04-08-2020

Aardige camping

Bij aankomst kregen we een plek toegewezen waar anderen bleken te zitten. We vonden het druk en rommelig ogen. Terug naar de receptie, we mochten zelf een plek aan de rand van de camping uitkiezen. Dat was super fijn. Ruime plek, niet tussen de huisjes en stacaravans en met uitzicht op weiden en heuvels. ‘S avonds soms wel wat geluidsoverlast, maar over het algemeen rustig. Sanitair was vaak ronduit vies. Geen wc-papier en prullenbak alleen buiten, niet handig als je menstrueert. Geen kranen om handen te wassen, dat moest bij de afwas, geen zeep. Zwembad erg leuk zowel binnen als buiten en overdag best rustig. Er was animatie, maar eigenlijk alleen voor kinderen tot een jaar of 10. Uiteindelijk wel een lekker verblijf gehad.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 8Drenth27-07-2020

Prima camping!!

Prima camping, we mochten zelf een plekje uitzoeken. Dat is heel prettig. Er is broodservice, en binnen 15 minuten ben je bij grote supermarkten en andere winkels. Omgeving is prachtig. Minpuntje vonden wij toch het sanitair. Was vaak erg vies..1x per dag ging er een hoge drukspuit doorheen. En je moest zelf wc papier meenemen. Dat hadden we al eventjes niet meer meegemaakt :-). Zwembaden zijn prima! En een tip, als je dan toch zelf je plekje mag uitzoeken...blijf uit de buurt van speeltuintjes, want daar blijft het tot laat nog erg rumoerig, en dat is misschien niet fijn als je met kleine kinderen bent. En veel vliegen aanwezig, en een stalkende egel.. Verder hebben we prima genoten!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8DanielvdV21-07-2020

Prima verblijf!

De camping is kleinschalig opgezet, maar biedt desondanks voldoende mogelijkheden. Er is een zwembad (binnen en buiten, waarvan binnen verwarmd), sport en spel mogelijkheden (jeu de boules, tennisbaan, midgetgolf etc.) en de mogelijkheid tot bestellen van ontbijt.

De tennisbaan en midgetgolf baan waren wel aan onderhoud toe, maar voor de rest zag het er allemaal prima uit.

Het huisje wat we gehuurd hadden was basic, maar bood voor de prijs meer dan voldoende comfort. De ligging van het huisje was ideaal, waar we optimaal van de rust konden genieten.

In de directe omgeving is niet alles te doen (afgezonderd van een kano-tocht, wat wel een aanrader is), maar iets verderop heb je meer dan voldoende leuke (actieve) uitjes zoals de watervallen van Herisson, Lac de Vouglans, of (zand) stranden.

Groot pluspunt was het boekje wat je bij aankomst kreeg, waar alle mogelijke activiteiten in de (directe) omgeving stonden beschreven.

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    6Fam klippel14-08-2019

Goed te doen

Sanitair is niet het schoonste..... Na een bui regen is het nogal modderig.Broodservice is wel goed. Binnenzwembad ook goed te doen buiten is beetje klein. Geen animatie voor volwassen .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Debbie06-08-2019

Eenmalig

Camping is rustig gelegen, tot 23.00 druk , veel spelende kinderen. ( vooral rondom speeltuin en speelweide) Na 23.00 rust op de camping, erg fijn. Weinig verlichting na 23.00 uur op de camping, zo ook in sanitair gebouw. Sanitair is matig, geen wc bril, geen toiletpapier en wisselend schoon. ( word zover wij gezien hebben ‘schoongespoten’ met een tuinslang en niet altijd even netjes) Zwembad buiten is koud. Brood alleen te verkrijgen op bestelling bij de receptie de dag ervoor. ( vriendelijke receptie medewerkers) Restaurant tegenover de camping een slechte ervaring, eten was niet goed bereid ( rauw vlees, na nogmaals gebakken te zijn nog niet gaar en op dezelfde bord eten gegooid dat nogmaals in de frietpan was gegooid. Erg vet en te hard) Campingplaats vrij klein, enorm veel vliegen op de camping.

Positieve punten: gezellige animatie, prima speelgelegenheid, gezellige sfeer op de camping, mooie locatie.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Charlotte02-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie, rustige camping tussen de bomen. Heerlijk restaurant aan de overkant van de weg. Animatie (NL) was geweldig. Prima zwembaden! Receptiemedewerk(st)ers spreken goed Engels. Prachtige omgeving! Neem wel een vliegenmepper mee ;-) Voor herhaling vatbaar!

• 8Ellen26-07-2019

Prima camping!

Mooie groene camping. Voldoende te doen in de omgeving op 30 min rijden. Supermarkt op 10 min rijden (Aldi en intermarche) hygiëne en wc voldoende schoon. En voldoende alleen omdat andere campinggasten te lui zijn om de wc door te spoelen of de borstel te gebruiken. Was dit wel zo geweest dan was het zeer goed geweest. Zeker geen tegenvaller!

• 2018
    3Pascie18-09-2018

Nooit meer!

Deze camping mag het predicaat camping niet dragen. Het personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam, de plek voor de caravan; zandbak, stroom meer dan 50 meter weg, het sanitair; vies, geen warm water. Animatie is niet in het Nederlands! Zwembad en restaurant waren voldoende. Daar red je het echter niet mee!

Mijden deze camping!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Lily Verbruggen11-09-2018

Top vakantie!

Geweldige vakantie gehad! Mooie zwembaden, leuke glijbaan, leuke speeltuin en ontzettende leuke meiden bij de Lennyclub! Nadeel vond ik wel dat er geen goede supermarkt in de buurt was. Dan moest je wel 20-30 minuten rijden. Ook geen grote plaats met veel bezienswaardigheden in de buurt. Verder super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fam. vd Berg21-08-2018

GENOTEN in onze mooie 6 persoons stacaravan!

Fijne, rustige camping. Prachtige omgeving waar veel te doen is (heel veel meren, meer vlakbij met een grote duiktoren, erg leuk voor tieners!), kanovaren op de rivier (aanrader), kloof, abdij, grotten en watervalletjes bij Baume les Messieurs zijn ook de moeite waard en de wandeltocht bij de Herissonwatervallen. Lidl in Lons, Aldi en andere winkels bij Clairvaux. Ook fijne Franse evangelische kerk in Lons le Saunier waar we zeer welkom waren (10.00 uur dienst op zondag). Camping zelf is mooi, niet te groot en na 23.00 echt stil met een ongekend mooie sterrenhemel. De koeienbellen klingelen naast de camping, het zwembad is mooi, niet te groot, maar vooral binnen erg lekker, buiten wel koud al was de glijbaan wel erg leuk. Binnen is er ook een sauna en hamam (gratis), niet groot, maar wel heerlijk. Wifi betaald en niet goed. Verder broodjesservice, geen winkel. Heerlijke crêpes gegeten in dorpje onderaan de weg (Pont de Poitte).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping Beauregard info