Camping Beauregard

7.2Goed

Frankrijk, Franche-Comté, Mesnois (Jura)

7.2Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair
  • 9.1Sfeer in stad
  • 9Activiteiten

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Nederlandse animatie op Camping Beauregard in de Jura. Hier ontmoeten jonge kinderen snel leeftijdsgenootjes. Er is een binnen- en buitenzwembad met glijbanen. Spelen kan ook in de speeltuin of op het voetbalveld. Zelf ontspan je in de hammam waar je gratis gebruik van kunt maken. De omgeving is rustig. Lons-le-Saunier ligt 17 kilometer verderop.

167 reviews over Camping Beauregard

• 6Fam klippel14-08-2019

Goed te doen

Sanitair is niet het schoonste..... Na een bui regen is het nogal modderig.Broodservice is wel goed. Binnenzwembad ook goed te doen buiten is beetje klein. Geen animatie voor volwassen .

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 6Debbie06-08-2019

Eenmalig

Camping is rustig gelegen, tot 23.00 druk , veel spelende kinderen. ( vooral rondom speeltuin en speelweide) Na 23.00 rust op de camping, erg fijn. Weinig verlichting na 23.00 uur op de camping, zo ook in sanitair gebouw. Sanitair is matig, geen wc bril, geen toiletpapier en wisselend schoon. ( word zover wij gezien hebben ‘schoongespoten’ met een tuinslang en niet altijd even netjes) Zwembad buiten is koud. Brood alleen te verkrijgen op bestelling bij de receptie de dag ervoor. ( vriendelijke receptie medewerkers) Restaurant tegenover de camping een slechte ervaring, eten was niet goed bereid ( rauw vlees, na nogmaals gebakken te zijn nog niet gaar en op dezelfde bord eten gegooid dat nogmaals in de frietpan was gegooid. Erg vet en te hard) Campingplaats vrij klein, enorm veel vliegen op de camping.

Positieve punten: gezellige animatie, prima speelgelegenheid, gezellige sfeer op de camping, mooie locatie.

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 8Charlotte02-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie, rustige camping tussen de bomen. Heerlijk restaurant aan de overkant van de weg. Animatie (NL) was geweldig. Prima zwembaden! Receptiemedewerk(st)ers spreken goed Engels. Prachtige omgeving! Neem wel een vliegenmepper mee ;-) Voor herhaling vatbaar!

• 8Ellen26-07-2019

Prima camping!

Mooie groene camping. Voldoende te doen in de omgeving op 30 min rijden. Supermarkt op 10 min rijden (Aldi en intermarche) hygiëne en wc voldoende schoon. En voldoende alleen omdat andere campinggasten te lui zijn om de wc door te spoelen of de borstel te gebruiken. Was dit wel zo geweest dan was het zeer goed geweest. Zeker geen tegenvaller!

• 8Staat v/h sanitair

• 2018
    3Pascie18-09-2018

Nooit meer!

Deze camping mag het predicaat camping niet dragen. Het personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam, de plek voor de caravan; zandbak, stroom meer dan 50 meter weg, het sanitair; vies, geen warm water. Animatie is niet in het Nederlands! Zwembad en restaurant waren voldoende. Daar red je het echter niet mee!

Mijden deze camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Lily Verbruggen11-09-2018

Top vakantie!

Geweldige vakantie gehad! Mooie zwembaden, leuke glijbaan, leuke speeltuin en ontzettende leuke meiden bij de Lennyclub! Nadeel vond ik wel dat er geen goede supermarkt in de buurt was. Dan moest je wel 20-30 minuten rijden. Ook geen grote plaats met veel bezienswaardigheden in de buurt. Verder super vakantie gehad!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fam. vd Berg21-08-2018

GENOTEN in onze mooie 6 persoons stacaravan!

Fijne, rustige camping. Prachtige omgeving waar veel te doen is (heel veel meren, meer vlakbij met een grote duiktoren, erg leuk voor tieners!), kanovaren op de rivier (aanrader), kloof, abdij, grotten en watervalletjes bij Baume les Messieurs zijn ook de moeite waard en de wandeltocht bij de Herissonwatervallen. Lidl in Lons, Aldi en andere winkels bij Clairvaux. Ook fijne Franse evangelische kerk in Lons le Saunier waar we zeer welkom waren (10.00 uur dienst op zondag). Camping zelf is mooi, niet te groot en na 23.00 echt stil met een ongekend mooie sterrenhemel. De koeienbellen klingelen naast de camping, het zwembad is mooi, niet te groot, maar vooral binnen erg lekker, buiten wel koud al was de glijbaan wel erg leuk. Binnen is er ook een sauna en hamam (gratis), niet groot, maar wel heerlijk. Wifi betaald en niet goed. Verder broodjesservice, geen winkel. Heerlijke crêpes gegeten in dorpje onderaan de weg (Pont de Poitte).

Met oudere kinderen

• 8A. Griffioen13-08-2018

Een gezellige, leuke, mooie camping!

Een kinderrijke camping (tot tienerleeftijd) met leuke speeltoestellen en springkussen, maar helaas niets voor de allerjongsten. Het zwembad is erg prettig. Zeker ook het aanwezig zijn van een binnenbad en een peuterbad. Verder is er een prima broodjesservice en is het restaurant aan de overzijde aan te bevelen. De staanplaatsen variëren wel erg in grootte. De plattegrond op de website is niet up-to-date. Het sanitair is verouderd. De douchestraal is erg hard en de watertemperatuur is nergens in te stellen. Wij stonden tussen het voetbalveld en de speeltuin, een prima plek voor een gezin met (jonge) kinderen. Na 22.30 uur was het ook echt stil op de camping.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Judith10-08-2018

Prachtige omgeving

De camping ligt in een prachtige omgeving. Leuk warm zwembad, aardige mensen en goede plaatsen. Vooral die achter aan de camping hebben een mooi uitzicht. Maar het sanitair was niet goed schoon. Wij zaten er in het hoogseizoen. Verder geen toiletbril en je moest zelf je wcpapier meenemen dat is op zich geen probleem maar er was ook geen plankje of haakje waar je het op kon zetten. Wat er wel hing waren zeer vieze toiletborstels. Dat van het sanitair is echt jammer want verder is het echt een superleuke camping.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 2017
    7Jeroen25-08-2017

Prima camping

Zeer nette gemiddelde camping met gastvrije personeel.

Zwembad altijd heel goed schoon. Sanitair laat soms te wensen over. Als er erg druk is op de camping, dan is het echt niet goed schoon. Wc papier zelf meenemen.

Veel te zien in de omgeving met een korte reisafstand met auto.

Animatie prima op de camping voor jonge kinderen. Ze spreken Nederlands.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

15 tips over Camping Beauregard

• Barry Kuipers, 20-07-2012

Cascades de Herrison, Les 4 Lacs, Baume des Messieres (incl. grot)

• Wilco, 19-08-2013

In de nabije omgeving van de camping liggen heel veel meren met prachtige stranden en heerlijk helder water met een temp. van 25gr. Het vliegen met een ultralightvliegtuigje is zeker de moeite waard en je kunt op 10 minuten van de camping opstijgen.

• Peter, 04-08-2012

Tip: boek bij het bureau du tourisme in Clairvaux een trip Canyoning via bureau 'Amarock', vraag naar de Canyon in de buurt van Saint Claude en je hebt een onvergetelijke ochtend.

24 vragen over Camping Beauregard

• Janneke, 26-01-2019

Zomer 2019

Mijn vriend en ik gaan in juli 2019 hier op vakantie. Heeft iemand tips welke markten we kunnen gaan bezoeken? En eventueel dorpjes of steden met leuke winkeltjes?

• herma, 06-07-2017

broodjes s"morgens?

kan je s"morgens ook broodjes bestellen?

• Cathy, 26-06-2017

Verkeer

Wordt er hard gereden op de camping? Hebbem een kleintje van 2.5 jaar en een dame van 5.5 jaar bij ons... lekker voor de tent spelen en met loopfiets op straat.. is dat veilig?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig