Géén boekingskosten

Camping Beauregard

FrankrijkFranche-ComtéMesnois (Jura)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Beauregard voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 181 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 181 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair
  • 3.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Nederlandse animatie op Camping Beauregard in de Jura. Hier ontmoeten jonge kinderen snel leeftijdsgenootjes. Er is een binnen- en buitenzwembad met glijbanen. Spelen kan ook in de speeltuin of op het voetbalveld. Zelf ontspan je in de hammam waar je gratis gebruik van kunt maken. De omgeving is rustig. Lons-le-Saunier ligt 17 kilometer verderop.

181 Reviews over Beauregard

• 8Ben Vermeulen24-09-2022

Prima camping.

We zijn vriendelijk ontvangen. Mochten zelf een plek uitzoeken. Mooie grote plaatsen. Prachtig overdekt zwembad. Goed sanitair met warm water.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Ab11-08-2022

Prima camping

Laat geboekt en daardoor op deze camping terecht gekomen. Geschrokken door alle reviews en gingen uit van het ergste. Daardoor is het mee gevallen. Het sanitair kan inderdaad beter, maar je went snel genoeg om je toiletrol mee te nemen. Niet meegemaakt het dat enorm vies was. Hadden een ruime plek in de schaduw. Zwembad mooi, nieuwe waterspeelplaats maar weinig kinderen daar omdat je er net niks mee kan. Binnenzwembad is een klein glijbaantje voor peuters.

• 5Staat v/h sanitair
  • 5JvdB07-08-2022

Omgeving is prachtig, camping valt tegen

Pluspunten: de omgeving is mooi en er zijn op korte afstand leuke tripjes te ondernemen. Wij hadden een ruime en mooie plek met zowel zon als schaduw. De speelgelegenheden zijn leuk en ruim opgezet er is een mooi binnen- en buitenzwembad. Voor het overige viel de camping ons tegen. De staat van de toiletten en de douches zijn ondermaats, zie wat anderen hierover opgemerkt hebben. Ook de kwantiteit was onvoldoende. Je stond 's ochtends en 's avonds in de rij. Om 22:30 uur ging de verlichting uit. Met als gevolg dat de toiletten in de loop van de nacht erg vies werden.... Ook de schoonmaak hiervan was met de Franse slag. Dit werd met een hoge drukspuit gedaan en daardoor was alles, maar werkelijk alles nat. Twee wasmachines voor alle campinggasten.. Er was duidelijk personeelstekort. 's Ochtends (wederom) in een lange rij staan voor je brood bij de receptie. Geen horeca op de camping.. Kortom, echt geen vier sterren waard.

• 2Staat v/h sanitair
  • 6Francy05-08-2022

Prima, maar geen 4 sterren

Op zich prima camping maar geen 4 sterren waard. Sanitair laat te wensen over, daarnaast is s avonds al vroeg de meeste verlichting in het sanitair gebouw uit. Sowieso vrijwel geen verlichting s avonds op de camping. Bij aankomst geen enkele info bij de receptie, het was betalen en weg. De omgeving is super, de meren, de natuur, de kleine dorpjes. We komen zeker keer terug in dit deel van de Jura maar niet op deze camping.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Nabil05-08-2022

Tegegevallen

De camping bevindt zich in een prachtige omgeving waar veel te doen is. Helaas de camping zelf is tegengevallen. We snappen niet hoe je zo'n camping een 4 sterren kwalificatie krijgt! De kampeerplaatsen en chalets staan erg dicht op elkaar. Een prima zwembad en speeltuin. Zowel in zwembad als gehele camping geen toezicht. We hebben voor een week een chalet gehuurd. De keuken inventaris was erg minimaal, bed matras was slecht. Douche moeilijk warm te krijgen. WiFi beschikbaar maar heeft nooit gedaan gedurende ons verblijf. Ook geen mogelijkheid voor WiFi tegen betaling. Voor ons is deze kamping niet voor herhaling vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 5M de Groot02-08-2022

Mooie natuur slecht slecht sanitair

Perfecte ligging mooie natuur! Veel meren om in te zwemmen, kanoën op de rivier dichtbij en heerlijk wandelen. Maar de camping is geen 4 sterren waard. Het sanitair is vies. Geen toiletbril, geen zeep, geen wc papier , geen kranen om je handen te wassen ( ja, bij de afwashoek). Blijkbaar nodigt dat mensen uit om hun behoefte niet in de pot te doen. Bah! Het restaurant naast de camping was gesloten ivm personeelstekort. Verder niks op loopafstand. Vinden wij toch jammer. Voor de natuur komen we graag nog een keer langs, maar niet op deze camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 6KvM02-08-2022

Redelijke camping

We zijn hier 3 dagen gebleven, op doorreis naar het zuiden. Hadden een kant en klare tent gehuurd. Dit was prima en ook de ontvangst van de gastvrouw was goed. Plaatsen zijn erg klein en je zit erg op elkaar. Zwembad buiten niet groot maar schoon en leuk. Glijbaan was een grote hit bij onze kids. Binnenbad was groter maar ook drukker. Dus onze voorkeur ging naar het buitenbad, het weer was daar ook perfect voor. Genoeg speelplek voor de kids en ook sportvelden. Sanitair was niet schoon. Door personeelstekort was het restaurant gesloten, open voor afhaal (op bestelling). Broodjesservice was prima. De camping is redelijk eenvoudig, het mist een gezellig terrasje waar je wat kan drinken of een ijsje kan eten. Voor de kinderen was het leuk genoeg. Omgeving is heel mooi, bergen, meren, dorpjes. Voor een verblijf van drie dagen is de camping voldoende. Voor langer zou ik iets anders kiezen.

• 4Staat v/h sanitair
  • 6M de Groot02-08-2022

Toffe omgeving, maar andere camping graag!

De camping zit op een mooie plek, vlak bij een tal van mooie meren. Wandelen, zwemmen en kanoën in de nabij gelegen rivier! Top! Echter deze camping is geen 4 sterren waard. De wc's zijn echt smerig. Geen wc papier, geen zeep, geen wc bril, geen kraan om je handen te wassen. Blijkbaar voelen mensen dan ook minder de noodzaak om hun behoefte "in de pot" te doen. Bah! Het restaurant naast de camping was gesloten door personeels gebrek. Dat was jammer. Er is geen gezellig dorpje op loopafstand. Wij waren na een week in een ingerichte tent blij dat we weer naar huis mochten. De natuur is wel echt heel mooi. Daarvoor komen we graag nog een keer terug,maar dan op een andere camping.

• 2Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 6B, M & T24-07-2022

Prima maar basic camping

Een prima 'basic' camping. Mooi zwembad, een kids club en diverse sportvelden. Geen restaurant, sanitair niet goed, geen dorpje op loopafstand. Op de camping is geen winkeltje, en geen restaurant. Dus geen ijsje halen, of niet even uit eten. Daarvoor moet je echt naar het dorpje op 1,5km. Helaas geen voetpad dus lopend langs een weg waar iedereen met 80 overheen scheurt. Wij pakten dus steeds de auto.

Sanitair is niet van deze tijd. Geen wc-papier en bril, 1* per dag schoonmaken (met de Franse slag), geen wastafel om even je handen te wassen. Wel pompje met desinfectie maar die was vaker leeg dan vol.

Het zwembad is echt prima, zowel binnen als buiten. Verder aardige mensen, denken goed mee over een plekje in de schaduw. De plekken zijn niet heel ruim.

Op ongeveer 15-20 minuten rijden wel relatief veel te doen (Grotten, meer, dorpjes, Klimbos, watervallen).

Dus prima basic camping, maar zeker geen 4-sterren waard

• 3Staat v/h sanitair
  • 6H & C19-07-2022

Mooie camping, maar zeker géén 4 sterren waardig!

Camping ligt in een prachtig stuk van de Jura. De omgeving is echt prachtig en genoeg bezienswaardigheden dichtbij. De camping zelf is groen, veel schaduwrijke plaatsen. Weinig water toppunten tussen de staanplaatsen. Er is geen restaurant aanwezig op de camping. Wel een broodjes service, deze was prima. Het zwembad is prima, al is het buitenbad wat aan de kleine kant. Binnenzwembad is prachtig. Animatie is vooral gericht op de wat jongere kinderen (tot 10-12jr).

De hygiene is ronduit slecht! Er wordt nauwelijks schoongemaakt. Wc papier is niet aanwezig. Geen kraantje om je handen te wassen. De douches zijn koud/lauw, het water bij de afwas plekken is koud/lauw. Als men regelmatig zou schoonmaken, is het sanitair toereikend genoeg.

We gaan graag nog weer naar de Jura, maar dan naar een andere camping… Dit is overigens niet wat we normaal van Sites&Paysages campings gewend zijn…

• 5Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar