Camping Ambiance Morvan

50 reviews over Camping Ambiance Morvan in het Nederlands

Geweldig

ROBERT
12-7-2017

Camping is klein, maar gezellig. Sanitair en keuken zijn goed en schoon.

Eigenaren Paul en Jacqueline zijn heel gastvrij en gezellig.

Wat heel leuk, gezellig en lekker is, is het eten voor € 20,- per persoon.

Gezellig aan een grote tafel met andere camping en/of B&B gasten.

Leuke bijkomstigheid is het huren van een Eend 2CV. Lekker onthaasten en picknicken met de bijgeleverde picknick mand.

Bakker met croissants en stokbroden zit op 50 meter lopen. "Buurtsuper" zit aan de overkant, maar is niet echt goed gesorteerd. Het is of spullen meenemen of 25 kilometer rijden naar een hele grote Lidl.

Het is een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Fijne verblijfplaats

Pien Verburg
4-7-2017

Zowel se camping als de logeerkamers

Warm en hartelijk verblijf in prachtige omgeving.

Jaap en Irma
2-7-2017

Eigenlijk was alles goed. De gîte waarin echt alles aanwezig is. De heerlijke tables d'hotes, de ligging, de sfeer en de wijze waarop Jacqueline en Paul met liefde en passie werken om hun gasten het naar het zin te maken.

Heerlijk uitgerust in een mooi authentiek Frankrijk met kleine dorpjes en een paar schitterende meren. Wij komen zeker terug.

Jacqueline en Paul bedankt voor ons zeer prettige verblijf.

thuiskomen

Hans
13-6-2017

Op weg naar onze vaste vakantiebestemming in de Cevennen weer (3de keer) overnacht en gegeten bij Jaqueline en Paul. Kregen dit keer de voormalige slaapkamer van de eigenaren die zelf naar de zolder zijn verhuisd. Zo mogelijk nog mooier dan de kamer die we het vorige jaar hadden. Eten weer uit de kunst.

De gastvrijheid en authenticiteit compenseren de wat grotere afstand naar de doorgaande route volledig. Voor wandelaars/fietsers ook zeker een aanrader voor een wat langer verblijf.

Oude reviews (archief)

We zijn ruim 2 weken op de camping gebleven. Zalig rustig, niet te groot in een gemoedelijke sfeer. Het gebouwencomplex ( gites en chambre otes) de sanitair, keuken en speelruimte) geeft je het gevoel dat je op een traditioneel pand met details van vroegere jaren. Dit straalt een gezellige sfeer uit . Jacqueline en Paul zijn goed in staat om met aandacht vanuit de ‘wereld van de gasten’ hun bedrijf vorm te geven.

Het dorpje Ouroux is een typisch Bourgondisch dorpje, gelegen in de prachtige heuvels en uitgestrekte landschappen. Ambiance ligt ‘midden’ in het dorp, met een bakker op loop afstand ( 3 minuten?!) en kleine supermarkt en geldautomaat ( altijd handig).

In de omgeving kan je lekker wandelen, fietsen en ook relaxen ( meertjes in de buurt). Je blijft je verbazen van de natuur, maar ook de stadjes in de omgeving zijn zeker de moeite waard van een bezoek.

Dus als je Dijon al jaren op doortocht voorbij reed ( zoals wij), zou ik zeggen neem eens de tijd om vanuit Ouroux deze mooie stad te bekijken.

Kortom Jacqueline en Paul jullie hebben een top bedrijf. we hebben echt genoten bij jullie er is voldoende te beleven, dus een dikke aanrader.

We komen graag nog een keer terug.

Een super vakantie!

Fam. Mulder/Verhagen
2-9-2016

Fantastische plek in een hele mooie omgeving. We komen hier graag nog een keer terug.

De eigenaren Jacqueline en Paul zijn erg gastvrij en je merkt dat ze het doen vanuit passie.

Onze kinderen van 1 en 3 jaar hebben net als wij ook genoten! Vooral de kippetjes, het konijn en de katten waren favoriet, maar ook het zwembadje en de trampoline op het mooie terrein waren erg in trek. Voor ons ook gemakkelijk en gezellig om s'avonds mee te eten (pannenkoeken/ pizza en BBQ uitstekend verzorgd door Jacqueline, Paul en hun dochter). We verbleven in de Gite Paradis. Een gezellig huisje met karakter waar het ook nog eens heerlijk koel bleef bij de tropische temperaturen. We zijn echt tot rust gekomen. Kortom, een echte aanrader!

Sfeervolle locatie, mooi in het groen

Fam. Koekoek, Hoogeveen
26-8-2016

Oud huis/hotel in de dorpsstraat sfeervol en creatief verbouwd. Mini-camping met veel schaduw, chambre d'hotes prima in orde. Leuke activiteiten, eigenaren hebben er lol in. Ook bij volle bezetting is er in de grote tuin genoeg privacy. Met name met kleine kinderen ideaal, maar voor oudere kinderen is er in de omgeving voldoende te (water)sporten.

Genieten en heerlijk ontspannen.

Lucienne
19-8-2016

Het is een gezellige, rustige camping gelegen in het kleine dorpje Ouroux en Morvan. Tegenover het supermarktje en de bakker. De eigenaren heten je vriendelijk welkom en staan paraat bij vragen. De bbq avonden en de pizza avond was smullen geblazen en erg gezellig onderling. Wekelijks een kampvuur tot groot plezier van een ieder. Voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

verschrikkelijke ontvangst

Nina Hendrickx
16-8-2016

Na een hectische werkdag (het leven van een zelfstandige is soms onvoorspelbaar) konden we pas later dan gepland vertrekken naar onze eerste stop in de Morvan. We brachten de eigenaren natuurlijk meteen op de hoogte van onze late aankomst (rond 23 uur), eindelijk aangekomen kregen we meteen een erg chagrijnige camping uitbater aan onze auto want "we hadden het wel eens eventjes mogen laten weten dat we zó laat zouden zijn" (DAT HEBBEN WE GEDAAN!!!) Een absoluut degoutante ontvangst op de eerste avond van onze vakantie.

De volgende avond konden we jammer genoeg de slaap niet vatten door verschillende gezinnen met kinderen die naast onze tent enorm veel kabaal zaten te maken tot minstens middernacht. (En dat vindt eigenaar dan wel prima?!)

Voor de rest een prima camping met zeer basic voorzieningen.

Een eerste indruk is zéér belangrijk. Die krijg je maar 1 keer.

Wordt een vaste stop richting Zuiden

Jeannette en Hans
18-7-2016

Goed eten, prettig gezelschap, mooie omgeving en prachtige eend om te huren!

Geweldige dagtocht met de Citroën 2CV gemaakt naar Vézelay en Avallon, onderweg paar keer gestopt en gepicknickt. Echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ambiance Morvan in Ouroux en Morvan / Montpensy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ambiance Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ambiance Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 50 reviews.