Camping Ambiance Morvan

• 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

55 reviews over Camping Ambiance Morvan

• 9Daphne en Michiel30-07-2020

Een prachtige plek midden in het dorp

Nog echt een kleine, fijne camping zonder poespas! Camperen zoals het zou moeten zijn. Als je de camping oprijd voel je direct de passie waarmee de camping, gites en kamers zijn opgezet, ze zijn betrokken bij hun gasten. Het plaatje klopt, je hebt gelijk vakantie als je hier bent. Wij gaan het plekje zeker doorgeven!

Aanrader zijn het meer van Lormes en het meer van Agnan voor wat verkoeling.

Gereisd met partner in juli 2020

• 8Familie Hofs19-05-2020

Leuke kleine camping in mooie omgeving

Pluspunten • Voordelig • Kleinschalig • Veilig gevoel • Rustig • Mooie omgeving • Eend (Citroën 2CV) te huur en niet duur • Door Nederlandse eigenaren en Nederlandse gasten snel contact • Midden in het dorpje met de bakker dichtbij • Schoon

Minpunten • Ver rijden naar grote bezienswaardigheden • Ver rijden naar grote supermarkt • Klein zwembadje • Basic sanitair • Geen warm water bij de gootstenen in de keuken maar apart tappunt

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Carolien de Kievit06-09-2019

Unieke knusse minicamping tussen de natuur

Heerlijke week in de safaritent verbleven, compleet en erg ruim. Fijn zitje onder de luifel en een gezellige picknicktafel. Wat hebben wij hier genoten van de natuur, rust, de wandelingen langs de weilanden en de dennenplantages, de slingerende ritjes langs de authentieke boerderijen. Zwemmen en vissen in het lac de Pannieciere. De Morvan is prachtig! Dit gebied is voor echte rustzoekers en natuurliefhebbers. Camping en B&B word gerund door 2 lieve Nederlanders die er alles aan hebben gedaan om de sfeer en karakter van dit unieke plekje te behouden. Vanaf de camping zijn er schitterende wandelingen. Genoeg wasruimte, zelfs een keuken en kookplaat voor algemeen gebruik, gezellige zitjes, perfecte WiFi, verhuur van 2CV, speelruimte, skelters en trapauto’s, zwembad, trampoline. Voor ons een uniek plekje waar we een heerlijke vakantie hebben beleefd. Wie weet Paul&Jacqueline, tot de volgende keer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9M Kaldijk27-12-2018

Heerlijke vakantie!

Wij hebben een heerlijk verblijf in de safaritent op de camping gehad. Ruim, goede bedden, opbergruimte genoeg. Lekker zitje op het terras. Met twee kleine kinderen perfect, glijbaan en speelhuisje midden op het veld. Altijd zicht op je kinderen.

Doordat het echt een mini camping is, weinig auto's op het terrein dat is ook een heel fijn gevoel.

Sanitair prima, goed schoon. Nooit hoeven wachten. Speelhoek voor de kinderen ook heel leuk.

En de bakker op loopafstand, heerlijk!!

Wandelingen mogelijk vanaf de camping, met routebeschrijvingen aanwezig. Heel handig!

We kijken terug op een heerlijke vakantie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9ROBERT12-07-2017

Geweldig

Camping is klein, maar gezellig. Sanitair en keuken zijn goed en schoon. Eigenaren Paul en Jacqueline zijn heel gastvrij en gezellig. Wat heel leuk, gezellig en lekker is, is het eten voor € 20,- per persoon. Gezellig aan een grote tafel met andere camping en/of B&B gasten. Leuke bijkomstigheid is het huren van een Eend 2CV. Lekker onthaasten en picknicken met de bijgeleverde picknick mand. Bakker met croissants en stokbroden zit op 50 meter lopen. "Buurtsuper" zit aan de overkant, maar is niet echt goed gesorteerd. Het is of spullen meenemen of 25 kilometer rijden naar een hele grote Lidl. Het is een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

• 8Pien Verburg04-07-2017

Fijne verblijfplaats

Zowel se camping als de logeerkamers

• 9Jaap en Irma02-07-2017

Warm en hartelijk verblijf in prachtige omgeving.

Eigenlijk was alles goed. De gîte waarin echt alles aanwezig is. De heerlijke tables d'hotes, de ligging, de sfeer en de wijze waarop Jacqueline en Paul met liefde en passie werken om hun gasten het naar het zin te maken. Heerlijk uitgerust in een mooi authentiek Frankrijk met kleine dorpjes en een paar schitterende meren. Wij komen zeker terug. Jacqueline en Paul bedankt voor ons zeer prettige verblijf.

• 9Eetgelegenheden

• 9Hans13-06-2017

thuiskomen

Op weg naar onze vaste vakantiebestemming in de Cevennen weer (3de keer) overnacht en gegeten bij Jaqueline en Paul. Kregen dit keer de voormalige slaapkamer van de eigenaren die zelf naar de zolder zijn verhuisd. Zo mogelijk nog mooier dan de kamer die we het vorige jaar hadden. Eten weer uit de kunst. De gastvrijheid en authenticiteit compenseren de wat grotere afstand naar de doorgaande route volledig. Voor wandelaars/fietsers ook zeker een aanrader voor een wat langer verblijf.

• 10Eetgelegenheden

• 9Ingrid20-09-2016

Fantastische plek voor een heerlijke vakantie

We zijn ruim 2 weken op de camping gebleven. Zalig rustig, niet te groot in een gemoedelijke sfeer. Het gebouwencomplex ( gites en chambre otes) de sanitair, keuken en speelruimte) geeft je het gevoel dat je op een traditioneel pand met details van vroegere jaren. Dit straalt een gezellige sfeer uit . Jacqueline en Paul zijn goed in staat om met aandacht vanuit de ‘wereld van de gasten’ hun bedrijf vorm te geven.
    Het dorpje Ouroux is een typisch Bourgondisch dorpje, gelegen in de prachtige heuvels en uitgestrekte landschappen. Ambiance ligt ‘midden’ in het dorp, met een bakker op loop afstand ( 3 minuten?!) en kleine supermarkt en geldautomaat ( altijd handig). In de omgeving kan je lekker wandelen, fietsen en ook relaxen ( meertjes in de buurt). Je blijft je verbazen van de natuur, maar ook de stadjes in de omgeving zijn zeker de moeite waard van een bezoek. Dus als je Dijon al jaren op doortocht voorbij reed ( zoals wij), zou ik zeggen neem eens de tijd om vanuit Ouroux deze mooie stad te bekijken. Kortom Jacqueline en Paul jullie hebben een top bedrijf. we hebben echt genoten bij jullie er is voldoende te beleven, dus een dikke aanrader. We komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Fam. Mulder/Verhagen02-09-2016

Een super vakantie!

Fantastische plek in een hele mooie omgeving. We komen hier graag nog een keer terug.

De eigenaren Jacqueline en Paul zijn erg gastvrij en je merkt dat ze het doen vanuit passie.

Onze kinderen van 1 en 3 jaar hebben net als wij ook genoten! Vooral de kippetjes, het konijn en de katten waren favoriet, maar ook het zwembadje en de trampoline op het mooie terrein waren erg in trek. Voor ons ook gemakkelijk en gezellig om s'avonds mee te eten (pannenkoeken/ pizza en BBQ uitstekend verzorgd door Jacqueline, Paul en hun dochter). We verbleven in de Gite Paradis. Een gezellig huisje met karakter waar het ook nog eens heerlijk koel bleef bij de tropische temperaturen. We zijn echt tot rust gekomen. Kortom, een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016