Camping Domaine La Terrasse

CampingWeer vandaag24°9°
Camping Domaine La Terrasse
9,6

95 reviews over Camping Domaine La Terrasse in het Nederlands

Super, altijd weer thuis komen!

Arn
4-10-2017

Je voelt je hier gewoon thuis. Niets is te gek. Maurits heeft zelfs alles in het werk gesteld, zodat we de kampioenswedstrijd van Feyenoord live konden zien. 's Avonds eten was helemaal een feestje. Lekker gewandeld in de omgeving. Wat een rust!

Lovely❤️

Ivonne
1-10-2017

Als je bij Maurits & Annemieke mag verblijven, word je geweldig in de watten gelegd. De kinderen vermaken zich onderling op deze geborgen veilige zalige plek. Je merkt dat iedereen tot rust komt, ouder en kind. Subtropische zwemparadijzen kunnen hier niet tegen op. 's Avonds heerlijk genieten van de TOP-maaltijden bij de table d' hôte. Verblijf in de chambres is zalig. Ze zijn ook zo leuk en gezellig ingericht. Op de boerencamping is t altijd rustig. Er zijn slechts enkele plaatsen, daardoor ruime plekken. Centraal staan toch de grootse safaritenten. Dit jaar voor de 1e keer in deze super chique tent verbleven. Nog nooit op zo'n super zalig bed gelegen als daar! Heeeeeerlijk geslapen. 's Morgens lekker op je eigen veranda ontbijten. Leven als een god in Frankrijk.

Omdat de camping kleinschalig blijft, is er altijd de rust en de aandacht en de kwaliteit. De eigenaren stralen hun liefde voor het vak uit over de campinggasten. Je voelt een warm welkom. Volgend jaar de pipowagen! 😊

Heerlijke sfeervolle plek, ideaal met kleine kids

Sanne Betten
25-9-2017

Het is een sfeervol plek waar je je al snel thuis voelt.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Wij verbleven in een safaritent: deze was zeer comfortabel en erg leuk en praktisch ingericht. De table d'hote is geweldig: je wordt echt in de watten gelegd. Het zelfgemaakte yoghurtijs en de ijsthee zorgen voor een heerlijke verkoeling. De kinderen hebben genoten van alle speelmogelijkheden en de vriendjes zijn snel gemaakt. Echt een aanrader!

Het beste van twee werelden

David
21-9-2017

Het is een prachtige, niet al te grote, camping. Wij stonden op een groot veld in een safaritent. Deze was erg mooi, stijlvol en praktisch ingericht en de bedden sliepen erg fijn. Tent had mooie veranda en mooi uitzich op een paar koeien en bomen. Er is een niet zo'n groot zwembad welke prima is voor kinderen tot 10 jaar om in te spelen en zelf in af te koelen. 2 tot 3 keer per week kan je mee-eten met de eigenaars die dan een 4-gangen diner voor je maken voor 20/25 euro ex. drank. Dat is op alle fronten de moeite. Je kinderen eten eerst en gaan dan lekker spelen in de buurt terwijl jij lekker eet en andere gasten leert kennen. De camping voelt veilig en ze houden overal rekening mee. Wij hadden prachtig weer; dat scheelt altijd. De rust en natuur gecombineerd met authentiek campingleven. Wij vonden zelf dat er in de buurt niet heel veel te doen was; maar we hadden ook niet veel behoefte de camping af te gaan.

Paradijsje in de Auvergne

Marleen
20-9-2017

Prachtige omgeving, bijzonder vriendelijke gastheer/gastvrouw, geweldige table d'hotes! Super ontbijt! Hier wil je ongetwijfeld terugkomen!

Gezellige camping!'

Josefien
19-8-2017

Wat was het weer fijn bij Floortje, Annemiek en Maurits en alle dieren! Of het nou regent of de zon schijnt, we vermaken ons hier altijd!!

Prachtige plek❤️

Marleen
19-8-2017

Een heerlijke, lommerrijke camping met superlieve eigenaren! En jeetje, wat kunnen ze koken... heerlijke tijd gehad!!

Beleven en laten verrassen!

Annemieke
19-8-2017

Beleving en gastvrijheid! We hebben ondanks het mindere weer een heerlijke week gehad in de walnotenboomgaard. . Wat een prachtige plek is dit! Ook van het eten kunnen we geen genoeg krijgen, net als

een koffie of wijntje op de veranda. Wat een heerlijk sfeertje weten ze hier te creëren.

Als het aan de kinderen ligt volgend jaar 😄

Kei leuk en gezellig

Jade
21-7-2017

Prachtige plek! Gezellige bewoners. Iedereen kent elkaar en dat is echt geweldig. Heerlijk eten en fijn dat je kan aanschuiven!

Perfect plekje

Bianca
21-7-2017

Bij sommige campings klopt gewoon alles. Dit is er zeker zo een. Gastvrij, oog voor detail, altijd hulpvaardig en fantastische kookvaardigheden is wat de eigenaren kenmerkt. Dit is niet onze eerste keer hier maar ook zeker niet de laatste.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Terrasse in Trézelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Terrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Domaine La Terrasse scoort een 9.58 uit 10 op basis van 95 reviews.