Camping Domaine La Terrasse

9.5Fenomenaal

• 9.9Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

Gastvrij ontvangst op Domaine La Terrasse in Frankrijk. Je kunt verblijven in verschillende glampingaccommodaties zoals een safaritent of Pipowagen. Het eten is hier van goede kwaliteit bij de gezamenlijke diners en je kunt zelfgemaakte ijsthee of yoghurtijs proeven. Ook is er een speeltuin en trampoline voor de kids. Een half uur rijden van Vichy.

102 reviews over Camping Domaine La Terrasse

• 2019
    10Jennifer30-08-2019

Helemaal geweldig

De tweede keer dat we hier waren dit jaar. NOOIT gaan wij 2 keer terug naar dezelfde plek, maar hier kan je niet weg blijven. En ook dit jaar zo genoten. Je waant je als een God in Frankrijk. Annemiek, Maurits en Floortje zijn super! Gastvrij, lief, helpen bij alles, koken heerlijk.. tja, je kan helemaal relaxen en bij ze aanschuiven. Wij komen volgend jaar weer. Gewoon omdat het als een beetje thuis komen voelt! Het liefst schrijven we niet zo'n recensie en houden we dit mooie plekje voor onszelf. Maar deze familie en camping verdiend alle lof!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Sharon26-02-2019

Een heerlijke vakantie

Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde plek, maar op de laatste dag hebben we maar gelijk geboekt voor het jaar erop. Alles was te gek! (Behalve de regen, maar daar kon helaas niemand iets aan doen). De gastvrijheid is als een warme deken, het eten van de table d’hotes echt formidabel en de accomodatie die wij hadden, de grote gite, was prachtig. Een heel oud huisje wat zo sfeervol was en van alle gemakken voorzien. Daarbij die ruime tuin maakte het voor ons, en onze 2 kinderen (10 weken en 2,5 jaar) perfect. We kunnen niet wachten tot juni dit jaar om weer te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2018
    9S Betten19-11-2018

Genieten

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Lisette Van der kruit17-11-2018

Rust, ruimte, gezelligheid, lekker eten

Super plek! Gezellig, lekker eten, rust en ruimte. Hebben hier met groep vrienden week doorgebracht en echt een super vakantie gehad. Wij hadden een safaritent en hier stonden heerlijke bedden, was fijn op een houten ondergrond van het gras afgebouwd, waardoor geen last van het natte gras. Ook lekker de ruimte op het houten 'terras' ervoor waar we lekker spelletjes hebben kunnen doen. Ook aan de gezamenlijke eettafel vaak spelletjes gedaan, zowel met onze eigen groep als anderen van de camping. Door de gezamenlijke diners leg je snel leuk contact met iedereen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Betty Geefshuysen17-11-2018

Je komt er vanzelf terug, zo gezellig is het er.

Een geweldige plek. We waren met het hele gezin, dus beide gites en een Pipo kar gehuurd. Maurits, Annemiek en Floor maken er een echt thuis van. En je kunt er super lekker eten. Een aanrader deze plek. Wij komen er al enkele jaren en het is altijd bijzonder.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Ramon25-08-2018

Wat hebben we alledrie genoten en wat is er goed voor ons gezorgd, bedankt Maurits en Annemiek!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Stephanie30-07-2018

Uniek

Waanzinnige plek. Eigenlijk wil je het geheim houden voor iedereen zo speciaal. Rust, ruimte en voor de kids ( 2 en 4 ) een speeltuintje, trampoline en beestjes. Helemaal voldoende om zich 2 weken te vermaken. Kasteel en Pretpark LePal bezocht, dat is wel een aanrader! Enige minpunt was de sanitaire ruimte. Met veel jonge kinderen erg weinig ruimte ( 2 douches en 2 toiletten ) Voor kinderen handig een douchekop om haren handig uit te spoelen. Met een regendouche niet handig, wel lekker voor de volwassenen :)

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Arn04-10-2017

Super, altijd weer thuis komen!

Je voelt je hier gewoon thuis. Niets is te gek. Maurits heeft zelfs alles in het werk gesteld, zodat we de kampioenswedstrijd van Feyenoord live konden zien. 's Avonds eten was helemaal een feestje. Lekker gewandeld in de omgeving. Wat een rust!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Ivonne01-10-2017

Lovely❤️

Als je bij Maurits & Annemieke mag verblijven, word je geweldig in de watten gelegd. De kinderen vermaken zich onderling op deze geborgen veilige zalige plek. Je merkt dat iedereen tot rust komt, ouder en kind. Subtropische zwemparadijzen kunnen hier niet tegen op. 's Avonds heerlijk genieten van de TOP-maaltijden bij de table d' hôte. Verblijf in de chambres is zalig. Ze zijn ook zo leuk en gezellig ingericht. Op de boerencamping is t altijd rustig. Er zijn slechts enkele plaatsen, daardoor ruime plekken. Centraal staan toch de grootse safaritenten. Dit jaar voor de 1e keer in deze super chique tent verbleven. Nog nooit op zo'n super zalig bed gelegen als daar! Heeeeeerlijk geslapen. 's Morgens lekker op je eigen veranda ontbijten. Leven als een god in Frankrijk. Omdat de camping kleinschalig blijft, is er altijd de rust en de aandacht en de kwaliteit. De eigenaren stralen hun liefde voor het vak uit over de campinggasten. Je voelt een warm welkom. Volgend jaar de pipowagen! 😊

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Sanne Betten25-09-2017

Heerlijke sfeervolle plek, ideaal met kleine kids

Het is een sfeervol plek waar je je al snel thuis voelt. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Wij verbleven in een safaritent: deze was zeer comfortabel en erg leuk en praktisch ingericht. De table d'hote is geweldig: je wordt echt in de watten gelegd. Het zelfgemaakte yoghurtijs en de ijsthee zorgen voor een heerlijke verkoeling. De kinderen hebben genoten van alle speelmogelijkheden en de vriendjes zijn snel gemaakt. Echt een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017