Tijdelijk €25 aanbetaling

Domaine La Terrasse

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine La Terrasse voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 108 reviews
+52

9FenomenaalScore uit 108 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 9.4Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gastvrij ontvangst op Domaine La Terrasse in Frankrijk. Je kunt verblijven in verschillende glampingaccommodaties zoals een safaritent of Pipowagen. Het eten is hier van goede kwaliteit bij de gezamenlijke diners en je kunt zelfgemaakte ijsthee of yoghurtijs proeven. Ook is er een speeltuin en trampoline voor de kids. Een half uur rijden van Vichy.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

108 Reviews over Domaine La Terrasse

• 9Lisa08-09-2022

Heel fijn plekje

Wij hebben het samen met ons dochtertje heerlijk gehad. De camping is fijn kleinschalig, met zeer ruime plekken (in de schaduw) en de konijnen, varkens en kippen zijn een topattractie voor kinderen. Echt heerlijk tot rust kunnen komen! Mede dankzij de goede zorgen van Mike en Jody. Ze hebben ook nog leuke toekomstplannen, dus ben heel benieuwd hoe de camping er over een tijdje uitziet.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Joost & Martine10-08-2022

Fantastisch!

Wat een paradijsje onder de zon waar de grote bomen schaduw bieden als je wilt. Wij zaten in de grote gite met eigen sanitair. Alles netjes en schoon. Eigen veranda met een hemels uitzicht in de avond met de ondergaande zon. Elke ochtend op het terras een lekkere cappuccino, verse broodjes, heerlijk zelfgemaakt ijs of vers geperste sinaasappels. ‘s Middags een wijntje bij een kast vol tijdschriften en spelletjes voor de kinderen en ouders ;) ‘s Avonds potje voetbal op het veld. Mike en Jody zijn top gastheer en dame! Niets is teveel en ze werken keihard. Zwembad is aan de kleine kant, maar omdat de camping ook niet groot is maakt dat niet veel uit. Kortom, fijne plek waar we graag nog weer een keer terugkomen!

• 8Bibi van Leeuwen25-07-2022

Heerlijk

Ontzettend hartelijke en gastvrije eigenaren. We hadden een prachtige kampeer plek. Er wordt op sommige avonden voor je gekookt en dat is echt heerlijk. Elke ochtend brood wat bij de tent wordt gebracht. Vakantiegevoel ten top!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 7Annemarie02-11-2021

Minder enthousiast

We hebben het heel fijn gehad maar op basis van de uitzinnige recensies viel het wat tegen.

De plek is mooi en er zijn genoeg en schone voorzieningen. Annemieke, Maurits en Floor zijn goede hosts die het je naar de zin maken. Waarom dan toch minder enthousiast? Wij vonden het zwembad wat klein en niet ideaal voor kleine kinderen met een steile trap en tegels eromheen. Helaas ook veel vliegen bij het zwembad. Op het terras bij het huis was het vaak druk. Daarbij vroegen veel mensen info over markten en dingen te doen in de omgeving. Tip: Omschrijf de info praktischer in een map voor elke tent / huisje (plaats, wat te doen, reisafstand, route, welke dag, leeftijd etc) of een paar voor op het terras. Dit scheelt wachten en maakt mensen meer zelfvoorzienend. De tables d'hotes was prima (niet top) maar duurde extreem lang. Vond het vervelend worden.

Mijn review is wellicht ook gekleurd door het adres van de week daarvoor. ;)

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Rick24-08-2021

Domaine la Terrasse overtrof al onze verwachtingen

We hebben zojuist een vakantie gehad op de plek waarvan we droomden: prachtig gelegen in het groen, ruime plekken, veel speelmogelijkheden voor de kinderen, en heerlijk eten — zowel voor het ontbijt als voor het avondeten. Maurits en Annemarie zijn geweldig gastvrij!

• 10Jennifer02-08-2021

Geweldig!

Vakantie vieren bij de familie Geldoff is altijd een feestje! Annemieke kookt heerlijk, Floortje en Maurits serveren heerlijke drankjes. Kleine camping, net sanitair, overzichtelijk, autovrij.

• 10Aerts-Marsoul30-08-2020

Weerom een zeer aangename, rustgevende vakantie.

Wij hebben niet de gewoonte om 2x naar dezelfde accomodatie te gaan - maar voor La Terrasse hebben we met veel plezier een uitzondering gemaakt. De gastheer en -vrouw zijn nog even vriendelijk en voorkomend als voorheen, en wij voelden er ons meteen terug thuis. Ze zijn altijd aanwezig op het domein, en staan altijd klaar om problemen op te lossen, of om een toeristische suggestie in de buurt te doen. De ren met kleine konijntjes was dé attractie van het verblijf - zelfs onze oudste was er geregeld te vinden. De table d'hôtes is nog steeds een schot in de roos - ik geef met veel plezier toe dat ik er weer enkele kilo's ben bijgekomen ;-) De streek is zeer rustig en ruraal, met enkele mooie steden, kastelen, ... in de buurt. Dit was onze eerste keer in een safari-tent, en waren dan ook aangenaam verrast dat het sanitair 2x daags gepoetst werd.

• 10Jennifer30-08-2019

Helemaal geweldig

De tweede keer dat we hier waren dit jaar. NOOIT gaan wij 2 keer terug naar dezelfde plek, maar hier kan je niet weg blijven. En ook dit jaar zo genoten. Je waant je als een God in Frankrijk. Annemiek, Maurits en Floortje zijn super! Gastvrij, lief, helpen bij alles, koken heerlijk.. tja, je kan helemaal relaxen en bij ze aanschuiven. Wij komen volgend jaar weer. Gewoon omdat het als een beetje thuis komen voelt! Het liefst schrijven we niet zo'n recensie en houden we dit mooie plekje voor onszelf. Maar deze familie en camping verdiend alle lof!

• 9Sharon26-02-2019

Een heerlijke vakantie

Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde plek, maar op de laatste dag hebben we maar gelijk geboekt voor het jaar erop. Alles was te gek! (Behalve de regen, maar daar kon helaas niemand iets aan doen). De gastvrijheid is als een warme deken, het eten van de table d’hotes echt formidabel en de accomodatie die wij hadden, de grote gite, was prachtig. Een heel oud huisje wat zo sfeervol was en van alle gemakken voorzien. Daarbij die ruime tuin maakte het voor ons, en onze 2 kinderen (10 weken en 2,5 jaar) perfect. We kunnen niet wachten tot juni dit jaar om weer te gaan!

• 9S Betten19-11-2018

Genieten

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 8Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar