Géén boekingskosten

Camping Domaine La Terrasse

FrankrijkAuvergneTrézelles

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine La Terrasse voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 105 reviews
+52/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 105 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 9.2Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Gastvrij ontvangst op Domaine La Terrasse in Frankrijk. Je kunt verblijven in verschillende glampingaccommodaties zoals een safaritent of Pipowagen. Het eten is hier van goede kwaliteit bij de gezamenlijke diners en je kunt zelfgemaakte ijsthee of yoghurtijs proeven. Ook is er een speeltuin en trampoline voor de kids. Een half uur rijden van Vichy.

106 Reviews over Domaine La Terrasse

• 7Annemarie02-11-2021

Minder enthousiast

We hebben het heel fijn gehad maar op basis van de uitzinnige recensies viel het wat tegen.

De plek is mooi en er zijn genoeg en schone voorzieningen. Annemieke, Maurits en Floor zijn goede hosts die het je naar de zin maken. Waarom dan toch minder enthousiast? Wij vonden het zwembad wat klein en niet ideaal voor kleine kinderen met een steile trap en tegels eromheen. Helaas ook veel vliegen bij het zwembad. Op het terras bij het huis was het vaak druk. Daarbij vroegen veel mensen info over markten en dingen te doen in de omgeving. Tip: Omschrijf de info praktischer in een map voor elke tent / huisje (plaats, wat te doen, reisafstand, route, welke dag, leeftijd etc) of een paar voor op het terras. Dit scheelt wachten en maakt mensen meer zelfvoorzienend. De tables d'hotes was prima (niet top) maar duurde extreem lang. Vond het vervelend worden.

Mijn review is wellicht ook gekleurd door het adres van de week daarvoor. ;)

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Rick24-08-2021

Domaine la Terrasse overtrof al onze verwachtingen

We hebben zojuist een vakantie gehad op de plek waarvan we droomden: prachtig gelegen in het groen, ruime plekken, veel speelmogelijkheden voor de kinderen, en heerlijk eten — zowel voor het ontbijt als voor het avondeten. Maurits en Annemarie zijn geweldig gastvrij!

• 10Jennifer02-08-2021

Geweldig!

Vakantie vieren bij de familie Geldoff is altijd een feestje! Annemieke kookt heerlijk, Floortje en Maurits serveren heerlijke drankjes. Kleine camping, net sanitair, overzichtelijk, autovrij.

• 10Aerts-Marsoul30-08-2020

Weerom een zeer aangename, rustgevende vakantie.

Wij hebben niet de gewoonte om 2x naar dezelfde accomodatie te gaan - maar voor La Terrasse hebben we met veel plezier een uitzondering gemaakt. De gastheer en -vrouw zijn nog even vriendelijk en voorkomend als voorheen, en wij voelden er ons meteen terug thuis. Ze zijn altijd aanwezig op het domein, en staan altijd klaar om problemen op te lossen, of om een toeristische suggestie in de buurt te doen. De ren met kleine konijntjes was dé attractie van het verblijf - zelfs onze oudste was er geregeld te vinden. De table d'hôtes is nog steeds een schot in de roos - ik geef met veel plezier toe dat ik er weer enkele kilo's ben bijgekomen ;-) De streek is zeer rustig en ruraal, met enkele mooie steden, kastelen, ... in de buurt. Dit was onze eerste keer in een safari-tent, en waren dan ook aangenaam verrast dat het sanitair 2x daags gepoetst werd.

• 10Jennifer30-08-2019

Helemaal geweldig

De tweede keer dat we hier waren dit jaar. NOOIT gaan wij 2 keer terug naar dezelfde plek, maar hier kan je niet weg blijven. En ook dit jaar zo genoten. Je waant je als een God in Frankrijk. Annemiek, Maurits en Floortje zijn super! Gastvrij, lief, helpen bij alles, koken heerlijk.. tja, je kan helemaal relaxen en bij ze aanschuiven. Wij komen volgend jaar weer. Gewoon omdat het als een beetje thuis komen voelt! Het liefst schrijven we niet zo'n recensie en houden we dit mooie plekje voor onszelf. Maar deze familie en camping verdiend alle lof!

• 9Sharon26-02-2019

Een heerlijke vakantie

Normaal gaan we nooit 2x naar dezelfde plek, maar op de laatste dag hebben we maar gelijk geboekt voor het jaar erop. Alles was te gek! (Behalve de regen, maar daar kon helaas niemand iets aan doen). De gastvrijheid is als een warme deken, het eten van de table d’hotes echt formidabel en de accomodatie die wij hadden, de grote gite, was prachtig. Een heel oud huisje wat zo sfeervol was en van alle gemakken voorzien. Daarbij die ruime tuin maakte het voor ons, en onze 2 kinderen (10 weken en 2,5 jaar) perfect. We kunnen niet wachten tot juni dit jaar om weer te gaan!

• 9S Betten19-11-2018

Genieten

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Lisette Van der kruit17-11-2018

Rust, ruimte, gezelligheid, lekker eten

Super plek! Gezellig, lekker eten, rust en ruimte. Hebben hier met groep vrienden week doorgebracht en echt een super vakantie gehad. Wij hadden een safaritent en hier stonden heerlijke bedden, was fijn op een houten ondergrond van het gras afgebouwd, waardoor geen last van het natte gras. Ook lekker de ruimte op het houten 'terras' ervoor waar we lekker spelletjes hebben kunnen doen. Ook aan de gezamenlijke eettafel vaak spelletjes gedaan, zowel met onze eigen groep als anderen van de camping. Door de gezamenlijke diners leg je snel leuk contact met iedereen.

• 9Betty Geefshuysen17-11-2018

Je komt er vanzelf terug, zo gezellig is het er.

Een geweldige plek. We waren met het hele gezin, dus beide gites en een Pipo kar gehuurd. Maurits, Annemiek en Floor maken er een echt thuis van. En je kunt er super lekker eten. Een aanrader deze plek. Wij komen er al enkele jaren en het is altijd bijzonder.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Ramon25-08-2018

Wat hebben we alledrie genoten en wat is er goed voor ons gezorgd, bedankt Maurits en Annemiek!

Camping Domaine La Terrasse info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar