Camping Domaine La Terrasse

Camping Domaine La Terrasse
9,6

Omschrijving
Gastvrij ontvangst op Domaine La Terrasse in Frankrijk. Je kunt verblijven in verschillende glampingaccommodaties zoals een safaritent of Pipowagen. Het eten is hier van goede kwaliteit bij de gezamenlijke diners en je kunt zelfgemaakte ijsthee of yoghurtijs proeven. Ook is er een speeltuin en trampoline voor de kids. Een half uur rijden van Vichy.

100 reviews over Camping Domaine La Terrasse in het Nederlands

Genieten

S Betten,
19-11-2018

Heerlijke plek! We verbleven in een safaritent: deze was heel sfeervol ingericht en erg ruim. De faciliteiten zijn perfect voor een gezin met jonge kinderen. Het eten is geweldig: we hebben enorm genoten van de kookkunsten en het zelfgemaakte yoghurtijs, ijsthee ed. Het is Genieten met een grote G op Domaine la Terrasse. Maurits, Annemieke en Floor zijn erg gastvrij en doen er alles aan je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Rust, ruimte, gezelligheid, lekker eten

Lisette Van der kruit,
17-11-2018

Super plek! Gezellig, lekker eten, rust en ruimte. Hebben hier met groep vrienden week doorgebracht en echt een super vakantie gehad. Wij hadden een safaritent en hier stonden heerlijke bedden, was fijn op een houten ondergrond van het gras afgebouwd, waardoor geen last van het natte gras. Ook lekker de ruimte op het houten 'terras' ervoor waar we lekker spelletjes hebben kunnen doen. Ook aan de gezamenlijke eettafel vaak spelletjes gedaan, zowel met onze eigen groep als anderen van de camping. Door de gezamenlijke diners leg je snel leuk contact met iedereen.

Je komt er vanzelf terug, zo gezellig is het er.

Betty Geefshuysen,
17-11-2018

Een geweldige plek. We waren met het hele gezin, dus beide gites en een Pipo kar gehuurd. Maurits, Annemiek en Floor maken er een echt thuis van. En je kunt er super lekker eten. Een aanrader deze plek. Wij komen er al enkele jaren en het is altijd bijzonder.

Ramon,
25-8-2018

Wat hebben we alledrie genoten en wat is er goed voor ons gezorgd, bedankt Maurits en Annemiek!

Uniek

Stephanie,
30-7-2018

Waanzinnige plek. Eigenlijk wil je het geheim houden voor iedereen zo speciaal. Rust, ruimte en voor de kids ( 2 en 4 ) een speeltuintje, trampoline en beestjes. Helemaal voldoende om zich 2 weken te vermaken. Kasteel en Pretpark LePal bezocht, dat is wel een aanrader!

Enige minpunt was de sanitaire ruimte. Met veel jonge kinderen erg weinig ruimte ( 2 douches en 2 toiletten ) Voor kinderen handig een douchekop om haren handig uit te spoelen. Met een regendouche niet handig, wel lekker voor de volwassenen :)

Super, altijd weer thuis komen!

Arn,
4-10-2017

Je voelt je hier gewoon thuis. Niets is te gek. Maurits heeft zelfs alles in het werk gesteld, zodat we de kampioenswedstrijd van Feyenoord live konden zien. 's Avonds eten was helemaal een feestje. Lekker gewandeld in de omgeving. Wat een rust!

Lovely❤️

Ivonne,
1-10-2017

Als je bij Maurits & Annemieke mag verblijven, word je geweldig in de watten gelegd. De kinderen vermaken zich onderling op deze geborgen veilige zalige plek. Je merkt dat iedereen tot rust komt, ouder en kind. Subtropische zwemparadijzen kunnen hier niet tegen op. 's Avonds heerlijk genieten van de TOP-maaltijden bij de table d' hôte. Verblijf in de chambres is zalig. Ze zijn ook zo leuk en gezellig ingericht. Op de boerencamping is t altijd rustig. Er zijn slechts enkele plaatsen, daardoor ruime plekken. Centraal staan toch de grootse safaritenten. Dit jaar voor de 1e keer in deze super chique tent verbleven. Nog nooit op zo'n super zalig bed gelegen als daar! Heeeeeerlijk geslapen. 's Morgens lekker op je eigen veranda ontbijten. Leven als een god in Frankrijk.

Omdat de camping kleinschalig blijft, is er altijd de rust en de aandacht en de kwaliteit. De eigenaren stralen hun liefde voor het vak uit over de campinggasten. Je voelt een warm welkom. Volgend jaar de pipowagen! 😊

Heerlijke sfeervolle plek, ideaal met kleine kids

Sanne Betten,
25-9-2017

Het is een sfeervol plek waar je je al snel thuis voelt.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en hulpvaardig. Wij verbleven in een safaritent: deze was zeer comfortabel en erg leuk en praktisch ingericht. De table d'hote is geweldig: je wordt echt in de watten gelegd. Het zelfgemaakte yoghurtijs en de ijsthee zorgen voor een heerlijke verkoeling. De kinderen hebben genoten van alle speelmogelijkheden en de vriendjes zijn snel gemaakt. Echt een aanrader!

Het beste van twee werelden

David,
21-9-2017

Het is een prachtige, niet al te grote, camping. Wij stonden op een groot veld in een safaritent. Deze was erg mooi, stijlvol en praktisch ingericht en de bedden sliepen erg fijn. Tent had mooie veranda en mooi uitzich op een paar koeien en bomen. Er is een niet zo'n groot zwembad welke prima is voor kinderen tot 10 jaar om in te spelen en zelf in af te koelen. 2 tot 3 keer per week kan je mee-eten met de eigenaars die dan een 4-gangen diner voor je maken voor 20/25 euro ex. drank. Dat is op alle fronten de moeite. Je kinderen eten eerst en gaan dan lekker spelen in de buurt terwijl jij lekker eet en andere gasten leert kennen. De camping voelt veilig en ze houden overal rekening mee. Wij hadden prachtig weer; dat scheelt altijd. De rust en natuur gecombineerd met authentiek campingleven. Wij vonden zelf dat er in de buurt niet heel veel te doen was; maar we hadden ook niet veel behoefte de camping af te gaan.

Paradijsje in de Auvergne

Marleen,
20-9-2017

Prachtige omgeving, bijzonder vriendelijke gastheer/gastvrouw, geweldige table d'hotes! Super ontbijt! Hier wil je ongetwijfeld terugkomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine La Terrasse in Trézelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine La Terrasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.