Camping La Chassagne Ronnet

65 reviews over Camping La Chassagne Ronnet in het Nederlands

Heel vriendelijk

Jasper
16-8-2018

Zeer sympathieke camping. Prachtig aangelegd en gebruik gemaakt van de historische gebouwen. Mooie plekken in het bos, veel te doen voor kleine kinderen, rustig en natuurlijk, met vriendelijke eigenaren.

Natuur, omgeving, zwembad, en ruimte.

Anne Wim
13-8-2018

Prima camping, veel kinderen, agrarische omgeving. Hier komen we zeker nog eens terug. Kids vermaakten zichzelf, zelf lekker gefietst: route vlak langs camping. Nadeel: wespen... Maar die hadden we ook op de vorige camping

Voor herhaling vatbaar!

Annerieke Kops
12-8-2018

Rustige, mooi gelegen camping met grote plaatsen met zon en schaduw. Veel privacy. Schoon sanitair en een mooi, klein zwembad waar niemand op de camping last van heeft. Elke morgen vers brood dat door de eigenaresse werd afgebakken en bij de tent werd afgegeven. Erg vriendelijke, behulpzame eigenaren.

Fantastisch mooie camping, vrij gelegen plaatsen.

Ed van Drumpt
5-8-2018

Prachtig gelegen camping gelegen in een bos met mooie grote vrij gelegen plaatsen. Vanaf je kampeerplaats zie je geen of nauwelijks andere kampeerders.

De eigenaresse biedt meerdere keren per week een maaltijd aan waar je aan kunt deelnemen. Een aanrader, wat kan zij heerlijk koken en wat is het restaurant een gezellige plek!

Klein paradijsje

Anke en Erik
30-7-2018

Fantastische camping, mooie ruime plaatsen met veel privacy en schaduw. Bakker komt op de camping. Gemoedelijke sfeer. Er zijn in de zomervakantie veel gezinnen met jonge kinderen, maar ook als je met zijn tweeën bent een pruma plek om helemaal tot rust te komen.

Rust en ruimte.

Jaap en Bertion Blaakmeer
24-6-2018

Wij trekken veel en staan zelden langer dan 2 nachten op dezelfde plaats. La Chassagne hoort bij de plekjes waar we graag terugkomen als het qua route een beetje uitkomt (nu voor de vijfde keer). Rust en de ruime kampeerplekken zijn de grote pluspunten, en de hartelijke, persoonlijke omgang met de campinghouders. Waar vind je iemand als Maarten, die vanwege de nattigheid wekenlang niet kon maaien, maar met de handmaaier wel een paadje maakte voor onze mini-scootmobiel?

Extra bonus: de table d'hôte van Mary-Ann.

Niet overal warm water... voor ons in het voorseizoen geen bezwaar.

Heerlijke natuurcamping

Annelies
24-10-2017

Prachtige natuurcamping met grote plaatsen, niet altijd vlak wel veel privacy door bomen en struiken.

Zon- en schaduwplekken.

Camping gesitueerd rondom authentieke boerderij, waarin o.a. een heel gezellig restaurant is gerealiseerd.

Zeer betrokken, Nederlandse eigenaren.

Mooie omgeving, ook om te wandelen en fietsen.

Ideaal voor honden.

10 punten !

jos_22
17-10-2017

Deze zomer hier 10 dagen gekampeerd. Een prachtige ruime plek met veel schaduw waar onze enorme vouwwagen met gemak past.

De camping ligt wat afgelegen, wat wij persoonlijk wel fijn vinden. Dit heeft wel als gevolg dat de supermarkt 15km rijden is, de internetverbinding niet snel is en mobiele dekking is ook niet best. Dat vinden wij allemaal niet erg, doe ons maar rust, ruimte en kleinschaligheid :-)

Op de camping zijn veel NL gezinnen met jonge kinderen. Ons zoontje van bijna 6 heeft een geweldige tijd gehad. Er zijn een speeltuintje en zwembad. Het zwembad is aan de frisse kant, maar heerlijk bij heet weer.

Het sanitair is netjes, wel zou het fijn zijn als de wastafels ook warm water zouden hebben, wel zo fijn met scheren.

In de omgeving is heel veel te doen, in het kantoortje op de camping zijn kaartjes met uitstapjes beschikbaar, super!

Hier komen we zeker een keer terug!

Mooie groene camping met ruime plaatsen. De camping trekt veel gezinnen met jonge kinderen die op het ruime veld en in het bos met elkaar kunnen spelen. Enig minpunt was dat er op drukke momenten niet genoeg heet water was in het sanitairhuisje.

Heerlijke natuurcamping

Vincent
16-8-2017

Genoten van een heerlijke vakantie op La Chassagne...mooie omgeving en zeer ruime plaatsen die in veel gevallen (zoals de onze) bijna helemaal privé zijn. Ook komen er veel Nederlandse families met kinderen. Voor ons (ouders die van rust ruimte en natuur houden en kinderen die veel met andere kinderen buiten willen spelen) een ideale camping en erg mooi aangelegd. De vriendelijke eigenaren, het bakkertje die in de ochtend brood bezorgt en het zwembad als bonus maken het helemaal af. Een aanrader!

T.a.v. onderstaande negatieve recensie: het sanitair zou iets groter kunnen inderdaad en de waterdruk is inderdaad wisselend. Nu komt dit wel meer voor in frankrijk. Wat betreft het bakkertje: niemand dwingt je daar je brood te halen. Je kunt zelf ook naar de bakker rijden in het naburige dorp als het je te lang duurt...wij hadden het erg gezellig in de rij...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chassagne Ronnet in Ronnet (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chassagne Ronnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Chassagne Ronnet scoort een 8.76 uit 10 op basis van 65 reviews.