Camping La Chassagne Ronnet

68 reviews over Camping La Chassagne Ronnet in het Nederlands

Ontzettend genoten!

Femke,
20-9-2018

Een heerlijke week gehad op deze prachtige camping!

In een fijne safaritent, met vriendelijke eigenaars, Maarten en Mary Ann. Beide zijn bioloog dus veel antwoorden op natuurvragen. We hebben de Wielewaal gezien! En ongeveer 48 verschillende soorten nachtvlinders, waarvan we de pracht en bijzonderheid op deze camping zijn gaan inzien :-) De sfeer op de camping was gezellig en gemoedelijk. Tegen 22.30 uur was het (bijna ;-) overal stil.

Twee keer in de week konden we aanschuiven bij een table d'hote: lekker en gezellig. Het zwembad is prima, niet supergroot, maar wel heerlijk koel en schoon. In de omgeving veel leuke dingen te doen. Een paar prachtige plekjes langs de rivier, een leuke brocante, en voor de tweede keer naar Paleopolis geweest met kinderen tussen 5 en 10 jaar. Was een groot succes.

Kortom, La Chassange, voor herhaling vatbaar!

Hele fijne natuurcamping in de Auvergne!

Anne Bouw,
26-8-2018

Hebben een hele fijne week op deze natuurcamping. Prettig aan deze camping zijn de ruime, beschutte plaatsen, met veel privacy. Het terrein is mooi aangelegd, met mooie borders en overal mooie zitjes tussen de bloemen en planten. In het restaurant, dat een paar avonden per week open is, kookt gastvrouw Mary Ann een heerlijk driegangenmenu, dat ook heel erg in de smaak viel bij onze kinderen. Bij de receptie staan grote boekenkasten met leenboeken, en onder meer een kaartenbak met tips voor leuke uitjes in de omgeving. Eigenaren Mary Ann en Maarten zijn behulpzaam en heel vriendelijk. En tot groot plezier van onze kinderen heel deskundig op het gebied van dieren en de natuur. Ook alle dieren op de camping vonden onze kinderen heel leuk, evenals het kleine bos met beek, dat aan het campingterrein vast zit. Het sanitair is prima, en schoon. Een hele fijne camping waar we graag nog eens naar teruggaan!

Heel fijne camping, zeker aan te raden!

Katinka,
19-8-2018

Erg fijne camping. Lekker rustig door de grote en beschutte plekken. Goed en schoon sanitair waarbij niet telkens op een drukknop geduwd hoefde te worden voor nieuw water, zoals op veel andere campings, waardoor douchen erg relaxt werd.

De eigenaren Maarten en Mary Ann zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij en willen, als je daar als gast voor open staat, de tijd nemen om een praatje te maken.

Verder ligt de camping in een mooie omgeving en is er voldoende te doen.

Wij zullen deze camping zeker aanraden!

Heel vriendelijk

Jasper,
16-8-2018

Zeer sympathieke camping. Prachtig aangelegd en gebruik gemaakt van de historische gebouwen. Mooie plekken in het bos, veel te doen voor kleine kinderen, rustig en natuurlijk, met vriendelijke eigenaren.

Natuur, omgeving, zwembad, en ruimte.

Anne Wim,
13-8-2018

Prima camping, veel kinderen, agrarische omgeving. Hier komen we zeker nog eens terug. Kids vermaakten zichzelf, zelf lekker gefietst: route vlak langs camping. Nadeel: wespen... Maar die hadden we ook op de vorige camping

Voor herhaling vatbaar!

Annerieke Kops,
12-8-2018

Rustige, mooi gelegen camping met grote plaatsen met zon en schaduw. Veel privacy. Schoon sanitair en een mooi, klein zwembad waar niemand op de camping last van heeft. Elke morgen vers brood dat door de eigenaresse werd afgebakken en bij de tent werd afgegeven. Erg vriendelijke, behulpzame eigenaren.

Fantastisch mooie camping, vrij gelegen plaatsen.

Ed van Drumpt,
5-8-2018

Prachtig gelegen camping gelegen in een bos met mooie grote vrij gelegen plaatsen. Vanaf je kampeerplaats zie je geen of nauwelijks andere kampeerders.

De eigenaresse biedt meerdere keren per week een maaltijd aan waar je aan kunt deelnemen. Een aanrader, wat kan zij heerlijk koken en wat is het restaurant een gezellige plek!

Klein paradijsje

Anke en Erik,
30-7-2018

Fantastische camping, mooie ruime plaatsen met veel privacy en schaduw. Bakker komt op de camping. Gemoedelijke sfeer. Er zijn in de zomervakantie veel gezinnen met jonge kinderen, maar ook als je met zijn tweeën bent een pruma plek om helemaal tot rust te komen.

Rust en ruimte.

Jaap en Bertion Blaakmeer,
24-6-2018

Wij trekken veel en staan zelden langer dan 2 nachten op dezelfde plaats. La Chassagne hoort bij de plekjes waar we graag terugkomen als het qua route een beetje uitkomt (nu voor de vijfde keer). Rust en de ruime kampeerplekken zijn de grote pluspunten, en de hartelijke, persoonlijke omgang met de campinghouders. Waar vind je iemand als Maarten, die vanwege de nattigheid wekenlang niet kon maaien, maar met de handmaaier wel een paadje maakte voor onze mini-scootmobiel?

Extra bonus: de table d'hôte van Mary-Ann.

Niet overal warm water... voor ons in het voorseizoen geen bezwaar.

Heerlijke natuurcamping

Annelies,
24-10-2017

Prachtige natuurcamping met grote plaatsen, niet altijd vlak wel veel privacy door bomen en struiken.

Zon- en schaduwplekken.

Camping gesitueerd rondom authentieke boerderij, waarin o.a. een heel gezellig restaurant is gerealiseerd.

Zeer betrokken, Nederlandse eigenaren.

Mooie omgeving, ook om te wandelen en fietsen.

Ideaal voor honden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Chassagne Ronnet in Ronnet (Allier), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Chassagne Ronnet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.