Reviews over Ronnet (Allier)

Ontzettend genoten!

Femke,
    20-9-2018

Een heerlijke week gehad op deze prachtige camping!

In een fijne safaritent, met vriendelijke eigenaars, Maarten en Mary Ann. Beide zijn bioloog dus veel antwoorden op natuurvragen. We hebben de Wielewaal gezien! En ongeveer 48 verschillende soorten nachtvlinders, waarvan we de pracht en bijzonderheid op deze camping zijn gaan inzien :-) De sfeer op de camping was gezellig en gemoedelijk. Tegen 22.30 uur was het (bijna ;-) overal stil.

Twee keer in de week konden we aanschuiven bij een table d'hote: lekker en gezellig. Het zwembad is prima, niet supergroot, maar wel heerlijk koel en schoon. In de omgeving veel leuke dingen te doen. Een paar prachtige plekjes langs de rivier, een leuke brocante, en voor de tweede keer naar Paleopolis geweest met kinderen tussen 5 en 10 jaar. Was een groot succes.

Kortom, La Chassange, voor herhaling vatbaar!

Hele fijne natuurcamping in de Auvergne!

Anne Bouw,
    26-8-2018

Hebben een hele fijne week op deze natuurcamping. Prettig aan deze camping zijn de ruime, beschutte plaatsen, met veel privacy. Het terrein is mooi aangelegd, met mooie borders en overal mooie zitjes tussen de bloemen en planten. In het restaurant, dat een paar avonden per week open is, kookt gastvrouw Mary Ann een heerlijk driegangenmenu, dat ook heel erg in de smaak viel bij onze kinderen. Bij de receptie staan grote boekenkasten met leenboeken, en onder meer een kaartenbak met tips voor leuke uitjes in de omgeving. Eigenaren Mary Ann en Maarten zijn behulpzaam en heel vriendelijk. En tot groot plezier van onze kinderen heel deskundig op het gebied van dieren en de natuur. Ook alle dieren op de camping vonden onze kinderen heel leuk, evenals het kleine bos met beek, dat aan het campingterrein vast zit. Het sanitair is prima, en schoon. Een hele fijne camping waar we graag nog eens naar teruggaan!

Heel fijne camping, zeker aan te raden!

Katinka,
    19-8-2018

Erg fijne camping. Lekker rustig door de grote en beschutte plekken. Goed en schoon sanitair waarbij niet telkens op een drukknop geduwd hoefde te worden voor nieuw water, zoals op veel andere campings, waardoor douchen erg relaxt werd.

De eigenaren Maarten en Mary Ann zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij en willen, als je daar als gast voor open staat, de tijd nemen om een praatje te maken.

Verder ligt de camping in een mooie omgeving en is er voldoende te doen.

Wij zullen deze camping zeker aanraden!

Heel vriendelijk

Jasper,
    16-8-2018

Zeer sympathieke camping. Prachtig aangelegd en gebruik gemaakt van de historische gebouwen. Mooie plekken in het bos, veel te doen voor kleine kinderen, rustig en natuurlijk, met vriendelijke eigenaren.

Natuur, omgeving, zwembad, en ruimte.

Anne Wim,
    13-8-2018

Prima camping, veel kinderen, agrarische omgeving. Hier komen we zeker nog eens terug. Kids vermaakten zichzelf, zelf lekker gefietst: route vlak langs camping. Nadeel: wespen... Maar die hadden we ook op de vorige camping

Ronnet (Allier) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews