Ronnet (Allier)

Reviews over Ronnet (Allier)

Fantastische plek om te relaxen in de natuur.

Sixma,
    26-6-2015

Heerlijk wandel en of fietsgebied.

Familiebestemming, ook voor kleine kinderen veilige bestemming met een piratenbos om in te klimmen en te klauteren. en beekjes om in te spelen.

Er is een (klein) zwembad en allerlei speelgoed. Boeken om te lenen en er is wifi!

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek !

Ooijen van J,
    21-9-2014

vooral geschikt voor vogel en natuur liefhebbers, en wandel laars vooral de wandeling vanuit St. Priest-des Champs ( de vlinder route ) is erg aan te bevelen, een uit stapje naar Charroux en Vici is ook heel erg leuk.

Gereisd met partner in juni 2014

mooi, rustig

Leiden,
    26-8-2014

Ronnet is erg klein, enkele huisjes. omgeving is veel natuur en landbouw, schilderachtig. Niet spectaculair. In de buurt ligt Montlucon met voldoende winkels en eetgelegenheid. Voorname attracties (natuur en cultuur) liggen op enige afstand (vaak minstens een uur rijden).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische plek

josien,
    13-7-2014

Heerlijke plek voor ouders en kinderen, véél natuur, bos, dieren en géén animatie team. Dit gun je ieder kind. In voor- en naseizoen dé plek voor vogelaars en rustzoekers, of je in een volière staat. Wij zaten in de kleine knusse Le Berger, en zouden volgende keer de Moulin of de Bûcheron nemen.

Gereisd met partner in juni 2014

klein maar fijn

wendy,
    4-9-2012

De dorpen in de buurt zijn niet groot, dus voor het uitgaansleven hoef je niet te gaan. Maar alles wat je nodig hebt is op rij afstand, en de markt in St.Eloy is ook leuk. Een aanrader zijn de vele Brocantes die in de omgeving georganiseerd worden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2012
Ronnet (Allier) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 reviews