Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Les Pastourels

• 5Familie van Houwelingen17-08-2022

Te weinig camping voor deze prijs!

Wij hebben een week op deze camping gestaan. Laat ik met de pluspunten beginnen: - De camping ligt mooi, prachtig uitzicht. - De campingplaats is erg ruim, genoeg schaduw. - Het heeft een mooi zwembad. Maar er waren voor ons meer minpunten: - Eigenaren van de camping zijn best vriendelijk, maar weinig zichtbaar. - Op onze vertrekdag viel het water weg en zaten we uren zonder water. Natuurlijk overmacht, maar informeer je gasten! - We vonden de camping vergane glorie; verouderd sanitair, werd weinig schoongemaakt. (Putlucht) Douches kon je niet instellen. Verlichting slecht: Ging autom. uit en dan stond je in donker onder de douche! - Geen verlichting op de camping. Het was pikdonker, mensen liepen met licht over camping. (Gevaarlijk) - Supermarkt was ver weg , vonden wij niet praktisch. - Weinig sfeer op de camping, denk aan beplanting, verlichting etc.

Conclusie: Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Mol / Boot06-08-2022

Prachtige ligging, gastvrije eigenaren!

Review gezin (2 kids, 8 jr en 2,5 jr) Alleen maar pluspunten wat ons betreft! De ligging is prachtig (kijkt uit over valleien) Veel te doen in de omgeving (kanoën dordogne, pootje baden, klimmen, kastelen bezoeken etc). De camping heeft ruime plekken, wij zaten in een safaritent en keken uit op een veld en glooiende heuvels. Tent was ruim, praktisch ingedeeld. Fijne ligstoelen en een hangmat, onze tent stond helemaal in de schaduw. Fijn zwembad met ligstoelen schaduwplekken en peuterbad. Sanitair altijd schoon en altijd wc papier aanwezig. Ook baby sanitair en ook een ouder kind douche. 'Snackbar' (eerder restaurant) met heerlijke cocktails, shaken ze zelf! Kaart met ook gezonde- en kindergerechten. Broodservice, ook vers door de lieve en zeer gastvrije en behulpzame eigenaren gebakken. Activiteiten programma: welkomstdrankje met welkomswoord foodtruck, concert, circus (kids zelf aan de slag) en uitstapjes. Deze camping = een aanrader!

• 8Esther05-08-2022

Prachtige camping

Hele mooie rustige camping, veel groen en ruime plaatsen. Het ligt boven op een heuvel, daardoor zit je iets verder van de bezienswaardigheden af, maar alsnog erg centraal gelegen t.o.v. de belangrijkste bezienswaardigheden. Er is een heerlijke broodjes service aanwezig en ook de pizza’s smaken goed. Leuk met kleine kinderen, er is een speeltuin en een mooi zwembad. Ondanks dat het een kleine camping is wordt er toch veel aan vermaak georganiseerd. Het sanitair zou wel wat beter kunnen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Esther29-09-2021

Mooie ligging maar niet terug.....

Prachtige camping, vooral de ligging en de ruime kampeerplaatsen! De mogelijkheid om een kampeerplek te huren met daarbij een koelkast, kookplaat, tafel en stoelen plus droogrek is echt handig en prettig! Staat van sanitair is wat verouderd. Wordt wel gepoetst; al is het soms wel met een 'Franse' slag. Jammer. Je kunt er een 'snack' eten zoals frietjes en enkele soorten pizza's. Best okay, verwacht er niet teveel van. Al het overige aanwezig op de camping, speeltoestellen etc, zijn ook al wat verouderd. Ook wat jammer. De camping eigenaren zijn sinds maart 2020 de nieuwe eigenaren. (Let dus niet op de reviews van 2019 en daarvoor!) Een lastig jaar met de komst van corona om te starten. Echter, een gedegen plan en aanpak had zeker ook wel aanwezig mogen zijn. Gastvrijheid, wat enthousiasme en inzet voor de camping gasten had zeker veel meer aanwezig mogen zijn! (want dat soort elementen staan los van corona 😉 )

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Elske13-09-2021

Mooie ligging , weinig camping sfeer.

Een zeer mooie camping met grote plaatsen, camping was recent overgenomen door nieuwe eigenaren. Er waren nauwelijks tot geen campinggasten en je moest de totale verblijfsduur vooraf betalen. De nieuwe eigenaren waren naar mijn idee erg onervaren en wisten niet goed hoe ze een gezellige sfeer konden creëren. Eigenaren maakte weinig contact met campinggasten. Er was weinig aanbod van horeca. Wel een mooi goed onderhouden zwembad en een mooie uitvalsbasis om van alles te doen. Sanitair was verouderd vaak geen warm water met afwassen. Brood was erg lekker en vers. Geen wifi op de camping aanwezig. En in de avond nauwelijks verlichting. Een mooie camping met veel potentie maar met nog wel wat acties te nemen.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Esther25-08-2021

Schitterende ligging maar niet meer terug.....

Al het overige aanwezig op de camping, speeltoestellen etc, zijn ook al wat verouderd. Ook wat jammer. De camping eigenaren zijn sinds maart 2020 de nieuwe eigenaren. (Let dus niet op de reviews van 2019 en daarvoor!) Een lastig jaar met de komst van corona om te starten. Echter, een gedegen plan en aanpak had zeker ook wel aanwezig mogen zijn. Gastvrijheid, wat enthousiasme en inzet voor de camping gasten had zeker veel meer aanwezig mogen zijn! (want dat soort elementen staan los van corona ;-). )

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Priscilla23-08-2019

Nooit meer!

Mooie camping met mooie grote plekken, schoon sanitair. Veel te bezichtigen in de omgeving op niet al te grote afstand. Het enige MINPUNT en ook wel meteen een behoorlijke al zeg ik het zelf. Ze beschrijven zich als een familiecamping, maar je moet er wel tot 9 uur smorgens stil zijn en mag overdag ook niet veel geluid maken wat dan gaan de fransen op de camping klagen.... waar de camping eigenaren in mee gaan. Je kunt het misschien niet geloven maar het is echt waar, op de eerste ochtend op de camping kregen wij meteen na het ontbijt al een "waarschuwing" ze hadden meerdere klachten gehad... en dit omdat ik met mijn dochtertje van 1,5jaar bij het toiletgebouw was om 08:10 en zij ging huilen. Na 2 weken begonnen ze weer, ze hadden klachten gekregen dat de kinderen ook overdag te veel geluid maakte!! Na ja, het is een familie camping..... vakantie op deze camping eerder afgebroken. ONS ADVIES GA HIER NIET HEEN MET KINDEREN ONDER DE 3!

• 6Eetgelegenheden

Responsable, 26-08-2019

It was not easy at all for us to come and speak to you. if we have only one complain We do not come and we don't say anything to a family, but when we have several complains, and a family who leave earlier because they can't support the children sceaming any more, it's also our work to find a solution. We really like to hear children playing, and laughing, but not screaming everywhere and very often, espacially early in the morning. We are very sorry about it. We really hope you found an other campsite better adapted to your way of leaving. Kind regards, Anne Daval

• 9Jasper en Caroline07-02-2019

Aanrader!

Fantastische camping met een prachtige ligging, vriendelijke eigenaren, zeer gastvrije ontvangst, mooi zwembad, leuke animatie, heerlijke rust en een fenomenaal uitzicht vanaf het terras van onze huurtent. Wij hebben hier twee fantastische weken gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Avice23-08-2018

Awesome stay in Dordogne

This campsite is both a peaceful and vibrant spot on top of a hill of the prettiest part of Dordogne. There are lots of activities to keep you and your children entertained and only so much to do outside as well! The pitches are very spacious and the views from the camp site are breathtaking. We also found the staff very welcoming, they create lots of opportunities for children and adults to meet and make new friends. We also found the place very clean and safe. We definitely recommand!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Stefanie Plaisier19-08-2018

Top camping in schitterende omgeving.

Heerlijke camping. Ruim opgezet. Grote staanplaatsen (ook wel wat kleinere) huuraccommodaties staan ruim opgesteld. Lekker zwembad met voldoende ligplekken en geweldig uitzicht. Jammer dat er geen controle was. Dit betekende oa lange zwembroeken en opblaasdingen in het zwembad. Echter geen last van gehad. Sanitair was schoon en wc-papier. Jammer dat de kampeerders er soms een rommeltje van maken. Douches waren regelmatig wisselend van temperatuur. Dit was ook met het afwaswater. Op spitstijden zouden er meer toiletten moeten zijn. Om 22.30 doodstil op de camping. Jammer dat er dan mensen zijn die de droger aan gaan zetten...supermarkt in saint-cyprien en Sarlat. Schitterende omgeving. Camping ligt heerlijk rustig. Dus echt stil en geen langsrazende auto's. Frietjes op di en do. Verder geen gebruik gemaakt van de bar. Brood erg lekker. Animatie kleinschalig aanwezig. Eigenaren spreken engels.

• 7Eetgelegenheden

Camping Les Pastourels info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (24)

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

Hygiëne