Géén boekingskosten

Camping Les Pastourels

FrankrijkAquitaineVeyrines-de-Domme

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Pastourels voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 66 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

66 Reviews over Les Pastourels

• 6Esther29-09-2021

Mooie ligging maar niet terug.....

Prachtige camping, vooral de ligging en de ruime kampeerplaatsen! De mogelijkheid om een kampeerplek te huren met daarbij een koelkast, kookplaat, tafel en stoelen plus droogrek is echt handig en prettig! Staat van sanitair is wat verouderd. Wordt wel gepoetst; al is het soms wel met een 'Franse' slag. Jammer. Je kunt er een 'snack' eten zoals frietjes en enkele soorten pizza's. Best okay, verwacht er niet teveel van. Al het overige aanwezig op de camping, speeltoestellen etc, zijn ook al wat verouderd. Ook wat jammer. De camping eigenaren zijn sinds maart 2020 de nieuwe eigenaren. (Let dus niet op de reviews van 2019 en daarvoor!) Een lastig jaar met de komst van corona om te starten. Echter, een gedegen plan en aanpak had zeker ook wel aanwezig mogen zijn. Gastvrijheid, wat enthousiasme en inzet voor de camping gasten had zeker veel meer aanwezig mogen zijn! (want dat soort elementen staan los van corona 😉 )

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 5Elske13-09-2021

Mooie ligging , weinig camping sfeer.

Een zeer mooie camping met grote plaatsen, camping was recent overgenomen door nieuwe eigenaren. Er waren nauwelijks tot geen campinggasten en je moest de totale verblijfsduur vooraf betalen. De nieuwe eigenaren waren naar mijn idee erg onervaren en wisten niet goed hoe ze een gezellige sfeer konden creëren. Eigenaren maakte weinig contact met campinggasten. Er was weinig aanbod van horeca. Wel een mooi goed onderhouden zwembad en een mooie uitvalsbasis om van alles te doen. Sanitair was verouderd vaak geen warm water met afwassen. Brood was erg lekker en vers. Geen wifi op de camping aanwezig. En in de avond nauwelijks verlichting. Een mooie camping met veel potentie maar met nog wel wat acties te nemen.

• 3Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 7Esther25-08-2021

Schitterende ligging maar niet meer terug.....

Al het overige aanwezig op de camping, speeltoestellen etc, zijn ook al wat verouderd. Ook wat jammer. De camping eigenaren zijn sinds maart 2020 de nieuwe eigenaren. (Let dus niet op de reviews van 2019 en daarvoor!) Een lastig jaar met de komst van corona om te starten. Echter, een gedegen plan en aanpak had zeker ook wel aanwezig mogen zijn. Gastvrijheid, wat enthousiasme en inzet voor de camping gasten had zeker veel meer aanwezig mogen zijn! (want dat soort elementen staan los van corona ;-). )

• 4Eetgelegenheden
  • 6Priscilla23-08-2019

Nooit meer!

Mooie camping met mooie grote plekken, schoon sanitair. Veel te bezichtigen in de omgeving op niet al te grote afstand. Het enige MINPUNT en ook wel meteen een behoorlijke al zeg ik het zelf. Ze beschrijven zich als een familiecamping, maar je moet er wel tot 9 uur smorgens stil zijn en mag overdag ook niet veel geluid maken wat dan gaan de fransen op de camping klagen.... waar de camping eigenaren in mee gaan. Je kunt het misschien niet geloven maar het is echt waar, op de eerste ochtend op de camping kregen wij meteen na het ontbijt al een "waarschuwing" ze hadden meerdere klachten gehad... en dit omdat ik met mijn dochtertje van 1,5jaar bij het toiletgebouw was om 08:10 en zij ging huilen. Na 2 weken begonnen ze weer, ze hadden klachten gekregen dat de kinderen ook overdag te veel geluid maakte!! Na ja, het is een familie camping..... vakantie op deze camping eerder afgebroken. ONS ADVIES GA HIER NIET HEEN MET KINDEREN ONDER DE 3!

• 6Eetgelegenheden

Anne and Sylvain, Responsable, 26-08-2019

It was not easy at all for us to come and speak to you. if we have only one complain We do not come and we don't say anything to a family, but when we have several complains, and a family who leave earlier because they can't support the children sceaming any more, it's also our work to find a solution. We really like to hear children playing, and laughing, but not screaming everywhere and very often, espacially early in the morning. We are very sorry about it. We really hope you found an other campsite better adapted to your way of leaving. Kind regards, Anne Daval

• 9Jasper en Caroline07-02-2019

Aanrader!

Fantastische camping met een prachtige ligging, vriendelijke eigenaren, zeer gastvrije ontvangst, mooi zwembad, leuke animatie, heerlijke rust en een fenomenaal uitzicht vanaf het terras van onze huurtent. Wij hebben hier twee fantastische weken gehad!

• 10Avice23-08-2018

Awesome stay in Dordogne

This campsite is both a peaceful and vibrant spot on top of a hill of the prettiest part of Dordogne. There are lots of activities to keep you and your children entertained and only so much to do outside as well! The pitches are very spacious and the views from the camp site are breathtaking. We also found the staff very welcoming, they create lots of opportunities for children and adults to meet and make new friends. We also found the place very clean and safe. We definitely recommand!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Stefanie Plaisier19-08-2018

Top camping in schitterende omgeving.

Heerlijke camping. Ruim opgezet. Grote staanplaatsen (ook wel wat kleinere) huuraccommodaties staan ruim opgesteld. Lekker zwembad met voldoende ligplekken en geweldig uitzicht. Jammer dat er geen controle was. Dit betekende oa lange zwembroeken en opblaasdingen in het zwembad. Echter geen last van gehad. Sanitair was schoon en wc-papier. Jammer dat de kampeerders er soms een rommeltje van maken. Douches waren regelmatig wisselend van temperatuur. Dit was ook met het afwaswater. Op spitstijden zouden er meer toiletten moeten zijn. Om 22.30 doodstil op de camping. Jammer dat er dan mensen zijn die de droger aan gaan zetten...supermarkt in saint-cyprien en Sarlat. Schitterende omgeving. Camping ligt heerlijk rustig. Dus echt stil en geen langsrazende auto's. Frietjes op di en do. Verder geen gebruik gemaakt van de bar. Brood erg lekker. Animatie kleinschalig aanwezig. Eigenaren spreken engels.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Wilma18-07-2018

Fantastisch!

Dit is echt een paradijsje! Gemoedelijke camping met zeer gastvrije eigenaren. Hele ruime plaatsen, diverse met prachtig uitzicht. Heel net zwembad met voldoende bedjes, zon en schaduw, die ook nog eens heerlijk lagen. Sanitair voldoende en netjes. Goed werkende wasmachine voor 4 euro. Animatie voor elk wat wils door de hele week heen. Nordic walking en massage ook echte aanrader. Lekkere pizza's gegeten. Super leuk dat ze een kruidenpluktuintje hebben! Heel veel bezienswaardigheden op korte afstand. Zeer complete supermarkt op minder dan kwartier rijden en op bestelling lekkere broodjes op de camping iedere ochtend. Als we dan een minpuntje moeten verzinnen is dat er geen frites af te halen is. Maar dat is dan ook het enige. Wij hadden een mobilhome( Rochebois) die heel netjes en compleet was met lekkere bedden en dekbedden. Al met al een super aanrader!!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Koop13-01-2018

Prima en rustige camping

Ligging is excellent maar douches niet altijd even warm.

• 6Staat v/h sanitair

Anne and Sylvain Daval, Responsable, 18-01-2018

We thank you for your message. We recorgnise that In the really high season, we have had some problems with hot water - couple of hours a day. We let you know that this winter we added an other bath heater, and we did everything in order everything is OK.

• 9Famille Mendes18-08-2017

Repos et détente assuré

Excellent séjour aux pastourels! Nous y avons passé des vacances reposantes. Les horaires et les quelques petites règles le permettent. L'interdiction des véhicules entre 22h et 8h assure le sommeil de tous les campeurs petits et grands. Malgré l'insistance de certains qui pensent qu'ils sont seuls au camping. Dans un cadre très beau et très bien entretenu nous y avons tous trouvés ce que nous cherchions : calme et détente., avec quelques petites animations pour toute la famille. Les propriétaires toujours disponible et souriant sont à l'écoute des campeurs et veille aux grains pour que vous puissiez passer un excellent séjour. Merci à eux d'avoir préservé notre nuit et celle de tous les campeurs ce fameux soir où un campeur avec un van exigeait d'entrer dans le camping après 23h30. Ses cris, ses insultes et ses menaces de créer un tapage nous ayant réveillé. Très bon camping familial, nous le conseillons.

Anne and Sylvain Daval, Responsable, 06-07-2018

Bonjour à toute la famille Mendes, merci pour votre retour détaillé qui sera utile pour de futurs vacanciers ! à très bientôt, Anne et Sylvain

Camping Les Pastourels info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (24)

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

Hygiëne