Camping Sonnenberg (in Müden)

Camping Sonnenberg (in Müden)
8,8

69 reviews over Camping Sonnenberg (in Müden) in het Nederlands

Voor mij: nooit weer.

Frans Brouwer
19-8-2018

Negatief:

Camping ligt op terrein met meerdere hoogte verschillen waardoor minder goed lopende personen wel degelijk problemen hebben met b.v. naar een toilet en douche te gaan. Verder staat er op de bovenweide een toilet en douche gelegenheid met twee ruimtes die in een ruimte zowel een toilet en douche met wasbak hebben.

Dit levert zowel in de ochtend als avond wachttijden op en is qua frisheid niet echt een aanrader. ( er kan n.l. net voor je wil douches iemand andere zijn behoefte hebben gedaan) Verder blijkt de door camping aangegeven 16 amp. stroom maar 8 amp. te zijn. De ook aangegeven aanwezige snackbar is er niet. In hun restaurant annex cafe kun je wel bitterballen o.i.d. bestellen.

Bij de in de buurt aanwezige fiets routes ontbreken op meerdere plaatsen de aanduidingsbordjes voor die route.

Positief:

De eigenaren zijn geweldig. Ze staat 24/7 voor je Klaar.

De camping ligt op een zeer mooie plaats.

Prachtig

Tom Metz
11-8-2018

Camping ligt in prachtig gebied met veel fiets-en wandelmogelijkheden. Camping zelf wordt gerund door een heel leuk Nederlands stel die zeer service gericht zijn. De plaatsen voor campers, tenenten en caravan zijn voor elk wat wils: open vlak terrein, schaduw, zon, op berg met mooi zicht in de camping. Wij stonden op een heuvel en hadden heel mooi zicht. In de directe omgeving een mooi zwembad, dorp waar je uitstekend kan eten ( aan de Heidesee) en dicht bij Bergen Belsen, het voormalig concentratiekamp. Uiteraard zeeeeer indrukwekkend.

Fam. Sipma
30-7-2018

Wij vonden het een hele leuke camping, speels aangelegd, iedereen mag staan waar ie wil. De camping eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam. Smorgens komen ze de broodjes bij je tent brengen. In de kantine kun je heerlijk eten. Wij hadden een Comfortplaats helemaal TOP. Wij komen hier zeker nog een keer terug

zeker nog een keer te bezoeken

Kuilboer
22-5-2018

perfecte omgeving om lekker te fietsen of wandelen.

op de camping lekkere warme douches(zonder muntinworp!!)

vriendelijke Nederlandse eigenaren en bijzonder hulpzaam

Voor herhaling vatbaar!

Lijnie Hoogendoorn
8-3-2018

Fantastische omgeving.Prachtige fietsroutes, de beschrijving van de route,s gratis te leen. Dichtbij museum Bergen Belsen . Hamburg bereikbaar met trein. Behulpzame eigenaars en prachtige plaatsen op de camping!

super natuurlijke camping

Els
30-7-2017

alles was uitstekend! De ligging, ruime plekken, schone wasgelegenheid, heerlijk warme douches, gastvrije omtvangst, maar vooral: natuur/bomen/vogels/ en een oorverdovende stilte!

mooie, gezellige, rustige en schone camping

Bert en Ria Renssen
14-7-2017

We mochten in juni voor de tweede keer genieten van de gastvrijheid op deze camping. Je vindt er rust, gezelligheid en als het nodig is behulpzaamheid. Wifi is uitsluitend in de buurt van de bistro beschikbaar, hetgeen zowel een minpunt (je moet de caravan uit) als een pluspunt (er is daar altijd tijd voor een gezellig praatje of drankje) is. Kortom we hebben er al 2x met volle teugen genoten.

Een geweldig fijne camping.

Willy Post-Poot
13-5-2017

De camping ligt mooi, de plaatsen zijn groot, voldoende aansluitingen voor elektriciteit, veel watertappunten, brandschone toiletten (maar verwacht hier geen luxe) en douches (zonder munten), zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, je kunt er een smakelijk hapje eten tegen een zeer schappelijke prijs, goed uitgangspunt voor tochtjes. Op 15 min. rijden is een station om met de trein een dag naar Hamburg of Hannover te gaan, met een zeer voordelige Niedersachsenkaart.

Voor kinderen is het minder geschikt, Wifi alleen in het hoofdgebouw en in de tent ernaast. Op de "berg" = de bovenweide heb je 3G.

Een heel mooie camping, qua plaatsen.

J.Tjalsma
23-9-2016

De camping op zich en de netheid van de toilletgelegenheden, maar in het hoogzeizoen misschien wat tekort aan sanitair. De vriendelijkheid van het beheerdersechtpaar ! (in positieve zin).

Gastvrije schone en gezellige camping

Frans Elbers
9-9-2016

Bij aankomst mochten we eerst zelf de plaats uitzoeken waar we wilden staan, leuke plaats uitgezocht met veel schaduw, daar het erg heet zou worden.

Verder schone camping, sanitair is wat aan de oude kant, maar schoon, functioneel en zeker niet te vergeten gratis.

Toilet papier is niet aanwezig op de WC, maar je krijgt een gratis rol mee bij de receptie, daar het papier nogal klam kan worden hebben de eigenaren hiervoor gekozen.

Heel erg mooie omgeving (Luneburger Heide) waar je erg fijn kunt fietsen en wandelen.

Wi-Fi hadden we alleen bij de receptie, hier was een soort tent neer gezet zodat je (binnen) kon zitten, wat ook wel weer gezellig was.

De meeste gasten kwamen na het avond eten even de mails en App's checken waarbij je ook weer contact had met andere camping gasten.

Op maandag avond hadden de eigenaren hun rust dag, echter toen we vroegen voor een kop koffie toen we de mails e.d. aan het checken waren was dit niets teveel gevraagd.

Echt een super camping om aan te bevelen als je van wandelen en fietsen houd en natuurlijk een dagje relaxen in een rustige omgeving is ook nooit weg.

Prijs en kwaliteit verhouding is super !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonnenberg (in Müden) in Fassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonnenberg (in Müden) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sonnenberg (in Müden) scoort een 8.75 uit 10 op basis van 69 reviews.