Camping Sonnenberg (in Müden)

Camping Sonnenberg (in Müden)
8,9

63 reviews over Camping Sonnenberg (in Müden) in het Nederlands

zeker nog een keer te bezoeken

Kuilboer
22-5-2018

perfecte omgeving om lekker te fietsen of wandelen.

op de camping lekkere warme douches(zonder muntinworp!!)

vriendelijke Nederlandse eigenaren en bijzonder hulpzaam

Voor herhaling vatbaar!

Lijnie Hoogendoorn
8-3-2018

Fantastische omgeving.Prachtige fietsroutes, de beschrijving van de route,s gratis te leen. Dichtbij museum Bergen Belsen . Hamburg bereikbaar met trein. Behulpzame eigenaars en prachtige plaatsen op de camping!

super natuurlijke camping

Els
30-7-2017

alles was uitstekend! De ligging, ruime plekken, schone wasgelegenheid, heerlijk warme douches, gastvrije omtvangst, maar vooral: natuur/bomen/vogels/ en een oorverdovende stilte!

mooie, gezellige, rustige en schone camping

Bert en Ria Renssen
14-7-2017

We mochten in juni voor de tweede keer genieten van de gastvrijheid op deze camping. Je vindt er rust, gezelligheid en als het nodig is behulpzaamheid. Wifi is uitsluitend in de buurt van de bistro beschikbaar, hetgeen zowel een minpunt (je moet de caravan uit) als een pluspunt (er is daar altijd tijd voor een gezellig praatje of drankje) is. Kortom we hebben er al 2x met volle teugen genoten.

Een geweldig fijne camping.

Willy Post-Poot
13-5-2017

De camping ligt mooi, de plaatsen zijn groot, voldoende aansluitingen voor elektriciteit, veel watertappunten, brandschone toiletten (maar verwacht hier geen luxe) en douches (zonder munten), zeer vriendelijke en behulpzame beheerders, je kunt er een smakelijk hapje eten tegen een zeer schappelijke prijs, goed uitgangspunt voor tochtjes. Op 15 min. rijden is een station om met de trein een dag naar Hamburg of Hannover te gaan, met een zeer voordelige Niedersachsenkaart.

Voor kinderen is het minder geschikt, Wifi alleen in het hoofdgebouw en in de tent ernaast. Op de "berg" = de bovenweide heb je 3G.

Oude reviews (archief)

Een heel mooie camping, qua plaatsen.

J.Tjalsma
23-9-2016

De camping op zich en de netheid van de toilletgelegenheden, maar in het hoogzeizoen misschien wat tekort aan sanitair. De vriendelijkheid van het beheerdersechtpaar ! (in positieve zin).

Gastvrije schone en gezellige camping

Frans Elbers
9-9-2016

Bij aankomst mochten we eerst zelf de plaats uitzoeken waar we wilden staan, leuke plaats uitgezocht met veel schaduw, daar het erg heet zou worden.

Verder schone camping, sanitair is wat aan de oude kant, maar schoon, functioneel en zeker niet te vergeten gratis.

Toilet papier is niet aanwezig op de WC, maar je krijgt een gratis rol mee bij de receptie, daar het papier nogal klam kan worden hebben de eigenaren hiervoor gekozen.

Heel erg mooie omgeving (Luneburger Heide) waar je erg fijn kunt fietsen en wandelen.

Wi-Fi hadden we alleen bij de receptie, hier was een soort tent neer gezet zodat je (binnen) kon zitten, wat ook wel weer gezellig was.

De meeste gasten kwamen na het avond eten even de mails en App's checken waarbij je ook weer contact had met andere camping gasten.

Op maandag avond hadden de eigenaren hun rust dag, echter toen we vroegen voor een kop koffie toen we de mails e.d. aan het checken waren was dit niets teveel gevraagd.

Echt een super camping om aan te bevelen als je van wandelen en fietsen houd en natuurlijk een dagje relaxen in een rustige omgeving is ook nooit weg.

Prijs en kwaliteit verhouding is super !

Zeer gastvrije eigenaren. We kregen meteen een wandelboek mee die je later weer inlevert. We mochten zelf een plaats uitzoeken. Zowel schaduw als zonplekken. Goede grasmat die erg goed bijgehouden werd. Stroompalen soms ver van de plekken maar eigenaar heeft ook zelf verlengsnoeren. Plekken soms wat schuin. De camping zelf ligt op een fantastische plek. Je loopt zo het bos in. Vanaf de camping is het 10 minuten lopen naar het dorp Müden wat een erg leuk dorpje is met veel restaurants. Toiletgebouw is wat gedateerd maar schoon. Twee douches is wat weinig. Op de camping kun je lekker eten voor weinig en de sfeer is gezellig. Veel Nederlanders op deze camping. Voor boodschappen moet je nog een dorp verder zijn. Voor kinderen is er niet veel maar wij vonden het heerlijk rustig in het hoogseizoen. Wij vonden maar 1 minpuntje. Wifi is alleen bij de kantine in de buurt.

Wat een rust en een hele mooie omgeving

Bertus
27-8-2016

Geniet van de fietstochten in de omgeving en kom tot rust op de Sonnenberg.

Gastvrij, geweldige service in wondermooi gebied.

Anja Kettelarij
7-8-2016

Waar voor je geld als je een rustige camping zoekt in een mooi en rustig wandel- en fietsgebied.

Met maar twee douches moet je wel soms even in de rij. Verder alleen maar pluspunten.

Camping Sonnenberg, eigenaar, 9-8-2016
Hallo Anja, bedankt voor de lovende woorden. Op onze "bovenweide" hebben we 2 douches, in onze andere sanitairgebouwen hebben we er nog eens 6, dus 8 douches bij elkaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonnenberg (in Müden) in Fassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonnenberg (in Müden) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sonnenberg (in Müden) scoort een 8.86 uit 10 op basis van 66 reviews.