Camping Sonnenberg (in Müden)

Camping Sonnenberg (in Müden)
8,7

69 reviews over Camping Sonnenberg (in Müden) in het Nederlands

Gezellig, rustig en ontspannend.

Bert Renssen
1-10-2018

Een mooie, rustige camping. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. In de omgeving prachtige wandel- en fietsroutes (boekjes met routebeschrijving zijn bij de receptie te verkrijgen). In de buurt vele mooiere kleine stadjes (o.a. Celle, Luenenburg). Hamburg en Hannover zijn de grote steden die gemakkelijk met de trein bereikt kunnen worden. De broodjes worden 's ochtends netjes aan de caravan bezorgd. Wij waren er voor de derde keer en zullen inde toekomst zeker ons gezicht nog een keer laten zien.

Voor herhaling vatbaar

cees van der linden
12-9-2018

Een heerlijke rustige camping met hele enthousiaste zorgzame beheerder en ster.

Terrassencamping midden in de bossen van de Luneburger heide.

Wil je wandelen en hou je van de bossen dan is deze camping een absolute aanrader.

Lekker ommetje naar het dorpje Mude daar zit een taartenbakker die zij weerga niet kent (Let op als je daar 's morgen taart eet heb je 's avonds nog geen honger.

Grote steden Hamburg (kan prima per trein) wij vonden het te druk het viel ons tegen. Kleinere steden zijn origineler, mooier, relaxter en dichterbij. plaatsen als Celle, Lunenburg, Salzwezel zijn een bezoek waard.

Voor mountainbikers kan deze camping weleens een ontdekking zijn.

Het sanitair was in september dik voor elkaar keurig schoon bij het douchen moest ik de kraan zelfs wat kouder zetten.

Het dorpje Mude kent een aantal prima restaurantjes in verschillende prijsklassen en bovendien nog een kleine dierentuin.

Prettige camping!

Familie Kloosterboer
19-8-2018

Fijne camping met veel keuze waar je wilt staan. Veldjes, laantjes en enkele plekken. Voor ieder wat wils. Eigenaren zijn prettige mensen. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Voor mij: nooit weer.

Frans Brouwer
19-8-2018

Negatief:

Camping ligt op terrein met meerdere hoogte verschillen waardoor minder goed lopende personen wel degelijk problemen hebben met b.v. naar een toilet en douche te gaan. Verder staat er op de bovenweide een toilet en douche gelegenheid met twee ruimtes die in een ruimte zowel een toilet en douche met wasbak hebben.

Dit levert zowel in de ochtend als avond wachttijden op en is qua frisheid niet echt een aanrader. ( er kan n.l. net voor je wil douches iemand andere zijn behoefte hebben gedaan) Verder blijkt de door camping aangegeven 16 amp. stroom maar 8 amp. te zijn. De ook aangegeven aanwezige snackbar is er niet. In hun restaurant annex cafe kun je wel bitterballen o.i.d. bestellen.

Bij de in de buurt aanwezige fiets routes ontbreken op meerdere plaatsen de aanduidingsbordjes voor die route.

Positief:

De eigenaren zijn geweldig. Ze staat 24/7 voor je Klaar.

De camping ligt op een zeer mooie plaats.

Prachtig

Tom Metz
11-8-2018

Camping ligt in prachtig gebied met veel fiets-en wandelmogelijkheden. Camping zelf wordt gerund door een heel leuk Nederlands stel die zeer service gericht zijn. De plaatsen voor campers, tenenten en caravan zijn voor elk wat wils: open vlak terrein, schaduw, zon, op berg met mooi zicht in de camping. Wij stonden op een heuvel en hadden heel mooi zicht. In de directe omgeving een mooi zwembad, dorp waar je uitstekend kan eten ( aan de Heidesee) en dicht bij Bergen Belsen, het voormalig concentratiekamp. Uiteraard zeeeeer indrukwekkend.

Fam. Sipma
30-7-2018

Wij vonden het een hele leuke camping, speels aangelegd, iedereen mag staan waar ie wil. De camping eigenaren zijn heel erg aardig en behulpzaam. Smorgens komen ze de broodjes bij je tent brengen. In de kantine kun je heerlijk eten. Wij hadden een Comfortplaats helemaal TOP. Wij komen hier zeker nog een keer terug

zeker nog een keer te bezoeken

Kuilboer
22-5-2018

perfecte omgeving om lekker te fietsen of wandelen.

op de camping lekkere warme douches(zonder muntinworp!!)

vriendelijke Nederlandse eigenaren en bijzonder hulpzaam

Voor herhaling vatbaar!

Lijnie Hoogendoorn
8-3-2018

Fantastische omgeving.Prachtige fietsroutes, de beschrijving van de route,s gratis te leen. Dichtbij museum Bergen Belsen . Hamburg bereikbaar met trein. Behulpzame eigenaars en prachtige plaatsen op de camping!

super natuurlijke camping

Els
30-7-2017

alles was uitstekend! De ligging, ruime plekken, schone wasgelegenheid, heerlijk warme douches, gastvrije omtvangst, maar vooral: natuur/bomen/vogels/ en een oorverdovende stilte!

mooie, gezellige, rustige en schone camping

Bert en Ria Renssen
14-7-2017

We mochten in juni voor de tweede keer genieten van de gastvrijheid op deze camping. Je vindt er rust, gezelligheid en als het nodig is behulpzaamheid. Wifi is uitsluitend in de buurt van de bistro beschikbaar, hetgeen zowel een minpunt (je moet de caravan uit) als een pluspunt (er is daar altijd tijd voor een gezellig praatje of drankje) is. Kortom we hebben er al 2x met volle teugen genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sonnenberg (in Müden) in Fassberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sonnenberg (in Müden) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.