Hotel Exquisit

Hotel Exquisit
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Exquisit voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Exquisit in het Nederlands

Perfectie bestaat!

Guido V
4-7-2018

Rustig gelegen 4*sup. hotel, net buiten het drukke centrum. We hadden een zeer ruime suite met balkon (met tafeltje, stoelen en een ligzetel), 1 badkamer (bad+apart toilet) + een 2e badkamer (douche+toilet), 2 grote TV's in salon en slaapkamer. Extra grote comfortabele bedden 2 m x 2.10 m. Enorm veel kastruimte, voldoende om de bagage van een groot gezin in op te bergen, nooit eerder meegemaakt! . Kleine minibar met dranken aan "supermarktprijzen" (flesje cola, water, fruitsap slechts 1 euro, biertje 1,5 euro). Fantastisch restaurant, betaalbare dranken (wijnen kosten ± 50% meer dan op internet, niet 3 of 4x zoals we het in eigen land gewoon zijn. En vooral zéér vriendelijk personeel, niets is hen teveel. Als ze nu nog een Nespresso apparaat op de kamer voorzien en hun personenweegschaal uit hun badkamers verwijderen is dit hotel gewoon perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Exquisit in Oberstdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Exquisit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.