• Type accommodatie

Vancouver

Reviews over Vancouver

Geweldig!!!

Chanine, 3-9-2017
    Vancouver is echt een super mooie stad. We waren hier jammer genoeg maar 1 dag en dat is erg jammer want er is zo veel te zien en te doen. We zijn zelf eerst naar de lookout gegaan. Daar heb je een heel mooi zicht over de stad, met hetzelfde ticket kan je bijvoorbeeld ´s avonds nog een keer naar boven. Daarna hebben we de hop/on, hop-off tour gedaan. Dit is echt wel aan te raden. Deze brengt je naar alle hoogtepunten van de stad en je kan zelf beslissen waar je uit stapt. Het uitzicht bij de totem poles op de stad en het uitzicht bij de lions gate bridge zijn fantastisch. De mensen zijn er erg vriendelijk. Je hebt hier natuur, strand, stad. Kortom... een stad die echt alles heeft. Ga er zeker nog een keer naar terug voor wat meer dagen.

Leuke stad om eenmalig naartoe te gaan

Migua, 1-7-2017

De stad zelf is niet spectaculair. Zo'n beetje alle gebouwen zijn hetzelfde. De main streets rondom Granville zijn leuk maar na twee keer er doorheen lopen heb je de winkels wel gezien. Wij vonden de meeste mensen die we gesproken hebben niet heel vriendelijk. En... HEEL veel daklozen en HEEL veel Chinezen !

Wel de Capilano brug bezoeken alsmede Stanley Park - erg leuk.

Heerlijke stad

Judith, 18-5-2017

Binnen 20 minuten op strand, in de bergen of in de fjorden. Heerlijk groot park. Prima centrum. Erg leuk om fietsend te doen.

Het voelde veilig. Erg schoon.

Overweldigend

Robert, 12-7-2016

De stad is druk, gebruik dus je auto niet, maar maak gebruik van het openbaar vervoer met bussen en trolleys of gebruik de gratis shuttles naar de grote attracties. Ok met de hop-on-hop-off bus die in de buurt van veel hotels stoppen, kun je je enkele dagen prima verplaatsen binnen de stad. Fietsen in Stanley Park is een must; de beste manier om er van te genieten.

Chinatown is een afknapper met veel verslaafden en zwervers, die je in mindere mate in heel Vancouver tegenkomt. Hoort bij een grote stad, maar hier wel erg nadrukkelijk aanwezig en soms zelf agressief scheldend als je niets geeft.

Gastown is ontzettend gezellig: een groene wijk in een grote stad met prima restaurants en mooie winkels en ga op het hele uur bij de Steamclock kijken. Dat zie en hoor je nergens!

relaxte en schone stad

halth, 21-9-2014
    In en om Vancouver genoeg te zien en te beleven. Sfeer in de stad voelt prettig aan. Mooie stad.
Vancouver scoort een 8,2 uit 10, op basis van 111 reviews