vakanties Vancouver

Reviews over Vancouver

Goed hotel in mindere buurt

Corianne Verhagen,
    29-11-2018

Prima hotel, mooie kamer met hele goede bedden. De buurt is wel behoorlijk vervallen. Het zit tegen Yaletown aan wat wel heel leuk is. De hop-on-hop-off bus stopt voor de deur

Geweldig!

Jeannette,
    28-4-2018

Perfecte locatie voor een grote stad. Je moet wel van drukte houden. Zwembad is pas in het warmere seizoen open.

zeer gezellig

louis,
    28-9-2017

grootte van het hotel en ligging in down town

geen bar die een bar is

Prima voor overnachting

Chanine,
    3-9-2017

De ligging van het hotel is echt perfect! Je loopt de deur uit en kan de stad ontdekken. Geen geluidsoverlast gehad op de kamer. De parkeerplaats kan je vanaf een zijsteegje bereiken, dat was eerst even zoeken in de drukke stad. Als je gaat inchecken zetten hun de auto voor je in een garage neer, en bij uitchecken halen ze deze weer voor je op. We zijn hier 1 nachtje geweest en dat was prima. Verder de hele tijd in de stad zelf geweest.

Prima hotel op een toplocatie

Bob,
    5-8-2017

Hotel ligt in het centrum van Vancouver. Ideaal voor cruise reizigers die de cruise terminal lopend kunnen redden.

Keurige kamers en badkamers. Hotel ligt aan een uitgaans straat maar ondanks dat we aan de straat zijde sliepen hebben we daar geen last van gehad.

Vancouver scoort een 8,5 uit 10, op basis van 112 reviews