Karinthië

We hebben een aantal aanbieders voor Karinthië voor je op een rij gezet:

campings Karinthië

We hebben een aantal aanbieders voor Karinthië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Karinthië

Rustige kleine camping op geweldige locatie

Inge,
    16-1-2019

Fijne kleine camping, met een paar mooie stacaravans. Klein speeltuintje, simpel zwembad en af en toe animatie. Geweldige omgeving. Je kunt via een hek naar het strand aan het meer. Geweldig om je ochtendduik tussen de bergen in het meer te maken. Bij het meer diverse leuke mogelijkheden om te doen, maar ook gewoon een duikplank en een waterbaan. De omgeving is helemaal geweldig, met de Karinthië kaart kun je bijvoorbeeld met de lift de berg op, en wandelend weer naar beneden. Enige nadeel vonden wij dat het zwembad vrij toegankelijk is en wij hadden nog een kind zonder diploma bij ons. Daarom nu gestart met zwemlessen en we gaan deze zomer weer😊

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Lida,
    14-1-2019

Goed verzorgde, gemoedelijke camping waar het na 22.00 uur stil is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Merel Jansen,
    5-1-2019

Wat een fijne plek om hier vakantie te vieren. Op aanraden van familie naar deze camping gegaan. De eerste paar dagen was het nog lekker rustig en hadden we perfect uitzicht. Daarna werd het wel drukker en dat was iets minder fijn. Het eten in het restaurant is top. Goede bediening en erg vriendelijk. Ook het sanitair werd goed schoongemaakt en bijgehouden vooral toen het drukker werd. Ook de omgeving is prachtig. Voor ieder wat wils te doen. We hebben een actieve vakantie gehad en zou zo weer terug willen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke vakantie.

Michiel Kremers,
    3-1-2019

Heerlijke vakantie genoten afgelopen zomer. Tien jaar op deze camping zullen we zeker niet halen maar voor volgend jaar is er, tijdens het verblijf, al een plaats gereserveerd voor 2019.

En de plaatsen zijn inderdaad niet ruim, er komen mensen al 10 jaar, enz enz. maar als je je een beetje verdiept in een camping kun je jezelf een teleurstelling besparen.

Wij hebben geweldig genoten van deze camping en de omgeving dat we nogmaals geboekt hebben om van de rest te kunnen genieten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk ! Mooi, relax en uitgerust.

Bart,
    9-12-2018

Hele fijne camping, prachtige omgeving, heerlijk zwem en watersport meer direct aan de camping, vele bezienswaardigheden en natuur schoon in nabije omtrek. Mooi schoon sanitair.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018