Sorteren

campings Karinthië

Reviews over accommodaties in Karinthië

Joyce Klerks
    14-11-2018

We hebben dit jaar 2 geweldige weken op camping Maltatal gehad! Hele vriendelijke en behulpzame eigenaar. Onze kinderen van 2 jaar en 4 jaar vonden het geweldig! Ze hadden zo aansluiting met andere kinderen en waren veel samen in de speeltuin. Ook het zwembad was prima, ondanks dat er geen glijbaan in het grote bad was hebben ze zich er heel goed vermaakt. Nog nooit zo een mooi en schoon toilet gebouw gezien. Werd zeker 3x per dag gepoetst. Wij stonden in een hele leuke gezellige laan met genoeg plek. Restaurant was genoeg keuze en lekker eten voor een leuke prijs en meteen aan de speeltuin gelegen waardoor wij gezellig konden na tafelen terwijl de kinderen aan het spelen waren. Vriendelijk personeel. Iedere ochtend rijd er een treintje vanuit de camping door de omgeving, heel leuk. Daarna mogen de kinderen pony rijden. Ook de kinderboerderij op de camping is leuk. Veel te doen in de omgeving, ook voor kinderen. Absolute aanrader!!

Zeer gastvrije camping, aanrader!

Slot
    5-11-2018

Tweeën halve week gekampeerd op deze camping. De eigenaren zijn harde werkers die de hele dag klaar staan voor hun campinggasten. Nette en verzorgde camping. Veel kinderen. Daarnaast zijn er in de omgeving veel activiteiten om te ondernemen.

Hele mooie schone camping aan een prachtig meer

Janneke
    30-10-2018

Mooie schone camping aan een prachtig meer

Heerlijk genoten van rust en natuur

Dienko Slagter
    30-10-2018

Heerlijk rustige camping in het voorjaar, goede accomodatie. Tent van touroperator was super.

Wauw!

Fam Vrind
    24-10-2018

Zoals vakantie hoort te zijn! Wat een omgeving. Afgelopen jaar 3 weken geweest en nog te kort. Heerlijk op pad en vele mooie activiteiten in deze omgeving!

Camping zelf mooi ruim opgezet. Zwembad idd wat klein, maar het meer maakt veel goed. Kampwinkel simpel, maar supermarkten in de buurt. Aankomend jaar weer geboekt omdat er nog zoveel te doen is!