Vosseslag

Reviews over Vosseslag

Mooi strand in een mooie natuurlijke omgeving

Freddy,
    21-9-2018

Dit gedeelte van de badstad De Haan is gekend voor zijn buitengewoon strand en de rust die wordt uitgestraald. Je kan er rustig zonnen in de duinen en genieten van de natuur. Plekjes zoals hier worden spijtig genoeg zeldzamer aan de Belgische kust.

Gereisd met partner in september 2018

Mooi strand en bovendien niet al te druk

Peter H,
    15-8-2017

Het strand heeft een natuurlijke kustlijn en is nog niet door iedereen gekend. Het is er buitengewoon rustig en er is voldoende plaats voor de kinderen om te spelen.

Ideaal voor een vakantie met het gezin.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rustige deelgemeente met mooi strand

Lode,
    6-8-2017

Met gaat naar Vosseslag, deelgemeente van De Haan, omdat men houdt van de natuurlijke kust. Mooie brede en beboste duinen en een mooi strand. Wellicht het mooiste van gans België en we zijn reeds op veel plaatsen aan de Belgische kust geweest.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het strand en de mooie duinen ziijn de moeite

Freddy B,
    12-3-2017

Deze plaats behoort tot de gemeente De Haan en staat bekend voor zijn mooie natuurlijke kust en duinen die beschermd zijn. Je kan er mooie wandelingen maken en zelfs paardrijden. In de duinen zijn hiervoor paden aangelegd. Verder is de ligging aantrekkelijk omdat de afstand met de overige kuststeden en zelfs Brugge beperkt is. Je kan ook gebruik maken van de kusttram. De afstand tot het centrum van De Haan is nauwelijks 1,8 km en deze wandeling door de mooie duinen is zeker de moeite.

Gereisd met partner in maart 2017

Mooi wandelgebied

Eva,
    20-10-2015

Vosseslag ligt in aan een beschermd duinengebied en is ideaal voor mensen die een rustige vakantie willen. De grote centra zijn niet ver af en vandaar vind ik de ligging ideaal. De kust is zoals door de natuur gevormd en op vele plaatsen zijn de duinen bebost.

Gereisd met partner in oktober 2015
Vosseslag scoort een 8,1 uit 10, op basis van 28 reviews