Lombardsijde

We hebben een aantal aanbieders voor Lombardsijde voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lombardsijde voor je op een rij gezet:

Reviews over Lombardsijde

hallo kom juist trug van de camping CDSCA en het was er

kenny ,
    16-7-2007

hallo kom juist trug van de camping CDSCA en het was er gewoonweg top dit was wel men eerste keer dat ik daar kwam maar zeker niet de laatste je zit vlak aan het strand iedereen hout iedereen wat in het oog dat er niets gestolen wordt this gezellig echt een aanrader

Gereisd anders in juli 2007

Ik kom er al van voor ik geboren ben

liese,
    8-6-2007

Ik kom er al van voor ik geboren ben. Ondertussen ben ik 15 en neem ik geregeld vriendinnen mee. Fietsen heb ik versleten daar! En nu de tram! Gezellig genieten aan het strand. Een terrasje doen in westende of een heerlijk uitstapje naar de omliggende stadjes. Gewoon genieten is het daar! Elke vakantie opnieuw! In de vakanties was ik meer daar dan thuis. Wat ook wat wil zeggen. Zeker aan te raden dus! én kindvriendelijk!!

Gereisd anders in juni 2007

mijn familie gaat al bijna 40 jaar denk ik naar het CDSCA

san,
    9-8-2006

mijn familie gaat al bijna 40 jaar denk ik naar het CDSCA vakantiekamp van het leger in Lombardsijde en ik van zolang ik mij kan herrineren (ben bijna 36). het is daar zalig vertoeven. direct aan het strand, kinderanimatie, een kantine waar elke avond iets te doen is, super restaurant. en met de kuststram ben je direct waar je maar wil zijn. qua uitgangsleven moet je toch wel naar westende of nieuwpoort of oostende. maar met de tram is altijd een beetje reizen. lombardsijde als mijn pa het toelaat komen we volgend jaar zeker terug

Gereisd anders in augustus 2006
Lombardsijde scoort een 8,6 uit 10, op basis van 16 reviews