Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Deluxe Durbuy

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 34 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Villa Deluxe Durbuy

• 9Martijn van Riet04-09-2022

Geweldige locatie!

Zeer genoten van het huisje en de omgeving. Je ziet dat alles met zorg en aandacht is gedaan, aan alles is gedacht. Jacuzzi en Sauna zijn echt top. Ruimtes zijn ook prima formaat, genoeg badkamers. In de omgeving is van alles te doen, maar ook vanuit het huisje beginnen al leuke wandelingen. Kom graag nog een keer terug!

• 10Roel04-09-2022

Heerlijk!

We hebben genoten van een heerlijk weekend in deze ruime villa die voor elke kamer een eigen badkamer heeft. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van het ruime terras met bbq en jacuzzi en van de sauna. Het mooie stadje Durbuy is vlakbij en de omgeving is schitterend om door heen te fietsen. Helemaal top dus!

• 9natasja Risseeuw02-05-2022

GEWELDIG!!!!!!

Prachtige villa, alles erop en eraan en zeer schoon. Prima ontvangst. genoten van de sauna en jacuzzi. genoten van het prachtige uitzicht. s, morgens wakker worden in alle rust en stilte! elke dag naar de bakker in Bomal waar ze heerlijk brood verkopen. we hebben een top weekend gehad. prima communicatie met de verhuurder.

• 10Natuur
  • 9Liesbeth Ledeboer28-03-2022

Optimaal genieten van rust en luxe

Heerlijk huis, luxe van 4 badkamers en fijne keuken, jacuzzi en sauna.

• 10Familie van Dijk23-10-2021

Fantastisch En zeker voor herhaling vatbaar

Een fantastisch luxueus huis van alle gemakken voorzien. Een mooi welkomstpakket, bedden al opgemaakt en alles zeer schoon. Wat een genot. Ook een jacuzzi en een sauna ter beschikking en voor de kids een speelkelder/gamehol. De omgeving is fantastisch. Ook heel dichtbij starten er wandelroutes. Wat een genot om hier te zijn.

Bedankt ook voor de gastvrijheid toen wij op de dag van vertrek problemen hadden met onze auto.

• 10Natuur

Eigenaar, 07-01-2022

Beste gasten, wat leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dank voor deze mooi woorden over Villa Deluxe Durbuy. Familie Raap

• 9Fam. Embrechts-Van Hoeck22-09-2021

zalig en ieder kon er zijn rusthoekje vinden

Zowel wij als grootouders, de kinderen en (grote)kleinkinderen hebben een hele ontspannende vakantieweek gehad en dank zij het mooie en warme weer hebben we na de wandeling heerlijk genoten van de grote tuin met een prachtig vergezicht daar de villa op een hoogte ligt.

• 9Ruimte
  • 10Familie Pelikan21-09-2021

Toplocatie

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit luxe, van alle gemakken voorziene huis. Schoon, mooi ingericht en met een prachtig uitzicht. De grote tuin met diverse zitplekken was heel fijn voor ons en de kinderen. En je bent zo lopend in het stadje, ook zo prettig.

• 8Kirsten30-07-2021

Mooie ruime villa met veel luxe

Verbleven met ons gezin van 7 - 5 kinderen tussen 15 en 22 Mooi gelegen, hoger op de berg, maar dicht bij centrum en winkels Mooie accommodatie: ruim, netjes en verzorgd, alles aanwezig, ook 4 badkamers die goed ingericht zijn. Heel wat spelletjes aanwezig. Jacuzzi en sauna waren super! Ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.

Klein minpuntje: Keuken was misschien niet zo handig voor zoveel personen (weinig bergruimte). Veel materiaal aanwezig, maar alles wat door mekaar.

Vlotte ontvangst.

• 8Ruimte

Eigenaar, 23-03-2022

Beste Kirsten, dank je wel voor het delen van jullie positieve ervaring. In februari 2022 hebben wij de keuken helemaal vernieuwd. Er is meer opbergruimte en aanrechtblad gemaakt. Wij hopen jullie nog eens terug te zien. Hartelijke groet, Familie Raap

• 9Liesbeth18-10-2020

We werden bij aankomst aangenaam ontvangen door de gastheer. Het huis is mooi ingericht en heel netjes, alles is voorzien! De jaccuzi, sauna en speelruimte voor de kindjes zijn zeker een meerwaarde! We hadden een aangenaam en ontspannend verblijf. Vast en zeker een aanrader!

• 10Miranda Loen19-08-2020

Sfeervolle luxe vakantiewoning, prachtige omgeving

Goed uitgeruste vakantiewoning, van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht vanuit huis en tuin, heerlijke tuin met diverse terrassen! Fantastische omgeving qua buitensport; wandelen, mountainbiken, golfen en nog zoveel meer! Durbuy als trekpleister vlakbij! Uitmuntend gastheerschap van beheerder en eigenaren: alles wordt in het werk gesteld om een heerlijke vakantie te kunnen genieten! Een aanrader!

Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy info

• CafeNiet beschikbaar