Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy

Tonen op kaart

24 reviews over Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy

• 2019
    7Sabina31-12-2019

Toch wel een sfeervol huis met vervelende eigenaar

Wij hebben zeer slechte ervaringen met dit huis, vooral met de eigenaar. Voor ons waren 2 van de 4 slaapkamers klaargemaakt, dat zagen we pas na de rondleiding. We betaalden overigens wel voor het hele huis. De beheerder van de rondleiding kregen we vervolgens de hele avond niet te pakken, de andere beheerder waren we helaas vergeten te bellen. Om toch een extra bed te hebben, legden we een matrasje van een vouwbed op een bed van een van de niet klaargemaakte kamers. Het matras daarvan hadden we aan de kant gelegd. De beheerders hebben dat gezien en dat met foto's en al doorgegeven aan de eigenaar. Daarvan kregen wij vervolgens een mail dat we zeer slecht met zijn spullen omgingen en of we dat voor de rest van de vakantie dat wel wilde doen en dat er € 40,- op de borg ingehouden zou worden voor het extra beddengoed. Nou ja. Verder waren er nogal wat gebreken en was het er niet overal schoon. Uiteindelijk is er € 20,- ingehouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Familie van der Vaeren28-10-2019

Perfect voor familieweekend

Zeer gezellig huis met tal van activiteiten (ping pong, bubbelbad, gezelschapsspelletjes,...) !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Clary Scheres24-08-2019

Genieten!

Wat een heerlijk plekje! Met twee gezinnen hebben we een lang weekend genoten. Veel leuke outdoor activiteiten om de hoek zoals kanoën en klimmen. Supermarkt vlak bij voor de broodjes ‘s ochtends en na alle drukte heerlijk genieten van de kids-room, jacuzzi en sauna.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Fam Bakkers05-08-2019

Geweldig!

Hele mooie villa en van alle gemakken voorzien. Mooie kamers en erg netjes onderhouden, alles heel erg schoon. Prachtige ligging en meer dan voldoende ruimte. Wij hebben een heerlijke week gehad en hebben genoten van alles. Ook het ontvangst van Ed was erg aardig. Kortom, een echte aanrader 👍🏻

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Fam. Damm04-08-2019

Subliem

Fantastisch huis met heerlijke slaapkamers met goede bedden. Van alle gemakken voorzien. Ligt prachtig op een helling aan een rustig, klein weggetje. Fijne woonkamer en extra speelkamer. Ruim en schoon. Meerdere terassen, een sauna en jaccuzi. Hele vriendelijke en behulpzame beheerder

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jochum Wybenga04-06-2019

fantastisch lang weekend met onze familie!

Villa Deluxe Durbuy is landelijk gelegen net buiten Bomal, niet ver van een provinciale weg op een helling met ver uitzicht over het dal van de Ourthe. De villa is ruim voor 10 personen: 5 slaapkamers , 4 badkamers, eetkamer, zitkamer, keuken en een ruime speelkamer voor de kinderen met tv en internet aansluiting. Speelkamer heeft ruim aantal spellen, ook zo buiten prachtige tafeltennistafel en bubbelbad.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Inge29-04-2019

Top weekend in een prachtige accommodatie

Met een groep vrienden (5 stellen) zijn wij een weekendje naar Villa Deluxe Durbuy geweest. We werden heel hartelijk ontvangen en hebben genoten van deze super mooie accommodatie die van alle gemakken is voorzien. De villa was schoon en ruim opgezet. De jacuzzi en sauna maakte het natuurlijk helemaal top. We raden deze accommodatie aan en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9S07-03-2019

Top locatie

Top locatie. Sfeervol en kwalitatieve villa met heerlijke sauna en jacuzi. Fantastische omgeving voor fietsliefhebbers

Henriette en Ronald (Villa Deluxe Durbuy), Eigenaar, 09-03-2019

Dank voor het delen van jullie ervaring. Leuk te lezen dat jullie genoten hebben. Hopelijk tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Sonja23-11-2018

Een fijn huis op een mooie plek!

Met 2 gezinnen een heerlijk weekend gehad. Mooi uitzicht over de heuvels aan de overkant. Ruimte voor de kinderen in de speelkamer. De sauna en jacuzzi in de tuin bij winterweer zijn heerlijk. Open haard, wandeling vanuit de achtertuin het bos in, het mooie stadje Durbuy vlakbij. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

• 9Patricia18-10-2018

Een aanrader!

Prachtige villa in een mooie omgeving! Binnen en buiten lekker veel ruimte met mooi uitzicht. Sfeervol ingericht en luxe extra’s.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

0 tips over Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy