Vakantiehuis

17 reviews over Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy in het Nederlands

Top locatie

S,
7-3-2019

Top locatie. Sfeervol en kwalitatieve villa met heerlijke sauna en jacuzi. Fantastische omgeving voor fietsliefhebbers

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019
Henriette en Ronald (Villa Deluxe Durbuy), Eigenaar, 9-3-2019
Dank voor het delen van jullie ervaring. Leuk te lezen dat jullie genoten hebben. Hopelijk tot ziens!

Een fijn huis op een mooie plek!

Sonja,
23-11-2018

Met 2 gezinnen een heerlijk weekend gehad. Mooi uitzicht over de heuvels aan de overkant. Ruimte voor de kinderen in de speelkamer. De sauna en jacuzzi in de tuin bij winterweer zijn heerlijk. Open haard, wandeling vanuit de achtertuin het bos in, het mooie stadje Durbuy vlakbij. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Een aanrader!

Patricia,
18-10-2018

Prachtige villa in een mooie omgeving! Binnen en buiten lekker veel ruimte met mooi uitzicht. Sfeervol ingericht en luxe extra’s.

Fantastisch!

Irma,
17-10-2018

Fantastisch huis met alle voorzieningen die je maar kunt wensen. Aan alles is gedacht en ruimschoots- zoals borden, glaswerk aanwezig. Leuke zitjes binnen en buiten met stunning views! De villa is perfect voor vriendengroep en/ of grote families:: heerlijk dat iedere slaapkamer eigen sanitair heeft. Extra gastvrij: de welmomstmand met producten uit de streek en met zorg/mooi opgedekte bedden

jeannette Lohmann,
14-10-2018

Fantastisch huis, op een mooie plek met fraai uitzicht. Zeer compleet ingericht met heerlijke bedden. Aanrader!

Aanrader!

Martin en Mia Ariaans,
11-9-2018

Een prachtig huis, schitterend uitzicht. Ieder stel zijn eigen badkamer.

Geweldige tuin met leuke zitjes. Prachtige omgeving.

Kortom je hoeft je hier niet te vervelen!

Gereisd met vrienden in september 2018

Wij hadden een fantastisch verblijf !!

Bart Matthijs,
5-8-2018

Mooie villa , prachtig ingericht ook voor kinderen , mooie locatie ,prachtig uitzicht ,

een echte aanrader !!

Niet te vergeten een heel vriendelijke ontvangst door dhr. Ed !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Henriette (Villa Deluxe Durbuy), Eigenaar, 7-8-2018
Beste Familie Matthijs, Dank voor het delen van jullie ervaring in onze villa. Echt heel leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben.

Een schitterend huis om te verblijven!!!

Fam. Hendrickx-Peeters,
28-7-2018

Een fantastisch huis. Vriendelijke ontvangst door Ed.

Mooi netjes opgedekte bedden bij aankomst. Veel ruimte, ieder zijn goed ingerichte badkamer. Speelparadijs voor de kinderen . Zowel binnen als buiten!!!!

Kleine tip: misschien een extra klein tafeltje in keuken dat dient als uitbreiding aanrecht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Henriette (Villa Deluxe Durbuy), Eigenaar, 7-8-2018
Beste familie Hendrickx, dank voor jullie enthousiaste woorden. De tip nemen we zeker mee, extra ruimte op het aanrecht zou ideaal zijn. We gaan bekijken hoe we dat kunnen realiseren.

Top huis!

Mieke,
16-5-2018

Wij hebben enorm genoten van het huis. Het huis is schoon, voorzien van meerdere badkamers en van een sauna. Daarnaast is het prachtig gelegen, dichtbij Durbuy.

Gereisd met vrienden in maart 2018
Henriette (Villa Deluxe Durbuy), Eigenaar, 7-8-2018
Leuk dat jullie zo genoten hebben in ons vakantiehuis.

Super weekend in een heel mooi huis!

fam Adam,
7-5-2018

Het huis is ons heel goed bevallen. We werden goed ontvangen en er stond een welkomsmandje klaar. Heel leuk.

Het huis is netjes verbouwd door de nieuwe eigenaren. Nette badkamers, goede bedden. Tv met chromecast voor o.a. Netflix. (heel belangrijk tegenwoordig. De jacuzzi buiten is volop gebruikt. Vooral de kinderen vonden het fantastisch. Aangezien het buiten al warm genoeg was hebben we geen gebruik gemaakt van de sauna. Maar wel een leuke toevoeging aan het vakantie huisje.

Wij hebben genoten van een heerlijk weekend in Villa Deluxe Durbuy en kunnen dit iedereen aanraden.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.