Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

31 Reviews over Villa Deluxe Durbuy

• 9natasja Risseeuw02-05-2022

GEWELDIG!!!!!!

Prachtige villa, alles erop en eraan en zeer schoon. Prima ontvangst. genoten van de sauna en jacuzzi. genoten van het prachtige uitzicht. s, morgens wakker worden in alle rust en stilte! elke dag naar de bakker in Bomal waar ze heerlijk brood verkopen. we hebben een top weekend gehad. prima communicatie met de verhuurder.

• 10Natuur
  • 9Liesbeth Ledeboer28-03-2022

Optimaal genieten van rust en luxe

Heerlijk huis, luxe van 4 badkamers en fijne keuken, jacuzzi en sauna.

• 9Natuur
  • 10Familie van Dijk23-10-2021

Fantastisch En zeker voor herhaling vatbaar

Een fantastisch luxueus huis van alle gemakken voorzien. Een mooi welkomstpakket, bedden al opgemaakt en alles zeer schoon. Wat een genot. Ook een jacuzzi en een sauna ter beschikking en voor de kids een speelkelder/gamehol. De omgeving is fantastisch. Ook heel dichtbij starten er wandelroutes. Wat een genot om hier te zijn.

Bedankt ook voor de gastvrijheid toen wij op de dag van vertrek problemen hadden met onze auto.

• 10Natuur

Henriette Raap-Scheele, Eigenaar, 07-01-2022

Beste gasten, wat leuk te lezen dat jullie zo genoten hebben. Dank voor deze mooi woorden over Villa Deluxe Durbuy. Familie Raap

• 10Familie Pelikan21-09-2021

Toplocatie

We hebben een heerlijke tijd gehad in dit luxe, van alle gemakken voorziene huis. Schoon, mooi ingericht en met een prachtig uitzicht. De grote tuin met diverse zitplekken was heel fijn voor ons en de kinderen. En je bent zo lopend in het stadje, ook zo prettig.

• 8Kirsten30-07-2021

Mooie ruime villa met veel luxe

Verbleven met ons gezin van 7 - 5 kinderen tussen 15 en 22 Mooi gelegen, hoger op de berg, maar dicht bij centrum en winkels Mooie accommodatie: ruim, netjes en verzorgd, alles aanwezig, ook 4 badkamers die goed ingericht zijn. Heel wat spelletjes aanwezig. Jacuzzi en sauna waren super! Ideale uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten.

Klein minpuntje: Keuken was misschien niet zo handig voor zoveel personen (weinig bergruimte). Veel materiaal aanwezig, maar alles wat door mekaar.

Vlotte ontvangst.

• 8Ruimte

Henriette Raap-Scheele, Eigenaar, 23-03-2022

Beste Kirsten, dank je wel voor het delen van jullie positieve ervaring. In februari 2022 hebben wij de keuken helemaal vernieuwd. Er is meer opbergruimte en aanrechtblad gemaakt. Wij hopen jullie nog eens terug te zien. Hartelijke groet, Familie Raap

• 9Liesbeth18-10-2020

We werden bij aankomst aangenaam ontvangen door de gastheer. Het huis is mooi ingericht en heel netjes, alles is voorzien! De jaccuzi, sauna en speelruimte voor de kindjes zijn zeker een meerwaarde! We hadden een aangenaam en ontspannend verblijf. Vast en zeker een aanrader!

• 10Miranda Loen19-08-2020

Sfeervolle luxe vakantiewoning, prachtige omgeving

Goed uitgeruste vakantiewoning, van alle gemakken voorzien, prachtig uitzicht vanuit huis en tuin, heerlijke tuin met diverse terrassen! Fantastische omgeving qua buitensport; wandelen, mountainbiken, golfen en nog zoveel meer! Durbuy als trekpleister vlakbij! Uitmuntend gastheerschap van beheerder en eigenaren: alles wordt in het werk gesteld om een heerlijke vakantie te kunnen genieten! Een aanrader!

• 7Gerwin22-02-2020

Mooi huis

Alles in orde. Goede faciliteiten. Keuken aan de kleine kant voor wie graag kookt.

Henriette en Ronald, eigenaar Villa Deluxe Durbuy, Eigenaar, 22-02-2020

Beste Gerwin, dank je wel voor het delen van jullie ervaring. Jammer dat jullie de keuken als te klein hebben ervaren. Wij zijn van plan om de komende jaren de keuken te renoveren om daarmee meer aanrechtruimte te creëren. We hopen jullie nog eens terug te zien.

• 9Familie van der Vaeren28-10-2019

Perfect voor familieweekend

Zeer gezellig huis met tal van activiteiten (ping pong, bubbelbad, gezelschapsspelletjes,...) !

• 9Clary Scheres24-08-2019

Genieten!

Wat een heerlijk plekje! Met twee gezinnen hebben we een lang weekend genoten. Veel leuke outdoor activiteiten om de hoek zoals kanoën en klimmen. Supermarkt vlak bij voor de broodjes ‘s ochtends en na alle drukte heerlijk genieten van de kids-room, jacuzzi en sauna.

Vakantiehuis Villa Deluxe Durbuy info

• CafeNiet beschikbaar