Theux

Reviews over Theux

Theux een 7

Fam. Hersbach.,
    15-9-2018

Echt een leuk dorpje, die je wel vaker ziet in de Ardennen. Zit wel een goeie supermarkt, voor je aankopen. Vanaf de camping is met de fiets een mooie rit naar beneden, maar oh wee weer naar boven. Wij, met een electrische fiets, kwamen niet helemaal naar boven. Een behoorlijke klim, van 12%. Helft gelopen. Jongelui zullen het er beter vanaf brengen. Niettemin 't proberen waard. Remouchamps en Spa liggen ook in de buurt. Ook even naar toegaan.

Gereisd met partner in september 2018

aardig dorpje

arno,
    3-7-2012

Theux heeft een klein winkelstraatje met aantal cafés. Terrasje 'pakken' is gezellig. Aantal fraaie panden zoals het stadhuis met trapbordes. Ook mooie kerktoren wat dienst heeft gedaan als verdedigingswerk. Meedere kleine kunstgaleries. Er loopt een klein riviertje door het dorpje.

Gereisd met vrienden in juli 2012
Theux scoort een 8,9 uit 10, op basis van 26 reviews