Lichtaart

We hebben een aantal aanbieders voor Lichtaart voor je op een rij gezet:

Reviews over Lichtaart

Chris Dils,
    13-8-2018

Zeer goed restaurant, mooie natuur, gezellig, leuke bar

Gereisd met partner in mei 2016

prima

Fam. Hoving,
    2-7-2018

Klein hotel, ietwat donkere, maar heerlijk stille kamer, buitengewoon vriendelijke bediening, van alle noodzakelijke gemakken voorzien. Voor de fietsers een prima klaargemaakt lunchpakket. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Restaurant helaas gesloten, maar prima alternatief geboden.

Gereisd met partner in juni 2018

Geslaagd verblijf in leuke omgeving

Bob,
    31-10-2017

Hier een naseizoen plaats gehad in september en oktober.

Hier heeft men een zeer voordelige aanbieding voor.

Camping is mooi gelegen in de bossen, alle voorzieningen zoals winkels in de nabijheid. Veel mogelijkheden voor wandelen, (MTB) fietsen. Bobbejaanland ook vlakbij.

Terein is grotendeels bezet door vaste (sta) caravans en seizoenplaatsen.

Verder ruime plaatsen voor toerische kampeerders, 2 trekkers-hutten en huur tenten/caravans.

Ruime en verwarmde toilet gebouwen met goede douches.

Tennisbaan, speeltuintje,petanque baan aanwezig.

Groot teras en horeca voorziening bij receptie.

Vriendelijke ontvangst.

Minder vonden we:

*Matige schoonmaak toilet gebouw.

Blijft hoofdzakelijk bij vloer dweilen en een borstel door de wc.

* Verlichting toilet gebouw, alleen handmatig te schakelen, geen bewegingschakelaars.

* Onhandige voorziening legen/reinigen Chemische toilet.

(is gereserveerde gewone toilet, werk zeer onhandig)

*Geluid van naastgelegen weg (niet overal op camping).

*Meerderheid aan vaste plaatsen.

*Slechte friet van (afhaal) restaurant, slap,niet gaar.

Ondanks enige minpunten prima en fijna camping voor kort en langer verblijf.

Hoop te doen in omgeving voor jong en oud.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijk comfortabel verblijf in huurcaravan

Vanhaverbeke- Verhoye,
    13-9-2017

positief : douchedeur (tg gordijn). receptioniste kwam de t.v. aanschakelen.

negatief: slechts 2 niet sluitende oude kookpotten. geen recipient om te gebruiken in micro. geen matje voor bad. geen kurkentrekker. notities brandveiligheid : alleen in 't frans. geen vuilbak in de keuken of in de badkamer. zelf moeten de containers zoeken. Geen noodnummer 's nachts? geen nummer dokter van wacht . muggen : geen jaloezie. Gewoonlijk krijgt men bij de incheck een mapje met plan, gegevens... hier alleen onduidelijk plaats plan. Verschrikkelijke oprit met de fiets en ook een beetje met de wagen.

Gereisd met partner in september 2017

Leuk gezellig hotel

Luc Degroot,
    21-8-2017

We hadden een arrangement geboekt met een 3-gangen diner en we hebben hier echt van genoten. De kamers waren niet echt superluxe, maar wel schoon en eigenlijk gewoon gezellig. Het 3-gangen diner in restaurant Bamboe was ons zo goed bevallen dat we de tweede avond hier ook a la carte gegeten hebben.

De omgeving is lekker rustig en we hebben heerlijk gefietst en gewandeld, helaas was het weer wat minder. Maar we gaan dit zeker nog eens overdoen met waarschijnlijk een grotere groep.

Gereisd met partner in augustus 2017
Lichtaart scoort een 7,3 uit 10, op basis van 21 reviews