West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

Best place ever ...

Annemarie,
    10-4-2017

Een geweldige gastvrouw ... die dag en nacht klaar staat voor haar gasten .

Geweldige ligging ... stadje op loopafstand met leuke winkeltjes en goede restaurantjes .

Margaret forrest loop je zo in vanuit de accommodatie . Strand 10 min met de auto . Mooie wandelroutes waar je de Kangaroos kan spotten .

Gereisd met partner in november 2014

Prima hotel om Perth te verkennen. Veel gezien

Jo-Ann,
    16-1-2016

Vanuit Mercure Perth is Perth goed te verkennen. Wel is het belangrijk om je goed te oriënteren voordat je Perth aandoet. Er is namelijk veel te zien en te doen. Zeker rond kerst. Botanische tuinen waren fantastisch, centrum is ook erg leuk, kerst musical gezien, light show op het postkantoor, leuke restaurants aan de kade, mooie parken langs de rivier maar helaas geen tijd om met de boot de rivier af te gaan naar Freemantle of naar het noorden. Vriendelijk personeel, goede service, taxi voor de deur en alles lopend te doen. Ontbijt was ook heel goed en uitgebreid buffet.

Gereisd met partner in december 2015

Mooie camping

Michel En Monique,
    13-7-2014

Deze camping ligt op loopafstand van zee en het centrum van Kalbarri. Goed verzorgt en ruime plekken voor de camper.

Gereisd met jonge kinderen in november 2010

Droomlocatie Monkey Mia

Gerda,
    15-11-2013

Tijdens onze rondreis hier 2 dagen doorgebracht.

Geweldig, hoewel wij hier in Harderwijk diverse dolfijnen hebben,

zijn de dolfijnen in het wild niet te vergelijken!

Gereisd met vrienden in september 2013

1e ervaring met bed en breakfast

André,
    26-11-2012

Indien beschikt wordt over een (huur)auto dan is dit een betaalbaar alternatief vanwege de buitengewone hoge hotelprijzen in Perth CBD voor drie/viersterrenhotels. De accomodatie is goed bereikbaar door de nabijheid van de freeway 2 en de aansluitende uitstekende infrastructuur (auto en trein en locaal de fiets.)

De b&b heeft een luxe uitstraling, is kleinschalig doordat er maar 3 kamers worden verhuurd, en heeft voorzieningen als satelliettv, gratis wifi en desktop en bbq. De gastvrouw verleent een uitstekende service.

Burns Beach beschikt niet over strandvoorzieningen, het strand ligt op loopafstand van hoogstens 5 minuten. Er zijn geen winkels op loopafstand, wel een restaurant dat 's avonds gesloten is. Winkelcentra zijn in de buurt, een kwartier met de auto.

's Avonds rond 19:00 uur een perfecte zonsondergang, de zon verdwijnt achter de horizon als het wolkenloos is. De zon is in dit jaargetijde fel en krachtig, dus de huid verbrandt heel snel.

Gereisd alleenreizend in november 2012