Reviews over Apollo Bay

degelijk moptel

Peter
    22-2-2012

hoise omfort Inn ligt in de dorpskern, aan de Hwy. Je hebt geen last vanb verkeerslawaai. De appartementen in het motel liggen aan een soort binnenplaats in gebouwen met 2 verdiepingen. De kamers zijn netjes, ruim, zonder veel opsmuk. Voldoende parkeerruimte. Er is een klein zwembadje ( met ijskoud water) en een gratis guestlaundry.

De receptie is zakelijk maar erg behulpzaam en hartelijk.

bijzonder apartement , uitstekende ligging

walter
    21-2-2011

dit is zeer aan te bevelen, goede ligging, uitgebreid ontbijt (voor ons teveel!!), rustig en zeer privé

Leuk hotel. Jaer dat we er maar 1 nacht waren

10-7-2009

Ligging van hotel is goed, halverwege Great Ocean Road. Vriendelijke bediening. Geen restaurant geen ontbijt. Grote koele kamer.

Heel vriendelijke eigenaren open voor een praatje en Mooie

Herman Küsters
    18-1-2008

Heel vriendelijke eigenaren open voor een praatje en reisadvies. Mooie kamers en genoten van de huiskamersfeer.

Absoluut een verblijf waard

Werkelijk een fantastisch B&B

Christa
    9-5-2007

Werkelijk een fantastisch B&B. Mooie kamer en een flinke badkamer met een spa. De ligging is ook erg mooi. De eigenaar zeer vriendelijk met een gezellig praatje aan het ontbijt.

Apollo Bay scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews