1.091

vakantie Queensland

Reviews over accommodaties in Queensland

Casuarisvogel gespot in de voortuin

Paul,
    19-3-2017

Op een prachtige locatie aan het einde van een stoffige weg, gaat er een bijzondere wereld voor je open. Vriendelijke ontvangst en je eigenboomhut met jacuzzi..bijzondere vogels en diertjes te zien en als hoogte punt voor ons was de face to face ontmoeting met een casuaris vogel. De platypus is in de buurt ook te spotten.

Een woord is genoeg: geweldig!!!!

Erwin,
    6-9-2016

Alles was goed, niets was fout.

De kamer bleek een soort boomhut te zijn, geweldig!

De ligging is fantastisch, midden in het regenwoud. Mooi uitzicht over het regenwoud (vanuit de boomhut) die super de luxe ingericht is.

Jaccuzi, complete keuken, open haard, luxe badjassen.....super en zeker een aanrader.

En natuurlijk niet te vergeten; prachtige natuur en vogels.

Prima verbijf

Rina van Overhagen,
    14-12-2014

Wij hebben hier alles bij elkaar 6 nachten geslapen en zijn zeer tevreden.

Goede , nette kamers. Prima airco en in de badkamer constant nieuwe zeepjes, doucheschuim en shampoo.

Het hotel ligt rustig aan de rand van het centrum van Cairns met winkels, supermarkt onder handbereik.

Ook de ligging tov het openbaar vervoer was prima.

Wel weinig ligbedjes bij het zwembad.

Prettig hotel

Dave,
    19-1-2014

5 dagen overnacht in een ruime kamer.

Zwembad is mooi met het strandje, ontbijt goed.

Veel bomen vol met vleermuizen die vlak langs je balkon vliegen.

'Tropisch' ingericht hotel

Annelies,
    4-12-2013

Laagbouwhotel. Geen lift, dus koffers zelf sjouwen de trappen op, tenzij er hulp is van personeel. Er is een kleinschalig zwembad. De kamers zijn royaal en net als de badkamer ietwat gedateerd. Groot balkon gelegen aan een doorgaande weg, waar we geen last van hebben gehad. Hotel ligt op een aantal honderd meter van de boulevard (Esplanada), Ontbijtbuffet inbegrepen en goed. Een nacht verbleven na aankomst op de luchthaven en vooraf aan onze campertour. .