Reviews over accommodaties in Wit-Rusland

Ruim voldoende

patrick,
    12-6-2018

Het hotel ligt centraal gelegen en zal qua uitstraling aan de buitkant zo aan de boulevard van ST Tropez kunnen liggen .

Alle faciliteiten zijn in dit hotel 24 uur aanwezig gezellige bar taxi transfers geldwisselkantoor en geldautomaten, Personeel is van een hoog niveau zeer vakbekwaam en meertalig ,Kamers en inrichting is wat gedateerd maar dat is ook de charme alles is aanwezig voor een prettig en comfortable verblijf in Minsk .

Indrukkwekend hotel centraal gelegen

Marco Tesselaar,
    15-9-2017

Zeer mooie kamer, vriendelijk personeel vooral het jonge hotelpersoneel wil graag iets weten over ons land. Ze zijn ook meer op het Westen georïenteerd en beheersen het Engels goed. Ontbijt zeer uitgebreid op de 6e verdieping veel keus. Fitnessruimte is ruim, goede apparaten en het zwembad ziet er voortreffelijk uit. Het hotel ligt ongeveer vijf minuten van de hoofdweg in Minsk, vlakbij het Dinamo Minks stadion en het Centraal station waar ook de bus 300 vanuit de luchthaven stopt.

Drie sterren meer op zijn plaats voor dit hotel

1-9-2016

Hotel Luchesa is een hoogbouwhotel van gemiddelde kwaliteit, de kamers zijn netjes en de service is gemiddeld.

Ook het ontbijt is een goed standaard ontbijt zonder veel franje, het wordt geserveerd in het restaurant op de 14e verdieping, het restaurant is echter aan de kleine kant als er s'morgens veel gasten zijn.

De vier sterren die het hotel heeft zijn dan ook wat hoog gegrepen, drie sterren zouden dan ook beter passen bij dit hotel.

Het hotel ligt op 2 km afstand van de oude stad, het hotel ligt echter aan een hoofdweg en met het zeer frequente openbaar vervoer is men snel in het centrum voor een lage prijs.

Uitstekend

19-8-2016

Hotel Neman ligt op een prachtige locatie aan het hoofdplein van de stad, vanhier zijn alle bezienswaardigheden in het oude stadsdeel te voet op korte afstand de bereiken.

Het hotel is uiterst modern ingericht, heeft mooie, zeer grote kamers met dito badkamer, er is goede wifi verbinding

Er is een mooi restaurant en het ontbijt en diner waren dik voor elkaar, ook de service was in orde, kortom een aanrader om vanuit dit hotel de stad te verkennen.

Hotel met sobere uitstraling

19-8-2016

Het Vesta hotel is een hotel uit de Sovjet tijd, het ligt in een rustige straat aan de rand van het centrum, naar het stadshart is het een kwartiertje lopen.

Het hotel ziet er van buiten uit als een saai flatgebouw en ook het interieur ademt nog de sfeer uit die tijd.

De kamer was eenvoudig en vrij klein, evenals de badkamer maar alles was aanwezig en schoon, ontbijtbuffet en diner waren niet overdadig maar voldoende en het personeel dat deels Engels sprak was vriendelijk en verschafte alle informatie voor een bezoek aan de stad en het fort.

Voor enkele nachten is het hotel, vooral door zijn gunstige ligging, dan ook zeer geschikt om de stad en het fort te bezoeken