Reviews over accommodaties in Wales

prima "engelse camping "

carla, 25-7-2015

Grote camping maar netjes onderhouden. met partner geen behoefte aan entertainment maar volop aanwezig. Vriendelijk personeel bij de receptie, behulpzaam met mooie terugroute uitzoeken.Via A370.Schitterende schone caravan. Altijd in Engeland buitenstoelen meenemen.

genoeg keuze voor uitstapjes in de omgeving.

Best wel goed

Nico Terlouw, 21-6-2015
    Echt weer typisch oud Engels hotel, maar ze zijn aan het renoveren. Mooie ligging, krakende vloeren, beetje kleine kamer, maar wel netjes. Wij zaten op de 3e verdieping en dat iw wel even zoeken. Vriendelijk personeel, eten was in een zaal op de eerste etage en was goed. Omgeving is mooi, dorp Llanberis is niks aan, gewoon saai. Wij hadden 1 nacht de pech dat dronken locals zowat de kamerdeur intrapten en dat probeerden ze bij meerdere deuren. Was een huwelijksfeest, personeel had kennelijk niet door dat er heibel zou komen. Pas na aandringen van onze chauffeur heeft het management excuses aangeboden. Niettemin vonden wij het als totaal best goed.

Zeker weer

gutjens, 7-10-2014
    Prachtig gelegen. Wifi bij receptie, geen koelkast in kamer. Past net. Kamers in nieuwe gedeelte hebben bad en zijn ruimer. Ook niet zo warm, zoals vorige beoordeling schreef. Ramen kunnen niet goed open in oud als nieuw gedeelte. Bediening is erg vriendelijk. Gezellige pub in hotel. Prima eten.

Mooie, nette camping

veen054, 14-8-2014
    Heel vriendelijke ontvangst, keurige plekken, schoon sanitair. 'Aparte velden voor tenten.De weg naar camping toe is om bep. stukken smal en hier kun je niet overzien of er tegenliggers aankomen. Spannend met caravan achter je. 's Avonds om 10 uur rustig. Wifi alleen bij sanitair gebouw goede ontvangst. Loopt een weg langs. Is lokale weg, waar 's avonds niet veel meer over rijdt, maar 's morgens vroeg hoor je het wel enigszins.
Wales scoort een 8 uit 10, op basis van 216 reviews