Sorteren

vakanties Uruguay

Reviews over accommodaties in Uruguay

leuk hotel in verrassende stad

globetrotter
    12-11-2014

Kamer en hotel zien er , zeker op het eerste gezicht , leuk en goed uit. Later bleek het gordijn bijna naar beneden te vallen , de douche helemaal niet meer vast te zitten en een doorlopend toilet werd, ook na melding , niet gerepareerd . Ontbijt een beetje karig , hoewel je eiergerechten als omelet kon laten maken . Maar ja , daar moet je dan wel op wachten .

Mooi, schoon hotel in centrum Colonia

Henk
    16-7-2011

Leuk, kleinschalig hotel in centrum Colonia. Kamers (soms klein) zijn schoon en pas vernieuwd. Goede plek om te slapen.

Prima ligging, uitstekende service

Antony
    1-4-2011

Hotel Marbella ligt centraal, dichtbij de stranden en de hoofdwinkelstraat. Het busstation ligt ook op loopafstand.

Het ontbijtbuffet is perfect en de vriendelijkheid van het personeel (balie Eduardo) en de eigenaar Hector maken dat u zich thuisvoelt.

Veel plezier en doe de groeten aan Hector.

Tony (Holanda)

all you need

Edwin
    4-1-2011

Dit hotel ligt in het oude centrum van de stad, alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand. De voorzieningen zijn gedateerd maar in perfecte staat van onderhoud, ruime kamers en zeer proper. Het ontbijt is uitstekend en het personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ik kan geen minpunten opnoemen.

toppertje !

Gustavo Pereira
    12-2-2010

Zeer mooi goed hotel op loopafstand van't strand. Eten heel beperkt .........is kosjer eten - blijkt joods hotel te zijn.Is ook wel het enige negatieve (als je daar niet van houdt). Verder helemaal toppie!Vergeet niet te onderhandelen over de te betalen tarieven