• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

vakanties Konakli (bij Alanya)

Reviews over Konakli (bij Alanya)

leuke vakantie bestemming voor zon en shoppen

gezinus hagedoorn
    29-5-2018

voor velen is er een heel leuk winkelcentrum in Konakli. is maar net waar je hotel zich bevindt. strand erg goed aangelegd met van vele hotels aparte strandjes. en op ieder hotel strand is ook vaak een buffet aanwezig ivm de all in pricipe. er zijn genoeg trips te boeken bij de plaatselijke reisagenten. veel goedkoper dan de aanbiedingen van je eigen reisburo. alleen vaak kans op GEEN eigen nederlandse gids.

erg leuke plaats en markt dicht bij Alanya

Wim van de Wardt
    23-2-2018

Als je op Gazipassa aan vlieg dan ben je zo bij je hotel binnen 30 min ben je er al mooi leuke plaats en markt strak bij het hotel heb je gelijk winkels en een apotheek

Geweldig

Maurice
    10-2-2018

Super leuk winkelcentrum plaats licht super goed en centraal, in 15 min ben je in het centrum van alanya.

In de omgeving is genoeg te doen. En zeer zeker de rafting tour doen 👍

Boek deze niet in het hotel moor voor het hotel kan men ook vanalles boeken, veel gunstiger in prijs.

leuk plaatsje als aanvulling op de buurstad Alanya

vakantiegangers
    5-10-2017

leuke markt niet al te groot maar leuk voor een ochtend, taxi naar Alanya centrum tussen de 15 en 20 euro goed te doen zelfs voor 6 personen te vervoeren geen probleem. er zijn enkel restaurantjes/ terrassen en een nieuw overdekt winkelcentrum voor een klein plaatsje aangenaam te noemen

Mooi dorp

Willem
    28-9-2017

Kun je fijn drinken en eten winkelen echte aanrader

Konakli (bij Alanya) scoort een 7,6 uit 10, op basis van 862 reviews