Hotel Grand Cettia

Hotel Grand Cettia
8,3

726 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Ruud van Vreeswijk
14-6-2018

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad.

Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze.

Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was.

Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.

Al vele jaren lekker uitrust moment

Van der Vegt
29-5-2018

Heerlijk hotel waar ze je herkennen en oprecht vriendelijk voor jou zijn wij hebben geen kinderen maar zien wel dat het animatie team meer dan hun best doet om kinderen en volwassenen het naar hun zin te maken... Er is niks wat ik slecht vind.

Als je niet wil mee doen met de spellen of animatie laten ze je met rust... Wij werken 350 dagen per jaar en die 15 dagen willen we rust en dat krijgen wij daar echt fijn gevoel om daar weer elk jaar terug te komen....

Piet
19-9-2017

Super hotel komen hier al 11 jaar lang en nog steeds hebben we het naar ons zin het is een geweldig hotel vriendelijke mensen en heerlijk eten wij gaan volgend jaar gewoon weer 👍

Hetty
31-8-2017

Het hotel is gewoon waanzinnig goed een heel goed familie hotel goed voor kinderen.wij komen daar al 17 jaar

De management staff eten kamers zijn uitmuntend .heel vriendelijk personeel altijd lachen en staan klaar voor je

Zeer kindvriendelijk.....

Shantie Ritfeld
18-8-2017

......dát is in het kort gezegd hoe ik de afgelopen 3 weken weer heb ervaren in "ons" Grand Cettia. Al vijf jaar op rij vieren wij onze vakantie met veel plezier en vertrouwen in Grand Cettia. Ieder jaar weer de bekende gezichten van de medewerkers ontmoeten en soms kennismaken met een nieuwe gezichten. Zo vond ik het dit jaar érg verrassend om kennis te maken met een Nederlands sprekende en vrolijke dame van het animatieteam. Melanie Nolet, ik wil je heel erg danken voor de lol die mijn kinderen met jou hebben gehad. Irfan Özdemir, dank je wel voor alle glazen wijn die je mij gebracht hebt. (Nu moet ik zélf naar de keuken 😜). Dank allen voor deze, weer, heerlijke vakantie. Tot volgend jaar, dan hoop ik jullie allemaal weer te zien. Hartelijke groet, Shantie Ritfeld uit Voorhout.

fantastisch

cassauw eric
2-6-2017

mooie ligging op een heuvel met zicht op zee.de directie is heel vriendelijk en behulpzaam.

fantastisch hotel

louise
1-5-2017

wij zijn nu een aantal keren geweest in dit hotel en wij zijn ng steeds enthousiast ze zijn erg behulpsaam en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te hebben het hotel is schoon en het eten is wisselend en goed

Prachtig hotel. Prijs kwaliteitsverhouding goed. Eigenlijk niets te klagen. Tot aankomst bij de spa-afdeling. Water Jacuzzi erg koud. Kids moeten van personeel stil zijn omdat betalende klanten bij de hamam voorgaan. Spa-afdeling is te gretig om geld te verdienen en minder kindvriendelijk! En dit is dag 2. Ben benieuwd wat het verder wordt.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

paul
20-10-2016

Het is een lowend all inclusive geboekt via touroperator. Dus dat het eten niet goed zou zijn, het zwembad te klein voor het aantal gasten etc nam ik voorlief want er was een nederlandstalige kinderclub stond op de site van touroperator. Dat wilde ik voor mijn zoon.

Kom ik daar is er een duitstalige dame die via internet nederlands probeert te leren.... Mijn zoon zei "ik wil verven" en dat begreep ze al niet.

De reisleiding erkende het probleem door te zeggen dat ze al regelmatig had gezegd naar het hoofdkantoor dat het niet nederlands was. Dit heb ik gemeld en er werd niets gedaan in eerste instantie. Toen ik geirriteerd weer wat vroeg werd er gezegd dat is zou schreeuwen waardoor ze niets meer hoeven te doen. Call Center truc een van het handboek hoe kom ik van klagers af.

Dus hier ga ik nooit meer heen en touroperator is een klant kwijt.

Ons 2 de huis

Ingeborg Horsten
9-10-2016

Een top hotel. Hier al voor het 6 jaar geweest, en zeker niet het laatste jaar!!!

Heerlijk eten, iedereen is even vriendelijk, schoon, netjes en voor ieders wat wils. En een top Magnement die het je heel erg graag naar de zin maken, maar ook zeker de tijd voor je nemen.

In de loop van de jaren hier al heel veel mensen leren kennen, en ieder jaar komen er weer veel leuke mensen bij. Je ziet ook heel veel mensen die iedere jaar terug komen, echt gezellig. Een soort reunie dan.

In dit hotel hoor je echt bij de Cettia familie!!!

Tot volgend jaar weer

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Cettia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cettia scoort een 8.25 uit 10 op basis van 732 reviews.