Hotel Grand Cettia

Hotel Grand Cettia
8,2

735 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Schoon, goed maar te druk

Leontine
19-8-2018

We zijn nu in het hotel en het hotel is prima. Erg schoon. Voor 4 sterren uitgebreid all inclusive, hardwerkend personeel en ruime en schone kamers. Wij zijn voor het eerst in het hoogseizoen en vinden wel echt te druk. Met name het zwembad is erg klein en de bedjes op elkaar gepropt. Niet fijn met 2 kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Al met al een prima hotel

Prima, maar 1 keer was genoeg

Familie van Dongen
17-8-2018

Hotel netjes, aardige locatie. Mamaris Centrum met dolmus (2TL) goed te bereiken. Familiekamers oud en versleten. Vraag gelijk een upgrade naar een suite. Wij kregen de grand suite. Zwembaden prima, wel kleiner dan ze op de foto leken. Zwembad met rode glijbaan was niet aanwezig. Alleen die met de regenboog glijbaan en het piratenbad. Handdoekje leggen werd niks aan gedaan. Eten buiten van de grill was lekker. Buffet erg engels. Sowieso is alles engels gericht en deze zijn er dan ook in overvloed. Reis vanaf Dalaman is bijna 2u, ipv de 40min overal vermeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Werken erg hard en lange dagen. Hotelbusje rijdt naar Tikibeach. Je krijgt daar gratis ligbedden en parasols. Eten en drinken is echter aan de prijs (15 TL voor een cola). Tip! Wissel in NL alvast geld want je kan met euro's betalen (of daar wisselen) maar dat is ongunstig.

Leuk hotel, wel met minpunten

S
29-7-2018

Kleinschalig hotel, ondanks dat is het wel een gezellig hotel. Je hebt 2 gebouwen, het hoofdgebouw en een bijgebouw, wij zaten in het bijgebouw, prima kamer en werd netjes schoongemaakt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk, wil graag Nederlands leren en ze willen graag een praatje met je maken. Alleen wat we wel slecht vonden tijdens het eten was de hygiëne, bij sommige borden kon je dingen van de laatste keer zien zitten, hetzelfde als de glazen, we komen al jaren in Turkije maar hebben eigenlijk dit nog nooit meegemaakt, let daar dus goed op. Eten voorderest prima. Flessen water in het hotel kon je er niet krijgen, alleen bij betaling.. Wel kon je flesjes vullen in bet restaurant. Het animatieteam is super, leuke activiteiten voor jong en oud ook de avond shows zijn leuk. Zwembad is klein, maar wel prima. Marmaris korte afstand, 15 min met de dolmus. Leuke winkels en leuke boulevard.

Preisdaler

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Ruud van Vreeswijk
14-6-2018

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad.

Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze.

Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was.

Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.

Al vele jaren lekker uitrust moment

Van der Vegt
29-5-2018

Heerlijk hotel waar ze je herkennen en oprecht vriendelijk voor jou zijn wij hebben geen kinderen maar zien wel dat het animatie team meer dan hun best doet om kinderen en volwassenen het naar hun zin te maken... Er is niks wat ik slecht vind.

Als je niet wil mee doen met de spellen of animatie laten ze je met rust... Wij werken 350 dagen per jaar en die 15 dagen willen we rust en dat krijgen wij daar echt fijn gevoel om daar weer elk jaar terug te komen....

Piet
19-9-2017

Super hotel komen hier al 11 jaar lang en nog steeds hebben we het naar ons zin het is een geweldig hotel vriendelijke mensen en heerlijk eten wij gaan volgend jaar gewoon weer 👍

Hetty
31-8-2017

Het hotel is gewoon waanzinnig goed een heel goed familie hotel goed voor kinderen.wij komen daar al 17 jaar

De management staff eten kamers zijn uitmuntend .heel vriendelijk personeel altijd lachen en staan klaar voor je

Zeer kindvriendelijk.....

Shantie Ritfeld
18-8-2017

......dát is in het kort gezegd hoe ik de afgelopen 3 weken weer heb ervaren in "ons" Grand Cettia. Al vijf jaar op rij vieren wij onze vakantie met veel plezier en vertrouwen in Grand Cettia. Ieder jaar weer de bekende gezichten van de medewerkers ontmoeten en soms kennismaken met een nieuwe gezichten. Zo vond ik het dit jaar érg verrassend om kennis te maken met een Nederlands sprekende en vrolijke dame van het animatieteam. Melanie Nolet, ik wil je heel erg danken voor de lol die mijn kinderen met jou hebben gehad. Irfan Özdemir, dank je wel voor alle glazen wijn die je mij gebracht hebt. (Nu moet ik zélf naar de keuken 😜). Dank allen voor deze, weer, heerlijke vakantie. Tot volgend jaar, dan hoop ik jullie allemaal weer te zien. Hartelijke groet, Shantie Ritfeld uit Voorhout.

fantastisch

cassauw eric
2-6-2017

mooie ligging op een heuvel met zicht op zee.de directie is heel vriendelijk en behulpzaam.

fantastisch hotel

louise
1-5-2017

wij zijn nu een aantal keren geweest in dit hotel en wij zijn ng steeds enthousiast ze zijn erg behulpsaam en doen er alles aan om de gasten het naar hun zin te hebben het hotel is schoon en het eten is wisselend en goed

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Cettia scoort een 8.23 uit 10 op basis van 734 reviews.