Géén boekingskosten

TurkijeEgeïsche ZeeMarmaris

9.4FenomenaalScore uit 674 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

Bekijk de beschikbaarheid

745 Reviews over Grand Cettia

• 10Frans en Ingeborg10-06-2022

Het was weer geweldig

Het voelde weer als thuis komen, en wat hebben we genoten. De staf is helemaal geweldig :niets is ze te veel. En de rest van het personeel doen alles voor je. We kunnen weer niet wachten om terug te komen 💕💕💕

• 9Carolina van der Meer18-05-2022

Mooi maar nog een paar puntjes op de i

10 jaar geleden hier ook geweest. Het mooie, er is niks veranderd. Vaak zie je dat hotels worden overgenomen en dat gaat ten koste van de kwaliteit. Het eten is goed. Gevarieerd als je op dag 1 niet alles opschept. Elke dag een ander gerecht vers gemaakt. Snacks goed. Personeel ZEER vriendelijk behalve de TUI mini disco entertainment. Wat een chagrijnige gezichten. Ze doen de dansjes en de kids lijken het leuk te vinden maar er komt niks aan enthousiasme uit ze. Rest van de entertainment leuk. Wel wat aan de late kant en las na de dagelijkse cash bingo.

Kamers kunnen een update gebruiken maar echt van alle gemakken voorzien en schoon.

Kapper en Hamam heerlijk! Aanrader!

Zwembad zeer schoon… Kortom voor de prijs die je betaald ( namelijk echt niet het duurste hotel) is het top.. Marmaris en icemeler leuk! Goed met dolmus voor €1,20 te bereiken.

• 9Lianne van Waas07-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Wij zijn net een week terug en hebben hier 15 dagen doorgebracht, aangezien ik in een rolstoel zit is het soms moeilijk om een hotel te vinden dat aan onze verwachtingen voldoet, het is zeer zeker de moeite waard om naar dit hotel te gaan. Op 3 plaatsten zijn er "heuveltjes" aangebracht zodat ik mezelf in en om het hotel kon redden. Het eten was prima en genoeg keuze. Personeel werkt erg hard en is erg vriendelijk, wilden met van alles helpen. Kamers zijn functioneel, wij hadden het geluk dat er een badkamer was omgebouwd met een inloopdouche, ik loop nl nog wel kleine stukjes. Hotel was verder schoon. De boulevard van Marmaris is uitermate geschikt voor rolstoelen op een paar " heuveltjes" na. Daar kun je met een taxi heel goed komen.

• 9Dierickx Ann06-10-2019

Meer dan fantastisch

Super hotel... super eten... animatie goed behalve het gebrul elke avond over de bingo dat je 180 tl kon winnen... personeel doet zijn uiterste best om het echt naar je zin tr maken. Managers allemaal 1 voor 1 top. Niets te veel en hielpen je bij alles wat je vroeg! Enige nadeel is dat er veel Engelsen zitten die het nu en dan wel te bont maakten. Prima omgeving . Bus stopt net voor het hotel. Wij komen zeker terug. Thanks aan Martha , adim, engin ,Habib voor jullie gastvrijheid en jullie goede zorgen. See you next year! ❤️💋

• 10Ingeborg horsten Stekelenburg04-10-2019

Geweldig

Geweldig familie hotel, waar je je meteen thuis voelt. Komen hieral sinds 2010. En het voelt als thuis. Alles en iedereen is even aardig en goed.

• 9Dennis31-07-2019

Goed hotel!

Goed verzorgd hotel, personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Eten ook goed warm en lekker. Als je voor 7 uur en handdoek neer legt en weg gaat, leggen ze briefjes op de handdoek. Binnen 1 uur niet terug word de handdoek bij de receptie neer gelegd. Voor 7 uur moet je op je handdoek zitten anders word deze meteen verwijderd. Familiekamers ook ruim en schoon. Alleen veel Engelse gasten dat vonden wij minder fijn. erg leuk hotel verder!

• 7mandy21-06-2019

Prima

Hygiëne in de algemene ruimtes en rondom het zwembad super! Hygiëne in de kamer minder. Handdoeken worden niet dagelijks verschoont. Wanneer je handdoek vies is word deze opnieuw opgevouwen en terug gelegd(niet verschoont) Beddengoed om de 3 dagen als je na 3 dagen je bed zelf afhaalt en deze op de grond neerlegt om verschoont te worden word met hetzelfde beddengoed het bed opnieuw opgemaakt(bah) Voor nog geen €3,- ben je met de taxi aan het strand. Gezellige boulevard. Kamer zijn erg gehorig. Personeel zeer vriendelijk en gezellig. Ruime keuze in het eten, kwaliteit is minderen omdat het er een lange tijd ligt. Er verblijven veel Engelse en Russen in het hotel.

• 7Karin11-09-2018

Redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Familiekamer in het bijgebouw was netjes, goed schoon, maar de vloerbedekking in de kamers vonden wij niet erg hygienisch. De luchtuitlaat van de airco op het balkon was onhandig, daardoor was het er niet te harden. Het water in het grote zwembad werd 's middags warm en troebel, alsof de pomp het niet aan kon. De laatste dagen werd het iets beter. De glijbaan was maar beperkt open, evenals het waterspeelparkje. Het eten was goed, genoeg variatie. Minpunt van de eetzaal was, dat mensen er 's middags in natte badkleding gingen eten. Als je pech had, zat jij daarna op een natte stoel. Ook het feit dat kinderen zonder hun ouders de eetzaal in mochten, vonden wij niet kunnen. Er waren een paar kinderen die er een bende van maakten en het personeel schoffeerde. Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit hotel teruggaan. Met wat kleine aanpassingen is er veel meer van dit hotel te maken.

• 7Gerard Van den Berg03-09-2018

Goed hotel

Prima hotel en leuk voor kinderen. Allen ver van het centrum af maar voor 2tl per persoon sta je zo met de dolmus in het centrum. Appart kinderbad met glijbaantjes en water speel plaats. Kamers zijn goed en schoon. Bedden liggen ook goed. Eten is prima maar erg op de engelse gasten gericht. Animatie team doen hun best om het voor iedereen leuk en gezellig te maken. Alleen de kok die sochtends de eitjes en pannekoeken aan het bakken is loopt altijd te klagen als je meer dan een keer terug komt. Wij zijn niet als sommige mensen die in een keer heel veel tegelijk pakken. Dat was het enigste minpuntje.

• 10Hetty Vernie02-09-2018

Een waanzinnig hotel

Me man en ik komen nu al 18 jaar in het hotel heb zelf geen kleine kinderen maar het is een fantastisch familie hotel. Het managment entertament staff kamers het eten is er heel erg goed,er is elke dag weer wat anders in. Het restaurant om te kunnen kiezen betreft keuze. Elke avond entertament en voor de kinderen ook.de kamers zijn schoon ,het personeel staat altijd klaar voor je ,niets is te veel . Kan een ding zeggen ga er naar toe en Ie en onder het met eigen ogen We gaan elke jaar voor 4 weken ,terwijl ik dit schrijf ben ik er nog ,

Hotel Grand Cettia info

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (4)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)