Hotel Grand Cettia

KinderhotelWeer vandaag15°4°
Hotel Grand Cettia
8,3

Omschrijving
Hotel Grand Cettia ligt in Marmaris. Dit is een echt familiehotel. Zowel kinderen als tieners vinden hier vertier. De kok bereidt elke ochtend verse pannenkoeken en gebakken eieren. Al verblijf je hier all-inclusive, het is toch een kleinschalig complex. Vanuit 4* Hotel Grand Cettia pak je de dolmus naar Marmaris-centrum (2,8 kilometer).

732 reviews over Hotel Grand Cettia in het Nederlands

Familiekamer in het bijgebouw was netjes, goed schoon, maar de vloerbedekking in de kamers vonden wij niet erg hygienisch. De luchtuitlaat van de airco op het balkon was onhandig, daardoor was het er niet te harden.

Het water in het grote zwembad werd 's middags warm en troebel, alsof de pomp het niet aan kon. De laatste dagen werd het iets beter. De glijbaan was maar beperkt open, evenals het waterspeelparkje. Het eten was goed, genoeg variatie. Minpunt van de eetzaal was, dat mensen er 's middags in natte badkleding gingen eten. Als je pech had, zat jij daarna op een natte stoel. Ook het feit dat kinderen zonder hun ouders de eetzaal in mochten, vonden wij niet kunnen. Er waren een paar kinderen die er een bende van maakten en het personeel schoffeerde.

Wij hebben een fijne vakantie gehad, maar zullen niet snel naar dit hotel teruggaan. Met wat kleine aanpassingen is er veel meer van dit hotel te maken.

Goed hotel

Gerard Van den Berg,
3-9-2018

Prima hotel en leuk voor kinderen. Allen ver van het centrum af maar voor 2tl per persoon sta je zo met de dolmus in het centrum. Appart kinderbad met glijbaantjes en water speel plaats. Kamers zijn goed en schoon. Bedden liggen ook goed. Eten is prima maar erg op de engelse gasten gericht. Animatie team doen hun best om het voor iedereen leuk en gezellig te maken. Alleen de kok die sochtends de eitjes en pannekoeken aan het bakken is loopt altijd te klagen als je meer dan een keer terug komt. Wij zijn niet als sommige mensen die in een keer heel veel tegelijk pakken. Dat was het enigste minpuntje.

Een waanzinnig hotel

Hetty Vernie,
2-9-2018

Me man en ik komen nu al 18 jaar in het hotel heb zelf geen kleine kinderen maar het is een fantastisch familie hotel.

Het managment entertament staff kamers het eten is er heel erg goed,er is elke dag weer wat anders in. Het restaurant om te kunnen kiezen betreft keuze.

Elke avond entertament en voor de kinderen ook.de kamers zijn schoon ,het personeel staat altijd klaar voor je ,niets is te veel .

Kan een ding zeggen ga er naar toe en Ie en onder het met eigen ogen

We gaan elke jaar voor 4 weken ,terwijl ik dit schrijf ben ik er nog ,

Solfly

Schoon, goed maar te druk

Leontine,
19-8-2018

We zijn nu in het hotel en het hotel is prima. Erg schoon. Voor 4 sterren uitgebreid all inclusive, hardwerkend personeel en ruime en schone kamers. Wij zijn voor het eerst in het hoogseizoen en vinden wel echt te druk. Met name het zwembad is erg klein en de bedjes op elkaar gepropt. Niet fijn met 2 kleine kinderen die nog niet kunnen zwemmen. Al met al een prima hotel

Prima, maar 1 keer was genoeg

Familie van Dongen,
17-8-2018

Hotel netjes, aardige locatie. Mamaris Centrum met dolmus (2TL) goed te bereiken. Familiekamers oud en versleten. Vraag gelijk een upgrade naar een suite. Wij kregen de grand suite. Zwembaden prima, wel kleiner dan ze op de foto leken. Zwembad met rode glijbaan was niet aanwezig. Alleen die met de regenboog glijbaan en het piratenbad. Handdoekje leggen werd niks aan gedaan. Eten buiten van de grill was lekker. Buffet erg engels. Sowieso is alles engels gericht en deze zijn er dan ook in overvloed. Reis vanaf Dalaman is bijna 2u, ipv de 40min overal vermeld. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Werken erg hard en lange dagen. Hotelbusje rijdt naar Tikibeach. Je krijgt daar gratis ligbedden en parasols. Eten en drinken is echter aan de prijs (15 TL voor een cola). Tip! Wissel in NL alvast geld want je kan met euro's betalen (of daar wisselen) maar dat is ongunstig.

Leuk hotel, wel met minpunten

S,
29-7-2018

Kleinschalig hotel, ondanks dat is het wel een gezellig hotel. Je hebt 2 gebouwen, het hoofdgebouw en een bijgebouw, wij zaten in het bijgebouw, prima kamer en werd netjes schoongemaakt. Het restaurant personeel is erg vriendelijk, wil graag Nederlands leren en ze willen graag een praatje met je maken. Alleen wat we wel slecht vonden tijdens het eten was de hygiëne, bij sommige borden kon je dingen van de laatste keer zien zitten, hetzelfde als de glazen, we komen al jaren in Turkije maar hebben eigenlijk dit nog nooit meegemaakt, let daar dus goed op. Eten voorderest prima. Flessen water in het hotel kon je er niet krijgen, alleen bij betaling.. Wel kon je flesjes vullen in bet restaurant. Het animatieteam is super, leuke activiteiten voor jong en oud ook de avond shows zijn leuk. Zwembad is klein, maar wel prima. Marmaris korte afstand, 15 min met de dolmus. Leuke winkels en leuke boulevard.

Een leuk hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Ruud van Vreeswijk,
14-6-2018

Kamers zijn netjes, de bedden prima, er wordt er goed schoongemaakt zowel binnen als buiten bij het zwembad.

Het eten is middelmatig, eentonig, sommige dingen zagen er minder smakelijk uit. De drankjes waren beneden de maat qua smaak en keuze.

Personeel was erg vriendelijk, hard werkend en behulpzaam. Goede animatie zeker voor de kleintjes. Alleen erg jammer dat er geen toezicht bij het zwembad was, s'morgens om 7.00 uur waren de stoelen al bezet door middel van handdoekje leggen, de zwembad regels werden totaal niet nageleefd wat soms gevaarlijk voor de kleintjes was.

Jammer dat we net tijdens de vakantie van onze westen buren waren deze zijn niet prettig tijdens hun vakantie.

Al vele jaren lekker uitrust moment

Van der Vegt,
29-5-2018

Heerlijk hotel waar ze je herkennen en oprecht vriendelijk voor jou zijn wij hebben geen kinderen maar zien wel dat het animatie team meer dan hun best doet om kinderen en volwassenen het naar hun zin te maken... Er is niks wat ik slecht vind.

Als je niet wil mee doen met de spellen of animatie laten ze je met rust... Wij werken 350 dagen per jaar en die 15 dagen willen we rust en dat krijgen wij daar echt fijn gevoel om daar weer elk jaar terug te komen....

Piet,
19-9-2017

Super hotel komen hier al 11 jaar lang en nog steeds hebben we het naar ons zin het is een geweldig hotel vriendelijke mensen en heerlijk eten wij gaan volgend jaar gewoon weer 👍

Hetty,
31-8-2017

Het hotel is gewoon waanzinnig goed een heel goed familie hotel goed voor kinderen.wij komen daar al 17 jaar

De management staff eten kamers zijn uitmuntend .heel vriendelijk personeel altijd lachen en staan klaar voor je

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Cettia in Marmaris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Cettia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.