vakanties Kusadasi

Reviews over Kusadasi

Esther D,
    2-12-2018

Hotel Sealight in Kusadasi komen wij al sedert 11jaar tot onze tevredenheid😍 met onze familieleden en vrienden. Het voelt als thuiskomen!

Mooie kamers, met goede à la Carter restaurants,diverse terrassen om te zonnen, er is ook een auto die je naar beneden rijdt ( strand en agaios restaurant (waar je heerlijke zelfgemaakte pizza’s,salades enz. kan bestellen. ) met uitzicht over strand/zee. Entertainment.

Staf en personeel vriendelijk. Zeer goede Dolmus verbinding naar Centrum nooit langer gewacht dan 2 minuten.

Wij komen 1 à 2 keer per jaar naar Sealight.

Dit jaar waren wij 2x 3 weken geweest.

Zeker een aanrader!

Geen 4 sterren waardig.

Mirjam,
    1-12-2018

Het is er schoon, vriendelijk personeel. Eten viel tegen. Vaak lauw!

WOW! Aangename verrassing!

N. Van den bossche uit Oostende,
    29-11-2018

Heel groot maar overzichtelijk domein, mooi en verzorgd aquapark, vriendelijke bediening, voldoende afwisseling in de buffetten en uiterst attente Belgische guest relation, één van de betere hotels die ik al in de omgeving heb gedaan!

Perfecte ontspannen vakantie

Kelly Hilhorst,
    28-11-2018

Ik verbleef in palmwing beach resort and spa. Dit hotel is in 2016 volledig gerenoveerd en dat is ook te zien. Prachtige mooie kamers en heerlijke bedden. Mooie omgeving en erg vriendelijk en gastvrij personeel. Om het nog maar niet over het eten te hebben... Elke dag wat anders en zo heerlijk allemaal. De welness is ook heerlijk! De hammam raad ik iedereen aan. Fijn moment om helemaal tot jezelf te komen. Ook niet onbelangrijk is dat het super weer was! Ik raad het iedereen aan!

goed service en heel schoon

hugh mckay,
    26-11-2018

heel mooi hotel goed eten

Levent Suyolcuoglu - General Manager, General Manager, 11-12-2018

Dear Valued Guest,

It is great to hear that you had a pleasant stay with us. The great pleasure was ours having you at the Richmond Ephesus Resort.

Thank you for your ratings you shared with us and other Zoover readers that will help us rectify the matters that are visible to our guests.

Please feel free to contact us should you wish to share any further feedback of yours.

Best regards

Kusadasi scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2944 reviews