Kusadasi

Reviews over Kusadasi

Een heerlijke vakantie.

Johannes Kenbeek,
    15-4-2019

Hadden een fantastisch all incl. hotel, helemaal niets op aan te merken. Vriendelijk personeel, geluk met het weer want de hele vakantie de zon gezien. Zijn nog naar wat bezienswaardigheden geweest, uiteraard outlets bezocht. Al met al een topvakantie!

Gereisd met partner in april 2019

Fantastische plaats met bijzonder vriendelijk mens

Angelique,
    6-12-2018

Dit is een stad waar we ons thuis voelen. Helaas nog niet de leeftijd hebben om er langdurig te zijn/ wonen. Maar als we kunnen gaan we er naar toe. Rust vrijheid, genieten van de mooie zee. Het ondergaan van de zon. Maar vooral de gast vrijheid van deze plaatselijke mensen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aysun Demir,
    2-11-2018

Het is een super leuke stad. De boulevard maakt het compleet vooral in de avonden. Centrum heb je heel veel winkels maar ook super goede restaurants waar je lekker kunt eten voor ieder wat wils. Daarnaast kan je met de taxi naar leuke bezienswaardigheden. Wij hebben onwijs genoten van Kusadasi

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellige vakantiebestemming voor alle leeftijden!

Irma,
    21-10-2018

Lekker weekje nazomeren in Turkije. Prima weersomstandigheden (derde jaar op rij). Rustige periode net voor einde van het seizoen. Kusadasi is er niet minder om! Genoeg vertier, alles nog geopend en beschikbaar. Kusadasi biedt voldoende mogelijkheden voor een aangenaam verblijf. Winkeltjes, horeca, en natuurlijk taxi's en dolmus-busjes die je er graag naar toe brengen. Kijken, kijken, niet kopen en "even koekeloeren" zijn kennelijk goed bekend hier: het kwam er in ieder geval in vloeiend Nederlands uit. Ook beschikbaar in andere talen... ;) !

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Aanrader

Christiaan van Venetiën,
    21-10-2018

Kusadasi is een leuke levendige plaats met een leuk oud centrum. Voldoende mogelijkheden tot eten, drinken en shoppen. Erg leuk zijn de kleine straatjes in de oude bazar. Ons hotel lag buiten het centrum van de stad dus over het avond- nachtleven kan ik geen info geven. We zijn vaak in Turkije op vakantie geweest maar Kusadasi samen met Marmaris behoren tot onze favoriete bestemmingen.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Kusadasi scoort een 8,4 uit 10, op basis van 2949 reviews