Vakantiepark Lipno Dreams

E B
11-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Een heerlijk huis met veel kuub. Eindelijk een vakantiehuis waar de afmetingen riant van zijn. Genoeg grote, ruime slaapkamers, een fatsoenlijke hal en een garage voor overige spullen. Gewoon als thuis en zo moet een vakantie zijn.

Super voor beginnende skiërs

Familie Aerts
17-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen8

Wij zijn met 9 personen tijdens de krokusvakantie van 2017 naar Lipno Dreams geweest. Dit was voor ons een positieve ervaring. Kids vonden de skielessen super en na 4 dagen konden wij met hen zelf van de pistes. Wij kunnen dit zeker aanraden voor mensen met jonge kinderen die voor de eerste keer skiën. Wat de woningen van Lipno Dreams betreft hebben wij als enige opmerking dat de oprit van onze woning niet voorzien was voor 2 wagens. Voor de rest was onze woning proper, ruim en buiten een diepvriezer was alles aanwezig.

Mooi huisje op prachtige plek

D Timmerman
29-3-2017
  • Onderkomen9

Dicht bij de pistes en andere bezienswaardigheden

Hele fijne familie-wintersportplek!

T. Kootstra
20-3-2017
  • Onderkomen10

Het huis is van alle gemakken voorzien; comfortabel voor families met basisschoolkinderen. Genoeg privacy voor iedereen. Skipiste en rodelbaan zeer dichtbij. Genoeg skiplezier voor de beginnende skiër.

Ellen Coolen
3-2-2017
  • Onderkomen8

Eind januari verbleven wij een week in het Beta huis voor 8-personen. Het huis was lekker ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Het weer was fantastisch wat er voor gezorgd heeft dat we heerlijk buiten op het terras konden genieten van de zon.

Op loopafstand bevind zich het skigebied, dorpje met winkels en alle overige faciliteiten.

Het skigebied is kleinschalig maar perfect voor beginnende skiërs en gezinnen met kleine kinderen.

Ook kan men sleeën en met de rodelbaan. Ski materialen kunnen ter plaatste gehuurd worden tegen aantrekkelijke prijzen.

Het park bevindt zich op een heuvel en de weg er naar toe is behoorlijk stijl. Echter met de auto ben je in 5 minuten op het parkeerterein van de pistes. Zelf hebben wij dit stuk gelopen wat op zich prima ging omdat je bij een afdaling net voor het einde van de piste een pad kunt volgen wat op de kruising bij de receptie van het park uitkomt. Omgekeerd kun je dit pad in de ochtend ook volgen en naar de lift skiën.

Het dorp telt verschillende restaurants waarbij ook de lokale specialiteiten verkrijgbaar zijn.

De prijzen zijn in vergelijking met Nederland goedkoop.

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Villa Lipno Dreams en komen zeker weer terug!

Super vakantie. Mooie villa

Ivar Keulers
28-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen10

Afgelopen week in een Gamma huisje voor 10 personen geweest met zijn vijven. Lekker ruim en schoon.

5 slaapkamers en 3 badkamers. Ruime woonkamer en keuken. Elke dag lekker op het terras ontbeten en 's avonds voor een prikkie uiteten.

Lipno is een sportief gebied voor skeelers en fietsers. Wij kwamen voor het wandelen. Ondanks dat je omringd bent met woud zijn er vrijwel geen uitgestippelde routes voor te wandelen te krijgen. Alleen van uit Vissy Brod worden enkele wandelingen aangeboden.

Het meer is heerlijk en je kunt er heel goed kanoën of raften.

Super vakantie.

Geweldige locatie en faciliteiten.

Robert
22-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Huis Beta ( 8 persoons), ruim 3 badkamers. Voortreffelijke plek. Kinderen hebben genoeg te doen. Zeker in de weken dat de olympische spelen er zijn. Goed, goedkoop en lekker eten. Supermarkt valt tegen wat keus betreft. Kunt dan beter naar Krumlov rijden.

Super, we hebben voor 2017 weer geboekt

Anoniem
23-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Appartementen zijn erg mooi, personeel zeer vriendelijk en alles voorhanden voor een prima vakantie.

Fantastische services

Tamara
4-5-2016
  • Onderkomen9

We zijn fantastisch geholpen

Geweldig compleet huis op de perfecte locatie

Familie den Hartog
7-3-2016
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Onderkomen10

Geweldig compleet huis van alle luxe en gemakken voorzien.

Verbleven in type Alpha, 3 grote slaapkamers voorzien van voldoende kastruimte, 2 badkamers (2x douche/1x bad), ruime woonkamer/keuken/hal.

Verse broodjes te bestellen bij de receptie welke tevens thuisbezorgt kunnen worden.

Op loopafstand van het skigebied, meer, winkel en alle overige faciliteiten.

Prima, kleinschalig skigebied perfect geschikt voor de beginnende skiër en gezinnen met lessende kinderen.

Lekker overzichtelijk en goedkoop, maar wel van alle gemakken en benodigdheden voorzien.

Prima skilessen met voor de allerkleinste leraren die de benodigde kennis van de Nederlandse taal hebben en voor de wat oudere kinderen Engels of Duits, maar dit leverde bij ons geen problemen op.

We hebben een aantal aanbieders voor Lipno Dreams voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Lipno Dreams in Lipno nad Vltavou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Lipno Dreams zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Lipno Dreams scoort een 9.08 uit 10 op basis van 119 reviews.