Vakantiepark Lipno Dreamsstersterstersterster

Contact

137 reviews over Vakantiepark Lipno Dreams

• 2019
    9Fam. Van Velzen22-08-2019

Heerlijke accommodatie in prachtige omgeving

Voor het 2e jaar naar dit heerlijke park geweest. Rust, ruimte, schoon, geweldige omgeving met veel leuke activiteiten en uitstapjes. Jong en oud kan zich hier prima vermaken! Wel ietsje duurder qua huurprijs, maar dat hebben we er hier graag voor over. Uit eten en boodschappen goedkoper dan in Nederland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anja18-08-2019

Prefect

Mooi park en en een mooi huis. Geweldig mooie omgeving waar je veel activiteiten kunt uitoefenen. Hond vriendelijk.

• 8Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Rob15-08-2019

Mooi park/huis, natuur, veel faciliteiten. Top!

Na allerlei landen in Europa bezocht te hebben wilden we Tsjechie eens proberen. Het is ons goed bevallen en ook Lipno en het huisje via Lipnodreams is prima bevallen. Huis was schoon en ruim met garage. Vriendelijke gastvrouw en elke dag verse broodjes aan de deur. Wat wil je nog meer. Prima faciliteiten, zoals mountain bikes huren, een zeilboot, lekker zwemmen, kano's etc. Leuke steden. Aangename prijzen. Lawaai hebben wij niet zo ervaren, de kleine kermis ligt bijvoorbeeld een flink eind verderop en is op doordeweekse dagen al vroeg dicht. Aanrader is om eens over de grens te gaan naar Oostenrijk (bijvoorbeeld Linz). Kortom: prima vakantie. Taal is vaak wel een uitdaging. Zowel Engels als Duits niet overal vanzelfsprekend maar je komt er wel uit. Ceský Krumlov is leuk en moet je zien maar wel vreselijk toeristisch met vooral busladingen Chinezen en selfies... Het is leuk om bijvoorbeeld bij FrymBurk eens de pont te nemen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Koen Harteveld04-08-2019

Niet voor herhaling!

Wat een mooi groot huis zonder meer op een ruime kavel,helaas niet schoon de keuken was zelfs smerig beheerders echtpaar niet vriendelijk en gaf zeker geen warm welkom ze keken ons niet eens in de ogen aan en snauwde ons af dat we de zaterdag erop om 10.00 weer het huis uit moesten heel wat anders dan we gewend zijn in oosterijk verder een mooie week gehad!

• 8Activiteiten
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Daphne06-04-2019

Goed op weg.

Mooi groot huis, helaas had het wel beter schoongemaakt kunnen zijn. Was even snel met een natte lap langs gegaan, wat ook nog duidelijk te zien was. En alle hoeken en meer waren vergeten. Infomap mag wel bijgewerkt worden, prijzen voor bijvoorbeeld de pizza's kloppen niet meer. We hebben nog lekkage gehad, beheerder kwam snel te hulp. Verder leuke omgeving en we hebben een leuke tijd gehad.

• 7Ligging t.o.v. pistes
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 9Owen Strijland27-02-2019

Perfect

Super week gehad! Mooi zeer ruim huis en de sauna was geweldig... We konden zelfs uit het huisje skiën, maar dat moet je wel durfen 😂. Het huis mag misschien iets beter schoongemaakt worden, maar dat mag de pret niet drukken. De keuken en bedden waren wel echt schoon!

Wij zouden zeker weer in onze villa gaan als we weer naar lipno afreizen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 7AAG Molenhuis26-02-2019

Uitstekend!!

Ruim en schoon en prachtige omgeving!!

• 7Activiteiten
    • 8Ligging t.o.v. pistes
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10Eelco Johannes25-02-2019

Heerlijke accommodatie!

Hele fijne accommodatie afgelopen december/januari! Schoon en verzorgd. Goed onderhouden park dichtbij de piste... Voor alle kinderen fijn geweest. 2x10 jaar 2x11 jaar en 1x13 jaar.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8Linda Bakker19-02-2019

Super!

Super leuk huisje met goed uitzicht op meer. Leuk skigebied voor beginners

• 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 2018
    10Andre Groeneveld31-08-2018

Kan niet wachten op volgend jaar

Fantastisch huisje op een fantastische locatie. Weekje geweest maar was eigenlijk tekort om alles te doen. Heerlijk eten en drinken voor leuke prijs. Omgeving is ronduit fantastisch. Tip is wel dat je waterschoentjes aan kan doen bij het lipnomeer. Dit zorgt voor meer speelplezier. De kiezels gaan op een gegeven moment toch zeer doen. Je zit naast de rodelbaan, kabelbaan omhoog, met de step downhill is geweldig, wandelen is ontzettend mooi.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

8 tips over Vakantiepark Lipno Dreams

• Munnikies, 04-01-2014

Bezoek het stadje Cesky Krumlov. Dit staat op de werelderfgoedlijst en is zeer de moeite waard.

• Bernard Stibbe, 27-08-2012
    • Cesky Krumlov
    • Fietstocht rond Lipno meer
    • Raftocht bij Vyssi Brod

• liwi1234, 14-08-2013

Het klooster en de Vietnamese Markt in Vissy Brod, bierbrouwerij Buddweiser, Cesky Krumlov. Wat uit eten betreft is restaurant H&M Steak in Lipno een aanrader!

2 vragen over Vakantiepark Lipno Dreams

• dennisingrid, 17-12-2015

Nederlandse tv zenders

Kan iemand mij vertellen of er Nederlandse zenders te bekijken zijn op tv.

Erwin, 14-01-2016

De belangrijkste en meest bekeken Nederlandse tv-zenders zijn te ontvangen!

• Mevrouw Breek, 05-02-2010

Gal spuien?

U noemt het gal spuien, wij noemen het een beoordeling geven over beheerders die niet navenant functioneren. En aangezien wij met 3 families in het huis verbleven, en ieder een eigen visie/mening hebben over hetgeen meegemaakt, mogen we dat ook als dergelijk meedelen op Zoover. We gebruiken geen schunnige taal, en geven een objectieve weergave van de kater die we overhielden na een verder redelijk leuke vakantie. Zonder overleg wordt de totale borg ingehouden van 200 euro, en wij hebben het huis WEL veegschoon achtergelaten (kosten schoonmaak 65 euro). Maar als je om 3 uur 's nachts gaat rijden met 3 kleine kinderen en een hond, dan wil er nog wel eens een broodkruimeltje op het aanrecht achterblijven. De "schade" aan de tafel (een klein krasje) zou met de verzekeringsmaatschappij geregeld worden, maar u heeft dat niet eens afgewacht en gewoon de borg zonder overleg niet teruggestort. Een erg kinderachtige manier van zakendoen.

jeannette van der loos, 04-03-2012

heel vervelend, dat geeft toch wel een nare nasmaak aan een verder leuke vakantie.

Vakantiepark Lipno Dreams info

• Aantal sterrenstersterstersterster