9,2

Contact

69 reviews over Camping Vidlak in het Nederlands

Heerlijke camping om tot rust te komen.

Ellen
5-1-2019

Een heerlijke, ruim opgezette camping om echt tot rust te komen! Wij zaten in een safari(tunnel-)tent en hadden mooi uitzicht over het meertje. Af en toe werd er iets georganiseerd voor de jeugd, waar wij als ouders ook graag aan meededen (wij houden niet van animatie, maar dit was heerlijk kleinschalig en spontaan - spooktocht in de avond en volleybaltoernooitje). In het meertje kun je zwemmen, roeien en spelen. Ook voor kleinere kinderen is dat prima te doen, omdat de oever heel geleidelijk afloopt. Bij de receptie is een mooi, overdekt terras waar je wat kunt drinken. Een heerlijke camping om te verblijven!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Super

Fam.krom
13-8-2018

Beste lilian en jur. Wat een geweldige 2,5 week hebben we bij jullie gehad, dankzij jullie spontaniteit En enthausisme hebben wij het top gehad. De camping en de omgeving perfect voor een ontspannen vakantie fijne ruime kampeerplaatsen mooi gelegen aan het meer. Jullie begeleiding van het uitstippelen van uitstapjes top hoor. We komen zeker nog weer terug voor een bezoek op jullie camping,maar eerst gaan we onze horizon verbreden. O ja Jur succes met je drainage ha ha die hadden we echt niet nodig met gemiddeld 30graden (mol). De gezellige avonden op het terras met drankje waren ook geweldig. In een woord TOP.

Hele mooie camping

Wilco
2-7-2018

We waren hier met de camper in het voorseizoen. Prachtig gelegen camping aan het meer. Super netjes sanitair. Vriendelijke eigenaren. Helaas hadden wel niet zulk mooi weer. Gelukkig kun je ook met minder weer heerlijk op het overdekte terras zitten.

heerlijke plaats

Gé koster , Caravanclub De Dissel
22-6-2018

Wat hebben we weer heerlijk gestaan een heel fijne camping met erg veel gezelligheid.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Rustige, ruime camping, ontspannen sfeer

familie Linker
4-9-2017

Erg mooie ligging aan zwemmeertje. Ruime plaats voor onze tent met een stookplaats voor kampvuur vóór de tent. Eigenaren Jur en Lillian zijn erg gastvrij en zorgvuldig. Het campingterrein is goed verzorgd, sanitair brandschoon. Mogelijkheid om tijdens koude avonden op veranda, of in 'huiskamer' te kunnen vertoeven. Eind augustus waren er wat weinig leeftijdsgenoten voor onze kinderen van 15, 13 en 10 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten in ruim appartement B. Mooi uitzicht.

Fred en marijke
28-8-2017

Het appartement was zeer comfortabel en ruim, schoon en had een enorm balkon waar de gehele dag zowel zon als schaduw was. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving.

Geweldig

Toine
20-8-2017

Een dag langer gebleven dan gepland en dit was met name omdat de kinderen zich er zo goed vermaakten. Niet dat er super veel te doen was maar de spelletjes in de woonkamer, de filmavond, de speeltoestellen buiten maar ook het hout sprokkelen vonden ze gewoon geweldig. Mijn vrouw en ik vonden met name de service helemaal top. Ja de locatie is mooi, het pand en wc- en doucheruimte ook maar hoe Lilian en Jur het aanpakken is erg prettig. Daarnaast is de ligging aan het meer (helaas hadden we geen goed weer) erg mooi. Wat ons betreft een camping om meteen weer naar terug te gaan.

Lekker vuurtje stoken voor de tent

Anoniem
17-8-2017

Mooie camping aan een meertje. Wij kregen een mooie plek aan het water. Je mag een vuurtje stoken voor je tent, te gek! Wel erg veel wespen. Leuke stadjes in de buurt. Mooie omgeving. Veel reeën gezien, ook een slang en een wild zwijn. Brno is een aanrader. Veel Nederlandse kinderen, er worden soms dingen georganiseerd, leuk. Minder vonden wij de wc rol buiten de toiletten. Vreselijk. En het apart tappen voor heet water en te weinig wasbakken voor de hoeveelheid campinggasten zouden verbeterd kunnen worden. Wij hebben een heerlijke week gehad.

Leuke kleine camping aan een klein meer

Nico
16-8-2017

Hadden een tunneltent gehuurd op deze camping. Tent was heel proper en goed onderhouden. Andere voorzieningen in camping waren ook heel goed en proper. vriendelijke uitbaters Heel leuk zijn de kleine kampvuurplekken. Ideaal om andere mensen te leren kennen.

Gezellige camping, met plus en minpunten

Anoniem
12-8-2017

Vidlak is een gezellige camping voor mensen met en zonder kinderen. Rustige camping met veel ruimte voor je tent of caravan. Een ondiep meer om bij mooi weer in te zwemmen of op een zelfgemaakt vlot te varen. Een overdekt terras waar mensen geregeld een plekje vinden om wat te drinken, van wifi gebruik te maken of een spelletje te spelen. Af en toe wordt er een activiteit georganiseerd. Leuk!

Naast deze positieve punten waren er ook minpunten voor ons: Groot minpunt was het ontbreken van wc papier bij de wc. Buiten de wc's hing 1 wc rol met van dat dunne goedkope wc-papier, die heel geregeld op was. Best lastig om van tevoren in te schatten hoeveel je nodig hebt. ;-). Ook was er geen zeep bij de wc. Niet fijn, niet handig, en niet passend bij een camping zoals deze. Ander nadeel is dat bezienswaardigheden en winkels op grotere afstand van de camping afliggen. Je moet echt een eindje rijden om iets te zien/ te doen.

Voor ons door deze minpunten niet voor herhaling vatbaar. Een aantal vaste gasten denkt daar blijkbaar anders over.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vidlak in Opatov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vidlak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.