Camping Vidlak

78 reviews over Camping Vidlak

• 2019
    9Marco Huizenga07-09-2019

Aanrader!

Heerlijk ongedwongen sfeer, ruime plaatsen. Mooi zwemmeer, groot bos. Vuurplaats bij de tent, gezellige veranda. Vriendelijke eigenaren, goed onderhouden camping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam. Hoogstraten31-08-2019

In één woord fantastisch. Mooi terrein met een (zwem)meer en hele ruime plekken. Schoon en net sanitair. Rustig gelegen. Zeer vriendelijke Nederlandse eigenaren. Leuk terras waar je iets kan drinken. Meerdere kampvuurplekken waar je zelf hout voor kan sprokkelen in het bos of voor weinig geld een kruiwagen vol hout kan kopen. Leuk dat er af en toe iets wordt georganiseerd zoals een maaltijd waar je, je voor kan inschrijven. Een camping om zeker naar terug te keren

• 10Fam. Baas23-08-2019

Absoluut een aanrader!

In 1 woord: GEWELDIG!!!! Mooie ruime plaatsen, mooi meer, mooi sanitair, gezellig terras en wat deze camping compleet maakt zijn de eigenaren Jur en Lillian! Mede dankzij hun enthousiasme en advies hebben wij een geweldige vakantie gehad!

Jur en Lillian bedankt!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Jonkers21-08-2019

Een pareltje!

Een pareltje. Wat een plekkie!!! Camping met grote plaatsen aan een meer. Wat hebben we genoten van de rust, het uitzicht en de sfeer. Prachtig sanitair en hele behulpzame vriendelijke Nederlandse eigenaren. Aanrader: Bij het verkennen van de omgeving vraag dan de eigenaar om tips. Hij weet ontzettend veel te vertellen en geeft je de kans om de mooiste plekjes te ontdekken. Een camping waar we zeker terugkomen. Jur en Lilian bedankt voor jullie gastvrijheid.

• 10Eetgelegenheden

• 9Fam.V15-08-2019

Geweldig

2 weken op deze mooie en schone camping geweest. Erg net sanitair, mooie camping met ruime plaatsen aan het (zwem-) meer. Ook de hond mag in het meer. Je mag zelf in het nabijgelegen bos hout sprokkelen voor je kampvuurtje. Enkele malen per week wordt er iets georganiseerd, variërend tussen bijv. een Tsjechische maaltijd, worstjes boven een kampvuur bakken, volleybaltournooi. De eigenaren hebben goede tips voor uitjes in de omgeving. Op de camping zelf is geen restaurant, maar de eigenaren kunnen ook daarvoor diverse restaurants adviseren. Beperkt, gratis wifi. Prachtige ligging bij het meer, maar omdat je voor uitstapjes best een eind moet rijden, een 9 gegeven

• 8Ellen05-01-2019

Heerlijke camping om tot rust te komen.

Een heerlijke, ruim opgezette camping om echt tot rust te komen! Wij zaten in een safari(tunnel-)tent en hadden mooi uitzicht over het meertje. Af en toe werd er iets georganiseerd voor de jeugd, waar wij als ouders ook graag aan meededen (wij houden niet van animatie, maar dit was heerlijk kleinschalig en spontaan - spooktocht in de avond en volleybaltoernooitje). In het meertje kun je zwemmen, roeien en spelen. Ook voor kleinere kinderen is dat prima te doen, omdat de oever heel geleidelijk afloopt. Bij de receptie is een mooi, overdekt terras waar je wat kunt drinken. Een heerlijke camping om te verblijven!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    10Fam.krom13-08-2018

Super

Beste lilian en jur. Wat een geweldige 2,5 week hebben we bij jullie gehad, dankzij jullie spontaniteit En enthausisme hebben wij het top gehad. De camping en de omgeving perfect voor een ontspannen vakantie fijne ruime kampeerplaatsen mooi gelegen aan het meer. Jullie begeleiding van het uitstippelen van uitstapjes top hoor. We komen zeker nog weer terug voor een bezoek op jullie camping,maar eerst gaan we onze horizon verbreden. O ja Jur succes met je drainage ha ha die hadden we echt niet nodig met gemiddeld 30graden (mol). De gezellige avonden op het terras met drankje waren ook geweldig. In een woord TOP.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Wilco02-07-2018

Hele mooie camping

We waren hier met de camper in het voorseizoen. Prachtig gelegen camping aan het meer. Super netjes sanitair. Vriendelijke eigenaren. Helaas hadden wel niet zulk mooi weer. Gelukkig kun je ook met minder weer heerlijk op het overdekte terras zitten.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Gé koster , Caravanclub De Dissel22-06-2018

heerlijke plaats

Wat hebben we weer heerlijk gestaan een heel fijne camping met erg veel gezelligheid.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

9familie Linker04-09-2017

Rustige, ruime camping, ontspannen sfeer

Erg mooie ligging aan zwemmeertje. Ruime plaats voor onze tent met een stookplaats voor kampvuur vóór de tent. Eigenaren Jur en Lillian zijn erg gastvrij en zorgvuldig. Het campingterrein is goed verzorgd, sanitair brandschoon. Mogelijkheid om tijdens koude avonden op veranda, of in 'huiskamer' te kunnen vertoeven. Eind augustus waren er wat weinig leeftijdsgenoten voor onze kinderen van 15, 13 en 10 jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

6 tips over Camping Vidlak

• Gerda Kim, 30-07-2013

Er zijn vanaf de camping veel mogelijkheden voor uitstapjes, allemaal beschreven in een map. Boodschappen doen is geen probleem en ergens onderweg is altijd wel een restaurant naar wens. Bestel, als je van vis houd, ook eens forel , echt lekker!

• Ton, 23-09-2012

Voor wandelaars heeft de omgeving wel veel te bieden.

• den_broeder, 14-07-2012

Neem proviand genoeg mee, want er is geen winkel in de buurt. Broodjes 's ochtends kun je op de camping kopen (duur). Je moet dan wel je eigen zak meenemen, want verpakken doen ze niet.

2 vragen over Camping Vidlak

• Nynke, 01-09-2017

Restaurants?

Zijn er restaurants in de directe omgeving?

• annemiek, 29-04-2012

pubers op deze camping/

Hallo, weet ook iemand of er pubers op deze camping komen? wij hebben een zoon van 16 voor wie het wel leuk is als andere pubers zijn. gr Annemiek

Ria, 18-06-2012

Dat is zeer wisselend. Toen wij aankwamen was er voor onze dochter niet veel te beleven.(15 1/2) Met vrienden is het wel leuk te maken maar er is geen bar of zo. Toen we na 1 1/2 week wilden vertrekken waren er net een paar gezinnen met jongeren gekomen en waren ze s''avonds aan het volleyballen en even gezellig bij elkaar zitten. Het is wel een mooie plek en alles is piekfijn onderhouden .De Nederlandse eigenaren zijn erg aardig. Er zijn wel huisregels.

Camping Vidlak info

• SchaduwplaatsenAanwezig