Opatov

Reviews over Opatov

Klein Tsjechisch dorp

Corrie en Geert
    7-9-2015

Het is een klein Tsjechisch dorp met een bakker waar je in de vroege ochtenduren heerlijk vers brood kunt halen, een keurige supermarkt met de dagelijkse dingen en een postkantoortje. Camping Vidlak ligt op een kleine afstand, die je met de fiets makkelijk kunt overbruggen. Wij hebben boodschappen bij bakker en supermarkt gedaan, maar ook wel in de omringende grote plaatsen omdat die een groter assortiment hebben.

Gereisd Met partner in september 2015

Je kan er van de vloer eten!

Frans Rooijmans
    3-9-2008

Super goed onderhouden camping gelegen aan een zwemmeer en met heel wat voorzieningen voor kinderen. Jur en Lellian, de Nederlandse campingeigenaars, zijn erg gastvrij en staan echt ter beschikking van 'hun gasten'. Het saniair is een pareltje. Het hoofdgebouw, met terras, is een verlengde van je tent of caravan. Je kan er eten, lezen, een boek of tijdschrift lenen en surfen op het internet. Je vindt er een ruim aanbod toeristische informatie. De plaatsen zijn zeer ruim en voorzien van een kampvuurplaats. 's Avonds maak je een vuurtje met sprokkelhout uit het aangrenzend bos. Jur stelt je een kruiwagen ter beschikking. Er is ook mogelijkheid om een appartement te huren. Deze campingeigenaar laat maximaal 50 tenten of caravans toe. Hierdoor is de rust gegarandeerd. In het hoogseizoen is reserveren aangewezen.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Geweldige camping, waar kinderen zich prima vermaken met

E vd Hulst
    28-8-2007

Geweldige camping, waar kinderen zich prima vermaken met elkaar, in het water en bij de tafeltennistafel. Leuke stadjes en prima restaurants in de buurt. Bij slecht weer een leuke film 's avonds, anders gewoon lekker kampvuurtje

Gereisd Familie in augustus 2006
Opatov scoort een 1,7 uit 10, op basis van 16 reviews