Taiwan

We hebben een aantal aanbieders voor Taiwan voor je op een rij gezet:

vakanties Taiwan

We hebben een aantal aanbieders voor Taiwan voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Taiwan

Geen negatieve punten kunnen ontdekken

Marcel,
    22-11-2015

Prima hotel: grote kamer, goed bed, goede en gratis wifi, prima ontbijt (twee keuze: westers of chinees ontbijt restaurant). Elke dag gratis: fruit, water en amerikaanse krant. Genoeg restaurants op loopafstand.

Gereisd alleenreizend in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste hotel van de rondreis

ale,
    8-1-2015

Alles is tiptop in orde. Heel ruime kamers met veel voorzieningen. Mooie ligging. Vriendelijke bediening. Maaltijden zijn overdadig.

Gereisd met vrienden in Sat Nov 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Betaalbaar en prettig hotel

Elly ,
    11-9-2013

Ook dit jaar verbleven wij naar volle tevredenheid voor 4 nachten in dit hotel. Zie ook uitgebreide recensie in 2011. Goede prijs kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig hotel!

Antoinette,
    17-2-2013

Als afsluiting van onze Taiwanrondreis verbleven wij 3 dagen in Kenting na een busreis van drie uur vanuit Tainan. Prachtige tuinen met zwembad, daar hadden we best wat vaker willen zijn, maar wij hadden net een regenweer. Spa is prijzig maar wel heel mooi. Verder viel er in het hotel niet veel te beleven. S avonds gezellige night market.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel voor zeer betaalbare prijs

Elly ,
    13-9-2011

We verbleven hier uiteindelijk 4 nachten,omdat het hotel ons goed beviel.

Het hotel ligt vlak bij de Taipei Bridge, op loopafstand van de rivier en vlakbij het nieuwe MRT station Daqiaotou exit Yongle Elementary School. ( 500 mtr. )

Het Dong Wu hotel ligt aan een doorgaande weg. ( geen geluidsoverlast ) Prima uitvalsbasis om heel Taipei te verkennen. Tijdens ons verblijf een mix van jongere Japanners, Chinezen en enkele Europeanen.

Kamer: Zeer ruime lichte kamer met 2 dubbele bedden,en ruime zithoek, tv, koelkastje enz. Heerlijke stevige bedden.

Ontbijt: Traditioneel chinees, maar er is ook brood/toaster. jam en eieren. Veel mensen zitten tijdens het ontbijt gezellig een krantje te lezen, ook zijn er diverse chinese en engelstalige bladen te lezen. Deze ruimte is tevens leesruimte / internethoek met gratis internet PC's met diverse grote flatscreen tv's.

Personeel: Zeer behulpzaam, men spreekt voldoende engels.

Tips: Ga 's avonds naar de trendy wijk Ximending.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011