Reviews over accommodaties in St.Vincent

Fraaie ligging

Rinus,
    5-1-2011

Het hotel is gelegen op een hoge boven de zee gelegen rots genaamd Villa Point en word omgeven door een ruim park dat deels steil afdaalt naar de Caribische Zee.

De kamers zijn ruim maar vrij sober ingericht, het ontbijt is uitstekend evenals de service.

Het hotel is een prima locatie om het eiland te verkennen.

Zwemmen kan men in het tamelijk kleine hotelbad en in de zee.

Paradijs!

Iking,
    4-4-2010

Het allermooiste hotel waar we ooit geweest zijn. Het is een wereldreis om er te komen (via Barbados en dan met kleine Twin Ottertjes die stampvol zitten) maar dan heb je ook wat.

Op het eiland is niets te doen, je komt hier voor het strand en om te zeilen. Personeel is enorm vriendelijk, ons 15 maanden oude zoontje werd als een kroonprins behandeld; eerder eten ivm slaapjes of juist later is geen enkel probleem. Het is een erg prijzig hotel en een dure reis om er te komen maar je krijgt er een heel exclusieve lokatie voor terug.

Eerst sparen dan absoluut doen!!!!

Judith en Kelvin,
    25-7-2008

Can-ou-an (= schildpad) Island. Wij hebben onze huwelijksreis hier doorgebracht. Een klein groen eiland omgeven door een turqoise caribische zee, witte zandstranden en heel veel schildpadden. Je moet er 10 uur voor vliegen met als hoogtepunt een privevlucht van Barbados naar Canouan, maar dan heb je ook wat, rust en absolute luxe van A tot Z. Toegegeven het is een dure exercitie, maar als de dollar goedkoop blijft en je let op wat je doet is het een topper. We hebben voor 500 dollar een boot gehuurd voor een snorkelexcursie naar de Tobago Cays, laat deze kans niet aan je voorbij gaan want je ziet een prachtig rif en je zwemt er tussen de zeeschildpadden! Helaas is deze uitgave noodzakelijk want rondom het eiland snorkelen levert alleen zeewier op! De kamers zijn zeer goed, we kregen na een klein beestjes-incident onmiddelijk een upgrade naar een veel luxere villa. Het Ontbijt is geweldig evenals het zwembad (40 m. lang) en de service. Elke kamer heeft een golfkar om in rond te rijden

Vier nachten hier verbleven

willem,
    19-12-2007

Vier nachten hier verbleven. Weinig andere gasten, wellicht laag-seizoen. Restaurant in de verbouwing. Heel vriendelijke staf, heel behulpzaam. Hotel ligt aan het strand, maar daar moet je wel flink wat trapjes voor op en af. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn. De kamer was erg basic, wel met een lekker groot bed, maar zonder "vrije uitloop" d.w.z. een balcon of zo iets.

Op zich redelijk hotel, maar vrij ver van het centrum 40

Monster,
    19-1-2007

Op zich redelijk hotel, maar vrij ver van het centrum gelegen, zeker 40 minuten rijden. Eten best goed, niet heel veel keuze. Kamers zijn heel eenvoudig, maar wel schoon. Personeel ietwat ongeinteresseerd