vakanties La Vila Joiosa / Villajoyosa

Reviews over La Vila Joiosa / Villajoyosa

Mooie camping

Roel-Jaco,
    15-10-2018

Mooie vrij nieuwe camping (2016) met ruime plaatsen, 75 tot 90 m2.

Gratis WiFi is niet alles, wil je goede WiFi dan moet je er voor betalen.

Wij werden ontvangen in het Nederlands.

Prima en schoon Sanitair met heet douche water.

Goed gegeten in het restaurant.

Graag nog een keer

Caro,
    30-6-2018

We hebben een hele fijne trip gehad in Montiboli, maximale hospitality, comfort, rust op een prachtige locatie. De combinatie van strand én zwembad vonden we fijn, ontbijt was luxueus met goede kwaliteit producten en al het personeel zeer dienstverlenend

Degelijk en goed hotel

Jomi,
    5-10-2017

Schone nette kamer met zeezicht. Ontbijt, lunch en diner gewoon goed met keuze uit vlees, vis en vegetarisch. Vriendelijk personeel. Prima ligging tegenover een prachtig strand. Benidorm, Altea en Calpe bijv. zijn goed bereikbaar.

Er is een bar die altijd gesloten is en een zeer ongezellig sfeerloos soort restaurant. Deed ons meer denken aan een kantine. Het zwembad is zeer klein en de handdoeken leggers waren steeds Nederlanders!

Prima hotel aan de boulevard.

NannoSijtse,
    12-6-2017

Grote nette kamer (416) met zitje (zonder tafeltje) en balkon (met 2 stoelen). Badkamer met toilet en stortdouche. Eten erg goed. Het oude stadje heeft hele kleine smalle straatjes met huizen in allerlei kleuren. Wandelen is mogelijk langs de kust richting La Cala. Onderweg op Platja Torre kun je iets eten en/of drinken. Op naturistenstrandje halverwege is geen horeca aanwezig. Prachtige route.

Mooi gelegen en ruime plaatsen.

A. Loggen,
    18-4-2017

Veel te weinig sanitair. Wij waren hier de paasdagen, camping helemaal vol. Lange wachtrijen bij de douches, ruim een half uur in de rij.

De plaatsen zijn prima, ruim opgezet, breed, lang en hoog, onder de zonwering, genoeg. Ook voor grotere campers.

La Vila Joiosa / Villajoyosa scoort een 8,9 uit 10, op basis van 28 reviews