Hotel Costa Verde

84 reviews over Hotel Costa Verde

• 2019
    1Fam. Merksplas België08-11-2019

Nooit meer

Hotel heel slecht gerenoveerd, alles hoor je. Vol met Engelse zuipers, tot 05.00u lawaai op straat en in het hotel, de receptionist was niet te verstaan, nooit meegemaakt, Gebonk op de deuren en Engels geroep in de gangen' s nachts Heel erg bang geweest Met gebaren onze sleutel gekregen. Bij onze naaste kamer, daar was het bed kapot gesprongen, het stond op de gang, de Spaanse poetsvrouw was aan het huilen. Onmiddellijk 's morgens verplaatsing naar ander hotel gevraagd Naar de Blue Sea Tower overgeplaatst / daar was het rustig ( geen kinderen in het hotel toegestaan) Eindelijk kon de vakantie beginnen/ Ik raad de directie van het hotel aan om geen Engelse toeristen meer toe te laten, of er komt hier geen kat meer naar toe, behalve de Engelsen die hier met niets of niemand rekening houden. Indien je daar bij wil horen goed maar dit is niets als je fatsoenlijk bent. Aan hun de keuze.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Bert Schmidt29-09-2019

Mooi en goed hotel!

Het drinken word in plastic bekers geschonken en het bier word ook in plastic bekers gestapt en dat komt de smaak niet ten goede. Het was all inclusief,maar dat geld niet de hele dag en ook niet voor alle drankjes. Na 23.00uur kan je alleen nog bier of andere drankjes tegen betaling kopen. En tijdens het ontbijt, lunch en avond eten is de bar gesloten. Hotel is verder prima in orde en schoon,het personeel is zeer vriendelijk en attent. Alleen de kamer die wij hadden was klein en had geen balcon wat wel geboekt was. Maar voor deze prijs,is het hotel wel een aanrader! Het eten was goed en prima verzorgt.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Sharon28-09-2019

Volgende keer Gran Canaria!

Prijs kwaliteit komt niet overeen.

Aangekomen in het hotel om half 12 werden we verwelkomd door vriendelijk personeel. We zijn ingecheckt en konden onze koffers apart opbergen. Het personeel vertelde ons vervolgens niets over de etenstijden.

Bikini aangedaan en aan het zwembad gaan zitten (liggen was niet mogelijk, op de 40 lege bedjes lagen al handdoeken die de volgende 5 uur ook niet bezocht werden). Wel verwelkomd door 999 vliegen. Erg gastvrij.

Kamers zijn goed. Schoon, goed werkende douche en een bed van 1.80 waar mijn lichaam van 1.84 prima op sliep.

Ze hebben 2 verschillende menu's tijdens het eten. Dag met pannekoeken, vlees zonder bot en patat. En de dag met churro's, vlees met bot en patat.

All inclusive betekend hier niet all inclusive. Een cocktail kost 4,50. Dus maar 5 jaar terug in de tijd gegaan en de volledige week cola-Malibu gedronken.

Ondanks alles geweldige midweek gehad, met dank aan mijn fantische familie!:)

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Ellen28-09-2019

Gewoon een hele gezellige vakantie gehad.

Klein maar gezellig hotel, eten was iedere dag gewoon goed. Vriendelijk personeel. Ongeveer 10 minuten afstand van het strand met een lange echte lange boulevard, alleen op de terugweg naar het hotel een heuveltje op lopen, is te doen. Hotel ligt buiten de drukte van alles. Met de bus kan je excursies maken kosten zijn 1,50 euro voor een enkeltje, bus stopt om de hoek.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Rachel17-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Ik ben samen met m’n gezin in Oktober 2018 naar Mallorca geweest voor 4 dagen. We verbleven in het hotel Blue sea costa Verde. Het is een top hotel en alles was inbegrepen en dat voor een hele aangenamen prijs. De vlucht, accommodatie, en transfer waren inbegrepen. Ik Ben nu ook weer aan het kijken om met slangenreizen weg te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    8anoniem12-10-2018

Fantastisch gehad

Dat er steile hellingen zijn. Maar de ligging is perfect . Net uit de drukte, maar met 10 minuten ben je er. Het eten was soms aan de lauwe kant. Maar er werd heel goed rekening gehouden met glutenvrij dieet. Er werd altijd iets gemaakt of er waren verschillende gerechten die je kon eten. Alle mensen in het hotel waren super vriendelijk. Of het nou de receptie was, (geen vraag was teveel) of het bedienend personeel, zowel aan de bar als in het restaurant

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Cox22-10-2016

Goed Hotel

Het hotel was goed kamers waren schoon bedden waren goed. Het eten was echt super we hadden al-inclusief,ik heb elke dag heerlijk gegeten complimenten aan de kok.Zwembad vond ik erg koud en ligbedden waren er genoeg .Enigste nadeel was voor ons dat we ver moesten lopen naar het megapark een half uur lopen en dan nog een steile klim met terug komst.Maar we zijn het toch vaak gelopen.Voor de prijs was dit een perfect hotel en ook nog heerlijk weer gehad.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Lizzy07-10-2016

Prima verblijf!

Voorafgaand aan ons verblijf de reviews gelezen op deze website. Dit stemde ons niet helemaal gelukkig. We waren er van bewust dat het niet duur was dus probeerde we het gewoon. Het is ons 100% meegevallen. Wat een fijn hotel! Het viel ons op dat de negatieve recensies voornamelijk in het hoogseizoen geplaatst zijn en misschien is dat dan ook wel niet een geschikte tijd om dit hotel te verblijven.

Afstand naar het strand is wat ver (maar dat weet je van te voren), maar 15 minuten lopen en je bent er. Het heeft ons niet tegengehouden om meerdere keren per dag tot de boulevard te lopen. Onderweg allerlei leuke winkeltjes, terrassen dus absoluut niet storend. Wanneer je slecht te been bent is het geen aanrader want het laatste stukje is via een steile weg.

Personeel enorm vriendelijk en enorm behulpzaam. Probeert je langs alle kanten te helpen. Mooi zwembad, genoeg bedjes om plaats te nemen. Er was wel een enorme 'run' op de nieuwe bedjes aan het zwembad. De oude bedjes zouden vervangen moeten worden.

Kamer is basic, maar ruim en schoon. Bedden zijn wat aan de harde kant. Wanneer je liever een zacht bed wilt kun je dit aangeven en doen ze er een topping op. Kamers worden elke dag schoongemaakt en als je wilt ook elke dag nieuwe handdoeken.

Wij vonden het eten prima. Elke dag gevarieerd en warm. Er was veel om uit te kiezen. Genoeg plek in het restaurant om te eten, op elk tijdstip. Dit hebben wij wel een anders meegemaakt.

Wij vonden het een prima hotel en komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 6M.Evers27-06-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding

Een erg basic (jongeren) hotel. afstand tot de boulevard/strand circa 15 min. lopen. Wel behoorlijk ver uit de richting voor het Duitste gedeelte (Megapark etc.). Hiervoor continu taxi gepakt die niet te duur waren. We waren met een groep van circa 25 personen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6martin30-10-2015

we gaan niet meer

Wel gehorig. bedden zijn goed. Schoonmaak is perfect.Eten matig, maar voldoende. Huur geen auto bij de eerste rent a car is een afzetter. Loop liever wat verder naar beneden. Wij hadden er 2 van de fietsenzaak, perfect. Personeel werkt hard maar komt niet vriendelijk over.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Hotel Costa Verde info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 15 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats