Appartement
7,5

Bij Playa Ferrera verblijf je in een net appartement dat goed wordt schoongemaakt. Het appartement is wel gehorig, dus hou hier rekening mee. Elke ochtend geniet je van een lekker ontbijt. Sportfan? Ze zenden de wedstrijd graag voor je uit. Playa Ferrera ligt op Mallorca aan de Cala d’Or. Op loopafstand van het strand en het centrum.

373 reviews over Appartement Playa Ferrera in het Nederlands

Top plek

Thomas
18-9-2019

Goede lokatie om heerlijk bij te tanken , accommodatie schoon en vriendelijk personeel . Door ligging alles op loopafstand

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super leuke vakantie gehad.

L
12-9-2019

Hotel prima ligging, 5 min lopen naar het strand. 10 min lopen dan sta je midden op de boulevard. Alles netjes, schoon. Om de 3 dagen nieuwe handdoeken en schoonmaak. WiFi tegen betaling. Zwembaden goede bedjes en voldoende aanwezig. Vriendelijke mensen en goede service.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Playa Ferrera, receptionist, Sun Sep 15 2019 10:20:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear traveler, thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Were happy that you enjoyed your stay and were looking forward to have you again as a guest in our hotel. Hope to see you soon. Best regards

Top vakantie gehad!

Samantha
10-9-2019

We kregen een net gerenoveerd appartement supermooi, heerlijk bed en heerlijke douche. Vele zwembaden, goede sfeer en dicht gelegen bij restaurantjes en winkeltjes. Als je veel gebruik wil maken van WiFi is dat helaas minder. Er kan er 1 tegelijk op en werkt niet optimaal. Maar dat mag de pret niet drukken. Top vakantie gehad hier!

Gereisd Met partner in juni 2019

Helemaal prima

Familie Bakker
2-9-2019

Mooi complex, wel veel trappetjes en heuvelstjes. Wij verbleven in appartement 812 en dat was helemaal prima. Er zijn meerdere zwembaden waarvan 1 direct bij ons apparemtent en onze favoriete was met peuterbadje en terras, direct tegenover de receptie. Cala d’Or is vlakbij maar eigenlijk hebben we alleen maar gezwommen (‘s morgens bij het prachtige standje en ‘s middags in de zwembaden). Het ontbijt en avond eten was prima te doen. ‘S avonds was het wel pas vanaf 19 uur en dat was eigenlijk te laat voor onze peuter. Receptie was netjes en vrizendeling. WiFi te koop voor €3 of €15 per week. Je kan dan met 2 telefoons inloggen maar wel maar 1 apparaat per keer gebruik ervan maken. Tv en airco in het appartement. Lekkere douche en prima bedden. Wel een haan die elke ochtend je wakker kukelukuut! Spar was naast het appartement, Lidl op 20 minuten rijden. Eten en drinken verder niet belachelijk duur in het complex.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

JOJO
26-8-2019

Kamer gerenoveerd, zonder keukentje. Badkamer gerenoveerd, erg klein, douchekop al vol met kalk en aansluiting verslapt. Matrassen en bed goed, de lakens te klein, als je je omdraait, dan lig je op het kale matras. Geen schone lakens gekregen in de 8 dagen. Handdoeken wissel om de drie dagen. Als je er arriveert: nog betalen voor toeristenbelasting, de kluis, internet en afstandbediening TV..... De motor van de airco stond op balkonnetje...je zat in de hete lucht van dit apparaat en ook nog eens in de zon....dus geen succes. We gingen een dag half pension testen: ontbijt: baked beans gebakken ei en spek waren koud. De rest was wel te doen. Diner: we kwamen met bewijs van betaling voor het diner en deze werd door een kelner aangenomen, daarna in de eetzaal waar een dame van de bediening geen gedag zei en dat we niet mochten eten::terminated...was het enige wat ze zei...we moesten praten en boos worden voordat we konden eten.

Geboekt bijneckermann.nl
Playa Ferrera, receptionist, Wed Aug 28 2019 20:15:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear traveler, thank you for sharing your experience. We regret you didn`t enjoyed your stay with us. The turist tax is a tax for the government charged by every hotel in Mallorca, and for the remote control you only have to leave a deposit (not a cost). The cleaning and the change of towels is every 3 days and the change of sheets is done every week. All your comments are important to improve our services, and they will be forward to the adequate departments. Saludos

Mooie herinneringen gemaakt!

Fan uit Gelderland
18-8-2019

Probeer bij het boeken van bon aire apptos. om in een gerenoveerd appartement te komen! De "oude" kamers zijn echt uit geleefd....wij konden na 2 dagen en bij betalen naar een gerenoveerd appartement. Daarna nog een super vakantie gehad, absoluut! Personeel 24/7 vriendelijk en beleefd, eten zeer goed en gevarieerd.. wij kijken terug op een fijne vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Reception, receptionist, 24-8-2019

Dear customer, thank you for sharing your experience with us. We are very happy to hear that our staff and service met tour needs and expectations. If you’re traveling to our area gain soon, don’t hesitate to call us. Best regards

Ouderwets appartement in leuk vakantie complex

Suzan
17-8-2019

Het zwembad was leuk, Tapas bar was goed, restaurant prima. Vlak bij het strand. Personeel was vriendelijk. Airco werkte goed. Appartement is meermaals schoongemaakt in de week. Op loopafstand van Cala Ferrera, Cala d'Or was ook prima te lopen (1,5 km) Het appartement was 2 straten bij het complex vandaan, 3 hoog. Dat viel erg tegen. Het was een bedompt appartement met een jaren 70 inrichting en uiterlijk en harde bedden. De mierenplaag in de keuken hield niet op. Het is wel 2x schoongemaakt. Lekkende kranen. Aangegeven graag dichter bij het complex te willen verblijven en graag een nieuw appartement te willen op de begane grond. Dit hadden we maanden vooraf aangevraagd. Helaas dit lukte niet. Ze boden wel aan dat we ons verblijf in konden korten en dan geld terug konden krijgen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Playa Ferrera, receptionist, 18-8-2019

Dear traveler, thank you for your kind words about the complex and your detailed opinion. We are sorry you didn't enjoyed the apartment. We will make sure that your complaints are transmitted to the right department. We recommend that for a next time you book our refurbish appartments for more comfort. Saludos

Claudia
30-7-2019

Een super vakantie gehad. Een mooi en schoon 2 kamer appartement.. Aardig personeel.. En een leuk zwembad... Alom een heerlijke 9 dagen gehad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Reception, receptionist, 10-8-2019

Dear traveler, thank you so much for the kind words regarding our staff and our pools. We are very pleased to know that you have enjoyed your time with us. We are sure that our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Hope to see you soon. Best regards.

Top vakantie gehad

Mireille
17-7-2019

Super vakantie gehad in dit appartement. Bestaat uit verschillende complexen, met allen 1 of meerdere zwembaden waar je gebruik van mag maken. Restaurants Casablanca en Tapas zijn prima, en ook bij poolbar Las Vegas kun je heerlijk zitten en borrelen, terwijl de kinderen in het water spelen. Overal aardig personeel, ondanks de warmte werken ze hard en maken tijd voor je. Af en toe was het in de nacht gehorig, een vuilniswagen, gasten die aankwamen of vertrokken en soms thuiskomende jongeren, maar dat hoort er bij. Cala Serena is op 10 min lopen, fijn klein strand. Cala Ferrera is op 5 min lopen, wat groter en drukker. Tip: huur paar dagen een auto, dit kan gemakkelijk via de receptie. Kortom: fijne accommodatie, niet te hysterisch met animatie en gedoe, maar wel leuk voor de kinderen 😊 Wij hadden overigens een gerenoveerde kamer via touroperator.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Reception, receptionist, 27-7-2019

Dear customer, thank you so much for a perfect review. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. We are looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best regards.

Aanrader!

Tessa
1-7-2019

Heerlijk appartement! Wij zitten in een superior room, een opgeknapte kamer boven de receptie. Één keer in de drie dagen schoonmaak inclusief nieuwe handdoeken. Gratis airco is een topper. Wifi tegen betaling en er wordt borg gevraagd voor de kluis en afstandsbediening van de televisie. Het enige nadeel is dat het complex een beetje gehorig is. Minstens drie zwembaden op korte loopafstand en zowel strand als supermarkt om de hoek! Op een kleine tien minuten lopen een fijne straat met winkeltjes en restaurantjes. Kortom: aanrader!

Gereisd Met partner in juni 2019
Reception, receptionist, 27-7-2019

Dear guest, thank you so much for the time spent to wright us a review. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us, and it was a pleasure to recieve you here in our hotel. We hope to see you soon. Best regards

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Ferrera in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Ferrera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.