Appartement
7,3

Bij Playa Ferrera verblijf je in een net appartement dat goed wordt schoongemaakt. Het appartement is wel gehorig, dus hou hier rekening mee. Elke ochtend geniet je van een lekker ontbijt. Sportfan? Ze zenden de wedstrijd graag voor je uit. Playa Ferrera ligt op Mallorca aan de Cala d’Or. Op loopafstand van het strand en het centrum.

362 reviews over Appartement Playa Ferrera in het Nederlands

Nooit meer

Denik
9-6-2019

Een echte tegenvaller.. Onze kamer stonk naar riolering, tot 2 keer toe maakte iemand onze kamer open,on respectloos , het eten was ranzig, weinig te doen, niet voor herhaling vatbaar, het zwembad is erg klein op fotos heel anders.denk goed na voor dat je boekt.

Bon Aire waardeloos , Cala d'Or prachtig

Aggie
31-5-2019

Wij( 3vrouwen 50+) werden s'avonds laat wirwar 3 straten verderop geparkeerd bij een donker desolaat gebouw. Bleek te gaan om Bon Aire. Er was weinig " bon" aan! Heel gehorig oud appartement, (sn 202)keiharde oude versleten bedden, een rioollucht en een oude niet al te schone koelkast. Het 3e bed was een sofa waarvan de bodem al voor de helft de planken doormidden lagen. Terug in het donker receptie maar weer opgezocht(die we niet terug konden vinden) Aangekomen werden we niet serieus genomen. We hadden Playa Ferrera geboekt, geen Bon Aire, dit stond ook nergens vermeld bij touroperator waarbij we geboekt hadden. Volgens receptie konden ze niets voor ons doen, ook niet nadat we aangeboden hadden bij te willen betalen. Lag volgens hun aan de operator . We hebben 1x dinerbuffet genuttigd(€15 pp) Niet heel uitgebreid maar prima. 1x à la carte vonden we zelf minder, erg vettig. Het strand ligt op nog geen 5 minuten lopen, wel steil

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Echt goed voor deze prijs

Roelof Veen
26-5-2019

Gerenoveerde kamers echt netjes en schoon.lekkere bedden. Grote douche Mooi balkon met uitzicht op het zwembad Miste alleen een keukentje. Maar kon een waterkoker lenen voor op de kamer Vond het ontbijt niet goedkoop voor 11 euro p.p. dus buiten ontbijt spullen gekocht met bordjes en bestek en zelf ontbijtje gemaakt. Er viel echt niets op aan te merken voor deze prijs. En fijn personeel

Gereisd Met partner in mei 2019
Playa Ferrera, receptionist, 29-5-2019

Dear customer, thank you so much for your comment. We are pleased to know that you enjoyed your vacations and that our staff made your stay enjoyable. We hope to have you again as a guest in our hotel. Best regards

Geweldig genoten

Angelique schuur
25-5-2019

Wij zijn hier maar een paar dagen geweest, maar hebben het super fijn gehad. Gastvrij ontvangen , we kwamen eerder aan bij het appartement maar mochten onze kamer al op. Vriendelijke mensen , schoon en mooi appartement. Gehorig is het wel maar dat was voor ons geen probleem. Veel zwembaden en dichtbij het strand en Cala d’Or echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Playa Ferrera, receptionist, 26-5-2019

Dear customer, we thank you the time spent to write us such a good review. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope you think of us when you book your next holiday. Best regards.

Prima

Familie Bos
24-5-2019

Fijne receptie, in overleg een appartement op de begane grond

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
Playa Ferrera, receptionist, 25-5-2019

Dear customer, thank you so much for the good review. We are happy to know that you had a good holiday with us, and hope to see you soon. Best regards

Prima service

Stessens paul
21-5-2019

Mooie ligging fijn appartement

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl
Playa Ferrera, receptionist, 26-5-2019

Dear customer, thank you so much for the superb review. We are very happy to hear that our staff and service met tour needs and expectations. We hope to see you soon. Best regards

fantastisch in een woord

p.j.lont
20-5-2019

prima onderkomen en een op allende behulpzame balie we hadden een zeer gunstig gelegen appartement

Gereisd Met partner in mei 2019
Playa Ferrera, receptionist, 26-5-2019

Dear customer, we appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you are planning to visit Mallorca again do not hesitate to contact us. Best regards.

Fijne zon vakantie in mooi app. Complex

Kim
11-5-2019

Gerenoveerde kamers, prijs kwaliteit top, restaurant Casablanca modern en de kwaliteit van eten is top! Vriendelijk personeel. Voor een weekje rust zwembad en strandje dicht bij heb je een top vakantie.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Reception, receptionist, Sat May 25 2019 11:49:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear customer, thank you so much for your kind review. We are happy that you have enjoyed your holidays in our hotel. We hope to see you again soon. Best regards

Daar moet je geweest zijn

Zosja
19-3-2019

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in een mooi schoonmaken appartement. Alles was op loopafstand en het personeel was erg vriendelijk. Restaurant casablanca is een echte aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Niet snel meer daar naar toe

Bob
4-11-2018

Appartement was erg gehorig . We konden meegenieten van de bed kwaliteiten van de buren . Wel was het schoon en het personeel erg vriendelijk .

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa Ferrera in Cala d'Or, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa Ferrera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.