Appartement Playa del Sol

Appartement
Appartement Playa del Sol

37 reviews over Appartement Playa del Sol in het Nederlands

Komen zeker nog een keer terug!

Sandra
23-4-2018

Als je aankomt denk je waar ben ik in hemelsnaam beland, de entree en receptie hebben wel wat meer aandacht nodig. Verder is het een prima complex. Kamers zijn goed, bedden iets minder. Kamers hebben geen airco alleen een grote plafondventilator in de slaapkamer. Denk dat het in de zomer bloedheet wordt en dat is dan wel een nadeel. Het appartement grenst aan het winkelcentrum Yumbo, veel winkels, 2 kleine supermarkten, veel restaurants en barretjes. Denk in dat het in de zomer druk maar ook heel gezellig is. Vraag een kamer met zwembadzicht anders ligt de slaapkamer aan de kant van het winkelcentrum en das tot een uur of 5 heel veel herrie. Locatie is heel goed naar het strand is het een klein kwartiertje lopen, het zwembad bij het complex is ook heel fijn, lekkere bedjes en een barretjes waar je drankjes en eten kan kopen.

geweldig

diander
4-10-2017

alles goed. vriendelijk personeel. fijne kamers

Goed verblijf

mevr. v. Dijk
    31-12-2016

Ligging was ideaal, hotel was zeker netjes.

Echter, wel veel homostellen inderdaad. Maar voor ons werd dit niet ervaren als probleem.

Mocht wel iets over gezegd worden van tevoren naar ons oordeel.

Bed was prima net als de douche.

Voor de prijs is het een aanrader.

Niet om iets met kinderen heen te gaan.

Oude reviews (archief)

veel lawaai, slech

johan
    18-10-2016

zwembad te koud, had warmer gemogen.

oke

peter
      1-10-2016

de room was oke alleen geen schonen lakens

goed hotel voor de

W & E NL
        7-9-2016

de kamers waren schoon en netjes voor de prijs verder geen op of aanmerking, jammer dat er geen gelegenheid is voor later in de avond vertrekken geen gelegenheid is om te douchen

De appartementen zijn gerenoveerd en ruim genoeg voor twee personen en worden goed schoon gehouden. Het zwembad is ruim en er is een barretje waar je redelijk goedkoop wat lekkers kunt halen. Playa del Sol ligt best gunstig naast de Yumbo (waar je als hetero ook gezellig en goed kunt eten en drinken) als je echt wilt uitgaan als hetero moet je naar de Plaza bij Kashba, maar daar zijn ze wat opdringerig en hangt een veel minder gezellige sfeer dan in de Yumbo. Het eiland zelf is niet heel mooi. Vrij droog en dof. Ook heb je nergens echt authentieke dorpjes of stadjes. Het is wel aan te raden een scooter te huren en eens langs de westkust te rijden langs de strandjes. Een auto is een stuk minder voordelig vanwege de vele auto's in verhouding tot parkeerplekken. Samengevat een ideale plek voor een heerlijke relax vakantie en Playa del Sol is gewoon super!

mooie prijs/kwalite

hans
          22-8-2016

service was zeer goed, airco zou fijn zijn

afwasvwerd gedaan e

nick
            22-8-2016

afwasvwerd gedaan en alles netjes opgeruimd. vloer iets minder

Goede ligging, mooie en ruime inrichting van de kamers en zeer vriendelijk personeel!

We hebben een aantal aanbieders voor Playa del Sol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa del Sol in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa del Sol scoort een 9.03 uit 10 op basis van 493 reviews.