Appartement Playa del Sol

496 reviews over Appartement Playa del Sol in het Nederlands

Ons zien ze niet meer

R
28-7-2018

Slecht onderhouden kamer. Voordeur die niet volledig sluit in het kozijn, schimmel op de badkamer, barst in slaapkamer deur maar vooral véél te gehorig. Het was zo erg dat we overwogen hebben om te vertrekken. Dit terwijl we dit hotel hadden uitgezocht vanwege de positieve recensies.

fantasties

André Holtslag
12-7-2018

super mooie camping met veel rust en goed sanitair, veel fietsmogelijkheden

was gewoon zalig bij alles dichtbij

de ridder maria
4-7-2018

wij hadden huisje 206 was niet al te proper zeker niet de ramen waren heel vies zowel van binnnen als van buiten en vind het wle veel geld om in zo een huisje te komen

Floow Travel

Komen zeker nog een keer terug!

Sandra
23-4-2018

Als je aankomt denk je waar ben ik in hemelsnaam beland, de entree en receptie hebben wel wat meer aandacht nodig. Verder is het een prima complex. Kamers zijn goed, bedden iets minder. Kamers hebben geen airco alleen een grote plafondventilator in de slaapkamer. Denk dat het in de zomer bloedheet wordt en dat is dan wel een nadeel. Het appartement grenst aan het winkelcentrum Yumbo, veel winkels, 2 kleine supermarkten, veel restaurants en barretjes. Denk in dat het in de zomer druk maar ook heel gezellig is. Vraag een kamer met zwembadzicht anders ligt de slaapkamer aan de kant van het winkelcentrum en das tot een uur of 5 heel veel herrie. Locatie is heel goed naar het strand is het een klein kwartiertje lopen, het zwembad bij het complex is ook heel fijn, lekkere bedjes en een barretjes waar je drankjes en eten kan kopen.

very nice

ann
17-2-2018

everything was nice and good hotel

relaxed and friendl

LW Wiltshire
    9-10-2017

relaxed atmosphere and the fan

nice

gobetti
      9-10-2017

all the staff ,the cleaningservice

wonderful stay

effi
        8-10-2017

very friendly, clean, real nice rooms, maybe the echo of voices on Balconies is a bit too loud but i had a very pleasant stay. thank you.

taconladyrelajalara

taconlady
          8-10-2017

servicio y amabilidad del personal pero muy rudiosa la zona a altas horas de la noche

cinco dias de vacac

Jiur
            8-10-2017

Losapartamentos estan ubicados en una zona excepcional. Estan muy limpios y ofrecen todos los servicios.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa del Sol in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playa del Sol scoort een 9.02 uit 10 op basis van 496 reviews.