Appartement Playa del Sol

Appartement
Appartement Playa del Sol

42 reviews over Appartement Playa del Sol in het Nederlands

Een aanrader met veel mogelijkheden in omgeving.

Chris en Els Eshuis
14-10-2018

Dat je de fiets moet meenemen om zo de prachtige omgeving te verkennen.

Vriendelijke ontvangst op rustige camping in september. De diversiteit aan speelmogelijkheden voor de kinderen is geweldig.

Super goede vakantie gehad

hebimo
15-9-2018

Kwam aan op zaterdag aan werdt super netjes ontvangen bij receptie,

kreeg 2 pasjes voor kamer en lift,

slaapkamer,woonkamer,badkamer, en balkon super schoon,

mooi zwembaden en dakterras voor als je van naakt zonne houd,

Alleen in de nacht veel lawaai aan de achterzijde van uitgaan bij de yumbo als je raam dicht houd gaat het wel om te slapen,

Maar voor de rest is het een zeer goed hotel een zeer vriendelijk personeel,

Fantastisch Super Geweldig Schoon GAY vriendelijk

Pascal & Jeroen
10-9-2018

Nou heb ff gewacht met beoordelen tot we echt thuis waren en er ff tijd in konden steken.

Mijn beoordeling van Playa Del Sol...

Wij zijn hier geweest van 28-8 tot 7-9-2018.

We hadden hier al wat recencies gelezen veel goed veel negatief...

Mijn conclusie:

Bij aankomst savonds rond 22.00 uur werden we super ontvangen door de receptie (denk dat het de eigenaars waren man en vrouw)

We kregen wat uitleg en kregen de sleutelkaarten van de kamer 420 en een kluis sleutel.

Alles werkt daar op de sleutelkaarten de liften als je met de trap wil de achteruit gang op bij wc op de begande waar je echt gelijk in de Yumbo staat.

Wij met volle moed naar de kamer er zijn 2 liften zijn wat krap maar je kan er met genoeg man in.

Wij betraden onze kamer, en konden niks anders zeggen dan.

Mooie schone badkamer.

Mooie ruime slaapkamer schoon.

Mooie keuken en woonkamer schoon.

De banken in de woonkamer zitten niet echt lekker.

Super hotel

Tjingo

Wij hebben een camping uitgekozen zonder zwembad vanwege nog te kleine kinderen die zonder begeleiding niet in een zwembad kunnen.

Een hele fijne camping, rustig en zeer goed onderhouden. Het sanitair wordt heel goed bijgehouden wat bij mij bijna het belangrijkste punt is. De plekken zijn vrij ruim, breed genoeg, echter voor mijn smaak te dicht bij de overburen. Ik zag echter op een ander veld meer ruimte, voor een eventuele volgende keer zou ik indien mogelijk daar willen staan.

Wij hebben het erg naar ons zin gehad, goede voorzieningen, aardige mensen, goede uitvalsmogelijkheden (Grevelingen meer, strand, zeehonden opvang, stadjes/dorpjes etc.) Genoeg te doen in de omgeving.

Op de camping zelf wordt goed aan de kinderen gedacht zodat je je er zelf "geen kind" aan hebt. Wij zullen het zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Ons zien ze niet meer

R
28-7-2018

Slecht onderhouden kamer. Voordeur die niet volledig sluit in het kozijn, schimmel op de badkamer, barst in slaapkamer deur maar vooral véél te gehorig. Het was zo erg dat we overwogen hebben om te vertrekken. Dit terwijl we dit hotel hadden uitgezocht vanwege de positieve recensies.

Komen zeker nog een keer terug!

Sandra
23-4-2018

Als je aankomt denk je waar ben ik in hemelsnaam beland, de entree en receptie hebben wel wat meer aandacht nodig. Verder is het een prima complex. Kamers zijn goed, bedden iets minder. Kamers hebben geen airco alleen een grote plafondventilator in de slaapkamer. Denk dat het in de zomer bloedheet wordt en dat is dan wel een nadeel. Het appartement grenst aan het winkelcentrum Yumbo, veel winkels, 2 kleine supermarkten, veel restaurants en barretjes. Denk in dat het in de zomer druk maar ook heel gezellig is. Vraag een kamer met zwembadzicht anders ligt de slaapkamer aan de kant van het winkelcentrum en das tot een uur of 5 heel veel herrie. Locatie is heel goed naar het strand is het een klein kwartiertje lopen, het zwembad bij het complex is ook heel fijn, lekkere bedjes en een barretjes waar je drankjes en eten kan kopen.

geweldig

diander
4-10-2017

alles goed. vriendelijk personeel. fijne kamers

Goed verblijf

mevr. v. Dijk
    31-12-2016

Ligging was ideaal, hotel was zeker netjes.

Echter, wel veel homostellen inderdaad. Maar voor ons werd dit niet ervaren als probleem.

Mocht wel iets over gezegd worden van tevoren naar ons oordeel.

Bed was prima net als de douche.

Voor de prijs is het een aanrader.

Niet om iets met kinderen heen te gaan.

veel lawaai, slech

johan
    18-10-2016

zwembad te koud, had warmer gemogen.

oke

peter
      1-10-2016

de room was oke alleen geen schonen lakens

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playa del Sol in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.