Appartement Playa del Sol

9.3Fenomenaal

Spanje, Gran Canaria, Playa del Inglés

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 272p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

505 reviews over Appartement Playa del Sol

• 2019
    9JvD28-10-2019

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

We zijn al een keer of 15 in Playa Del Ingles geweest en altijd in een ander appartement/bungalow. Playa Del Sol was absoluut de beste accommodatie die we tot nu toe hebben gehad. Het is een eenvoudig appartement en superschoon!!!! De bedden lagen bijna beter dan thuis. Bij aankomst stonden er twee (nieuwe) oncomfortabele en gammele stoelen op het balkon. Als je er op ging zitten was je bang er doorheen te zakken. Binnen 15 minuten werden er twee goede stoelen gebracht. Schoonmaak en nieuwe handdoeken 5 x per week. Ondanks dat je tegen de Yumbo aan zit, totaal geen overlast hiervan ondervonden. Nu hadden wij wel een slaapkamer aan de zijde van het zwembad, maar met de ramen open aan de zijde van de Yumbo hoorde je ook niet veel. Dit terwijl er een openluchtfestival was. Iedereen heeft een elektronische sleutelkaart. Deze heb je ook nodig om beneden de lift in te gaan of het trappenhuis in wil. Houdt ongenode gasten buiten.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Coba23-06-2019

Fantastichs

Mooi eiland, mooi hotel en super gezellig

Gereisd met partner in september 2017

• 9Kim05-06-2019

Prima 😃

Mooi appartement en zeer schoon en netjes.. zeer zeker geen ovelast van de yumbo. Als je een premium kamer hebt slaap je aan de voor kant met zicht op het zwembad daarom heb je echt geen last van de herrie wat anders mensen wel beweren. Wij hadden een auto gehuurd op het vliegveld het enige nadeel is hieraan dat je hem bijna niet kwijt kunt bij het hotel ,omdat alles betaald parkeren is.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Mevr. Schuurman27-11-2018

Super schoon!

Mooi en schoon appartement! Op loopafstand van Yumbo en ongeveer 10 minuutjes lopen naar het strand. Met de taxi binnen 5 á 10 minuutjes in Melonoras, ook echt een aanrader om te bezoeken!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Fam hensums17-11-2018

Geweldig

Gezellige plek! Mooi weer en aardige mensen. Zeker een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7marian Veerman04-11-2018

Relaxed

Leuk gezinshotel vlakbij boulevard

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Chris en Els Eshuis14-10-2018

Een aanrader met veel mogelijkheden in omgeving.

Dat je de fiets moet meenemen om zo de prachtige omgeving te verkennen. Vriendelijke ontvangst op rustige camping in september. De diversiteit aan speelmogelijkheden voor de kinderen is geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

• 8hebimo15-09-2018

Super goede vakantie gehad

Kwam aan op zaterdag aan werdt super netjes ontvangen bij receptie, kreeg 2 pasjes voor kamer en lift, slaapkamer,woonkamer,badkamer, en balkon super schoon, mooi zwembaden en dakterras voor als je van naakt zonne houd, Alleen in de nacht veel lawaai aan de achterzijde van uitgaan bij de yumbo als je raam dicht houd gaat het wel om te slapen, Maar voor de rest is het een zeer goed hotel een zeer vriendelijk personeel,

Alleen gereisd in september 2018

• 10Pascal & Jeroen10-09-2018

Fantastisch Super Geweldig Schoon GAY vriendelijk

Nou heb ff gewacht met beoordelen tot we echt thuis waren en er ff tijd in konden steken. Mijn beoordeling van Playa Del Sol... Wij zijn hier geweest van 28-8 tot 7-9-2018. We hadden hier al wat recencies gelezen veel goed veel negatief... Mijn conclusie: Bij aankomst savonds rond 22.00 uur werden we super ontvangen door de receptie (denk dat het de eigenaars waren man en vrouw) We kregen wat uitleg en kregen de sleutelkaarten van de kamer 420 en een kluis sleutel. Alles werkt daar op de sleutelkaarten de liften als je met de trap wil de achteruit gang op bij wc op de begande waar je echt gelijk in de Yumbo staat. Wij met volle moed naar de kamer er zijn 2 liften zijn wat krap maar je kan er met genoeg man in. Wij betraden onze kamer, en konden niks anders zeggen dan. Mooie schone badkamer. Mooie ruime slaapkamer schoon. Mooie keuken en woonkamer schoon. De banken in de woonkamer zitten niet echt lekker. Super hotel

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Esther18-08-2018

Fijne camping voor een heerlijke vakantie met kids

Wij hebben een camping uitgekozen zonder zwembad vanwege nog te kleine kinderen die zonder begeleiding niet in een zwembad kunnen. Een hele fijne camping, rustig en zeer goed onderhouden. Het sanitair wordt heel goed bijgehouden wat bij mij bijna het belangrijkste punt is. De plekken zijn vrij ruim, breed genoeg, echter voor mijn smaak te dicht bij de overburen. Ik zag echter op een ander veld meer ruimte, voor een eventuele volgende keer zou ik indien mogelijk daar willen staan. Wij hebben het erg naar ons zin gehad, goede voorzieningen, aardige mensen, goede uitvalsmogelijkheden (Grevelingen meer, strand, zeehonden opvang, stadjes/dorpjes etc.) Genoeg te doen in de omgeving. Op de camping zelf wordt goed aan de kinderen gedacht zodat je je er zelf "geen kind" aan hebt. Wij zullen het zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Appartement Playa del Sol info