Hotel Finca Las Longueras

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°22°
Hotel Finca Las Longueras
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Finca Las Longueras voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Finca Las Longueras in het Nederlands

Fantastiche locatie, zeker de moeite waard!

Petra en Ruud
27-9-2017

Een prachtig hotel, heerlijk rustig gelegen buiten de toeristische gebieden van Gran Canaria. Het hotel is goed onderhouden en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeer goed verzorgt. Je kunt er ook 's avonds eten maar hiervoor moet je je 's ochtends wel aanmelden. Het eten is relatief eenvoudig maar erg lekker. Als je voor deze locatie kiest (DOEN!) dat is het raadzaam om ook een auto te huren. Deze heb je absoluut nodig om het eiland verder te verkennen.

Een rustig, mooi en stijlvolle omgeving

M van Gelder
30-1-2016

Het huis is prachtig net als de kamers met even mooie antieke inrichting en mooie oude kunst. Ligt in een schitterende omgeving.

De staf is bijzonder goed en vriendelijk met veel respect voor het huis, dit hebben we nergens zo ervaren. Het ontbijt en avondeten is voortreffelijk. Gasten zijn rustig en voornl wat ouder en natuurliefhebbers. Niet geschikt voor kinderen. Het klimaat is perfect. Er zijn mensen die klagen over geen wifi op de kamers. Wij vonden dat juist heerlijk. 's Avonds was het donker en stil en iedereen sliep ongeveer 10 uur lang. Dat zegt toch wat!

Het enige kleine minpuntje was misschien dat het water in zwembad erg koud was in december

Heerlijk rustpunt in prachtige omgeving

Henrich
26-12-2013

Midden tussen de heuvels van de vallei gelegen, geen verkeer te horen. Prachtige tuin omringt het fraai ingerichte oude huis. Tevens een prachtig zwembad tussen de palmen. Behoudens de receptioniste spreekt niemand engels. Wel doet iedereen enorm haar best om het je naar de zin te maken. Ontbijt is buiten en redelijk gevarieerd. 's-avonds is het pikdonker, dus een zaklantaarn wordt aanbevolen. Verder moet je wel een auto hebben, dorp ligt op 5 km, maar is zeker 's avonds niet prettig te voet te bereiken. Toegangsweg naar hotel is een soort verhard zandpad met de nodige bochten. Dat went na een paar keer. Ook kan je ook 's avonds in het hotel eten. Dagelijks is er een standaard menu. Wij sliepen in de junior suite zo'n 80 meter achter het hoofdgebouw. Ruime kamer, inloopdouche, ligbad, satelliettv en een inlooplast. Prima plek als je van de natuur wilt genieten. De meeste bezienswaardigheden zijn met de auto in een ruim uur te bereiken. Vliegveld is een uur rijden, langs prima wegen.

Geweldig authentiek

A en M
10-12-2009

Een mooi hotel op een mooie rustige locatie. In de buurt is niet echt veel te beleven maar het hotel is de moeite waard. Is het weer een beetje regenachtig dan is een trip naar het zuiden van het eiland de moeite waard, want daar heb je dan 90% kans dat de zon schijnt.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijke plek

B.
15-3-2009

Prachtig gelegen Finca in de zeer mooie Agaete Vallei. Prettige sfeer voor een ontspannen vakantie in het groene, rustige deel van Gran Canaria. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt. De laatste stukje erheen is een hobbelige weg, maar dat went ook. Echte aanrader voor de rustzoeker en/of natuurliefhebber.

2008

RUSTIG EN STIJLVOL

Guy enNicole
16-8-2008

We logeerden hier 4 dagen en we hebben genoten van de locatie. Prachtige kleine vallei en toch dicht bij het strand (2km). Schitterende finca en veel charme en grandeur met een koloniale sfeer. Tuin, zwembad, diverse terrassen en plantage zijn aangenaam en mooi onderhouden. Zeer vriendelijk personeel. Enig minpuntje vonden wij het diner (iets de sober). Het onbijt daarentegen is zeer goed.

De kamers zijn mooi maar wel iets te klein voor drie personen, zeker met grotere kinderen.

Wil je lekker eten kies dan het restaurant La Suerte in het rechtovergelegen dorpje. Lekker en meer dan genoeg, vriendelijke service en zeer betaalbaar.

2007

erg mooi landhuis/hotel voor 96 euro/nacht, mooie ruime lichte kamer aangrenzend badkamer,klein minpuntje:hoog plafond,dus een evt.insect krijg je niet te pakken maar die heb ik ook niet gezien (maart 2007 1 nacht),niet kraakschoon,maar goed genoeg,prima ontbijt,kan binnen of buiten, aardige eigenaren, ander minpuntje: plastic lakens op de bedden, doet toch wat goedkoop aan en het slaapt niet lekker, tuin is mooi en zwembad zag er ook goed uit maar niet geprobeerd,hotel ligt net naast dorp,laatste stukje weg naar hotel is wat hobbelig maar wel te doen,in agaete goed restaurant en 2 min verderop gezellig haventje

goede prijs kwaliteit voor hotel

Iliosreizen.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca Las Longueras in Agaete, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca Las Longueras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.