Géén boekingskosten
SpanjeFuerteventuraCorralejoAppartementen CorralejoAppartement Hesperia Bristol Playa

Hesperia Bristol Playa

Appartement
SpanjeFuerteventuraCorralejo

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hesperia Bristol Playa voor je op een rij gezet:

4.2OnvoldoendeScore uit 105 reviews

Meer appartement info

105 Reviews over Hesperia Bristol Playa

• 6Shanna02-04-2022

Prima voor 1 nacht.

Ruime woonkamer maar enkel klein tafeltje en bank. Geen sfeer en ook niet goed schoongemaakt. Badkamer is dan wel weer heel ruim en goed. Als alles 1x grondig schoongemaakt zou worden zou het perfect zijn. Wij verbleven hier maar 1 dag omdat wij aan het eilandhoppen zijn. Vanuit Lanzarote naar Fuerteventura per boot is prima te doen en vanaf de haven is deze locatie op loopafstand van een leuke stad. Kortom ligging top maar de rest heeft echt een opknap beurt nodig.

• 10Natuur
  • 2Jan van de Wiel07-03-2022

Oud en vies

Appartementen zijn gedateerd en vies, geen schoonmaak en geen schone handdoeken

• 1Natuur
  • 4Zuidam16-01-2022

Nooit meer

Leuk centrum, genoeg restaurants en terrasjes. Aardig personeel aan de bar. Mooi zwembad, maar erg koud. Douche prima, bed goed. Appartement redelijk ruim maar vies. Lag oud mondkapje achter poef in slaapkamer, bonnetjes onder bed van begin december, wij waren er de 28e. Schimmel in badkamer op deur e.d. In kleine keukentje geen spullen zoals sponsje, vaatdoekje enz. Kreeg 1 rol toiletpapier voor 3 dagen/2 pers. Er komt ook geen reisleiding meer.

• 7Annemarie Visser29-10-2019

Leuk voor een keer.

Ik had een tweepersoons-appartement met uitzicht op Lanzarote. De bank, al een laag model, was flink doorgezakt. Ik zat me er een breuk op. Voor wie van een hard/stevig bed houdt; hier moet je zijn, hahahaha. In het keukentje een 2-pits elektrisch kookplaatje waar de twee aanwezige pannen (een koekenpan en kookpan) niet tegelijkertijd op pasten. Qua keukenhulpjes had ik een schuimspaan, een soeplepel, een broodmes en een schilmesje waar de punt af was. Ik vond het appartement schoon. Regelmatig handdoek-wissel. Het ontbijtbuffet bleek op kleine verschillen per dag na, hetzelfde aanbod. Maar voldoende keuze voor mij. (Vooral op Engelsen gericht) Het appartementencomplex ligt op het voeteneind van Corralejo. De straatjes waar ik doorliep richting het centrum vond ik vrij naargeestig. De route langs de kust was wel fijn om te lopen. Het centrum is ongeveer anderhalf kilometer lopen. Het personeel vond ik heel vriendelijk.

• 6Robbert Teunissen23-10-2019

geen tweede keer, was ook niet heel slecht

beetje shabby allemaal en de kamer zijn niet in topstaat. Verder wel een ok hotel hoor, personeel is ok

• 7Anneke Pas10-09-2019

Prima

Prima hotel, echter mogen ze meer aandacht besteden aan het beddengoed en schoonmaak onder de koelkast

• 8Sylvia Schmidt29-08-2019

Mooie ligging tov het oude stadje en mooi uitzicht

Hotel prima prijs/ kwaliteit verhouding. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer komen uitgewoond over maar blijkt met opzet gedaan, vintage styling Wel minder: op het parkeerterrein achter het hotel staan s’avonds campers. Wel niet echt overlast van.

• 8Jenny14-07-2019

Aanrader, ideale, rustige plek aan oude centrum

Mooi complex, ook appartementen aan buitenzijde waardoor je op zee kijkt en Lanzarote ziet liggen. Appartementen op de begane grond hebben ook een grote tuin Nadeel is dat je op de windzijde zit. In hoogseizoen wel lekker. Wij waren blij aan zwembad/binnentuin te zitten vanwege frisse wind. Op de begane grond was perfect lagen direct aan zwembad. Appartementen prima. Allemaal gerenoveerd. Mooie badkamer Prima keuken Weinig pannen maar gewoon vragen dan wordt alles gebracht Ook gevraagd om waterkoker, slaschalen Geen probleem Denk dat mensen weinig koken en thee drinken...en het vaak niet missen... 3e persoon hoefde niet op de bank te slapen maar er werd een eigen bed in de woonkamer gezet. Was voldoende ruimte voor. Linnenwissel en handoeken meer dan voldoende Schoonmaak okee! Locatie is beste in Corellejo zo aan oude centrum   Doen... popcorn beach, El Cotillo (relaxed visserdorp), duingebied buiten Corellejo Lunchen bij Tres Islas!

• 7Monique ter Avest13-07-2019

Prima voor 8 dagen

De ligging is prachtig 10 minuten naar strand en leuke stad volop winkels en eetgelegenheden .het appartement is zeer sober ingericht en bedden niet optimaal minaal ingericht wel schoon

• 7Martin26-04-2019

Erg fijne vakantie

Wat gedateerd hotel, wat vooral aan interieur te zien was, maar goed te doen. Bedden prima in orde. Mieren en vuile toilet werden onmiddellijk geregeld. Personeel vriendelijk. Ontbijt wat sober m.b.t. fruit. Schoonmaak en handdoekenwissel geregelde dagen. Handdoeken stond in beschrijving hoor. Rustig gelegen waarbij opgemerkt dat je 's morgens wel wat verkeer hoort afhankelijk welk appartement. De toch behoorlijk frissen Noordelijke wind de eerste dagen mag hotel niet aangerekend worden. Een (extra) dekentje werd op verzoek geregeld. Zwembad mooi ruim en schoon. Veel ligstoelen. Geregeld toezicht bij zwembad.

Appartement Hesperia Bristol Playa info

• EC-kaartBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)