Camping El Delfin Verde

7,4

878 reviews over Camping El Delfin Verde in het Nederlands

Nooit meer

Astrid, 15-4-2018

De supermarkt had een superruim assortiment en niet duur.

De huurtenten stonken naar kattenpis en de ritsen waren kapot. Er werd niet gehandhaafd 's avonds bij geluidsoverlast, ook niet na diverse malen klagen. Het entertainment dat elke avond was was keihard. Dit hoorde je over de hele camping. Bij de receptie deden ze alsof ze er iets aan zouden doen, maar verder gebeurde er niets. Wij gaan hier nooit meer terug. Ook bij het zwembad moet je bedjes huren voor 4 euro. In het hoogseizoen is het er veels te druk. De disco is verplaatst naar het centrum ipv het strand waardoor deze ook heel veel overlast geeft. Sanitair werd goed schoongehouden. Restaurants waren goed. In het zwembad losse tegels waardoor voeten gingen bloeden.

De camping ligt heel centraal t.o.v. verschillende bezienswaardigheden en leuke stadjes en de zee. De camping voldeed aan alle wensen van onze kleinkinderen, dochter en schoonzoon en natuurlijk ook van ons.Jong en oud kunnen zich prima vermaken op de camping en daarbuiten. In het restaurant van de camping kun je lekker eten en natuurlijk ook in een van de restaurantjes in de omliggende gezellige stadjes.

Heerlijke vakantie gehad

Van der Laan, 22-2-2018

Wij vonden het zeker een geweldige camping! Zaten er eind september, en ondanks dat het al rustig was, was er nog genoeg te doen. Onze twee meiden (11 en 14) hebben zich nog geweldig vermaakt met het animatie team. Op aanraden van vrienden hier voor het eerst geweest, maar komen zeker dit jaar terug! Alles wat je wilt is binnen handbereik. Zelfs Nederlandse producten in de gigantische supermarkt. Zekere aanrader!

Geweldig

Syroit, 5-2-2018

25 jaar geleden als tiener op deze camping verbleven met mij toenmalige vriendin, nu vrouw. Nu we zelf 3 kinderen hebben , zijn we in 2016 weer op deze camping beland. Niet met eigen tent/caravan, maar een chalet gehuurd bij de camping zelf.

In 2017 weer terug, kids hadden zich enorm goed vermaakt.

We merken dat ze ook volop bezig zijn met vernieuwing, hierdoor verdwijnen meer en meer oudere stacaravans (vooral van externen) en worden deze vervangen door eigen accommodaties. Het campinggedeelte is hierdoor ook een stuk kleiner geworden, maar nog steeds enorm groot.

De kinderen gingen vaak 's morgens naar de animatie. Hoewel mijn dochter eigenlijk al veel te oud was, was ze meer dan welkom. Daarnaast zijn alle voorzieningen erg mooi en goed verzorgd.

Het hele animatieteam zorg wel voor een enorm leuke ervaring voor iedereen.

We hebben dit jaar wel 1 keer last gehad van nachtlawaai, dus tussenkomst van de security geregeld, ze zijn wel 2 keer moeten langs gaan, maar toen was het ook echt stil, ook de daaropvolgende nachten. Als je een paar duizend man bij elkaar zet, kan dit altijd gebeuren natuurlijk.

Een voordeel is in mijn ogen ook een nadeel ... met je Spaans kom je hier niet ver, het is overgenomen door de Nederlanders, tot het huismerk van de winkel.

Omgeving is ons al langer bekend van eerdere vakanties in de regio. Ook deze heeft vele mooie plekjes die zeker de moeite waard zijn, trek zeker ook eens het binnenland in!

Onze vakantie voor 2018 is ook al geboekt.

Perfect

Pascal, 3-2-2018

Alles is goed. Ik denk wel een beetje de beste camping van de costa brave.

Top animatie voor volwassen maar zoveel te doen ook voor de kinderen

Kan niet wachten om dit jaar weer te gaan.

Geweldig

Nathaly, 30-1-2018

Super leuke en gezellige camping, goed eten voor een leuke prijs. Prachtige omgeving. We hebben er genoten.

Echt voor herhaling vatbaar

Ingrid, 29-1-2018

Super camping ook voor oudere kinderen. Tent was met goede bedden, grote koelkast en de mogelijkheid een waterkoeler te gebruiken in de tent, echt een aanrader!

Voor verbetering vatbaar

Ouwehand, 28-1-2018

We zijn in het verleden al vaker op deze camping geweest, en daarom hadden we besloten afgelopen jaar ook weer te gaan.

Het is een hele grote camping geworden en daardoor zijn er ook veel voorzieningen. Alles is oke, maar nergens is het echt heel goed of uitstekend.

Waar we ons erg aan stoorden was het gedrag van de gasten. 's Nachts wordt het nooit echt stil. Je hoort altijd wel geluid van groepjes jongeren of zelfs radio's of televisies die midden in de nacht aan staan.

Ik kan begrijpen dat dit campingdorp een aantrekkingskracht heeft op sommige soorten gezinnen. Voor ons was dit echter de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Absolute Top Camping

Fam Biesmans, 8-1-2018

We hebben afgelopen zomer genoten van een vakantie op deze camping. We hadden een Glamping tent voor max. 8p. We hebben daar de vakantie doorgebracht met onze 3 kinderen en de oma's en opa zijn nog een paar daagjes op visite geweest. Ruimte was geen probleem. Lekker groot, 2 badkamers. We hadden de tent langs de rand van de camping. Meteen bij de beachbar (spiksplinternieuw, dat wisten nog niet veel gasten, daar was het nooit heel druk) en het strand. Bij het grote zwembad zijn we maar 2 keer geweest. Dat is echt megagroot, maar er is niets speciaals te doen voor de kids (geen glijbaan, stroomversnelling). Het zwembad zelf en de staanplaatsen zijn over het algemeen wat ouder. Wel is alles netjes en schoon. De staanplaatsen zijn ook wat rumoeriger. Onze ervaring was dat het nieuwe gedeelte met het vakantiepark veel rustiger was. Dat is echt schitterend aangelegd, met allemaal kleine ondiepe zwembadjes. Ideaal, kids om de hoek zwemmen. Supermarkt is ook top en super wat betreft assortiment en prijs! We hadden meteen besloten volgend jaar weer te gaan. Deze keer niet in de tent (paar nachten wakker gelegen door de wind en het flapperen van het tentzeil), maar in een mooi huisje.

Volgend jaar willen we weer!

Anita, 13-12-2017

Heerlijk aan het strand gelegen en makkelijk te bereiken. Sportvelden voor de kinderen en het nieuwe, prachtige, gedeelte met de glamping ACC. Zwembad was schoon maar was wel jammer dat je daar niet met een bal mocht, geen bommetjes en niet een beetje mocht stoeien in het water. Supermarkt met verse bakkerij was meer dan top en verzorgd. Super fijne tijd gehad ook voor m’n twee dochters van 17 en 14 jr. Min puntje is dat de camping verhuur in eigen beheer neemt en de glamping acc relatief duur zijn, dus we willen wel weer maar kan wellicht niet☺️

We hebben een aantal aanbieders voor El Delfin Verde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Delfin Verde scoort een 7.37 uit 10 op basis van 967 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: