Camping El Delfin Verde

Camping El Delfin Verde
7,2

Omschrijving
Aan de Costa Brava vind je kindvriendelijke Camping El Delfin Verde. Het zwemparadijs met beelden van tropische dieren doet kinderharten sneller kloppen. ‘s Avonds kunnen de kids naar de schuimparty of meedoen aan competities. Minder geschikt als je de buitenlandse cultuur wilt proeven, want hier komen met name Nederlanders. Direct aan zee gelegen.

943 reviews over Camping El Delfin Verde in het Nederlands

Prachtige grote camping, met mooi zwembad vele sportvelden en goede animatie. Wees er op bedacht als je hier heen gaat in het hoogseizoen dat je bij aankomst je zelf een kampeerplek moet gaan zoeken. Dit geeft de camping ook goed aan op hun site. Maar het is een hele opgave. Sommige plekken lijken vrij maar die worden dan bezet gehouden door vrienden die al op de camping staan. Ze batalen zelfs al vooruit om deze plek te garanderen. Ik heb vele families uren zien rond rijden om toch een plekje te kunnen vinden. Je moet echt geluk hebben.

Het is een drukke bruisende camping. Als je dicht bij het centrum zit is er de hele dag vertier en vermaak om je heen. Zit je wat verder van het centrum dan is het aanzienlijk rustiger en hoor je de geluiden op afstand. De hoofdstraat is erg druk. Als je daaraan staat denk ik dat je niet happy bent.

Het zoeken van een zitplek bij de camping moet vaak binnen 5 min plek.

Norbert Lange,
1-12-2018

het is een super camping.schoon.mooi van alle gemakken voorzien .een prima ligging direct aan zee. en de annimatie is super voor groot en klein.wij gaan er beslist nog vaker heen,met de kleinkinder

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Ik vond het erg prettig om er te zijn.

Ilona maas,
22-11-2018

Het is echt een super leuke en mooie camping om met je gezin hier op vakantie te gaan. Er is van alles te doen voor jong en oud. Ook het eten is echt een aanrader. Het is erg gevarieerd. De animatie is ook echt super. Ik wil de andere zeker adviseren om hierheen te komen. De omgeving is ook echt gewelding en mooi en er is veel te doen. Zeker als je van avontuur houd. Ook is het personeel erg vriendelijk op deze camping.

Gereisd met partner in augustus 2018

Linda,
9-11-2018

Leuke camping! Leuk zwembad en aan de zee. Voor elke leeftijd wel iets leuks te doen. Wel groot, daar moet je van houden. Maar voor ons goed. We hebben een super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Grote gezellige familie camping

Fam. Bouten,
8-11-2018

Grote fijne toegankelijke camping voor jong en oud. Wij zaten in een stacaravan vlakbij het strand. Ideaal voor onze kinderen. Het was er rustig en overzichtelijk.

Ook het zwembad was goed en er was veel te doen, ook 's avonds. Vanuit de camping is het makkelijk dorpjes en steden te bezoeken zoals Pals, Girona, Playa d'aro en zelfs Barcelona.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer, verschrikkelijk beleid

Ruiter,
7-11-2018

Mooie camping grote plaatsen, Alleen overgeboekt in zomervakantie weken. Zelf een plek zoeken is niet ideaal. Fijne vakantie gehad zolang er niks gebeurd. Verwacht absoluut niks van de klantenservice, verhalen worden verdraaid. mijn zoon van 12 agressief behandeld door bewaking, moest zelfs ambulance bij komen, hij was letterlijk verstijft van schrik. Wij zijn ons werkelijk dood geschrokken. Maar denk je dat ze daarna ook maar iets voor een kind doen... nee... hij krijgt zelf de schuld!! Schandelig.... Nooit meer deze camping voor ons!!Zo ga je boert met kinderen om....

Nooit meer

Caroline,
7-10-2018

Heel grote, drukke camping. Wij hadden een grote staanplaats en deze was ruim genoeg. We stonden dicht bij het strand en hadden hier ' nachts veel last van meeuwen die hard krijsten en op het dak liepen van onze camper. Het sanitair is verouderd, wordt veel gepoetst maar mensen maken direct alles terug vuil. Toiletten en douches waren soms echt smerig. Overal heel druk. Bij animatie 's avonds zijn geen zitplaatsen genoeg. Security heel streng, ze sturen je overal weg. Alles wordt georganiseerd voor Nederlanders. De jeugd is iedere avond dronken. Ze komen met grote flessen sterke drank uit de supermarkt. Je hebt liefst dat je tieners daar geen vrienden maken... De Nederlanders zijn heel luidruchtig en overal speelt luide muziek, nog nooit meegemaakt. In het zwembad zijn ze heel streng. Je mag niet met een balletje of zo spelen. Mensen met kleine kinderen mochten zelfs niet met bandjes binnen zagen wij. Accommodatie voor sport zoals voetbalpleinen zijn wel ok. Tennis is duur (10€ incl huur van 2 raketten). Het systeem dat mensen een plaats moeten kiezen als ze toekomen is heel slecht. Overal staan auto's geparkeerd en is het heel moeilijk een vrije plaats te vinden. Na een lange rit heb je daar geen zin in. De dag dat wij vertrokken, stonden er al mensen aan onze plaats te wachten vanaf 9u om op onze plek te kunnen staan. Dit terwijl je volgens de info van de camping pas om 13u mag inchecken. Camping is heel afgelegen, ongeveer 5km tot aan de grote weg om naar een dorpje te rijden.

Voor elk wat wils!

Wim Dorgelo,
5-10-2018

Het is een fantastische camping met voor elk wat wils. Echter als je hier naar toe gaat om de Nederlander te ontvluchten? Blijf dan weg. De ligging, direct aan het strand en de omgeving maken deze camping aantrekkelijk voor een leuk verblijf. Er zijn voldoende plaatsen te bezoeken in de directe omgeving en wil je lekker luieren dan kan dat op het strand, bij de tent of aan het zwembad. De campingwinkel is in bepaalde gevallen eg duur (met name de Nederlandse producten) maar voor het overige zeker niet duurder dan de supermarkten buiten de camping (tenzij je graag een uur rijdt naar de Lidl v.v.). Op de camping zelf kun je lekker en gevarieerd eten voor relatief weinig geld. Het sanitair is top en wordt meerdere malen per dag goed schoongemaakt. Echter lopen er tokkies rond die naast de pot schijten, stront aan de muur smeren etc. Dit doe je thuis toch ook niet! Een minpuntje is de snelheid van sommige chauffeurs! 10 km = 10 km!!

fantastich

miranda,
2-10-2018

wij zijn dit jaar voor de vierde keer op el delfin geweest eerste jaar via touroperator een huisje geboekt daarna een huisje montgri via de camping geboekt en de laatste twee jaar in een glamping echt super camping mooi zwembad animatie top wij gaan volgend jaar zeker weer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig, volgend jaar weer?!

Lesley visser,
26-9-2018

Dit was onze tweede keer hier, eerste keer in 2015 en nu in 2018 was er zoveel aangepakt, wat een geweldige camping. Alleen waar de mini disco gehouden word daar mag wel wat sfeer komen qua leuke stoeltjes en tafeltjes! Verder krijgt de camping een 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.