Camping El Delfin Verde

7,4

940 reviews over Camping El Delfin Verde in het Nederlands

Linda
9-11-2018

Leuke camping! Leuk zwembad en aan de zee. Voor elke leeftijd wel iets leuks te doen. Wel groot, daar moet je van houden. Maar voor ons goed. We hebben een super vakantie gehad!

Grote gezellige familie camping

Fam. Bouten
8-11-2018

Grote fijne toegankelijke camping voor jong en oud. Wij zaten in een stacaravan vlakbij het strand. Ideaal voor onze kinderen. Het was er rustig en overzichtelijk.

Ook het zwembad was goed en er was veel te doen, ook 's avonds. Vanuit de camping is het makkelijk dorpjes en steden te bezoeken zoals Pals, Girona, Playa d'aro en zelfs Barcelona.

Nooit meer, verschrikkelijk beleid

Ruiter
7-11-2018

Mooie camping grote plaatsen, Alleen overgeboekt in zomervakantie weken. Zelf een plek zoeken is niet ideaal. Fijne vakantie gehad zolang er niks gebeurd. Verwacht absoluut niks van de klantenservice, verhalen worden verdraaid. mijn zoon van 12 agressief behandeld door bewaking, moest zelfs ambulance bij komen, hij was letterlijk verstijft van schrik. Wij zijn ons werkelijk dood geschrokken. Maar denk je dat ze daarna ook maar iets voor een kind doen... nee... hij krijgt zelf de schuld!! Schandelig.... Nooit meer deze camping voor ons!!Zo ga je boert met kinderen om....

Nooit meer

Caroline
7-10-2018

Heel grote, drukke camping. Wij hadden een grote staanplaats en deze was ruim genoeg. We stonden dicht bij het strand en hadden hier ' nachts veel last van meeuwen die hard krijsten en op het dak liepen van onze camper. Het sanitair is verouderd, wordt veel gepoetst maar mensen maken direct alles terug vuil. Toiletten en douches waren soms echt smerig. Overal heel druk. Bij animatie 's avonds zijn geen zitplaatsen genoeg. Security heel streng, ze sturen je overal weg. Alles wordt georganiseerd voor Nederlanders. De jeugd is iedere avond dronken. Ze komen met grote flessen sterke drank uit de supermarkt. Je hebt liefst dat je tieners daar geen vrienden maken... De Nederlanders zijn heel luidruchtig en overal speelt luide muziek, nog nooit meegemaakt. In het zwembad zijn ze heel streng. Je mag niet met een balletje of zo spelen. Mensen met kleine kinderen mochten zelfs niet met bandjes binnen zagen wij. Accommodatie voor sport zoals voetbalpleinen zijn wel ok. Tennis is duur (10€ incl huur van 2 raketten). Het systeem dat mensen een plaats moeten kiezen als ze toekomen is heel slecht. Overal staan auto's geparkeerd en is het heel moeilijk een vrije plaats te vinden. Na een lange rit heb je daar geen zin in. De dag dat wij vertrokken, stonden er al mensen aan onze plaats te wachten vanaf 9u om op onze plek te kunnen staan. Dit terwijl je volgens de info van de camping pas om 13u mag inchecken. Camping is heel afgelegen, ongeveer 5km tot aan de grote weg om naar een dorpje te rijden.

Voor elk wat wils!

Wim Dorgelo
5-10-2018

Het is een fantastische camping met voor elk wat wils. Echter als je hier naar toe gaat om de Nederlander te ontvluchten? Blijf dan weg. De ligging, direct aan het strand en de omgeving maken deze camping aantrekkelijk voor een leuk verblijf. Er zijn voldoende plaatsen te bezoeken in de directe omgeving en wil je lekker luieren dan kan dat op het strand, bij de tent of aan het zwembad. De campingwinkel is in bepaalde gevallen eg duur (met name de Nederlandse producten) maar voor het overige zeker niet duurder dan de supermarkten buiten de camping (tenzij je graag een uur rijdt naar de Lidl v.v.). Op de camping zelf kun je lekker en gevarieerd eten voor relatief weinig geld. Het sanitair is top en wordt meerdere malen per dag goed schoongemaakt. Echter lopen er tokkies rond die naast de pot schijten, stront aan de muur smeren etc. Dit doe je thuis toch ook niet! Een minpuntje is de snelheid van sommige chauffeurs! 10 km = 10 km!!

fantastich

miranda
2-10-2018

wij zijn dit jaar voor de vierde keer op el delfin geweest eerste jaar via touroperator een huisje geboekt daarna een huisje montgri via de camping geboekt en de laatste twee jaar in een glamping echt super camping mooi zwembad animatie top wij gaan volgend jaar zeker weer

Geweldig, volgend jaar weer?!

Lesley visser
26-9-2018

Dit was onze tweede keer hier, eerste keer in 2015 en nu in 2018 was er zoveel aangepakt, wat een geweldige camping. Alleen waar de mini disco gehouden word daar mag wel wat sfeer komen qua leuke stoeltjes en tafeltjes! Verder krijgt de camping een 10!

Wij zijn voor de 5e keer op vakantie geweest op dit adres. Na 4 vakanties in de pinell huisjes hebben we dit jaar een Glamping tent geboekt. Onze kinderen (ondertussen 16 en 18) willen steeds terug komen. Ze sluiten vriendschap en appen het hele jaar met elkaar, om elkaar het volgende jaar weer te ontmoeten. Ik lees veel nederlanders, maar hun vriendschappen bestaan voornamelijk uit Fransen, Spanjaarden, Ieren ...

De Glamping is prachtig. De tent is schitterend. De bedden liggen heerlijk en wij hebben (behalve de muggen) niets te klagen.

Wij gaan volgend jaar weer!

Nooit meer.

Jw
17-9-2018

1400km gereden voor een verblijf in huisje Pinell. Aangekomen een sleutel en plattegrond gekregen en verder totaal geen uitleg of informatie gekregen.

Avonds een rondje gelopen in het centrum wat er leuk uit ziet.

Alleen blijkt de volgende dag dat de trampolines en een aantal eettentjes die dag gesloten worden. Zeer vreemd aangezien wij hier ook voor betalen. De supermarkt is erg duur en half leeg , en na een aantal dagen blijkt er ook 1 van de zwembaden dicht te zijn. Prullenbakken worden niet geleegd en een aantal huisjes die leegstaan en nog niet zijn schoongemaakt ligt ook vuil waar door er steeds meer zwerfkatten en vogels vuilniszakken open trekken.

Vroeger stond deze camping zeer hoog aangeschreven, maar de laatste jaren zakt het gemiddelde Steeds meer.

Wij begrijpen nu waarom.

Voor ons was het 1 maal en nooit meer!!!

fantastisch!

Rene Brouwer
17-9-2018

prachtige zwembaden, direct aan het strand.

top anninamtie

hele fijne camping!

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.