Camping El Delfin Verde

• Onvoldoende: 1 - 5

Toppie

Fam. Xxxx
18-7-2018

De camping is nog steeds ons favoriete plek. Al 30jaar. Het oude toiletgebouw is inderdaad aan vervanging toe . Regelmatig was er een toilet buiten gebruik. Wat wij ontzettend jammer vinden is dat de camping niet eerder open gaat. Er zouden ontzettend veel Nederlanders gebruik van kunnen maken als hij b.v. in de meivakantie al open zou zijn. Ons gezinnetje in ieder geval wel. Misschien iets om over na te denken? 😃 Verder alleen maar complimenten. Wij blijven nog steeds graag terug komen.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 18-7-2018
Hallo, wat geweldig om te horen dat u al zo lang geniet van onze camping! En ontzettend bedankt voor uw feedback. Deze punten gaan wij zeker bespreken voor de toekomst. Wij hopen u volgend jaar natuurlijk wederom te mogen ontvangen op onze camping. Met vriendelijke groet, Camping El Delfin Verde

Top vakantie!

Jeroen
18-7-2018

Wel goed: resort gedeelte is super, prachtig onderhouden tuinen en verschillende ondiepe zwembaden voor de kids. Faciliteiten op de camping zijn goed, grote supermarkt met normale prijzen, top zwembaden met glijbanen.

Elke avond minidisco en goede shows.

Niet (minder) goed: restaurant en show gedeelte zijn verouderd. Shows in de avond zijn wat laat voor jonge kinderen.

Buiten de camping is weinig te zien, echter op 15 minuten afstand leuke stadjes en stranden.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 18-7-2018
Hallo, ontzettend bedankt voor uw review! Wat betreft de shows: dit jaar is er weer een volledig nieuwe show ontwikkeld door ons animatieteam om het vernieuwend te houden, ook voor onze regelmatig terugkerende vaste gasten. Met vriendelijke groet, Camping El Delfin Verde

Enorm veel geluidsoverlast tot 1.30uur s'nachts

M.van hooft
16-7-2018

Wat een lawaai snachts.

Elke avond tot zeker 1.30uur..een paar keer zelfs 3.00uur snachts. Gillen. Schreeuwen. Geen bewaker te bekennen.

Zwembaden wel super mooi. Echt een cijfer 10 daarvoor.

Eten op de camping heel slecht..en dan heb ik het over de snackbar en het grote restaurant. De friet is b.v. doorzichtig van het vet. Hamburger niet gaar gebakken. De Mexicaan en yoghurtbar wel weer goed.

De glamping is ontzettend mooi.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 18-7-2018
Hallo, bedankt voor uw review over onze camping! Ik kan u verzekeren dat er absoluut security op onze camping aanwezig is, en deze zeer streng op treedt tegen nacht overlast. Maar wij zullen het met de security bespreken om er zeker van te zijn dat er nog beter opgelet wordt. Met vriendelijke groet, Camping El Delfin Verde

Volgens jaa

Patrick
13-7-2018

Top camping, mooie zwembaden met glijbanen.

Animatie, supermarkt en restaurants zijn goed.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 14-7-2018
Hallo, dank u wel voor uw review over onze camping! Wij horen dit graag!

Fantastische luxe camping

Carolien Segers
13-7-2018

Er zijn heel wat faciliteiten op de camping. Eigenlijk hoef je de camping niet eens af. Verschillende restaurants (afhaalrestaurants, bars, ijsjes, crêperie,...), winkels (supermarkt, bakker, souvenirs, kledij, kapper), een infopoint om excursies te boeken.

De camping wordt goed onderhouden. Het sanitair is proper.

De animatie is top. Een heel gevarieerd programma: zumba, bodycombat, liveshows, aquagym, spelletjes, clubdance, ... Ze zenden zelfs de voetbal uit op groot scherm. Er waren dan ook wel opvallend veel Belgen aanwezig.

De camping ligt vlak aan de zee.

De staanplaatsen zijn ruim genoeg. Je hebt er ook verschillende verblijfsmogelijkheden: staancaravan, tenten, hutten, glamping, ...

Men praat Nederlands aan de receptie. Dus dat is ook mooi meegenomen.

Het enige minpunt vonden wij dat er 's nachts ook heel veel lawaai was. Meestal tot 3 uur 's nachts was er lawaai van rondhangende jongeren. Er had misschien wat meer security mogen zijn 's nachts.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 14-7-2018
Hallo, bedankt voor uw review over onze camping! Wij horen graag feedback en doen hier ook zeker ook wat mee. We gaan het doorgeven van de geluidsoverlast aan het security team zodat zij hier beter tegen op kunnen treden. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen op onze camping.

Top vakantie gehad!

Sharon
9-7-2018

Wij zaten in een safaritent welke wij bij de camping zelf hebben geboekt. Wij hadden gekozen om bij het pierenbad te zitten. Online hebben wij ingecheckt. Makkelijk en handig! Onze safaritent was goed schoon en van alle gemakken voorzien. Wij zaten schuin achter het pierenbad (zwembad) ideaal! Het water kwam bij volwassenen tot de knieën. Om de paar dagen werd het zwembad schoongemaakt. Alles is super mooi aangelegd en beplant. De safaritenten bieden ook veel privacy, totaal niet hutje mutje. Het nieuwe zwembad is top en de ‘oude’ ook. Al lagen wij liever aan ons pierenbad, omdat dat gewoon makkelijker is met jonge kinderen. Sanitair is schoon en mooi! De animatie is buitengewoon! Om half 8 de mini disco. Dan kan je op de foto met dolfi. Dit duurde altijd wel erg lang. Vervolgens een spel voor de kinderen. Ook erg leuk. En dan de avond show. Elke avond weer bijzonder! Voor jong en oud. Wij willen graag terug!

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 14-7-2018
Hallo, dank u wel voor uw review over onze camping. Wij horen het graag als onze gasten een fijne vakantie hebben beleefd op onze camping, en wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Mooie camping

Gerritsen
7-7-2018

Super vakantie

Wij zaten in pinell huisje super netjes

En alles aanwezig.

Zwembad voor de kinderen naast de deur

Misschien wel volgend jaar weer terug in juni

Vindt wel jammer dat de avond programma’s

Om 22.00 uur beetje laat voor kinderen

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 14-7-2018
Hallo, bedankt voor uw review over onze camping. Wij zullen de animatie showtijden bespreken met het animatieteam om te kijken of hier in de toekomst een verandering in aangebracht zou kunnen worden. Dank u wel voor uw feedback hierover.

Ik wil hier blijven wonen...

Nathalie
4-7-2018

Delfin Verde is een fantastische camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Wij zijn er al 2 keer geweest en dit jaar gaan we weer. De campsite ligt vlak aan de zee, met rechtstreekse toegang tot het zandstrand van Toroella de Montgrí. De bungalows (Pinell) zijn ruim en hebben een mooie keuken met alle nodige keukenspullen. De bedden worden wekelijks ververst en indien nodig kan je bij de receptie vragen voor extra beddengoed. Er zijn verschillende zwembaden, niet te diep dus ideaal voor kleine kinderen. Wel wat koud maar prachtig gedecoreerd met olifanten, giraffen, windmolens, etc. Echt top zijn de glamping tenten. 4 kamers en mooi terras en ideaal vlakbij de ingang van het strand. De animatie, vooral 's avonds, is super: The Lion King, The Little Mermaid, etc. In een amfiteater met tafeltjes en bediening aan je tafel. De restaurants zijn niet al te duur en de supermarkt is erg groot. Veel nederlandse producten verkrijgbaar.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 7-7-2018
Hallo, ontzettend bedankt voor uw review over onze camping. Wat fijn om uw positieve review te lezen! Wij hopen uw in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen op Camping El Delfin Verde!

fantastisch

Tineke Punt
26-6-2018

Prima camping.

Met smaak ingericht.

Prachtige zwembaden

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 28-6-2018
Hallo, bedankt voor uw review over onze camping! Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

De groene dolfijn is een olifant geworden

Dirk Otto
25-6-2018

Ik komt al 45 jaar op El Delfin Verde. Eerst met de ouders en nu zelf met de caravan. De camping oppervlekte wordt steeds kleiner en gaat er op achteruit . Gesloten toiletgebouw en (heel) oude toiletgebouwen. Het gras op kniehoogte . Alle diensten :

zwembad,winkel, ed zijn er voor de bewoners van de villa's. De camping maakt er ook gebruik van.

Dit jaar schrok ik mij een aap (!) bij aankomst : totaal nieuwe ingang in de stijl van de lodges .Zelfs het zo herkenbare dolfijn zwembad moet eraan geloven.

De groene dolfijn is een aap,giraf en olifant geworden. Alles wordt op de villa's , lodges , en dergelijke gezet.

Ik kom soms nog terug omdat mijn vrouw het nog prettig vind, ikzelf niet meer.

Opmerking : wij waren er in Juni 2018 en ben lek gestoken door de musqitos.

Niets helpt hiertegen. S'avonds buitenzitten is geen optie.

Camping El Delfin Verde, Camping Manager, 28-6-2018
Hallo, bedankt voor uw review over onze camping! Het dolfijnenbad is nog altijd het dolfijnenbad. Enkel is er wat verandert rmet betrekking tot de aankleding. Het sanitairgebouw waar u het over heeft is inmiddels open. Deze blijft gesloten in het laagseizoen, maar tijdens het hoogseizoen is deze gewoon geopend. Het is Camping El Delfin Verde, en kamperen is daarbij dus ook nog altijd een onderdeel van onze camping. Wij luisteren naar de feedback van onze gasten. Zo was de feedback van vorig jaar dat mensen graag glijbanen bij het zwembad wilden, en dus hebben wij daar afgelopen winter voor gezorgd. Ook met uw feedback gaan wij aan de slag. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen op onze camping.

We hebben een aantal aanbieders voor El Delfin Verde voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping El Delfin Verde scoort een 7.4 uit 10 op basis van 981 reviews.