Camping El Delfin Verde

Met jonge kinderen

Nooit meer.

Jw
17-9-2018

1400km gereden voor een verblijf in huisje Pinell. Aangekomen een sleutel en plattegrond gekregen en verder totaal geen uitleg of informatie gekregen.

Avonds een rondje gelopen in het centrum wat er leuk uit ziet.

Alleen blijkt de volgende dag dat de trampolines en een aantal eettentjes die dag gesloten worden. Zeer vreemd aangezien wij hier ook voor betalen. De supermarkt is erg duur en half leeg , en na een aantal dagen blijkt er ook 1 van de zwembaden dicht te zijn. Prullenbakken worden niet geleegd en een aantal huisjes die leegstaan en nog niet zijn schoongemaakt ligt ook vuil waar door er steeds meer zwerfkatten en vogels vuilniszakken open trekken.

Vroeger stond deze camping zeer hoog aangeschreven, maar de laatste jaren zakt het gemiddelde Steeds meer.

Wij begrijpen nu waarom.

Voor ons was het 1 maal en nooit meer!!!

fantastisch!

Rene Brouwer
17-9-2018

prachtige zwembaden, direct aan het strand.

top anninamtie

hele fijne camping!

Leuk voor een keer

Suus
10-9-2018

Eerste keer op deze camping in Costa Brava huisje. Huisje redelijk, helaas werkte niet alle apparatuur naar behoren wat je wel zou verwachten voor de prijs die je betaald. Ligging huisje mooi alleen kun je niet met de auto dichtbij komen wat in en uitladen van de spullen niet makkelijk maakt. Camping heel groot met veel caravans/tenten. Zwembad “overvol” baantje zwemmen niet mogelijk. Supermarkt duur, alleen hoognodige gehaald. Boodschappen gedaan bij Lidl in Estartit, aanrader! Wel vroeg vertrekken ‘s ochtends anders file om daar te komen. Strand heerlijk ook druk maar genoeg plek te vinden. Afhaal pizza en Mexicaans restaurant lekker en betaalbaar. Omgeving heel leuk, strandje in Begur ( Aiguablava) aanrader! Animatie doet hun best maar shows matig ( playback) Personeel wisselend... de grootste afknapper bij uitchecken; er werd niet gevraagd hoe ons verblijf was geweest... Voor ons zal het vermoedelijk bij deze ene keer blijven..

Suncamp Holidays

Voor sommige vast leuk, maar voor ons nooit meer.

gezin 4 personen
7-9-2018

Verschrikkelijk drukke camping bomvol Nederlanders. We schrokken al toen we op de parkeerplek bij de receptie alleen maar Nederlandse nummerborden zagen. Tent via een Touroperator. Deze was prima in orde. Zwembad ook prima, later op de dag wel wat drukker dan 's morgens om 10 uur. Camping heeft veel voorzieningen, o.a. grote supermarkt, niet eens veel te duur. Veel animatie (als je daar van houdt) met o.a. een behoorlijk slechte uitvoering van Mamma Mia. Maar veel te veel Nederlanders, ik schat wel 95%. Wij gaan niet 1400 km naar Spanje reizen om dan tussen allemaal Nederlanders te zitten. En het waren ook een bepaald type mensen. Heel veel complete families (opa's/oma's, kinderen, kleinkinderen, tante's/oom's etc) die er blijkbaar ik weet niet hoe lang staan. Mét veel Nederlandstalige muziek. Helaas waren door de drukte ook sommige toiletgebouwen ook vaak vies. En veeeeeel muggen!!!! Echt GEEN camping voor ons. Omgeving is wel mooi.

Echt een aanrader!

Kim
4-9-2018

Echt een topcamping!! In 2017 al een keer geweest toen was het al top maar nu ze het zwembad hebben verbeterd is het helemaal geweldig.Dichtbij het strand en er is vanalles te doen. Leuke minidisco en mooie shows!! Wij gaan in 2019 zeker weer terug.

1e en laatste keer

Dirk Prins
3-9-2018

Compleet resort met alle voorzieningen. Supermarkt goed en betaalbaar. Leuke restaurants bij nieuwe zwembaden. We hadden echter tent bij een touroperator geboekt en we kregen de slechtste plek tegenover de vuilnisbakken aan de achterkant van het toiletgebouw. Die was af en toe vies, maar daar zorgen de gasten zelf voor. ´s nachts wel veel overlast door lallende tieners die uit disco via dit toiletgebouw naar hun slaapplek gingen. De touroperator moet zo´n plek niet accepteren, ze konden vanwege volle kalender niet wijzigen en dan krijg je te horen dat je dat bij je preferentie moet opgeven. Preferentie niet tegenover vuilnisbakken?? Voor ons nooit meer deze touroperator. Camping ligt perfect aan het strand.

Camping is TOP, maar lees mijn review.

yvonne
1-9-2018

Het is een drukke camping. Ik vind het persoonlijk iets te druk, maar daar kun je, als je net als wij met eigen caravan zijn, rekening houden met je plekje.

Hoewel, toen wij op de camping kwamen hadden we nog keus uit 4 sta plekken.

Wat mij erg stoort zijn de mensen die smorgens om 10u 2 of meer handdoeken op op de bedjes neerleggen om er vervolgens 4 uren later op te gaan liggen, a- sociaal gedrag! Ik hoop dat ze daar wat op uit gaan vinden.

Het sanitair wordt (Iig ze doen hun best) ontzettend goed schoon gehouden, maar er is helaas niet tegen schoon te maken, Wat maken mensen er een puinhoop van!!

Helaas zijn mensen zo, hier kan een camping denk ik weinig aan doen! Verder vind ik het een camping voor ieder wat wils, er is strand, zwembad, speelhallen voor de kinderen, leuke eet en drink restaurantjes.

We komen zeker weer..... en mensen denk aan jullie eigen gedrag, want de camping is TOP!

De camping heeft een prachtig zwembad met mooie ligweide en ligt direct aan zee. Er zijn goede restaurants en er is een uitgebreide supermarkt. De prijzen zijn niet duurder dan die in Nederland. De kampeerplekken zijn ruim. Het is alleen niet handig dat je je kampeerplek zelf moet uitzoeken na aankomst. Je krijgt bijvoorbeeld geen lijst van plekken die op die dag vrijkomen. Dat zou al heel handig zijn. In eerdere reviews wordt veel over overlast geklaagd. Dit hebben wij totaal niet ervaren. Ook de negatieve meldingen over het sanitair begrijpen wij niet. Misschien ligt het aan de plek waar we stonden en het sanitairblok waar wij gebruik van maakten? Het sanitair werd goed schoongehouden. Wij vonden de shows en optreden erg professioneel en heel mooi gedaan door de animatie. Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt op de voetbalvelden en bij de voetbaltoernooien. Minpuntje is dat je voor de Wifi zoveel geld moet betalen.

Vorig jaar 2017 had je glutenvrij pizza dit jaar augustus Helemaal geen glutenvrij eten bij restaurant en bij pizzaria en geen glutenvrij schepijs erg jammer en de werkers in de bediening sowieso 3 niet vriendelijk veel werkers wisten niet wat sin gluten inhoud

Nooit meer. Wat een slechte camping.

Paul
27-8-2018

Wat een slechte ontvangst op deze megacamping. Inderdaad zoek het allemaal zelf maar uit. Systeem klopt niet ze weten zelf de lege plaatsen niet. Tip: eerst plek kiezen en dan betalen.

Er ontstaan zelfs ruzies door deze manier. Camping is gewoon te vol en overboekt. En veel te duur. Ze moeten de nieuwe zwembad investering er snel uit hebben denk ik. Sanitair was ronduit smerig. Drukke nederlandse megacamping met veel gasten die er al jaren komen. Wat een drukte 24 uur lang.

Restaurants, entertainment, winkel bakkerij: uitstekend. Strand vlakbij maar verder in de buurt niets te doen en geen dorpje vlakbij.

Zwembaden waren vies, troebel en overdag werden er zelfs jerrycans met chemicalien toegevoegd.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Delfin Verde in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Delfin Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.