Camping El Delfin Verdesterstersterster

• 6.8Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Aan de Costa Brava vind je kindvriendelijke Camping El Delfin Verde. Het zwemparadijs met beelden van tropische dieren doet kinderharten sneller kloppen. ‘s Avonds kunnen de kids naar de schuimparty of meedoen aan competities. Minder geschikt als je de buitenlandse cultuur wilt proeven, want hier komen met name Nederlanders. Direct aan zee gelegen.

1080 reviews over Camping El Delfin Verde

• 2019
    7Anoniem07-11-2019

Mooie camping ...... binnen een paar jaar !!

Binnen een paar jaar gaat deze camping top worden! Het management is stil aan de kampeerplekken aan het laten verdwijnen. Waardoor hier een bepaald groep mensen zal wegblijven en dit alleen maar de camping ten goede gaat komen. De nederlanders die alles opeisen en denken dat ze de koning van de camping zijn, is hier degelijk aanwezig. Sommige hebben precies geen deftige opvoeding gekregen! Voor de rest, super camping. Alles aanwezig wat een mens moet hebben op vakantie. Prijzen vallen zeer goed mee in de supermarkt en restaurants. Wij komen elk jaar weer terug, alleen zijn we terug weg als de massa nederlanders aankomen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Fam B18-10-2019

Niet meer...

Groot tokkiegehalte, zwembaden zijn mooi geworden maar ‘s morgens dikke rijen om handdoekje te leggen, naar het strand te gaan en pas ‘s middags terug te komen! Het zwembad was vaak erg vies! Water troebel en wel drie keer meegemaakt dat er stront(van mensen!) in het zwembad dreef! Sanitair vies( poep uitgesmeerd, tandpasta resten, tampons in douches die na drie dagen er nog lag)harde muziek van gasten tot laat, wordt niks van gezegd, prijzen supermarkt gestegen, van je verblijf op de camping flink omhoog. Prijzen campingrestaurant ook omhoog maar betaalbaar. Strand hutje mutje, of je moet heel ver doorlopen om een plek te hebben, wij zijn vaak naar andere stranden in de omgeving gegaan. Spanje is mooi, wij gaan naar een andere camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3P.Gijsbertse07-10-2019

Nooit meer !!!

Campitel bungalow

Foto's kwamen echt niet overeen met de werkelijke accomidatie. Bungalow was rijp voor de sloop en omgeving en huisje werd ook niet meer bijgehouden . Alles vies , rot en kapot . Keken tegen een 4 mtr hoge rode muur aan waarachter waarschijnlijk de stort was . Als gevolg dat de meeuwen alles de hele dag vol scheten . Mieren op bed ondergoed vd vorige bewoners in de kasten en ga zo maar door . Bij navraag moesten we niet zeuren . Waren immers de goedkoopste bungalows . (2500 euries) Als compromis konden we wel " GRATIS" kaartjes voor het midget golf krijgen . Nou wij zijn wel genezen van deze camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8cindy iglesias23-09-2019

mooie camping

prima camping ik had alleen meer mensen verwacht in september (20 en 21 )camping sluit op 24 september ik vraag mij wel af wat er gebeurd met al die zwerfkatten worden ze in de winter periode bijgevoerd ?Op andere camping in spanje zoals Sanguli in Salou worden de beestje verzorgd . Beter katten dan ratten toch? Misschien is het een idee voor een spaarpot er neer te zetten zodat mensen een kleine bijdrage kunnen leveren zodat die arme katten ook in de winter periode bijgevoerd kunnen worden.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Erica04-09-2019

Genieten

Ontzettend mooie camping, met prachtige zwembaden aan het strand. Prima prijzen,uitgebreide supermarkt met veel Nederlandse producten. Omgeving adembenemend. Enige nadeel voor ons was het crossen met de golfkarretjes. Wij hadden de pech dat onze accommodatie aan het grindpad lag en vanaf 6 uur gaat het personeel keihard aan de slag (respect voor deze mensen!) Dat betekend dus vanaf 6 uur constant die karretjes langs je raam. Kijk van tevoren bij wie je boekt goed op de plattegrond! Verder super genoten met onze kinderen van 6 en 8, zij moesten huilen toen we naar huis gingen

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Wuursj29-08-2019

Fantastisch kinderparadijs, hygiëne laat te wensen

Waterpartij fantastisch / sanitair ver beneden de maat (vnl door gebruikers) / personeel niet erg gastvrij / horeca prijzen pittig (voor Spaanse begrippen)

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 6Manuela Peters24-08-2019

Grote camping met prachtig waterpark

Dit was ons 5e jaar op deze camping. Vorig jaar een keer overgeslagen. Voor ons werd de camping echt te groot. Wel heb ik groot respect voor de schoonmaakdames van het sanitair. Want iedere nacht werd er echt een vreselijke gore bende van gemaakt door de jongeren die onder invloed van heel veel drank over de campi g dwalen. De camping zou echt iets moeten doen aan het feit dat 14 jarige kinderen gewoon drank kunnen kopen in de supermarkt. Verder een mooie camping met fijn strand en schoon waterpark. Je moet alleen wel tegen veel Nederlanders, handdoekje leggen in het zwembad en geluid snachts houden. Voor ons is het waarschijnlijk de laatste keer.

• 7Eetgelegenheden

• 7Netty Deelen24-08-2019

Mooie camping

Mooie camping en groot ..naar mijn idee te weinig toilet gebouwen voor zoveel mensen ..alleen jammer dat er weinig tot geen beveiliging is en jongeren die gewoon sterke drank.kunnen kopen in de supermarkt en daardoor helemaal doorslaan waardoor er ook veel gesloopt wordt vind ik niet normaal dus ik zou als camping hier wel wat mee gaan doen ..verder ruime standplaatsen ,een fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam de Jonge22-08-2019

Fantastische camping

Supergezellige camping waar een heerlijk relaxed sfeertje hangt. Wij hebben in een glampingtent gezeten en wat is dat gedeelte prachtig aangelegd! Overal zwembadjes, prachtige bloemen en planten en dieren zoals olifanten, giraffen, leeuwen, je waant je gewoon in Afrika, zo mooi! De zwembaden zijn ook geweldig geworden, inplaats van één nu de keuze uit vier! Ook is er veel vertier in de vorm van shows en dergelijke, en wat heel fijn is, is dat het om 23.30 ook keurig stopt. Wat me ook opviel is dat het personeel supervriendelijk was, wat je echt het gevoel geeft dat je welkom bent, heel belangrijk! Wij komen zeker terug op deze leuke camping!!

• 9Eetgelegenheden

• 8Erik22-08-2019

Liever wat rustiger, maar voor kinderen super

Massale Super camping. Zeker geen rustige camping. Dan moet je t binnenland in. Alles wat je nodig hebt is er. Nadelen.... Er wordt voornamelijk door kinderen langs de supermarkt (voetpad) gefietst of gestept (electrisch of gewoon met de benen) Over de hele camping is t wachten op een ongeluk. Velen rijden, fietsen of steppen te hard.

62 tips over Camping El Delfin Verde

• cindy, 17-08-2019

*zoek een plek onder de bomen het is er soms erg heet! * wacht niet tot 12uur met een plekje zoeken (wat de officiele tijd is volgens camping) doet niemand kwamen wij achter *kippenrestaurant Chicken King absoluut een aanrader! *Bleu Eyed rondvaart boeken in L`Estartit *rij absoluut eens langs de kust richting Lloret de mar

• marina, 01-07-2014

plekken lopen wat schuin af en er is een diepe goot als je auto laag ligt dan kan je vast komen te zitten dit is ons gebeurd, er zijn ook plekken die vlak zijn dus goed kijken voor je kiest.

• carla d, 24-07-2012

volop keuze om gezellige markten te bezoeken castell de mongri kan je bezoeken barcelona met stadion van barca is ook de moeite waard om te bezoeken

289 vragen over Camping El Delfin Verde

• Joyce, 17-09-2019

discotheek

De camping bevestigd dat er een discotheek is op de camping. Wij zijn hier 5 jaar geleden geweest maar toen geen discotheek kunnen ontdekken. Wij willen met 3 gezinnen eventueel hierna toe. Met kinderen (jong volwassenen) tussen de 19 en 12 jaar. Waarvan er 7 ouder dan 16 zijn. Is deze disco leuk voor hen?

• Martinique koridon , 18-08-2019

Eurocamp caravans

Kan iemand mij vertellen waar op de camping de stacaravans van eurocamp staan?

• Gwenda Schuurman, 01-08-2019

Prijze

Wat voor prijs moet je verwachten voor een kampeerplek? En hoeveel AMP krijg je dan ?

Camping El Delfin Verde info

• Aantal sterrensterstersterster