We hebben een aantal aanbieders voor Llanca voor je op een rij gezet:

Reviews over Llanca

hier ga ik zeker terug

K. Helleward
    19-8-2012

llanca is een ongelooflijk fijn dorp. echt vakantie, het schoonste zeewater van spanje en de mensen zijn zo hartelijk. de omgeving is zo mooi dat je blijft lopen om alles te ontdekken en dat lukt dus niet in een keer. uitstekende restaurants voor betaalbare prijzen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Llanca

Jan
    19-7-2011

Het is de eerste keer dat we er zijn geweest , en het is in zeer aangenaam gezinnen met kids van 14 tot 20 is er niet veel te beleven , uitgaansleven is daar minder, zeer mooie omgevinging voor fietsen en wandelen. Wij verbleven in app.van Van laere dicht bij de zee. App. waren netjes maar met een zeer oud interieur weinig comfort met slechte zetels, keuken en badkamer zijn oké. Mooi terras met uitzicht op zee. Je moet wel durven zeer stijl naar beneden rijden om uw wagen in de garage te stallen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zoals vakantie bedoeld is

Noord Holland
    17-7-2011

Llanca, een dorp waar mijn vader en moeder elkaar 40 jaar geleden leerde kennen. Als kind er altijd op vakantie geweest en nu ik zelf een kind heb kom ik er ook regelmatig. Het is er zo vredig en rustgevend. Je bevindt je echt tussen de Spanjaarden. Geen dronken toeristen, geen gereserveerde bedjes maar heerlijk rustig genieten van heerlijk eten! Er zitten ontzettend veel goede restaurants waar je nog voor een redelijk prijs kunt eten, Casa del Mar bijvoorbeeld op de boulevard. Een wandeling door het oude dorp is ook de moeite waard, knusse straatjes, leuke winkeltjes en wil je drukte en Nederlanders? Dan kun je naar Rosas of Barcelona maar ook de franse grens is dichtbij. Binnenkort ga ik een maand naar Llanca om weer even bij te komen. Het is mijn tweede thuis en ooit, als het mij gegund is, wil ik er een appartementje kopen, tot die tijd gaan we een paar keer per jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Rustige badplaats, maar te veel strand.

Henk
    8-2-2011

Llanca, leuk karakteristiek plaatsje in Noord Oost Spanje. Op vakantie gegaan om te wielrennen. 2 leuke routes (noorden en zuiden). Verder vrij weinig mooie fietsroutes. Je fietst ook op de autowegen, toch kan ik iedere fietsliefhebber aanraden om hier zijn/haar km's te rijden.

Plaats zelf stelt niet veel voor. Erg touristisch en teveel strand (hekel aan stilzitten, maar door extreme temperaturen kon je niet veel anders doen dan op het strand zitten). Echter nog niet bedorven door massatoerisme.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

blijvertje

Jolanda en Ed
    19-8-2010

Van 1971 tot 1980 ieder jaar naar Llanca geweest met mijn ouders. Altijd een heerlijke vakantie gehad. Nu 30 jaar later weer terug geweest met vakantie. Er is veel veranderd, maar ook vele herkenbare dingen in Llanca. Ik kom er zeker in de toekomst weer!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2010
Llanca scoort een 7,5 uit 10, op basis van 48 reviews